Diskuze: V Mexiku vítězí Hamilton před Rosbergem, Vettel svedl s Verstappenem tvrdý boj o pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 03.11.2016 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 21:59
A já budu mít opět výtku ke strategii Ferrari,… »
» shazec (Hlasovalo 6 lidí) 30.10.2016 22:11
Vettel sice pořád brečí a taky mě to štve, ale… »
» uzivatel002145 (Hlasovali 5 lidé) 30.10.2016 22:16
To akože ked s nikym nebojuje tak si može… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    91.141.0.XXX
    Zajímavý závod, začátek dobrá podívaná, ta dlouhá rovinka je zábavná, překvapilo mě, že Hamiltona vůbec nevyšetřovali. To že pak vyjel safetycar apd je jedna věc, ale tu zatáčku by to chtělo vyřešit. Klidně vyasfaltovat, protože stejně ta tráva nikoho nechytne jako kačírek. Dát tam ale na druhou stranu ke zdi někam kužel, který by se musel objet. Vyřešilo by to tyhle offroad výlety, včetně Maxe.

    Vysvětlí mi někdo Kimiho strategii? 12
    Checo a Pascal smolaři dne 17

    V závěru dobrá show, nakonec může být Seb rád, že ho Max nepustil, ten běh bude mediálně hodně vděčnej.. 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Je tu ještě někdo (krom Mika17), kdo nevěří, že u Ferrari jedou na Vettela? Proč Kimimu pravidelně ordinují o jednu zastávku víc? Dnes mu dokonce dali na poslední stint opotřebovanou nejtvrdší sadu 20
    O incidentech v posledních kolech a jejich posouzení komisaři, v kontextu k podobným prohřeškům, je zbytečné mluvit.
    Z celého závodu se mi nejvíce líbilo, jak nechal Rosberg "mazácky" vycukat idiota.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.9.XXX
      No jak jsem videl co nazuli RAI pri tom zbytecnem pitstopu, tak jsem si na tebe hned vzpomnel 12 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.220.XXX
        Ten pitstop navic bych jeste pochopil ale jak jsem videl bilou sadu tak sem myslel ze rozkousu ovladac ?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        11 11
        Víš, já nejsem proti "experimentům", ale vždycky to musí dávat smysl. Musí to být alespoň trochu logické. V případě letošních strategií, které u Ferrari ordinují Raikkonenovi, mi jako jediný logický důvod vychází, pomoc jeho týmovému kolegovi. 05

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Chlapci, kdyby na té druhé sadě jel do konce a ona mu na konci odešla, vaše texty by vypadaly úplně stejně. Jen byste měli Ferrari za tupce, kteří v případě Kimiho zbytečně riskovali příliš dlouhý stint. Ať udělají cokoliv, jak dojede Kimi za Sebem, je to vina týmu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Co to meleš? Jaký zase kdyby? Vždyť nebyl problém v Mexiku odjet na jediné sadě celý závod. A všichni, kteří startovali na žlutých jeli na jediný povinný pitstop. Proč Kimi jel na dva? Vždyť mohl vydržet na žlutých podobně dlouho, jako Seb a pak dojet na bílých. Co je na tom za vědu? Skončil by okolo čtvrtého místa.
          A co dělali u Ferrari v minulých závodech jiného? Kimi startoval před Sebem i v USA, také si o místo polepšil, respektive včera Seb ztratil. A hned volali Kimouše předčasně k výměně a k více pitům. Výsledek stejný, jako teď. Očividně to nefunguje. Nebo spíše funguje, jak u Ferrari potřebují.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kevvin

            Kevvin

            185.73.103.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Ale na rozdíl od Mercedesů a Verstappena nepotřeboval udržovat svou tuším 5-tou pozici, ale chtěl se dostat dopředu. To na starých gumách jde dnes dooost blbě. Nemyslíš? Je tedy celkem logické, že se snažili změnit strategii, která slibovala pouze to 5-té místo.
            Okolo 4-tého místa by těžko skončil. V půlce závodu (ještě před jeho 2 vyměnou) byl 10s za Maxem a 5,5s za Riccim. Jak by se před ně dostal? Zapnul by dodatečné turbo?
            Prostě si zase jen vymýšlíš konspirace proti pilotovi, kterému fandíš a úplně pomíjíš, že sám Kimi byl rád, že tuto strategii zkusili. To, že občas podělali něco i Sebovi ti tvou fantazii taky nijak nekazí. Nejspíš si zase spletli monopost a pokazili mu omylem něco, co chtěli podělat Kimimu, tak jak jsi to měl u RB co? Tam taky omylem podělávali Vettelovi věci, které vlastně chtěli podělávat Webberovi, že? 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Co to píšeš za kraviny? To jako Rosberg nechtěl vyhrát a zajistit si titul? Verstappen také nechtěl dojet na lepším místě?
              Jenom Kimi ve své neobyčejné touze zvítězit jel na dvě zastávky (tak že musel dohánět více než 20 sec. zdržení navíc oproti ostatním) a proto nazul hned na dva stinty (ze tří) nejtvrdší a nejpomalejší směs?
              A když na tohle poukážu, jako na nelogický nesmysl, tak mne obviníš z konspirací proti pilotovi kterému fandím?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                1. Rosbergova největší starost byla, nedojet hůř jak druhý!!! Proto logicky nebude riskovat probíjení polem zpět. To by risknul jen idiot.
                2. Maxovi muselo být v půlce závodu jasné, že před Mercedesy se nedostane. Prvořadá starost byla jasně stejná jako u Nica. Neztratit pozici.
                3. Proč nenazul 2x červené ti píšu u druhého vlákna. Není na tom nic nelogického. Naopak. Udělat to by byl zbytečný risk. Kdyby nevyšel, dělal by jsi z týmu podrazáky úplně stejně.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Ááá všvědoucí Mike17 ví přesně, co bych psal. 02 02 02
                  Naopak. Já výše píšu, že nejsem proti experimentům, ale musí to dávat smysl. Jak mohli najet na soupeře přes dvacet sec. ztracené zastávkou navíc, když Kimimu dali dvakrát nejpomalejší pneu? Ten záměr prostě logicky postrádám. Tam šlo pouze o to prohodit pozici s Vettelem a jako bonus "zastrašit" soupeře nesmyslnou strategií. Zase Kimi fungoval jako návnada, stejně jako v USA.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Ne. Nevím. Ale co bys napsal? Sám teď píšeš, že jsi proti experimentům. A ty bys nasadil 2x červenou na 51 kol. Byl by naprosto jediný s takovou riskantní strategií. To by nebyl experiment? A kdyby nevyšel? No už vidím, jak by jsi pěl chválu na super strategii a podporu Kimiho.
                    Opakuju. Strategie jako měl Mercedes nebo Max by rozhodně k lepšímu výsledku nevedla. Důkaz máš v rozestupech v půlce závodu. Neznám žádný důvod, proč by v druhé půlce měl Kimi zázračně zrychlit. To si šetřil tempo? K tomu věděl, že gumy na rozdíl od ostatních nemusí šetřit. Kdyby musel, ztrácel by ještě víc. Dopadl by naprosto stejně. Tak nevím, co řešíš. 20

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Miku nech už toho. Napsal jsem doslova, ŽE NEJSEM PROTI EXPERIMENTŮM a ty mi podsuneš, že jsem proti experimentům.
                      Ale já netvrdím, že by strategie Mercedesů vedla k zaručeně lepšímu výsledku. Ale určitě by nevedla k horšímu výsledku. A to je podstata věci. Vettel neměl jak Kimiho předjet. Po startu se propadl ještě o místo níž a ztrácel.Stejnou strategií, jako měli u Ferari připravenou pro Seba by Kimi vpohodě své pozice uhájil. A to nejen proti Vettelovi, ale i proti ostatním soupeřům. Jak píšu jinde, možná mohl skončit i lépe.
                      Jo a strategie tří stintů, z toho dvou na nejtvrdších pneumatikách byla běžná? Nevšiml jsem si. Tak proč nezkusit stejně výjmečnou s dvěmi nejměkčími směsmi. Tam bych alespoň mohl doufat v čisé úmysly ferrari, že Kimiho chtěli zrychlit...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama