Diskuze: KVALIFIKACE V ANGLII: Hamilton vítězí i přes přísný zásah komisařů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 10.07.2016 15:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Icewoman (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2016 15:39
Dodržování limitů se týkalo zatáček Copse, Stowe… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 09.07.2016 18:27
Přesně tak. Sice pilotům předem řekli, kde co… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 09.07.2016 15:06
Ferrari katastrofa... a s tou pentlí Vettela je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    vojtano

    95.143.132.XXX
    Tohle není hodno stáje jako je Ferrari... 3 převodovky během týdne je katastrofální nespolehlivost. Bohužel nikde není info, zda znají příčinu. Nezbývá, než doufat, že ano a do dalších závodů problém odstraní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    Vysvětlí mi někdo tu šakárnu s limitama tratě? Vrstappen a Raikkonen v Q2 a Magnum v Q1 jasně byli daleko za blíou čárou v T8 a nic, ale v T9 za tto padali hlavy? tohle něják nechápu, nemělho by to platit snad všude stejně? nehledě na to, že škrtnutí Hamiltona a Alonsa v Q3 absoltuně nechápu, ani jeden z nich nezískali výhodu a už vůbec ne jako předtím tři jmenování ...

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Komisaři si házeli pencí, koho vyloučí a koho nee. 12

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Icewoman

      Icewoman

      178.255.168.XXX
      Dodržování limitů se týkalo zatáček Copse, Stowe a Club.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        90.180.138.XXX
        Vím, ale nechápu logiku, že jinde to pustili, kde získali výhodu a jinde to tak strašně řešili i o centimetr

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          Nač potřebuješ logiku? Nulová tolerance byla v uvedených zatáčkách a je jedno, jestli o centimetr nebo o deset.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Před kvalifikací to bylo řečeno jasně, kde to budou trestat a kde ne. Asi není moc složité pochopit, proč někde trestají centimetr a někde netrestají metr. 03
          Je to pro všechny stejně.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            A nebylo by jednodušší říct, že bude nulová tolerance ve všech zatáčkách a bylo by vymalováno? Klidně se totiž může stát, že se pilot se v počítání ztratí a vylítne o metr v zatáčce, kde sice je nulová tolerance, ale on si myslí, že tam může.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              79.98.153.XXX
              Přesně tak. Sice pilotům předem řekli, kde co budou trestat, ale pravidlo o dodržování limitů trati platí ve všech zatáčkách a při všech GP. Fakt nechápu jak to lze někde tolerovat a někde ne. To je jako kdyby v levé části velkého vapna po faulu penalta byla, ale napravo by mohl obránce sundat útočníka beztrestně. Za mě: nesmysl 02

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Když si uvědomím, co všechno musí pilot na trati sledovat, a je jedno, jestli v závodě nebo v kvaldě, tak mi z toho plyne jediné. Komisaři jsou paka.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • tom11

                  tom11

                  79.98.153.XXX
                  Přesně tak. Moje oblíbená FIA opět nezklamala 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Dovolím si trochu fikce: Nürburgring, nezkrácená verze. Před kvalifikací na brífingu seznamují traťoví komisaři piloty s tím, kde budou trestat přejetí čáry a kde ne. Garantuji, že by tu kvaldu nedal ani jeden závodník.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • hixaxon

                      hixaxon

                      89.176.140.XXX
                      Nordschleife na to nepotřebuje komisaře, tam vyjedeš mimo trať na trávu a téměř jistě končíš, nebo tě to spíše zpomalí :)

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Kdybys měl to pravidlo striktně dodržovat, budeš muset trestat každého liota co vyjede z tratě třeba i z důvodu kolize. I v případě, že bude nezaviněná. Proto není špatné říct, co trestáno bude a co ne. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Bylo. Ale bylo před závodem přesně řečeno, co bude tolerováno a co ne. Nechápu, proč s tím má někdo problém. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    31.47.98.XXX
    Ferrari po slibném začátku sezóny jde opět do sraček, budou rádi, když sem tam uzmou pódium z rukou Red Bullu, který je teď kus před nimi...
    Jinak na to, že komisaři vyhrožovali, že budou přísní a potrestají všechny kdo překročí limity tratě, tak se tak moc nedělo, Hamiltona potrestali jen v Q3, ale v Q2 kdy tak údajně vyjel nic, stejně tak Magnusena, který v Q1 vyjel v posledním kole 2x mimo trať a nic, a stejně tak vyjíždělo mnoho jiných jezdců a dělo prd... radši ať to kurňa nechají bez trestů a ať s každý vyjíždí kolik chce, přecejen existuje hranice, kdy při výjezdu mimo trať místo zisku drahocených tisícin je začínáte ztrácet...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002032

      uzivatel002032

      31.28.151.XXX
      první odstavec:
      Máš pravdu, ferrka nepředváděj zhola nic,ten kdo by mohl opravdu přerušit hegemonii Merglů jsou Sodovkáři a né naduté Ferrari.
      Stačilo by jen o kousek lepší motor, ale to všichní dozajista víme 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nemůžu si pomoct, ale posledními výsledky si Massa říká o to, aby s ním Williams na příští sezónu nepočítal.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama