DISKUZE K ČLÁNKU GP MONAKA: Hamilton se vrací do hry, Force India slaví stupně vítězů

Piloti si v tomto ročníku Grand Prix Monaka užili své - od startu za safety carem až po slunečnou oblohu. Závod se nakonec stal interním soubojem mezi Red Bullem a Mercedesem, jmenovitě Ricciardem a Hamiltonem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MONAKA: Hamilton se vrací do hry, Force India slaví stupně vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 02.06.2016 12:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001889 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2016 17:04
Inu závod to byl zajímavej, to se musí nechat.… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 30.05.2016 09:40
Hamiltonm zkrátil šikanu a ještě k tomu málem… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 29.05.2016 16:08
To je neuvěřitelný, Hulk jezdil líp jak Perez a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel002044

    uzivatel002044

    213.129.150.XXX
    Peréz měl být penalizován, protože ve 32. kole asi 2x přejel žlutou čáru na výjezdu z boxu!! Škoda, že si toho nikdo nevšimnul.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • janoreno

    janoreno

    178.143.110.XXX
    ....zase pompezný nadpis/minuly pretek velka superstr /MAX/teraz super babrák/ak nabudúce vyhra Hamilton a Ros.zase pohorí potom by som napísal že Hamik sa vracia do hry... 14 19 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Nejak jsem vcera nepostrehl 3 momenty, dulezite pro zavod a proto bych se rad zeptal nekoho, kdo sledoval livetiming ci pripadne nejake vysvetleni ze Skysports apod.
    1) Zmena na prvnim miste: Lewis jede do boxu, kdy ma Riciho tesne za sebou rozdil cca 1s. Nazouva ultra softy a vyjizdi na trat. Rici jede do boxu o kolo pozdeji, ztraci v boxech navic cca 10 sekund chybou tymu a vyjizdi na trat tesne za Lewisem. Ukazali nejakou Lewisovu chybu, ale to mohly byt maximalne tak 2 sekundy ztrata. Kde tedy Lewis ztratil tolik casu? Byly suche pneu v dany moment jeste pomalejsi, nez intermedialky, kdyz vsichni houfne prezouvali a reagovali na konkurenci, ikdyz casy ukazovaly mozna neco jineho? nebo Lewis udelal dalsi chyby, ci jel na suchych prvni kolo extra pomalu, ze na nej Riciardo najel pres deset sekund naskok za jedno kolo????
    2) Rosbergovy druhe boxy. Byla tam chyba mechaniku, nebo holt utrpel provozem v boxech, kdy musel cekat na projizdejici vozy a proto se pred nej dostal Vettel?
    3) Vettel Alonsa predjel, nebo se pred nim vyjel uz z boxu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Hamilton měl problémy dostat pneu do spravé teploty a nejel zrovna rychle, Rosberg musel čekat, Vettel vyjel sPerezem těsěn před Alonsem - další míment, Alonsův pit byl 5,5s .. vyjel za Vettelem a Perezem 0,5s .. nebýt toho, mohl být před nima

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        ok, diky za info. Takze Rici proste zajel famozni kolo, zatimco Lewis se trapil a tim vznikl rozdil 10 sekund behem jednoho kola? Proto by me zajimalo, zda casy na suchych od jinych pilotu byly rychlejsi, nez Riciho casy na intermedialkach. Jestli to bylo ciste trapeni Lewise, nebo par sekund sehraly i scuhe gumy, ktere v danou chvili jeste nebyly rychlejsi, nez intermedialky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    90.180.138.XXX
    Hamiltonm zkrátil šikanu a ještě k tomu málem narval Ricciho do zdi .. bez trestu .. bravo FIA

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevvin

      Kevvin

      185.73.103.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        46.135.13.XXX
        Za úzkoprsost by se to dalo považovat, kdyby FIA takto posuzovala i ostatní piloty a přestupky. Zrovna v témže závodě se za podobný přestupek trestalo. Jen tím, kdo byl trestán, nebyl nikdo z pilotů bojujících na špici. Já to stále opakuji, že FIA neposuzuje podobné přestupky konzistentně a přihlíží k tomu, kdo přestupek udělal.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002044

      uzivatel002044

      213.129.150.XXX
      To, že vedoucí pilot projede bezpečnostní zónou není prohřešek, ale úplně normální věc. Za tohle se nikdy netrestalo.To by byl Hamilton první! A to, že potom zablokoval Rica.. to by udělal každej, taky normální věc

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001716

    uzivatel001716

    77.240.179.XXX
    Závod sem neviděl, pouze highlighty, a tak bych byl rád kdyby mi někdo vysvětlil proč Ham nepřepustil pozici Ric, když si očividně zkrátil šikanu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.139.XXX
      Protože ředitelství závodu rozhodlo, že nemusí.

      Vyrozuměl jsem, že Whiting obvykle prosazuje výklad, že získání výhody = získání pozice. Podle tohodle výkladu Lewis pozici nezískal, ergo nezískal výhodu, ergo nemusel pouštět Ricciarda.

      Já vím, je to zvrácený, je to nelogický, neztotožňuji se s tím přístupem - jenom konstatuji, co jsem vypozoroval.

      btw že se to vyšetřovalo a s jakým výsledkem je zmíněný i v textu, pod kterým je tahle diskuze.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        ziskani vyhody se posuzuje jako zajeti rychlejsiho casu v danem sektoru. Lewis ten sektor urcite rychleji nezajel, neziskal tedy podle dane "teorie" vyhodu a tudiz nemusel poustet pozici. Prijde mi to docela logicke.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.139.XXX
          To by -do jisté míry, i když taky ne na 100%- dávalo smysl, když je pilot na dráze sám. V okamžiku, kdy je v interakci se soupeřem, je absolutní čas naprosto nepodstatný. Důležité by mělo být, jaký vliv má vyjetí z dráhy na ten konkrétní souboj; kupříkladu jestli by třeba pilot dokázal svoji pozici udržet, kdyby do zatáčky nenajel takovou rychlostí, která mu neumožňovala tu zatáčku projet.

          A vůbec: obecně je nutné předpokládat, že v závodech (nebo v kvalifikacích) každý jede stopou, která je v dané situaci nejvýhodnější. Jestliže se pro pilota stane nejvýhodnější stopa, která vede mimo trať (což samo o sobě pravidla nedovolují), nutně tím musí nějakou formu výhody získat.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            V dane zatacce, tedy hned te prvni za tunelem se jednoduse predjizdet neda. Rici nebyl v dany moment na Lewisove urovni, byl porad za nim. Takze v te zatacce by Lewis svoji pozici urite udrzel, naopak mu spatne projeti poskytlo nevhodu v horsim vyjeti dalsi zatacky, proto musel taky Riciho blokovat, jinak by pozici ztratil. Neboli zde podle tve teorie vse v poradku a proto zadna penalizace.
            Proto Vettel dostal v Nemecku tusim 2012 penalizaci, kdyz predjel Buttona mimo trat a proto Lewis vcera zadnou pentli nedostal.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.139.XXX
              Jeden z důvodů, proč se Ricciardovi v daném okamžiku nepovedlo dostat se na Lewisovu úroveň v té zatáčce bylo, že Lewis nedobrzdil. Do té míry, že se nevešel na trať a už tím porušil pravidla. Nedošlo k souboji, ve kterém by Hamilton mohl jedině ztratit (došlo k němu až na výjezdu ze šikany, kde už to byla jiná situace, kterou si mohl Hamilton líp vykrýt), získal tedy výhodu.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                77.48.94.XXX
                jezdec jedoucí v souboji vepředu má výhodu vždy. má výhodu volby stopy a Lewis v tomto neudělal nic špatně. navíc jel v závodní stopě a nikam z ní neuhýbal, aby Riccieho zavřel. Zde bych řekl, že vše O.K.
                na průjezd první části šikany může být hned několik pohledů a nutno poznamenat, že svoji svoji pravdu zde mají oba tábory - pozici pustit i nepustit. nicméně pravidla hovoří o výhodě ve smyslu časové výhody a podle toho bylo rozhodnuto. průjezd tak, jak se "povedl" Hamovi není rozhodně nejrychlejším způsobem, jak tu šikanu projet, navíc jej to do značné míry znevýhodňuje na výjezdu. to se v tomhle případě ukázalo naprosto zřetelně.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kevvin

                  Kevvin

                  185.73.103.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    46.135.13.XXX
                    Pánové vzpomeňte na Monako před dvěma lety a manévry Peréze v McLarenu. Tam dostal Alonso i Raikkonen pentli za to, že si zkrátili trať i když byli před Perézem. Tak, jak to tedy vlastně je?
                    Já tvrdím že FIA neposuzuje stejně každého pilota, ale někteří jsou holt prferovanější a tresty se na ně nevztahují.

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      212.79.110.XXX
                      1) před dvěma lety, tj. 2014 Perez v Mclarenu nejezdil.
                      2) v roce 2013, když jezdil Perez v McLarenu, tak Kimi dostal napomenutí za rychlost za SC. O žádném jiném trestu jsem nikde nic nenašel, ani si nepamatuji.

                      Taže asi tak .... 14

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama