DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg otvírá sezónu vítězstvím po boji s Ferrari, Alonso měl velkou nehodu + VIDEO
Jak probíhal první závod letošní sezóny?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rosberg otvírá sezónu vítězstvím po boji s Ferrari, Alonso měl velkou nehodu + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
08:54 21.03.2016 37.188.230.XXXDocela by mne zajímalo, jak by se to vyvinulo, nebýt přerušení. Vettel na červených neujížděl ani zdaleka tolik, jak bych čekal.
NICMÉNĚ vymlouvat se na červené vlajky by bylo dost mimo. Ferrari si to pros*alo samo. Nedokázali přizpůsobit strategii při změně vývoje závodu (tím přišli o možnost bojovat o 1. místo. Mercedes Rosbergovi strategii změnil), zpackali Vettelův pitstop (nebo mají nedokonale zkonstruovanou matici, to je v principu jedno. Vyrábějí si ji sami. Ty 3 sekundy Vettela připravily o druhé místo) a nedokázali udržet naživu Raikkonenův motor (což, vzhledem k tomu, že Ferrari má motor svůj, je chyba zase jenom Ferrari).
Všechno je to o tom, že Mercedes využil nabídnutou možnost zabojovat, zatímco u Ferrari si asi mysleli, že se to vyhraje samo.
btw Haas a Grosjean: skvělý výkon, ale podle mne nehorázná haluz a nepředpokládám, že by na konci sezóny měli víc než 10b. Možná se mýlím a rád bych se mýlil, ale tak to na mne působí.-
Petr
09:04 21.03.2016 109.81.245.XXXNechci tvrdit, že je Ferrari rychlejší či že by to jinou strategií vyhráli, ale to srovnání rychlosti na různých pneumatikách Ferrari a Mercedesu je trochu zkreslené. Vettel na to na super-měkkých nemohl tlačit. Věděl, že stint musí dost natáhnout, aby mohl zkusit ten poslední na měkkých, a tak musel jet volněji a řídit tempo. Zatímco Rosberg přiznal, že na středně-tvrdé mohl jezdit naplno (dokonce měl pak problém s teplotou brzdových třmenů, hrozilo odstoupení). Až 15 kol před koncem propočty Mercedesu ukázaly, že to pneumatiky nevydrží, že odejdou asi pět kol před koncem. Nakonec ztratili přilnavost na te levé zadní, ostatní tři byly celkem v pohodě. Po chybě Vettela a výjezdu mimo se jim ulevilo.-
rock
09:36 21.03.2016 37.188.136.XXXTa chyba Hamiltona zachránila, ale na Rosberga bylo daleko - na druhou stranu, kdyby u Ferrari nepokazili pitstop, Vettel by měl ty 2.5-3s k dobru a měl by víc času si útok na Hamiltona připravit.
Co by mne spíš zajímalo je, jak by se vyvíjela strategie Ferrari bez přerušení závodu: jestli by šli na třetí stint na středně tvrdých (a jestli by na nich dokázali držet krok s Mercedesy), jestli by riskovali s měkkými (což by bylo možná dost na hraně) nebo jestli by byli opravdu agresivní a zkusili tři zastávky.
-
-
-
huhukoktejl
12:21 20.03.2016 37.48.32.XXXTrochu mne pri zavode mrzelo, ze neukazali predjeti Manoru, kdyz se dostali pred Sauber nekdy v prvni 1/2 zavodu. Myslim, ze slo snad o prvni regulerni predjeti tohoto tymu (kdyz nepocitam drivejsi novacky HRT a Caterham nebo situace po startu). -
skejpa
11:38 20.03.2016 89.102.220.XXXZavod to byl pěknej, jen ten výsledek na čele se mi moc nelíbil. Po startu jsem měl trošku orgasmus :D a říkal si, že konečně uvidíme Mercedes bojovat. Červená vlajka způsobená Alonsem nám to ale celé nepěkně narovnala. Asi i díky tomu přerušení přišel problém Kimiho motoru (on snad ty problémy přitahuje ?) a pak také Vettel přišel o náskok na měkčích pneu. Je to škoda, kdyby první závod vyhrálo Ferrari, druhý by byl Mercedes a třetí Ferrari, byla by to luxusní reklama na F1, žel skončilo to jak to skončilo.
Příjemně překvapil Grosjean s Haasem ale nalejme si čistého vína, dost mu pomohli podmínky. Torro Rosso podmínky naopak moc nepomohly :-) Verstapenovo brečení do rádia se nemohlo líbit snad nikomu, bylo to zbytečné.
Trochu zklamala Honda, kvalifikace naznačovala víc a Button se v závodě spíš jen propadal. Williams taky celkem slabota.
Jo a kdo nepřekvapil je Richter. Je to retard a nechápu jak ho v té televizi můžou stále zaměstnávat jako komentátora.
Každopádně se již těším na závod č. 2. Mercedes je sice pořád o kus vpředu ale když se Ferkům podaří start nebo naopak Mercedesi něco pokazí, může to být alespoň zajímavý :-)-
snebka
12:02 20.03.2016 193.85.28.XXXNechci nějak obhajovat Richtra, protože ty jeho chyby mě taky pěkně vytáčí viz dneska vettel ztrácí 5 minut, 5 kol ... Ale alespon to dělá s vášní. Já nemůžu vystát Charouze je mi strašně nesympatický, nelíbí se mi jeho názory a myslím že mu chybí právě ta vášen pro F1. Pamatuju si jak se loni při posledním závodě bavily o nějvětší bouračce. Charouz řekl že Sainz, ale už si ani nepamatoval kde to bylo, ikdyž se jel závod tak dva měsíce zpátky .. -
huhukoktejl
12:17 20.03.2016 37.48.32.XXXTak ono je tezke konentovat tak, aby se clovek zavdecil vsem. A ad ty chyby, to se stava, kdyz je treba sledovat tolik veci. Myslim, ze Richter patri k tomu nadprumernemu, co nam kdy komentovalo F1 na ceskych stanicich.
Vic nez Charouz se mi libi Kral ... -
-
Duncan66
11:32 20.03.2016 193.179.208.XXXNa Verstapenovu obranu ohledne jeho frustrace bych rad podotknul, ze mu podelali boxy a diky tomu se propadl prave za Sainze. Nebyla to jeho vina, naopak jel skvele a i to, ze celkem v pohode odolal Lewisovi naznacuje, ze na trati vi co dela.
Oba mladici z TR zacali stejne jako skoncili a to je super zprava, protoze prave oni se minulou sezonu starali o nemalou porci zabavy behem sezony. Je opravdu skvele sledovat jejich dravost a predjizdeci manevry na srdce a zkouseni kde to jen jde.-
Adi
12:15 20.03.2016 212.96.178.XXXSouhlas, TR má momentálně 4. nejlepší auto a k tomu dva hodně hladové vlčáky, kteří se do toho umí pořádně zakousnout. Dnes jim závod zpackali tak trochu v boxech a taky červená vlajka jim celkem uškodila. Škoda, že mají jen loňské Ferrari, zatím se to jako nevýhoda nejeví, pže rozdíl mezi loňskými letošními motory Ferrari nejsou znatelné, avšak v druhé polovině sezóny asi díky nevývoji motoru budou ztrácet.
-
jako
11:17 20.03.2016 89.233.183.XXXZavod pekny na uvod..diky skvelemu startu Ferrari...skoda ze Mercedes je neskutecne silnej na tvrdsich smesich..A pomohli mu i cervene vlajky..Ktere hlavne hodne pomohli Haasu..ale gratulace Grosjeanovi..super vysledek.. Jinak RB maji vazne super auto ,osobne si myslim ze maji šasi nejlepsi..nasledovano Mercedesem Ferrari a Torro Rossem..U TR mladici predvedli dobrej zavod a byli si celou dobu dost blizko..Max me ale trosku nastval jak furt vyrvaval do radia....Jinak me zklamala FI Williams a McL...Jenson rikal ze tempo v zavode bude lepsi nez kvalda,ale bylo to spise naopak...tak schvalne jak se jim povede na delsich tratich,jak proklamoval..Alonso mozna sahal po bodu,ale ta kolize zmenila vse..Osobne myslim ze Gut udelal chybku a mirne se vracel doleva v brzdne zone,kdyz Alo zrovna vyjel z pytle..(Na Sky na to narazeli i pri souboje Sainze a Hama,ze Sainz ten to udelal řádně)..A Alonso zas mel predvidat ze Guti na starsich pneu bude brzdit drive nez on..(viz.Webber vs.Caterham ve Valencii)...Ale hlavne ze jsou oba v poradku.... A chci pochvalit Renault,dal me pri zavode facku,za moji predpoved po kvalde,ze se z nich stava nejhorsi motor v poli...Honda ma co delat jeste...-
Adi
11:28 20.03.2016 212.96.178.XXXŽe má RB nejlepší šasi v poli? To je hodně silné vyjádření, když přivřu obě oči, tak mají šasi na úrovni Ferrari a jsou lehce za Mercedesem. PJ Renaultu je v závodním módu totiž rozhodně blíž PJ Mercedesu a Ferrari. Btw "objíždění" Massy s Mercedesem a možnost předjíždět týmy s motory Mercedes jasně ukazují na to, že Renault opravdu zamakal a Helmut a fandové RB se již nemají na co vymlouvat. Jestli opravdu Renault v Canadě přidá 35 ps, bude motorově na špici, protože nyní rozhodně neztrácí na Ferrari a Mergl 35 ps... Šasi RB je velký příslib, PJ Renaultu taktéž :)-
jako
12:18 20.03.2016 89.233.183.XXXTak to je me subjektivni sledovani,ten RedBull ,i kdyz fandim jinym tymum vice,mam proste pocit ze RB ma nejlepsi auto..:) A napriklad nejsem takovy optimista jako ty,a myslim ze Renautl ztraci vice koni na Mercedes a Ferrari a hlavne maji problem asi i se softwarem..myslim ze Mercedes Ferrari a uz i Honda pouzivaji kvalifikacni mod,jinak nechapu jak by mohli dostat vterinu od McL ale v zavode zajizdet podobne casy...to je mozna zatim problem u Renault.(Nebo to ovlinovali pneu a ta silena kvalda.)..Ale i tak tech koniku bude asi vice nez 35..a to proklamovane zlepseni o urcity pocet koni beru hodne s rezervou u vsech tymu..ono to zni hezky,a mozna i vypada na dynamometru dobre, ale realita byva jina... Ale letos to bude hodne vyrovnane,poslednich dvacet kol jezdili piloti od 5 do 14 mista podobne casy(TR sice bylo rychlejsi ,ale bylo bržděno)...Myslim ze letos skonci bez bodu jen Manor..i kdyz Pascal mel dobry start a myslim ze byl chvilku po zacatku na 14 miste.-
Adi
12:34 20.03.2016 212.96.178.XXXKvalifikační mód je rozhodně slabina Renaultu a naopak největší síla Mercedesu. Myslím, že Q2 byla dost ovlivněna postupným vypadáváním, každopádně závodní rychlost Renaultu je lepší než Hondy zcela prokazatelně. Subjektivně, kdyby mělo RB nejlepší šasi, tak jsou dnes na bedně. Objektivně je nutné přiznat si, že Mercedes má šasi a hlavně práci s pneu na nejvyšší úrovni. Příslib je, že Ferrari a Red Bull nejsou daleko. Austrálie je však celkem specifický okruh a bude trvat ještě tak 2 - 3 závody, abychom mohli lépe rozkrýt balíky (areo + PJ) všech týmů. Můj názor na sílu balíků je následující:
1. Mercedes
2. Ferrari
3. Red Bull (má největší potenciál progresu)
4. Torro Rosso (časem se bude spíše propadat)
5. - 9. FI, Williams, Renault, Haas, Mclaren - všichni velmi podobně
10. Sauber
11. Manor-
jako
12:50 20.03.2016 89.233.183.XXXPrave pri kvalde to bylo hrozne videt,ten deficit RB.Kdyby startoval Ric hned za F.,tak by to bylo zajimave,ale zname ty "kdyby a mozna"..... jinak to vidime stejne..to poradi tymu ,kdyz srovnavas cely balik a souhlasim ze se to vykrystalizuje lepe az za nekolik zavodu..
-
-
-
-
-
huhukoktejl
11:02 20.03.2016 37.48.32.XXXCiste teoreticky, jak by se Alonsovi podarilo dostat z kokpitu, kdyz by tam mel halo a auto horelo ... ?
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek