DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari

Jak si proti sobě vedli jednotliví piloti ve vnitrotýmových duelech během závodního víkendu v Kanadě? Opět si projdeme jejich výkony v kvalifikaci i v závodě a shrneme si dosavadní skóre po sedmi odjetých velkých cenách sezóny 2015.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.06.2015 14:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 30 lidí) 15.06.2015 17:43
Protože Buttona s Alonsem šlo v kvalifikaci za… »
» uzivatel001733 (Hlasovalo 22 lidí) 15.06.2015 17:15
Zdravím, proč v Monako jste Buttonovi připsali… »
» Petr (Hlasovalo 22 lidí) 16.06.2015 14:43
Když Rosbergovi selže v Q2 technika, ale v Q1 mu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001733

    uzivatel001733

    XXX
    Zdravím, proč v Monako jste Buttonovi připsali bod v kvalifikaci vůči Alonsovi a zde Kimimu a Valterimu nikoliv? Alonso, Massa, Vettel ti všichni zajeli čas byť s poškozeným vozem, ale Alonsovi jste to jako prohru počítali. Díky za vysvětlení.

    + 22 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Protože Buttona s Alonsem šlo v kvalifikaci za rovnocenných podmínek v Q1 srovnávat - oběma technika šlapala a zajeli několik měřených kol. Alonso ani v jednom z nich nebyl rychlejší než Button, proto jsme mu započítali prohru.
      V Montrealu měli Vettel i Massa od počátku s motorem problémy, ani jedno kolo nemohli ujet s plným výkonem - ani v Q1.

      + 30 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001733

        uzivatel001733

        XXX
        Ale přece Button měl těch pokusů víc to není moc fér... každopádně díky za reakci :)

        + 16 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Neměl. Možnost porazit či prohrát s týmovým kolegou za rovných podmínek měl jen v Q1. Q2 nebereme v potaz, pokud někomu selže technika nebo někdo z týmových kolegů do ní nepostoupí. Totéž se týká pilotů v Q2, když jejich kolega postoupí do Q3. Je fér je srovnávat v Q2.

          Podle vašeho uvažování bychom měli asi porovnávat pouze piloty postoupivši do Q3, což nemá logiku. Prostor pro srovnání jejich vzájemného výkonu přece existuje v předchozích částech, do kterých oba postoupili.

          + 21 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            XXX
            Tuto diskuzi jsme tu již vedli a ne zcela souhlasím. Ono když v Q2 Rosbergovi selže technika tak brát výsledky z Q1 je opravdu velmi zkreslené. Navíc posouzení kdy selže technika je také velmi individuální a jste si opravdu jisti že třeba Alonso neměl problém už v Q1? Nezačal ten problém už tam? Ale hlavně jak říkám, pokud v Q1 Rosberg porazil Hama a v Q2 mu selhala technika, tak mu dát bod jako že porazil Hama by bylo zcela nespravedlivé. Stejné podmínky měli jen v Q1 a tam vyloženě o poražení parťáka ještě nejde.

            + 17 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              XXX
              Když Rosbergovi selže v Q2 technika, ale v Q1 mu to jezdí a je Hamiltonem poražen, pak není nic nefér na tom, když Hamiltonovi připíšeme vítězství. Stejně fér to je v případě pilotů, kteří do Q3 nepostoupí - znovu tentýž nesmysl již vyvracet nehodlám. Systém, který léta používáme nejen my, je naprosto spravedlivý a transparentní - není na něm nic zkresleného. V případě Alonsa jsme si jistí, v Q1 problém neměl.

              + 22 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001733

            uzivatel001733

            XXX
            aha tak já myslel, že Alonso vypadnul už v Q1 a že právě v Q1 měl méně času, méně pokusu na to zajet něco pořádnýho, jestli mu auto selhalo v Q2, ale v Q1 byl Buttnem normálně poražen, tak to pak jo 04

            + 21 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama