DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari

Jak si proti sobě vedli jednotliví piloti ve vnitrotýmových duelech během závodního víkendu v Kanadě? Opět si projdeme jejich výkony v kvalifikaci i v závodě a shrneme si dosavadní skóre po sedmi odjetých velkých cenách sezóny 2015.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů v Kanadě: Jak Williams porazil Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.06.2015 14:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 30 lidí) 15.06.2015 17:43
Protože Buttona s Alonsem šlo v kvalifikaci za… »
» uzivatel001733 (Hlasovalo 22 lidí) 15.06.2015 17:15
Zdravím, proč v Monako jste Buttonovi připsali… »
» Petr (Hlasovalo 22 lidí) 16.06.2015 14:43
Když Rosbergovi selže v Q2 technika, ale v Q1 mu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001733

    uzivatel001733

    XXX
    Zdravím, proč v Monako jste Buttonovi připsali bod v kvalifikaci vůči Alonsovi a zde Kimimu a Valterimu nikoliv? Alonso, Massa, Vettel ti všichni zajeli čas byť s poškozeným vozem, ale Alonsovi jste to jako prohru počítali. Díky za vysvětlení.

    + 22 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Protože Buttona s Alonsem šlo v kvalifikaci za rovnocenných podmínek v Q1 srovnávat - oběma technika šlapala a zajeli několik měřených kol. Alonso ani v jednom z nich nebyl rychlejší než Button, proto jsme mu započítali prohru.
      V Montrealu měli Vettel i Massa od počátku s motorem problémy, ani jedno kolo nemohli ujet s plným výkonem - ani v Q1.

      + 30 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001733

        uzivatel001733

        XXX
        Ale přece Button měl těch pokusů víc to není moc fér... každopádně díky za reakci :)

        + 16 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Neměl. Možnost porazit či prohrát s týmovým kolegou za rovných podmínek měl jen v Q1. Q2 nebereme v potaz, pokud někomu selže technika nebo někdo z týmových kolegů do ní nepostoupí. Totéž se týká pilotů v Q2, když jejich kolega postoupí do Q3. Je fér je srovnávat v Q2.

          Podle vašeho uvažování bychom měli asi porovnávat pouze piloty postoupivši do Q3, což nemá logiku. Prostor pro srovnání jejich vzájemného výkonu přece existuje v předchozích částech, do kterých oba postoupili.

          + 21 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            XXX
            Tuto diskuzi jsme tu již vedli a ne zcela souhlasím. Ono když v Q2 Rosbergovi selže technika tak brát výsledky z Q1 je opravdu velmi zkreslené. Navíc posouzení kdy selže technika je také velmi individuální a jste si opravdu jisti že třeba Alonso neměl problém už v Q1? Nezačal ten problém už tam? Ale hlavně jak říkám, pokud v Q1 Rosberg porazil Hama a v Q2 mu selhala technika, tak mu dát bod jako že porazil Hama by bylo zcela nespravedlivé. Stejné podmínky měli jen v Q1 a tam vyloženě o poražení parťáka ještě nejde.

            + 17 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              XXX
              Když Rosbergovi selže v Q2 technika, ale v Q1 mu to jezdí a je Hamiltonem poražen, pak není nic nefér na tom, když Hamiltonovi připíšeme vítězství. Stejně fér to je v případě pilotů, kteří do Q3 nepostoupí - znovu tentýž nesmysl již vyvracet nehodlám. Systém, který léta používáme nejen my, je naprosto spravedlivý a transparentní - není na něm nic zkresleného. V případě Alonsa jsme si jistí, v Q1 problém neměl.

              + 22 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001733

            uzivatel001733

            XXX
            aha tak já myslel, že Alonso vypadnul už v Q1 a že právě v Q1 měl méně času, méně pokusu na to zajet něco pořádnýho, jestli mu auto selhalo v Q2, ale v Q1 byl Buttnem normálně poražen, tak to pak jo 04

            + 21 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama