DISKUZE K ČLÁNKU Paddock Line: I mocní chybují

Kolik už se toho napsalo o jedné z nejbizarnějších, nejtěžších, nejproslulejších, nejnesmyslnějších, nejhonosnějších a kdovíjakých nej- tratí? O závodu v ulicích daňového ráje a věhlasného kasina, který má plno přirovnání? Je vcelku jedno, jestli o něm říkali to či ono Gerhard Berger, Nelson Piquet, Niki Lauda či Jody Scheckter, mně se pořád nejvíc bude líbit výrok Jochena Rindta: „Monaco mi stačí jednou za rok!“.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Paddock Line: I mocní chybují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 31.05.2015 22:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 20 lidí) 27.05.2015 05:37
Zatím nejlepší letošní PL Děkuji. Zábavně… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 27.05.2015 08:01
Tvá otázka mne zaujala do té míry, že jsem o… »
» Skull55 (Hlasovalo 12 lidí) 27.05.2015 09:18
Proc Monaco? Rikal jsem si proc je zrovna Monaco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    86.49.159.XXX
    Dik za pekny clanek. Mala oprava, Clay Regazzoni podjel svodidla, nikoliv vozidla ... asi autokorekce 04

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RST

    62.44.12.XXX
    Potápěči Prý od té koupele Alberta Ascariho, jsou v té zatáčce stále připraveni potápěči. Je to pravda?

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Pokud to i nadále platí, je v přístavu připraven člun se dvěma potápěči. Ale když se člověk na to přecpané prostředí podívá, získá nutně pocit, že by vůz nespadl na hladinu, ale na palubu nějaké zbohatlické jachty.

      + 12 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pavel T.

    109.81.245.XXX
    Richter Richter se moc snaží být čím dál větší tragéd těmi svými výstřelky nebo to je zkrátka stárnutím, že na to nemá? Nad přežblebty se dá přimhouřit oko, ale nad zjevnou hrubou neznalostí techniky, kterou se snaží zakamuflovat chlubením se svým vysokoškolským titulem, neznalostí základních premis závodu - jako kdo kdy z které pozice startoval, když tady byl již v sobotu kompletní startovní rošt i s penalizacemi, to je vážně ostuda. Nejen jeho, ale také hlupáků, kteří jej zaměstnávají.

    + 17 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.220.XXX
      No, sice ho nemusím také, ale je tisíckrát lepší než pan Pouva - tomu, slušně řečeno, F1 neslušela a neměl se do toho nikdy pouštět.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja neviem o čom to tu drmolia,... ...veď ak spomínajú nové Tilkeho okruhy so širokými výbehovými zónami, ktoré sú vyasfaltované a žiaden pretekár, ktorý pochybí nie je potrestaný, lebo vlastne nič nestratí, tak teraz zas nadávajú na okruh v Monacu, ktorý každého previnilca potrestá tak, že už do poradia moc nezasiahne, lebo predbiehanie je veľmi toporné. Teraz neviem, či vôbec tí čo kritizujú, kritizujú len preto aby len drístali, alebo sa chcú zviditeľniť, že zase niečo povedali. No vážení poveim Vám, je to úplne od veci. 02 Monaco je také, aké je, má svoju tradíciu, podpísanú zmluvu, svoje poplatky si vždy za závod zaplatí včas a kto do závodu vnáša chaos, sú komisári FIA, ktorí použijú jednak, virtuálny Safeta Car a pošlú na trať aj skutočné vozidlo, čo je hlúposť a prax to jasne potvrdila a ak to nevedia koordinovať a vyrábajú zmätky, je to hanba ! 02 Nie, páni, na vine nie je trať v Monacu, ale ľudia, ktorí to plznia a na ktorých má teraz ťažké srdce aj Lewis, lebo mu pokazili závod. 02 Z toho plynie poučenie, že ak virtuálny Safety Car áno, tak skutočné vozidlo nie, alebo ak, tak tak, aby to nebolo bezhlavé, ale koordinované, čo v dobe výpočtovej techniky nie je nerealizovateľné. 01

    + 26 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    213.226.236.XXX
    Proc Monaco? Rikal jsem si proc je zrovna Monaco tou "vyvolenou" GP, ktera nesplnuje bezpecnostni predpisy, neplati za poradani zavodu, neda se na ni predjizdet, (alespon z meho pohledu) zavod na ni je nudny a stale je v kalendari? Je jasne, ze jde o obchod, ovsem rad bych vedel, jestli redakce bude v brzke budoucbosti psat o tom, kdy a jak Monaco ziskalo tyto trumfy. Dekuji.

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    85.70.70.XXX
    Zatím nejlepší letošní PL Děkuji. Zábavně napsané. Zajímavá sonda do historie závodu, trefné paralely a paradoxy. Chybička v textu mi radost nezkazila, s Pastorem kolidoval samozřejmě Max Verstappen, nikoli jeho otec Jos. Jinak fakt skvělý počtení naservírované k snídani. Tentokrát si komentář Tomáše Richtra kritiku skutečně zasluhuje. Okolnosti kolem předčasného ukončení deštivé VC Monaka 1984 byly opravdu jiné a fakta by neměla být zkreslována, tím spíše, když se vyjadřuje expert na tuto oblast.

    + 20 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Severin

      147.175.127.XXX
      Zda nejlepší PL, to je věcí osobního vkusu, ale jinak opět skvělé čtení (jak jinak, pane Pavelko jak to děláte, že si dovedete takhle držet standard hodně vysoko?). Já akorát k tomu nemám snídani, ale odpolední kafe.
      Jediné k čemu nemám co říct jsou ty bludy v televizi. ORF mi poskytuje oázu duševní pohody při sledování, tolik německy neumím, tak se víc soustředím na závod a nerozptyluji se komentářem.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Syntexis

    85.207.18.XXX
    F1 2013 Zminka o dane hre me pobavila, jelikoz ji take obcas hraji. Nelze nez souhlasit s postrehem o prisnosti posuzovani prakticky jakehokoli kontaktu (ve hre), vraceni se na trat a zavirani dveri pred souperem nevyjimaje. Nicmene i v ni je mozne mit kontakt a odklidit soupere, aniz by za to byl clovek penalizovan - musi to byt ultra-extra jemne, ani ne postuchnuti, kdyz se k tomu prida vhodny profil zatacky, pak je souper pred vami odklizen... Ale je to tak jeden pripad ze sta, mozna dvou set pripadu :) a umet to udelat schvalne?! Na to osobne nemam dost presne ovladaci nastroje prenasejici me pokyny do virtualna. A to je konexe s realnym svetem: lze to udelat schvalne ve skutecnem monopostu?

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Tvá otázka mne zaujala do té míry, že jsem o ni začal přemýšlet a vzpomínat. Nevím, zda lze úmyslně způsobit nehodu tak, aby soupeř zůstal "celý" a já ho bez poškození auta předjel. Nejspíše, takto řečeno, je to nereálné. Ale myslím si, že s nějakou dávkou rizika a štěstí, toho lze dosáhnout. Nejsem pilot, ale řekl bych, že oni primárně neuvažují o úmaslném kontaktu s cílem "vyšťouchat" soupeře mimo závodní stopu. Jenom to prostě risknou i tam, kde na předjetí "nemají". Nebo se "odmítnou" včas "stáhnout". A pak vznikají nehody s různými konci.
      Když vzpomenu např. Rosbergův incident s Hamiltonem z loňského Spa, kdy nakonec také přiznal, svou dávku zavinění. Jak to lze kvalifikovat? Bylo to schválně, nebo nebylo? Šel do toho s úmyslem vyřadit Lewise ze závodu a dojet si pro body, nebo se "jenom" včas nestáhl?
      Ale podle mne nestojí otázka takto. Nehody při závodech byly, jsou a budou. Problém vidím v jejich posuzování. A jestliže komisaři posuzují nehody podle jejich následků a nikoliv dle příčin, případně podle toho, kdo a jak v nich byl namočen, je to pro mne neklamné znamení, že "je cosi shnilého ve státě Dánském, respektive ve světě F1."
      Podle mne je zrovna toto oblast,(takovýto způsob posuzování nehod komisaři), kde to hrozí docela velký ovlivňováním v boji o titul. Stačí, aby se našlo pár "ambiciózních" pilotů, kteří budou jezdit stylem "Ricciardo v letošním Monaku". A souboj o pozici mezi nimi a piloty s šancí na titul. Co kdyby na místě Kimiho byl Hamík? A co kdyby to neustál a přišel o vedení v šampionátu? Asi by tu na diskuzi byla jiná mela. Ane jen tady.03 12

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Syntexis

        37.48.45.XXX
        Spravne posouzeni ci hodnoceni je vzdy problem a nemusime se bavit jen o v podstate evidentnich pripadech, dejiny filosofie by o tom mohly vypravet... Kontakt na zavodni draze je navic vzdy velice osemetna vec, coz potvrdim jen vlastni zkusenosti z toho mala, co jsem si (tentokrat myslim realne) odzavodil, i kdyz ne v autech. V tomto smyslu si dokazi predstavit asi jen dva extremy: 1) neumyslne, chybou, byt se zamerem neustoupit ani o milimetr, protoze jit ostre do souboje i za cenu maleho "oliznuti" stroje soupere nemusi nutne znamenat, ze jsem kamikadze a ze radeji vyradim sebe i jeho, nez aby me predjel nebo abych ho nezdolal (je treba brat v uvahu adrenalin, unavu, technicke moznosti stroje, menici se podminky atd.); 2) "uhni, nebo koncis", coz je vzdy podivana, ale pro takove pochopeni nemam, resp.clovek musi byt trochu vic blazen nebo primitiv, aby to delal vedome. Pravdou vsak je i to, ze behem zavodu pod tihou okolnosti muze clovek s mene zkusenostmi lehce ztratit hlavu a zachovat se takto nevalne. Charakter provinilce se ukaze az posleze, zda se pouci pro priste a zda si po vychladnuti uvedomi svoji chybu a omluvi se, nebo nikoli. Pokud tedy Riciardo obhajuje svuj manevr dobrou show pro divaky, docela tim u me klesnul. A je jedno, kdo byl jeho "obeti".

        + 6 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          77.240.96.XXX
          Nechtěl bych se pouštět do žádného filosofování. To bychom skončili v abstraktnu.
          V Monaku se udály tři konkrétní kolize a každá byla posouzena komisaři jinak. Alonso po startu, kdy žádný pilot nemá místo (a v Monaku to platí, nikoliv dvojnásobně, ale desetinásobně), šťouchl do Hulkenberga a ten skončil v bariéře. Dostal trest 5 sec.
          Mladý Verstappen si urazil kolo o Grosjeana, když se ho snažil předjet podobným manévrem, jako Ricciardo Kimiho. Jen to provedl v mnohem větší rychlosti, tak že následky byly přiměřeně horší. Dostal trest po skončení závodu. A Ricciardo se cpal do souboje, který nemohl vyhrát, bez pomoci komisařů. Podle mne srovnatelné s kolizí Verstappena, alespoň co se týče míry zavinění. A nesrovnatelné s Alonsem. Proto nechápu Alonsovu penalizaci, když on byl už před Hulkem a naopak Nico narazil do Fernanda.
          Škoda, že nelze reálný závod přetransformovat do hry. Bylo by dosti zajímavé, jak by si virtuální hra poradila s takovýmito kolizemi. Asi bychom se divili, co opačných rozhodnutí by bylo, kdyby je vydával computer namísto zaujatých komisařů.03
          Jinak souhlasím se vším, co jsi napsal. Mám podobné názory, i když nikoliv na základě zkušeností reálně odzávoděných, ale pouze jako dlouholetý fanoušek.

          + 9 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Z nějakého neznámého důvodu jsem byl odhlášen. Reakci v 15:32 jsem psal já.

            + 10 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama