DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton bojoval, Rosberg vyhrál!

ŠPANĚLSKO - ZÁVOD: Nico Rosberg využil pole position a ujel. Lewis Hamilton porazil Sebastiana Vettela na Ferrari, ale Rosberg byl v závěru příliš daleko.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton bojoval, Rosberg vyhrál!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 115, poslední 18.05.2015 19:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 23 lidí) 10.05.2015 18:26
Závod hezký. Na to, jak se vykládalo, že se tam… »
» Mike17 (Hlasovalo 22 lidí) 10.05.2015 16:05
otázka pro odborníky Po Číně jsem mockrát četl,… »
» odin (Hlasovalo 19 lidí) 10.05.2015 16:14
Španělsko Rosberg zaslouženě vyhrál. Hamilton… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    otázka pro odborníky Po Číně jsem mockrát četl, proč Rosberg Hamiltona nepředjel. Po Bahrajnu kritiku Vettela, že nepředjel Bottase.
    Tož mně zajímá, proč dnes nepředjel Hamilton Vettela a Kimi Bottase. 13
    Neměli by se zařadit k Rosbergovi s Vettelem mezi kroužiče? 12

    + 22 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      109.105.48.XXX
      Taky sem čekal kdo bude obhajovat Kimihi že nepředjel Bottase. Asi měl spálený gumy12

      + 13 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        89.177.88.XXX
        Staré tvrdé (s delší životností) vs staré střední (s nižší životností), to nezní jako souboj, který by mohl Bottas prohrát (tedy Kimi vyhrát). Očividně se FER neposunulo tak jak chtěli. Což je pro mě jako fanouška Kimiho samozřejmě škoda.

        Navíc motor Mercedes je bohužel stále "Nejlepší Motor Sezóny".

        + 18 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No ony ve chvíli kdy ho dojel zas tak moc staré nebyly. To, že měl měkčí směs byla spíš výhoda, než nevýhoda. Aspoň podle toho, že ho do té doby dojížděl necelou sekundu na kolo.
          Ale souhlas, neměl šanci ani kdyby byl nejlepší pilot všech dob. 03

          + 12 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            89.177.88.XXX
            Ne, v té době už měkčí gumy nebyly tak velkou výhodou, ale začínaly být nevýhodou (respektive to byl bod obratu). A hlavně díky "backmarkers" měl Bottas téměř pořád DRS a jak víš, pokud máš slabší motor (což FER prostě má), tak se bez několikakolové DRS výhody dopředu nedostaneš.

            Jinak řečeno, souhlasím s tebou, ale bylo to i o strategii a navíc mě hodně štve forma FER po ohlášené spoustě "upgradů".

            + 18 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No možná se to začalo lámat, ale poslední kola před dojetím měl pořád o hodně rychlejší časy. Ale je to úplně jedno. K Valteriho zadnímu křídlu si ani nečuchl, ikdyž DRS Valteri neměl.
              S Ferrari naprosto souhlasím. Čekal jsem aspoň náznak souboje s Mercedesem, ale spíš jim ještě utekli. Nebýt Hamova startu, bůhví kolik by jim ujeli. Pochybuju, že bude nějaká trať, kde jim budou rovnocenní. Snad jen doufat v déšť. 04

              + 17 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • hixaxon

                hixaxon

                89.177.88.XXX
                V dešti to bude dle dosavadních zkušeností ještě horší 05 .

                Snažili se Rudí snažili, ale na motory Mercedes zatím nemají.

                Třeba žetony využijí líp. Zatím snad nevyužili žádný, ne?

                + 9 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Myslím to tak, že za deště se stává spousta neočekávaných věcí, které z toho můžou udělat zajímavý závod. Nečekám nějaké snížení náskoku.
                  Snad žetony nějak uplatní, nevím jak na tom jsou. Jen mám pocit, že i kdyby hned využili všechny a Mercedes ne, stejně by to nestačilo. Snad příští rok. 03

                  + 11 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • hixaxon

                hixaxon

                89.177.88.XXX
                BTW, cca 300 ms už je podle mě v "čuchacím" rozsahu.Ale motor je prostě motor.

                + 10 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ale jo, tak si tedy čuchl. 12 Ale nestačilo to ani na pouhý pokus o náznak náznaku nějaké snahy na předjetí. 12

                  + 7 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • hixaxon

                    hixaxon

                    89.177.88.XXX
                    Souhlas, smutný smutný souhlas 05 . V daný čas, strategii a pozici na trati to FER prostě nefungovalo.

                    + 12 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Taky bych to Kimimu přál, ale poslední dobou začíná být předjíždění opět velký problém. 03

                      + 11 / − 9

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.206.XXX
      Okruh v Barcelone je po Monaku asi najhorsi na predbiehanie. To by sme mohli povedat ze aj hamilton je kruzic a nedokazal Vettela predbehnut na trati x kol :)

      + 12 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Můžeš mi popsat, v čem je jiný proti Číně? 12

        + 14 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.208.XXX
          V cine sa da predbiehat napr. po dlhej rovinke. Kedze nasleduje prudka takmer 180 stupnova zakruta. v Barcelone je prva zakruta rychla, mierne klopena a nie je taka prudka cize sa tolko nebrzdi. Toto je uz roky nevyhoda tohoto okruhu. Myslel som si ze to ovladas. 14 Roky rokuce sa v Barcelone v prvej zakrute takmer nepredbiaha, ak je tam 5-6 predbehnuti za preteky tak je dobre.

          + 13 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            V Barceloně je dlouhá rovinka znehodnocená rychlou zatáčkou před ní (ve které se nedá jet v těsném závěsu). V Číně je dlouhá rovinka znehodnocená.... Hmm, vlastně podobnou zatáčkou. V Bahrajnu je dlouhá rovinka... Hmm, vlastně podobný scénář. 12
            Co je za tou rovinkou je jedno, když se předjíždějící jezdec nedokáže ani přiblížit tomu předjížděnému. 11

            + 14 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.143.208.XXX
              Nie je to jedno, je rozdiel ci z 330 km/h brzdis na 130 alebo na 60.

              + 9 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Rozdíl to je. Ale musíš být aspoň trochu vedle předjížděného pilota. Pokud jezdíš 20m za ním a máš stejně ojeté gumy, můžeš brzdit na 5km/h a je ti to na h.... 03

                + 12 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.29.32.XXX
          V mnohem. V Cine je tech mist k predjeti daleko vice a je to jednodussi. Ta klopena se jede prakticky na plny knedlik a da se drzet za souperem narozdil od Barcelony. Ale i prvni zatacka nabizi ruzne moznosti a potom i ty esicka, kdyz to nekdo neceka a prekvapis ho. Barca se s Cinou co se predjizdeni vubec neda srovanavat. Vzdyt jsme videli vcera predjeti pouze a jen na cilove rovince pomoci DRS. Jinak nic. podivej se nekdy pozorne na zavod v Cine a budes cumet jak puk na kolika ruznych mistech se tam predjizdi. 03

          + 9 / − 11

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Tak si zkus spočítat, kolik bylo předjetí v Číně a kolik v Barceloně. Možná tě to i překvapí. 03

            + 10 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama