DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton znovu slaví, Ferrari rychlé, safety-car v závěru

ČÍNA - ZÁVOD: Lewis Hamilton splnil úkol a přeměnil pole-position ve vítězství, Rosberg prohrál už v kvalifikaci. Podobně na tom byl Räikkönen, který mohl útok na Vettela zkusit, kdyby je nedovedl do cíle safety-car.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton znovu slaví, Ferrari rychlé, safety-car v závěru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 13.04.2015 12:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 22 lidí) 12.04.2015 10:26
Taky se mi líbil ten Kimiho start. Je vidět, že… »
» odin (Hlasovalo 20 lidí) 12.04.2015 10:14
Čína Docela nuda a tak nezbývalo, než si… »
» odin (Hlasovalo 18 lidí) 12.04.2015 13:51
Miku nech toho. O protěžování Vettela zatím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Max Strašně se mi libí jak jezdí Max. Ten kluk to dotáhne daleko.

    + 13 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No nemyslím si,... ...že by bol úspešný, lebo by bol mal podobné problémy, ako Sebastian, keď chcel stíhať pred sebou Mercedes v rýchlych zákrutách, kde to je obmedzené práve stávajúcou aerodynamikou terajších vozidiel. Sebastian by sa bol ubránil, jemu by odišli gumy a bol by skončil možno aj za Williemsami. 11 Takže ho Safety Car vlastne zachránilo. Každý závod je iný a ako vidieť všade platí aj iná stratégia, Kimi. 18

    + 23 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    193.179.208.XXX
    skoda to by byl mazec, kdyby ten SC vyjel tak o 3 kola drive a Kimi by zajel prezout na cerstvou mekkou sadu, protoze mel dost casu aby vyjel zase pred Massou By si je asi podal vsechny tri 13

    + 16 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nikos

      213.195.215.XXX
      prezout by mohli jit oba vettle i raikonen ... to by jim taky vyslo pak by to mohl byt double, ale skoda nebylo tak ... nevadi ... tak treba uz za tyden :)

      + 11 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Hmm, dobrá úvaha. To mě nenapadlo, ale je to pravda. 04

      + 11 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      ˇuvaha, fak dobrá.01 Ale ne jenom vůči Kimimu. On by to byl asi pěknej zmatek mezi stratégy obou týmů. Zajímalo by mne, zda by Mergl po zkušenostech z Malajsie zajel, nebo nezajel k výměně. Stejně jako, jak by se k tomu postavili u Ferrari?
      Protože to, co jsi tu nastínil, by bylo reálné. Tam by se fakt jednalo o sekundy v rozhodnutí zda přezout, či nikoliv. A nikdo nemohl předvídat jak dlouho bude číňánkům trvat odklizení auta. Když jsem je viděl, jak se s tím perou, tak jsem si říkal, že mají do konce závodu a ještě po vyhlášení vítězů, co dělat aby to odklidili.12

      + 13 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Rosberg Včera vtipkoval, že mu strategie může pomoct k předjetí. A opět strategie na nic. 3 závody, 3 špatné strategie. Mohlo by mu konečně dojít, že mu nikdo přes strategie pomáhat nebude. 17

    + 14 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kubyk002

      85.207.90.XXX
      Počkej a vloni Lewisovi nějak pomáhali předjet Rosberga pomocí odlišné strategie? Ani jednou! Pokaždé jel stejnou směs a stejný počet zastávek jako vedoucí Rosberg. Navíc myslím že byli spíš rádi že se u bránili Vettelovi dneska.

      + 9 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        85.93.124.XXX
        Vettel ani Ferrari nepředstavovali problém... Mercedes to zvládl s pošetřením techniky... Zvlášťě LH jel jak potřeboval...

        + 11 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        1. Jak píše FandaLH, Vettel byl včera 2.liga. Mohli mu dát "půl kola". Lewis si ho nechal na dostřel jen proto, aby Nicovi nemohli dát ve 2 stintu tvrdou směs.
        2. Neříkám, že by měli někoho preferovat. Ale v jiných týmech to funguje tak, že má každý pilot svého inženýra, který určujě strategii ve prospěch svého pilota. U Mercedesu dávají (až na vyjímky) jednotnou strategii. Co je nejlepší pro jednoho, nemusí být pro druhého. A co se týká Rosberga, letošní strategie jsou všechny "výhodné" pro Mercedes, ale nevýhodné pro něj. Loňský (minimálně) konec sezony to bylo stejné. 03

        + 9 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • pomfir

    pomfir

    89.103.20.XXX
    Z F1 se stává nuda Nadpozemsky vyvinuté motory Mercedes, na které má málokterý tým, nízká úroveň rivality na trati + špatné přenosy závodu a navíc k tomu komentátoři ze Sport 1/2 dávají tomuto sportu patřičný rozměr nezažívnosti.
    Kampak se vytratila ta stará krásná F1???
    Opět hlavní úloha peněz pokazila i tento sport. F1 ve výše popsaném rozměru sledovat odmítám.
    Mějte skvělé zážitky a opatrujte se ...

    + 15 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    88.103.221.XXX
    Celkem nuda... ...nebýt několika highlightů v čele s Verstappenem 01 a následně i komickým odklízením jeho odstavenýho auta...a souboje MAL x BUT12
    První šestka dle očekávání

    + 13 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      jj. odklízení TR bylo opravdu zlatým hřebem této GP11 jak tam naběhli mechanici a sundali raději předek auta bylo fakt moooc zábavné.
      připomnělo mi to jednu naši dávnou lapálii, když jsme jezdili na "hasičské soustředění" s Pragou RN s čerpadlem vepředu krytým velkým předsunutým nárazníkem. taky jsme to jednou museli zdemontovat, abychom vytočili zatáčku a nezbourali jedny vesnické potraviny18

      + 17 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Čína Docela nuda a tak nezbývalo, než si vyhledávat nějaké rozptýlení.03
    Pobavilo mne, jak číňánci odklízí auto Verstappena. (To bylo srovnatelné s amatéry najímanými v dávnověku F1).18
    Jinak Hamilton neměl soupeře opět ani ukřivděném Rosbergovi. Bylo vidět, že i když ho povolali oprpti zvyklostem k pitstopu dříve než vedoucího závodníka, stejně mu to nebylo nic platné. Výmluvy na horší strategii jsou jenom výmluvami, pokud nebude Nico podávat alespoň srovnatelné výkony.
    Bottasovo přesvědčení, že si to Williamsy můžou rozdat s Ferrari nevydrželo ani celé první kolo. Kimi předvedl jeden ze svých lepších startů a udělal s Bottasem a spol. krátký proces.
    Jsem zvědavý co se stalo při prvním pitstopu Kimiho. Tam ztratil cca 3 sec. na Vettela. Škoda výjezdu SC v závěru. Mohli jsme vidět jak je na tom Vettel i Kimi a jak se k souboji postaví vedení Ferrari se svým údajně otevřeným přístupem. Zatím mi Raikkonen nepřipadá horší než jeho kolega. má jen více smůly, nebo meně péče v týmu?
    Alonso opět v závodě před Buttonem i když mu to není k ničemu. Jistě, že k tomu přispěl crashman, přesto si myslím, že by to dopadlo stejně. Měkčí směs pneu byla rychlejší. Ale pokroky McLarenu musí být patrné i laikům.
    Ještě mě zaujal mladý Verstappen. Jak ten kluk si dával soupeře, bylo úžasné. Všechny předjíždě+cí manévry jak přes kopírák a všechny úspěšné. Škoda, že mu nevydrželo auto.

    + 20 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky se mi líbil ten Kimiho start. Je vidět, že je zpátky ve hře. A taky mě bavil nekonečný souboj Ricciarda s Ericssonem. Akorát jsem si říkal, jestli Sauber postavil tak dobré auto, nebo Red Bull tak špatné. Pak jsem se podíval na jejich místa v poli a měl jsem jasno.

      + 22 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Poslední 2 časy Kimiho před výměnou 1:44.964, 1:44.724.
      První 2 časy Vettela po výměně 1:43:018. 1:43.787
      V průměru měl o 1,5s na jedno kolo rychlejší gumy, kde asi mohl vzít za 2 kola 3s??? 12 12 12
      Že by ti konečně došlo, že nové jsou rychlejší, a proto není žádný div, když je první přezouvající výrazně rychlejší? Ve tvém věku už je na čase. 03
      Ale chápu, že je možné, že Horner vyslal Marka do Ferrari, aby jim vysvětlil jak protěžovat Vettela. 03

      + 15 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Miku nech toho. O protěžování Vettela zatím nikde nic nepíšu i když problémy má zatím pouze Kimi. Dnes mne SC mrzí o to víc, protože se schylovalo k souboji o třetí místo a já jsem byl zvědav, jak se k tomu postaví vedení týmu. V závěru Kimi sklízel ovoce svých pozdních pitstopů (oproti Sebovi) a byl zase výrazně rychlejší on.
        Škoda, že k tomu nedošlo. Na druhou stranu nejsem tak omezený, abych tu vykřikoval o protěžování Vettela díky strategiím, jen kvůli tomu, že Kimiho zavolali k výměně o pár kol později. To nechávám Rosbergovi a jeho příznivcům.03 Ono totiž když na to pilot má a tým jej nepodvádí, tak to, co ztratí pozdním přezutím, by měl nutně získat v závěru, jelikož jede na čerstvějších pneumatikách.13

        + 18 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Souhlas a omluva, nepsal jsi protěžování, ale "méně péče". To je zcela něco jiného. 12 Já taky nepsal nic o protěžování Hamiltona. 13 Dobře, nechme slovíčkaření.
          Tedy vůbec nechápu, proč jsi psal to o těch 3s??? Zcela logicky má první přezouvající výhodu prvních kol na lepších gumách, kdy získá náskok. Druhý má pak tu výhodu, že je na čerstvějších gumách rychlejší. Tak nějak proto začal být Kimi rychlejší, až když měl gumy čerstvější a musel dohánět 3s ztrátu. Podle mne naprosto logické a obvyklé, proto mne překvapuje, že se o tom vůbec zmiňuješ. 03
          A je hezké, že sis všiml i toho, o kolik později zajel Kimi. Tak nějak si představuji nechat druhému pilotovi aspoň nějakou šanci na předjetí. A dvojnásobně to platí v případě, že někomu ta měkčí směs evidentně odchází. Škoda, že u mercedesu nemají takový postřeh, jako ty. 03

          + 13 / − 16

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            04 Tak teď nevím, jak to všechno myslíš. Zda vážně, či opět sarkasticky.03
            Ale já ti odpovím zcela vážně. O cca 3 sec. ztráty Kimiho po prvním pitu jsem psal proto, že jsem závod sledoval jen po očku a dělal při tom ještě jiné věci. Tudíž jsem byl dosti nepozorný a nevšiml jsem si, že zajíždí k výměně dosti pozdě (oproti Sebovi). Navíc jsem neviděl (nevím zda to vůbec v TV bylo) jeho zastávku. A jaksi automaticky jsem předpokládal, že by měl vyjíždět se ztrátou 1,5 sec. na SV. A byl jsem dost překvapen když ztráta byla najednou 4,5 sec.12
            Proto jsem psal o tom, že jsem zvědav jak to probíhalo. Ty jsi mi to vysvětlil svým specifickým způsobem dost jasně a já k tomu nemám co dodat, než OK.
            Kimiho garáž asi zkoušela trošinku jinou strategii, která zdá se mohla zafungovat, kdyby... (nechci aby to vypadalo jako výmluva na Safety car...)03 14

            + 13 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Díval jsem se na pitstopy a první měl Kimi o 0,33s pomalejší než Seb, druhou o 0,009s. Jen jsem chtěl podle časů ukázat, že bych za tím nic nehledal. Během těch 2 kol byl prostě ve 4 měřených z těch 6-ti sektorů Vettel o 2,572s rychlejší, zbytek dělají zbývající 2 sektory a zmíněné 0,33s. OK, chápu, že jsi si toho nevšiml. U tebe už to beru nějak automaticky jako útok. 03
              Poslední věta jednoznačně souhlas. Z Kimiho hlediska to byla jediná šance, jak Vettela ohrozit. S naprosto stejně sjetými gumami by neměl nárok, tak jako při prvním stintu. Tak nějak měl uvažovat i Mercedes, jen opačně. Nechali Nica zbytečně dlouho trápit se na mrtvých gumách. Stejná strategie s Lewisem mu byla naprosto na h... Chtějí být natolik féroví, že vlastně ani nehrozí nějaký souboj.

              + 11 / − 13

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama