DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů v Malajsii: Mohl Hamilton vyhrát?

Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemném měření sil v Sepangu? Ohlédneme se za jejich výkony v sobotní deštivé kvalifikaci i v nedělní velké ceně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů v Malajsii: Mohl Hamilton vyhrát?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 08.04.2015 15:35 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Dotaz

    46.135.45.XXX
    Kolik měl Mclaren stažený výkon?

    + 11 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    109.105.48.XXX
    Mercedes Jak mohl být mercedes rychlejší když rychlejší bylo Ferrari. Ukázalo se to v pátek a v závodě jakbysmet. V tomto závodě rozhodně mercedes neměl na Ferrari. To můžu říct o komkoli že je rychlejší ale není konzistentní a šetrný k pneu. V důsledku prostě prohráli protože byli pomalý.

    + 20 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • badys

      46.13.68.XXX
      koukni na graf , ty jsou super, tam je jasně vidět kdo byl jak rychlý a jak byl šetrný k pneumatikám. Ještě ta tabulky s jakými a jak starými gumy konkrétní stint kdo jel a máš dokonalý obrázek .....

      + 15 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        109.105.48.XXX
        Díval jsem se. Spíž reaguji na to co bylo napsané v článku a to že ,,byť mercedes byl rychlejší tak ferrari bylo konzistentnější a šetrné k pneu,,. Prostě mercedes nebyl rychlejší. Na co je rychlost jednoho kola když se pak trápí dalších deset kol. Podle mě se bere celek a ne kdo zajel nejrychlejší kolo.

        + 19 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Zase meleš hlouposti.. Kdyby Mercedes nebyl rychlejší, tak by nestáhl snadno náskok Vettela. To nebyl závod o rychlosti, ale o pneumatikách!

          + 14 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Rozpačitý výkon podal zase Lotus,... ...ktorého jazdci sa nevedia kvalifikovať do závodu tak, aby potom s niekým po štarte do závodu nekolidovali a závod samozrejme nedokončili. 02 Najsmutnejší je však osud oboch jazdcov z McLarenu, ktorí iste vyhľadali po závode tichú hospodu a od žiaľu sa riadne sťali pod obraz boží. 11 18

    + 27 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • smrtohlav

    78.45.155.XXX
    Nejsympatičtější výkon Nejsympatičtější výkon předvedl Kimi.Stejně jako loni ho při prvních 2 závodech sestřelil Magnusen.Tak ho teď sestřelil Naser.A z 18 místa na 4 je myslím nejlepší výkon co byl.11

    + 28 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jarek

      78.157.160.XXX
      Co na tom bylo sympatické? Nebýt safety caru, tak skončí s obrovskou ztrátou. Navíc výkon Seba byl mnohem sympatičtější, jsem rád, že z Ferrari vybrali právě ho.

      + 33 / − 23

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • smrtohlav

        78.45.155.XXX
        No nebýt Safety caru tak by Seb asi taky první nebyl.I když jsem rád že konečně někdo porazil Mercík.

        + 19 / − 25

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • lejnach

          95.103.46.XXX
          dovolim si s tebou nesuhlasit, precitaj si co povedali o mercedese:

          " dle propoctu mercedesu by na mekke smesy tak dlouho nevydrzel, pred cilem by mu odesly.
          ... mercedes nemel v oblasti pneumatik na Ferrari odpoved: zavod neprohrali kvuli strategickym chybam, ale pouze kvuli horsi degradaci za extremniho vedra."

          Neviem, co je na tom take nepochopitelne, ze stale tu niekto vymysla rozne ine dovody vitazstva Ferari...

          + 25 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • smrtohlav

            78.45.155.XXX
            Já nevymýšlím žádné jiné důvody.Naopak.Je vidět že Ferrari se vzchopilo když to Kimi dotáhnul z 18 po proražené gumě s rozhozenou podlahou až na 4 místo.Jen se dohaduju že je pro mně lepší výkon Kimiho z 18 na 4.Než Seba z 2 na 1 když mu Mercedesy zapadly někam do středu první desítky.To je vše.04

            + 20 / − 18

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • smrtohlav

        78.45.155.XXX
        Navíc dostat se z 18 hned za Mercedesy a předject všechny s porouchanou podlahou asi nebude tak jednoduchý.14

        + 24 / − 23

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jarek

          78.157.160.XXX
          Když ti safety car všechny zbrzdí a tak naservíruje... 03

          + 34 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • smrtohlav

            78.45.155.XXX
            Jestli jsi se dobře koukal tak při Safety caru měly omezený výkon a Kimi se ptal přes vysílačku jestli může dojet zbytek pole.Což mu neumožnily.Takže musel zůstat u odstupu co měl.Navíc Safety car to naservíroval hlavně Vettelovi.Když se Mercedesy zasekly někde v poli.Asi ti holt přijde normální dostat se z posledního místa na 4.Těžko to dál komentovat.

            + 23 / − 28

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ...

              178.23.219.XXX
              Hodně mě překvapilo, že je nenechali dojet, to se snad ještě nikdy nestalo...

              + 20 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jarek

              78.157.160.XXX
              Nebuď naivní, že kolo a půl ztráty dohnal Kimi svým výkonem. Samozřejmě, že musel jet delta časy, ale ty byly rychlejší než safety car - proto je dojel. Mě právě normální nepřijde dostat se z posledního na 4. - ty tady pohádkáříš. Chápu, že se ti to pak těžko komentuje.

              + 33 / − 21

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama