DISKUZE K ČLÁNKU Double Mercedesu, rychlé Ferrari, pomalý McLaren. V cíli jen 11 vozů.
AUSTRÁLIE - ZÁVOD: Lewis Hamilton dobře odstartoval a po celý závod před sebe kolegu nepustil. Sebastian Vettel s Ferrari porazil Massu na Williamsu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Double Mercedesu, rychlé Ferrari, pomalý McLaren. V cíli jen 11 vozů.
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 28 lidí)
15.03.2015 08:42
Nejdražší nuda na světě. Přemýšlel jsem, kdy… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
ttt
13:02 16.03.2015 212.5.221.XXXSumar Nuda, šeď a utrpení. Najväčšie pozitívum dňa bolo, že som kvôli F1 nevstával páč by som bol pekne Nasr... teda naštvaný.
Závodu zdatne sekundoval komentár, po x rokoch som videl (a aj počul) cz komentátora a úprimne súcitim so všetkými, ktorí si zaplatili športový balíček len kvôli F1. -
ondra003
11:34 16.03.2015 78.157.167.XXXModerní F1 Jsem opravdu zklamaný z toho co se včera na trati dělo. Nedokážu si představit, že bych si na tohle měl koupit vstupenku za X tisíc. To snad nemůžou ani myslet vážně. Myslím, že od závodu v Bahrainu budo to nejlepší co za víkend uvidíme GP2. Každá věc, kterou udělají pro ,,zlepšení,, podívané F1 sráží ještě víc dolů. Škoda, že to zašlo tak daleko.. -
-
-
ttt
13:06 16.03.2015 212.5.221.XXXNo mne sa minule sezony celkom pacil ten sk komentar. Ano, nebol to Brundle a nebolo to Sky, ale oproti Nove (ci kde to davali) to bolo nebe a dudy. A bolo to bez reklam. Pre mna pocuvatelne, ked bol Pepa Kral tak dokonca velmi dobre.
Nezvyknem nase TV chvalit (a este tieto typu Markiza, Joj a pod), ale ta F1ka tam mala celkom dobru uroven, vzhladom na moznosti.
-
-
-
uzivatel001465
14:46 15.03.2015 188.120.222.XXXMálo aut Proč všichni brečí, že dojelo málo aut? Vždyť dřív to bylo úplně normální a jako chybu to nevidím. Vemte si roky před tím, než byla povinnost, aby motor vydržel celý víkend. Do tý doby všichni hnali motor na max, aby vydržel 300 km a pak se klidně rozsypal. Ano, někdy se rozsypal i během závodu, ale aspoň měli menší týmy šanci sem tam urvat nějaký ten bodík, což posledních pár let se skoro neprůstřelnou spolehlivostí bohatých stájí moc nešlo, což je pro ně škoda. Na konci 90-tých let by určitě jak Caterham, tak Marrusia končila mnohem častěji na bodech a to i přes to, že nebylo to dementní inflační bodování...
Jasně, 18 aut na startu je málo a souhlasím, ale úmrtnost mi nevadí, naopak, aspoň je to o to napínavější a víc "k vzteku" :-). Dneska jsem třeba nadával jak čert, když Kimi odstoupil...-
uzivatel000397
08:57 17.03.2015 90.178.29.XXXNejde o to, že dojelo méně aut. Jde o to, že jich bylo i méně na startu. A co se týká spolehlivosti, předešlá generace která závodily před poslední ekoformulí byla nejen levnější ale i spolehlivější. Kupodivu bylo motorářských výpadků méně.
-
-
uzivatel000968
14:31 15.03.2015 90.64.69.XXXTak na prvý krát...Vettel celkom pekne... ... zdá sa, že "politická scéna" sa odchodom španiela uzavrela...a všetci sa tam venujú už len práci ...
... ... -
Alesi
12:59 15.03.2015 46.135.44.XXXd No tak konečně se Ferrari dalo trochu do kupy a je vidět, že největší slabost posledních let z pohledu Ferrari motor pro tuto sezónu navýšili výkon a takových 30 koní možná i víc. Určitě zapracovali i na aerodynamice, turbu a systémech pro rekuperaci energie. PRostě oproti loňsku je vůz mnohem mnohem lepší. Ovšem na Mercedes ztráta stále velká, otázka zda ti dva vůbec jeli na plný výkon vepředu-
Alesi
13:11 15.03.2015 46.135.44.XXXVýkon motoru Ferrari je vidět i na Sauberu. Co se týče toho, že už nedávaj F1 na nově, ani na Fandovi je na... Ale jestli se bude opakovat sezóna z loňska, že Vergl nepustí na první dvě místa nikoho jiného tak nuda v ČR. Zatím to vypadá že se tak stane a je to boj o titul mezi jezdci Verglu, tedy Rožnberg a Hajlujton.
-
-
Pikaso
12:52 15.03.2015 62.240.164.XXXFIA a BE - super, tohle jsme si všichni vždycky přáli Neschopnost těch uvedených v nadpise se již lépe prezentovat nedá. Úspory, Úspory, zatraktivnění, zatraktivnění .................a pořád dokola. To jsou jediná slova, která pořád používají. Všechny kroky, které v rámci pravidel a marketinku dělají však směřují k opravdovému konci. Už vidím jak se do F1 ženou další výrobci motorů a další subjekty, které budou chtít nacpat do chřtánu panu BE své peníze a za rok nebo dva zase odejít. Fakt super. 20 aut na soupisce. 2 nevyjedou vůbec, tři neodstartují k závodu vůbec a nakonec dojede 11. Abychom byli spravedlivý, musíme podotknout, že v Austrálii v prvním závodě sezóny to s tím dojezdem není poprvé a občas se to stane. Podmínky pro nově vstupující do F1 jsou však tragické a žalostné. Žádné testy, ani třeba 2, 4denní navíc před zahájením sezony, třeba na okruzích, které nejsou součástí kalendáře by zcela jistě přilákalo mnohem více zájemců. Teď jenom vidí, že první sezona je prostě odepsaná a při vstupu do F1 musím své náklady uměle navýšit o rok testů bez výsledku. Snižování nákladů je opravdu směšné. Přechod z jednoho motoru na druhý, který je 4 až 5 krát dražší je opravdu úspora. Nesmyslné omezování jejich počtu na sezonu je pak jenom sllabou a navíc blbou náplastí na výdaje. Mohl bych pokračovat až do zítra, alle to bych tu vlastně spamoval, tak jenom okrajově. Zákaz testů, zákaz vývoje omezováním nákladů, penalizace za použítí více komponentů než je povoleno atd......to vše ve skutečnosti stojí za likvidací F1 a ne za jejím oživením. Chudé týmy na konci startovního pole byly vždy a v každém sportu to tak je. Aby byl vítěz musí být někdo poražený. F1 byla vždy o autech a na pilotech bylo ukázat to, že na to mají a do top týmů se dostanou. O tom vždy byla F1, nikdy to nebyl pohár jezdců, ale spíše týmů. Bylo pár sezon, kdy se v nej týmech sešli opravdu ti nejlepší a skutečně závodili, ale ty už nebudou. Loni skončil čas monarchie RBR a teď do další obrovské změny pravidel bude doba M. Jedinej kdo by to mohl změnit je Harry Potter.-
M3
21:37 15.03.2015 46.13.241.XXXProblém je v tom, že na historii koukáme ve světle pozitivních událostí a přítomnost vidíme kompletní. Tuhle sem koukal na nějaký dokument o F1, který nebyl jen o tom, jak legendy mluví jak to bylo všechno super a cool. V 80. a 90. letech již běžně piloti slabších stajích platili za to, že mohou jezdit. Jeden tým byl opravdu dominantní a zbytku pole dával kolo na konci závodu a dokonce i éry poklesu sledovanosti. O tom, že to ještě není tak špatné, svědčí i počet lidí, kteří na F1 pořád jezdí. Také by se nemělo zapomínat, že hodně technických změn navrhou sami týmy a též to, že když se radikálně změnili pravidla, byl kolem toho vždy humbuk.-
Pikaso
16:04 16.03.2015 77.104.216.XXXS tím se dá souhlasit. Doba kdy nap5. vládl McL taky nejsou tak dávno a v té době dávaly rovněž oba vozy ostatním kolo, ale závodilo se. Pak to převzal Wil a pak F o čemž nemá cenu mluvit. Já osobně jsem vždy říkal a budu říkat, ať tam každej dá peněz kolik chce, když je má je to jeho věc a zároveň vždy budu chtít, ať si každá stáj v rámci základních pravidel postaví co chce, tak to prostě má být. Má to prostě být špička motor sportu a ne omezená hra mocných. No a okrajově základní pravidla, Hmotnost, výkon a typ motoru, šířka, výška, délka šasí a bezpečnost. Toď asi tak vše co je podle mě nutné. Pak nebude muset nikdo řešit kdo podvádí a kdo ne. Jasná, jednoduchá a jednoduše ohlídatelná pravidla, hotovo.
-
-
-
sklcar
10:55 15.03.2015 89.24.196.XXXOpravdu nuda Málo aut, málo aut, a ještě jednou málo aut. Hlavní problém současné F1. Východisko vidím ve 3autě od týmu které na to mají,..nemá smysl lákat nové týmy jen do počtu. Druhá věc je fakt, že Mercedes je prostě o dva levely jinde,...je to prostě tak složitá technologie, že jim umožnuje se soupeřum dál vzdalovat.-
Fanda.LH
11:07 15.03.2015 85.93.124.XXXTo že je Mercedes vpřed,u tolik nevadí... V minulosti tomu tak bylo často, kamera se na čelo obracela minimálně... Jenže za nimi měli soupeřit Ferrari, Williamsi, Red Bully za nimi Force Indie, Lotusy, Saubery... A tohle selhalo... Lotusy hned oba dva vyřazeni... Kvyat neodstartoval, Botas neodstartoval, Peréz to záhy rozbil, Kimi odstoupil... Není moc co řešit...
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek