DISKUZE K ČLÁNKU Double Mercedesu, rychlé Ferrari, pomalý McLaren. V cíli jen 11 vozů.

AUSTRÁLIE - ZÁVOD: Lewis Hamilton dobře odstartoval a po celý závod před sebe kolegu nepustil. Sebastian Vettel s Ferrari porazil Massu na Williamsu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Double Mercedesu, rychlé Ferrari, pomalý McLaren. V cíli jen 11 vozů.

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 18.03.2015 21:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 28 lidí) 15.03.2015 08:42
Nejdražší nuda na světě. Přemýšlel jsem, kdy… »
» Mike17 (Hlasovalo 22 lidí) 15.03.2015 09:37
atraktivita No bylo to dechberoucí drama od… »
» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 15.03.2015 09:41
malý postřeh od Ferrari Vettel si s sebou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ttt

    212.5.221.XXX
    Sumar Nuda, šeď a utrpení. Najväčšie pozitívum dňa bolo, že som kvôli F1 nevstával páč by som bol pekne Nasr... teda naštvaný.

    Závodu zdatne sekundoval komentár, po x rokoch som videl (a aj počul) cz komentátora a úprimne súcitim so všetkými, ktorí si zaplatili športový balíček len kvôli F1.

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ondra003

    78.157.167.XXX
    Moderní F1 Jsem opravdu zklamaný z toho co se včera na trati dělo. Nedokážu si představit, že bych si na tohle měl koupit vstupenku za X tisíc. To snad nemůžou ani myslet vážně. Myslím, že od závodu v Bahrainu budo to nejlepší co za víkend uvidíme GP2. Každá věc, kterou udělají pro ,,zlepšení,, podívané F1 sráží ještě víc dolů. Škoda, že to zašlo tak daleko.. 02 02

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Snáď najväčším sklamaním,... ...tímu, ktorý išiel do sezóny s veľkým optimizmom, je to, že ani jeden z jazdcov Lotusu nedokončili. 02 Nech sa nad tým zamyslia a nech im je to mementom do ďalších závodov tejto sezóny. 02

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • M3

    46.13.241.XXX
    Sport1 Koukam, že hodně z vás poslouchalo Richterovo komentář na Sport1. K přenosu šel též slovenský komentář a ten se mi tedy páčí o vela viac.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.173.188.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ttt

        212.5.221.XXX
        No mne sa minule sezony celkom pacil ten sk komentar. Ano, nebol to Brundle a nebolo to Sky, ale oproti Nove (ci kde to davali) to bolo nebe a dudy. A bolo to bez reklam. Pre mna pocuvatelne, ked bol Pepa Kral tak dokonca velmi dobre.

        Nezvyknem nase TV chvalit (a este tieto typu Markiza, Joj a pod), ale ta F1ka tam mala celkom dobru uroven, vzhladom na moznosti.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • as

    46.135.44.XXX
    as Hamilton sdělil, že jeho nejsilnější týmový kolega byl F. Alonso, o něm Hamilton prohlásil, že má největší talent ze všech jezdců se kterými se kdy setkal..

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    188.120.222.XXX
    Málo aut Proč všichni brečí, že dojelo málo aut? Vždyť dřív to bylo úplně normální a jako chybu to nevidím. Vemte si roky před tím, než byla povinnost, aby motor vydržel celý víkend. Do tý doby všichni hnali motor na max, aby vydržel 300 km a pak se klidně rozsypal. Ano, někdy se rozsypal i během závodu, ale aspoň měli menší týmy šanci sem tam urvat nějaký ten bodík, což posledních pár let se skoro neprůstřelnou spolehlivostí bohatých stájí moc nešlo, což je pro ně škoda. Na konci 90-tých let by určitě jak Caterham, tak Marrusia končila mnohem častěji na bodech a to i přes to, že nebylo to dementní inflační bodování...

    Jasně, 18 aut na startu je málo a souhlasím, ale úmrtnost mi nevadí, naopak, aspoň je to o to napínavější a víc "k vzteku" :-). Dneska jsem třeba nadával jak čert, když Kimi odstoupil... 12

    + 14 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Nejde o to, že dojelo méně aut. Jde o to, že jich bylo i méně na startu. A co se týká spolehlivosti, předešlá generace která závodily před poslední ekoformulí byla nejen levnější ale i spolehlivější. Kupodivu bylo motorářských výpadků méně.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    90.64.69.XXX
    Tak na prvý krát...Vettel celkom pekne... ... zdá sa, že "politická scéna" sa odchodom španiela uzavrela...a všetci sa tam venujú už len práci ...

    ... 04 03 12 ...

    + 14 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.130.XXX
      Takže Alonso měl s Ferrari málo beden a víteztví? ty seš dobrej jantar to na něj svalovat, jen připomenu Alonsův debut ve Ferrari .. první místo a to Red Bull už v tom roce byl dominantní 03

      + 11 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    McLaren poslední ale možná jsem blázen, ale dovolím si tvrdit, že až odšpuntují motor na plný výkon, nebudou pouze šetřit palivo a McLaren přinese aero balík na svůj základ, tak do léta se McLaren zapojí do skupinky Ferrar, Williams

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alesi

    46.135.44.XXX
    d No tak konečně se Ferrari dalo trochu do kupy a je vidět, že největší slabost posledních let z pohledu Ferrari motor pro tuto sezónu navýšili výkon a takových 30 koní možná i víc. Určitě zapracovali i na aerodynamice, turbu a systémech pro rekuperaci energie. PRostě oproti loňsku je vůz mnohem mnohem lepší. Ovšem na Mercedes ztráta stále velká, otázka zda ti dva vůbec jeli na plný výkon vepředu

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alesi

      46.135.44.XXX
      Výkon motoru Ferrari je vidět i na Sauberu. Co se týče toho, že už nedávaj F1 na nově, ani na Fandovi je na... Ale jestli se bude opakovat sezóna z loňska, že Vergl nepustí na první dvě místa nikoho jiného tak nuda v ČR. Zatím to vypadá že se tak stane a je to boj o titul mezi jezdci Verglu, tedy Rožnberg a Hajlujton.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    FIA a BE - super, tohle jsme si všichni vždycky přáli Neschopnost těch uvedených v nadpise se již lépe prezentovat nedá. Úspory, Úspory, zatraktivnění, zatraktivnění .................a pořád dokola. To jsou jediná slova, která pořád používají. Všechny kroky, které v rámci pravidel a marketinku dělají však směřují k opravdovému konci. Už vidím jak se do F1 ženou další výrobci motorů a další subjekty, které budou chtít nacpat do chřtánu panu BE své peníze a za rok nebo dva zase odejít. Fakt super. 20 aut na soupisce. 2 nevyjedou vůbec, tři neodstartují k závodu vůbec a nakonec dojede 11. Abychom byli spravedlivý, musíme podotknout, že v Austrálii v prvním závodě sezóny to s tím dojezdem není poprvé a občas se to stane. Podmínky pro nově vstupující do F1 jsou však tragické a žalostné. Žádné testy, ani třeba 2, 4denní navíc před zahájením sezony, třeba na okruzích, které nejsou součástí kalendáře by zcela jistě přilákalo mnohem více zájemců. Teď jenom vidí, že první sezona je prostě odepsaná a při vstupu do F1 musím své náklady uměle navýšit o rok testů bez výsledku. Snižování nákladů je opravdu směšné. Přechod z jednoho motoru na druhý, který je 4 až 5 krát dražší je opravdu úspora. Nesmyslné omezování jejich počtu na sezonu je pak jenom sllabou a navíc blbou náplastí na výdaje. Mohl bych pokračovat až do zítra, alle to bych tu vlastně spamoval, tak jenom okrajově. Zákaz testů, zákaz vývoje omezováním nákladů, penalizace za použítí více komponentů než je povoleno atd......to vše ve skutečnosti stojí za likvidací F1 a ne za jejím oživením. Chudé týmy na konci startovního pole byly vždy a v každém sportu to tak je. Aby byl vítěz musí být někdo poražený. F1 byla vždy o autech a na pilotech bylo ukázat to, že na to mají a do top týmů se dostanou. O tom vždy byla F1, nikdy to nebyl pohár jezdců, ale spíše týmů. Bylo pár sezon, kdy se v nej týmech sešli opravdu ti nejlepší a skutečně závodili, ale ty už nebudou. Loni skončil čas monarchie RBR a teď do další obrovské změny pravidel bude doba M. Jedinej kdo by to mohl změnit je Harry Potter.

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • M3

      46.13.241.XXX
      Problém je v tom, že na historii koukáme ve světle pozitivních událostí a přítomnost vidíme kompletní. Tuhle sem koukal na nějaký dokument o F1, který nebyl jen o tom, jak legendy mluví jak to bylo všechno super a cool. V 80. a 90. letech již běžně piloti slabších stajích platili za to, že mohou jezdit. Jeden tým byl opravdu dominantní a zbytku pole dával kolo na konci závodu a dokonce i éry poklesu sledovanosti. O tom, že to ještě není tak špatné, svědčí i počet lidí, kteří na F1 pořád jezdí. Také by se nemělo zapomínat, že hodně technických změn navrhou sami týmy a též to, že když se radikálně změnili pravidla, byl kolem toho vždy humbuk.

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        S tím se dá souhlasit. Doba kdy nap5. vládl McL taky nejsou tak dávno a v té době dávaly rovněž oba vozy ostatním kolo, ale závodilo se. Pak to převzal Wil a pak F o čemž nemá cenu mluvit. Já osobně jsem vždy říkal a budu říkat, ať tam každej dá peněz kolik chce, když je má je to jeho věc a zároveň vždy budu chtít, ať si každá stáj v rámci základních pravidel postaví co chce, tak to prostě má být. Má to prostě být špička motor sportu a ne omezená hra mocných. No a okrajově základní pravidla, Hmotnost, výkon a typ motoru, šířka, výška, délka šasí a bezpečnost. Toď asi tak vše co je podle mě nutné. Pak nebude muset nikdo řešit kdo podvádí a kdo ne. Jasná, jednoduchá a jednoduše ohlídatelná pravidla, hotovo.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • sklcar

    89.24.196.XXX
    Opravdu nuda Málo aut, málo aut, a ještě jednou málo aut. Hlavní problém současné F1. Východisko vidím ve 3autě od týmu které na to mají,..nemá smysl lákat nové týmy jen do počtu. Druhá věc je fakt, že Mercedes je prostě o dva levely jinde,...je to prostě tak složitá technologie, že jim umožnuje se soupeřum dál vzdalovat.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      To že je Mercedes vpřed,u tolik nevadí... V minulosti tomu tak bylo často, kamera se na čelo obracela minimálně... Jenže za nimi měli soupeřit Ferrari, Williamsi, Red Bully za nimi Force Indie, Lotusy, Saubery... A tohle selhalo... Lotusy hned oba dva vyřazeni... Kvyat neodstartoval, Botas neodstartoval, Peréz to záhy rozbil, Kimi odstoupil... Není moc co řešit...

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • apinka

    88.212.37.XXX
    Štatistika Čo tak trocha štatistík? Napr. kedy McL získal posledné podium? V Austrálii 2014.. čo je pred rokom. V r. 2013 nezískal ani to podium, čiže tu máme 1 podiové preteky za dva roky.
    A čo tak posledné víťazstvo? Brazília 2012!12 12 12

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama