DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Rostou noví hrdinové

Německo se vedle Rakouska, Maďarska a do jisté míry i Itálie řadilo a řadí mezi země, které jsou z hlediska vzdálenosti našinci dostupné. Není málo těch, kdož jednu ze zmíněných destinací navštívili či se chystají, nicméně letošní Grand Prix Německa jako by tak trochu doplatila na fotbalovou euforii – stačilo se pořádně zadívat do ochozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: Rostou noví hrdinové

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.07.2014 09:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 14 lidí) 22.07.2014 08:36
Názor Ježíš, co je tohle za názor? "Massa… »
» uzivatel000624 (Hlasovalo 13 lidí) 22.07.2014 13:47
Massa x Magnussen Komisaři asi udělali dobře,… »
» Mr.B (Hlasovalo 13 lidí) 22.07.2014 14:30
Uznávám, ježíš mi ujelo. Rozhodně jsem tím ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Tak je,.. ...adepti na majstra sveta sú dvaja jazdci a to Nico R. a Lewis H., ktorí urobia všetko preto, aby naklonili jazýček váh na svoju stranu a teda aj druhá polovica sezóny F1 bude určite hodne zaujímavá. 01

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Carak

    212.96.178.XXX
    Prodej listku na VC Madarska Zdravim nema nekdo nahodou zajem koupit listek na vsechny 3 dny (patek - nedele) na VC Madarska. Nemohu tam jet kvuli praci. Listek je pravy. Muzu se zarucit cimkoliv. Listek stal 5000 jsem ochoten dat slevu. Mohu ho zaslat na dobirku(2 den u Vas) a nebo ho pripadne predat osobne v okoli Brna. Pro vice info volejte 721235053 a nebo email: jardakalina@seznam.cz

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • alienGT

    213.192.39.XXX
    7 vs 8 kvalt Vsimli jste si, ze zatimco Mercedes jezdil s 7 prevodama, tak McLaren s 8?
    To je znama vec, ktera mi unikla nebo nejaka novinka v podani Medvedu?

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.192.39.XXX
      A tak ne, moje chyba. Jen tam kde McLaren radil 8 (cca 300km/h) tak Mercedes dava teprve 7.

      + 10 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        Pokud máš na mysli závod v GER, tak se mi také zdálo, že Mercedes má nastavené docela dlouhé převody. Pozoroval jsem to v poslední fázi závodu, kdy bojoval Hamilton s Bottasem.

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000624

    uzivatel000624

    79.127.217.XXX
    Massa x Magnussen Komisaři asi udělali dobře, když nepotrestali žádného závodníka, nicméně si myslím, že více viny je na bedrech Massy. Hned se mi vybavil incident, tuším, z Indie před páru lety, když stejným způsobem zavřel Hamiltona a za tu kolizi byl, myslím, penalizován. Taky byl ve předu a taky zavřel zatáčku. Dále, si myslím, že je přirozené, když je každý jezdec po startu ostražitý. Je naprosto přirozené, že hned po startu je všude kupa aut a člověk si musí dávat pozor. A taky se dívat i do zrcátek, protože je tam většinou člověk, který vás chce předjet.
    Massa se tam trošku přiřítil, ale je nutno podotknou, že Kevin měl ještě trošku místa napravo, a co tedy mohl udělat? Mohl strhnout volant doprava, čímž by se pravděpodobně dostal do smyku na chladných pneumatikách nebo by vyskočil na obrubníku a taktéž by mohl vůbec nezatočit, což by v důsledku dopadlo stejně. A nebo by mohl sešlápnout brzdu. Což je pochopitelně skvělý nápad, pokud jste na 3. až 4. místě a za vámi je dalších 18/17 aut.

    + 13 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukáš Svoboda

    82.117.159.XXX
    Schumacherův letecký den Vzhledem k tomu, že jste zde nedávno vyčítal komentátorům Novy, že si neověří tvrzení Nikiho Laudy o tom v jakém voze kdy startoval, na mě působí připomínka havárie Schumachera s Burtim poněkud trapně. Bylo to v ní totiž přesně naopak - Burti přeletěl Schumachera. Žádné rotující Ferrari jsem tam neviděl.

    + 16 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      217.31.41.XXX
      Doplnil by som aj trio Raikkonen, Button a Alonso - je jasné, že Raikkonen v roku 2001 jazdil za Sauber a ten cez všetky peripetie funguje ďalej, ale aj Buttonov Williams z roku 2000 naďalej existuje (na rozdiel od Renaultu z roku 2001)...

      + 9 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • NrteP

        193.86.88.XXX
        V případě Alonsa tady jde o Minardi.

        + 11 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        83.208.82.XXX
        Možná bylo potřeba jasně napsat, že v oné poslední Grand Prix v roce 2001 jeli oni tři piloti na značkách, z nichž dvě už neexistují - protože Button nejel na Renaultu, stačí se podívat na oficiální startovní listinu, kde je uveden typ vozu Benetton B201 s motorem Renault

        + 10 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jenik

        89.103.66.XXX
        Myslím, že co se týče kontinuity, je přímým následníkem Bennetonu (až do roku 2002 Renaultu) dnešní Lotus.

        + 10 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jenik

          89.103.66.XXX
          oprava, od 2002

          + 10 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            83.208.82.XXX
            Týmy Provázanost je mezi spoustou jiných týmů a nejen v F1. Prodávají se a kupují, ale co pak mají s tím předchozím společného? Benetton je například přímým následníkem Tolemanu, protože ho na konci roku 1985 koupil...

            + 10 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.131.XXX
          Do provázanosti a následnictví bych se raději vůbec nepouštěl, mohlo by to být matoucí :-).
          Máme tady tým, který se postupně jmenoval Toleman - Benetton - Renault - Lotus a přitom do r.1985 bojoval Lotus proti Renaultu i proti Tolemanu současně, od r. 1986 pak Lotus proti Benettonu - o dvou Lotusech v r.2011 nemluvě.

          + 11 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Zdravím vás - onu vybranou pasáž jsem dostatečně zpřehlednil, aby to vyznělo naprosto jasně. Děkuji za připomínku.

      + 13 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    85.193.24.XXX
    Názor Ježíš, co je tohle za názor? "Massa však má, snad i právem, pocit zkušeného veterána, kterému by mládí mělo občas ustoupit – pro žádného otřískaného jezdce není nic příjemného, když ho z trati vyprovodí nováček." To snad autor nemyslí vážně?!

    + 14 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Proč by autor nemohl mít názor? Co je tohle za příspěvek? 02

      + 21 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        85.193.24.XXX
        A já někde píšu, že by autor nemohl mít názor?

        + 7 / − 15

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Daviiid23

          109.81.245.XXX
          Dáváš pohrdavě najevo, že musí být hloupý, když na to nemá stejný názor jako ty. Založ si vlastní blog, sepiš svůj názor a pak machruj. Proč by to neměl myslet vážně? Bez té otázky a "Ježíš" to slušně neumíš?

          + 14 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mr.B

            Mr.B

            85.193.24.XXX
            Uznávám, ježíš mi ujelo. Rozhodně jsem tím ale nechtěl dát najevo, že je autor hloupý. Myslím si pravý opak a právě o to víc mně ten názor udivil. Omlouvám se.

            + 13 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama