DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Rostou noví hrdinové
Německo se vedle Rakouska, Maďarska a do jisté míry i Itálie řadilo a řadí mezi země, které jsou z hlediska vzdálenosti našinci dostupné. Není málo těch, kdož jednu ze zmíněných destinací navštívili či se chystají, nicméně letošní Grand Prix Německa jako by tak trochu doplatila na fotbalovou euforii – stačilo se pořádně zadívat do ochozů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: Rostou noví hrdinové
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000624
(Hlasovalo 13 lidí)
22.07.2014 13:47
Massa x Magnussen Komisaři asi udělali dobře,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Carak
22:37 22.07.2014 212.96.178.XXXProdej listku na VC Madarska Zdravim nema nekdo nahodou zajem koupit listek na vsechny 3 dny (patek - nedele) na VC Madarska. Nemohu tam jet kvuli praci. Listek je pravy. Muzu se zarucit cimkoliv. Listek stal 5000 jsem ochoten dat slevu. Mohu ho zaslat na dobirku(2 den u Vas) a nebo ho pripadne predat osobne v okoli Brna. Pro vice info volejte 721235053 a nebo email: jardakalina@seznam.cz -
-
-
uzivatel001000
19:07 22.07.2014 46.39.185.XXXPokud máš na mysli závod v GER, tak se mi také zdálo, že Mercedes má nastavené docela dlouhé převody. Pozoroval jsem to v poslední fázi závodu, kdy bojoval Hamilton s Bottasem.
-
-
-
uzivatel000624
13:47 22.07.2014 79.127.217.XXXMassa x Magnussen Komisaři asi udělali dobře, když nepotrestali žádného závodníka, nicméně si myslím, že více viny je na bedrech Massy. Hned se mi vybavil incident, tuším, z Indie před páru lety, když stejným způsobem zavřel Hamiltona a za tu kolizi byl, myslím, penalizován. Taky byl ve předu a taky zavřel zatáčku. Dále, si myslím, že je přirozené, když je každý jezdec po startu ostražitý. Je naprosto přirozené, že hned po startu je všude kupa aut a člověk si musí dávat pozor. A taky se dívat i do zrcátek, protože je tam většinou člověk, který vás chce předjet.
Massa se tam trošku přiřítil, ale je nutno podotknou, že Kevin měl ještě trošku místa napravo, a co tedy mohl udělat? Mohl strhnout volant doprava, čímž by se pravděpodobně dostal do smyku na chladných pneumatikách nebo by vyskočil na obrubníku a taktéž by mohl vůbec nezatočit, což by v důsledku dopadlo stejně. A nebo by mohl sešlápnout brzdu. Což je pochopitelně skvělý nápad, pokud jste na 3. až 4. místě a za vámi je dalších 18/17 aut. -
Lukáš Svoboda
09:38 22.07.2014 82.117.159.XXXSchumacherův letecký den Vzhledem k tomu, že jste zde nedávno vyčítal komentátorům Novy, že si neověří tvrzení Nikiho Laudy o tom v jakém voze kdy startoval, na mě působí připomínka havárie Schumachera s Burtim poněkud trapně. Bylo to v ní totiž přesně naopak - Burti přeletěl Schumachera. Žádné rotující Ferrari jsem tam neviděl.-
-
RoBertino
11:23 22.07.2014 83.208.82.XXXMožná bylo potřeba jasně napsat, že v oné poslední Grand Prix v roce 2001 jeli oni tři piloti na značkách, z nichž dvě už neexistují - protože Button nejel na Renaultu, stačí se podívat na oficiální startovní listinu, kde je uveden typ vozu Benetton B201 s motorem Renault -
-
-
rock
10:01 23.07.2014 37.188.131.XXXDo provázanosti a následnictví bych se raději vůbec nepouštěl, mohlo by to být matoucí :-).
Máme tady tým, který se postupně jmenoval Toleman - Benetton - Renault - Lotus a přitom do r.1985 bojoval Lotus proti Renaultu i proti Tolemanu současně, od r. 1986 pak Lotus proti Benettonu - o dvou Lotusech v r.2011 nemluvě.
-
-
-
Mr.B
08:36 22.07.2014 85.193.24.XXXNázor Ježíš, co je tohle za názor? "Massa však má, snad i právem, pocit zkušeného veterána, kterému by mládí mělo občas ustoupit – pro žádného otřískaného jezdce není nic příjemného, když ho z trati vyprovodí nováček." To snad autor nemyslí vážně?! -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek