DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Čas oponou trhnul...
Dlouhých jedenáct let čekali naši jižní sousedé na okamžik, kdy se v jejich hornaté zemi opět rozezní motory ušlechtilé královny motoristického sportu. O hřmění letos můžeme mluvit jen těžko, ale to nabitému Red Bull Ringu v tento památný den asi příliš nevadilo. Radost masám mohly kalit jen dvě okolnosti – závod nepříliš atraktivní a absence domácího pilota.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE: Čas oponou trhnul...
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001402
(Hlasovalo 14 lidí)
01.07.2014 15:02
Zdravím RoBertino,
nejsem ani konstruktér, ani… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
alfred
13:03 26.06.2014 85.237.224.XXXMyslím že počet čtenářů vs. diváků je podružný, nebo snad nižší počet čtenářů si nezaslouží tutéž kvalitu co vyšší počet diváků? Nicméně kdyby se měl Richtr omlouvat za každý detail svého komentování, tak by tomu musel věnovat každé před/pozávodní studio), což by ovšem hrozilo téměř všem komentátorům bez rozdílu o kterou TV stanici půjde (Pecháček, který je pro mnohé vzorem by asi nedělal nic jiného).
Nicméně postupem času mi RoBertino začínáš čím déle, tím více, připomínat Marca Porcia Cata staršího - "Ceterum autem censeo, Carthaginem esse delendam"-
RoBertino
14:57 26.06.2014 83.208.82.XXXCato Neřekl bych, že jsem někdy mluvil o destrukci, spíše razím heslo Errare humanum est. Bohužel kulhá i srovnání s Pecháčkem - srovnejme si možnosti, jaké měl on a jaké jsou dnes. Ono ale nejde o šprtání letopočtů a tisíce jmen, někdy stačí vědět, co se kdy a kde stalo a jen si pro to umět sáhnout. Mimochodem, pozávodní studio by se takovému uvádění omylů na pravou míru mohlo hodit, protože ve většině případů nepřináší vůbec nic nového. Dovolím si kacířskou myšlenku, ale asi nebude tolik diváků, kteří by se vykašlali na Grand Prix a odkoukali si jen souhrn . V podstatě to ale chápu, jsem tu označen za demoličníka jen proto, že v tuhle chvíli F1 komentuje Richtr. Ale stejný metr a připomínky jsem měl i k Říhovi, Nikodýmovi či Horákovi. Pokud dělali chyby, snažil jsem se na ně upozornit. A totéž může dělat kdokoli i u mě - bude to jen stimul se jich pokud možno maximálně vyvarovat. A ne se vymlouvat, že to prostě jinak nejde.-
alfred
16:12 26.06.2014 85.237.224.XXXErrare humanum est, ano, a proto musíš pokaždé jeho omyly předhazovat čtenářům...když už bereme ty citáty téměř doslovně.
Jestli je Richtrova citace Laudu, potažmo neznalost ne zrovna obecně známé takřka 40 let staré reálie výmluvou, tak proč se tedy nedokážeš vyvarovat chyb ty, který máš možnost před odesláním článku přečíst text snad 100x? Jak jinak to chceš vysvětlit než jen výmluvou? I kdyby jsi to rovnou připsal své vlastní nedbalosti, nebo nepozornosti, tak to bude stále výmluva...protože stejně jak dělá opakovaně Richtr chyby, tak je děláš i ty a děláš je taky opakovaně. Přesto nikdo nečeká, že se budeš za to pokaždé veřejně mrskat.-
Karel
18:23 29.06.2014 78.157.160.XXXRichter taky kritizuje kdekoho bezdůvodně.. dobře si vzpomínám, jak zdejší začínající konkurenci označil za zloděje a pod.
Je rozdíl mezi kritikou někoho, kdo na ni reaguje a někoho, kdo je ke čtenářům arogantní a vystupuje jako mistr světa, který zná vše nejlíp. A je rozdíl splést se v datu z roku 1968, nebo si plést aktuální jezdce a vozy. Takže trochu mícháš jablka s hruškami a nedivil bych se, kdybys byl Richter pod jiným jménem či jeho přisluhovač (Pastorek).
A tím, že v TV omílá neustále ten svůj blog, klesá ještě více.. co mu také zbývá, když neumí bojovat kvalitou, zajímavostí či délkou článků.
-
-
-
-
odin
13:23 26.06.2014 77.240.96.XXXNa obranu Richtra bych řekl, že on udělal přesně to, co ona "většina lidí" o které píšeš v předposledním odstavci. Přebral informaci od Laudy a poslal ji dál. Vždyť, kdo jiný by měl vědět lépe, jak to bylo, než sám aktér.
Nevím, jak je Richtr starý, ale odhaduji, že v roce 1977, kdy Lauda získal svůj druhý titul s Ferrari 312T2, mohl maximálně tak přecházet z mateřského mléka na Sunar, pokud byl už na světě. Je to stejné, jako kdyby mně, nebo leckterému z fanoušků F1 J.Surtees řekl, že v roce 1961 jezdil s Ferrari. Také bych tomu věřil a neověřoval... U pamětníků bych byl ale za troubu
Každý z nás žije ten svůj příběh fanouška formule 1 v jiném období. Každý si pamatuje trochu jiné věci, mnohdy i trochu jinak. A proto je dobré, že jsou mezi námi lidé jako ty, kteří mají F1 zdokumentovanou snad od jejího prvopočátku. A kteří mají co nabídnout (pokud jde o fakta) i těm později narozeným.
-
-
odin
10:38 26.06.2014 77.240.96.XXXTéměř se vším, co jsi napsal, souhlasím. Je to pravda. Jak Tomyš, tak RoBertino mají "svůj" osobitý styl. Tomyš láká diváky na "bulvární komenty", čímž odhání fanoušky F1. A proto se mezi lidmi trochu znalými netěší příliš velké oblibě. RoBertino je opravdu chodící encyklopedie F1 a takovéto "fo pá" ho okamžitě zatahá za uši. I mně to do uší udeřilo a to komenty Tomyše vytěsňuji a soustředím se na závod. RoBertino si zase rád rýpne (což máme společné ). Někomu jeho rýpání může být též proti srsti. Ale jak jsi sám přiznal, Paddocky čteš (i přes chyby a rýpání) ale na F1 na Nově nekoukáš.
Pokud mám čas, snažím se sledovat i tréninky na Nova Sportu a tam bych řekl, že jsou Fabri Richtr celkem bez problémů. Alespoň z mého pohledu. Pak příjde závod na Nově a jeden by blil, co předvádějí. Napadla mě i myšlenka, že mají "takové zadání" způsobu komentáře, nebo se jenom předvádějí před větším počtem diváků?
A ještě k atraktivitě (jedinému hledisku, kde se lehce lišíme). Pamětníci, mezi které se též považuji, berou 70.léta za nejatraktivnější F1. A já s tím souhlasím. Nejde jen o závodění, ale i o prostředí ve kterém se závodilo, o okruhy na kterých se závodilo, i o "začínající revoluci" ve vývoji monopostů. Stejně jako o pravidla, která byla na dnešní poměry jednoduchá až primitivní. A tak jediným mínusem tehdá byl fakt, že se často na okruzích umíralo. Toto mínusko je dnes potlačeno doufám na 100%, ale za jakou cenu? Já dnešní F1 považuji za sterilní ve všem. A můj názor mi nezmění ani v poslední době častější souboje a předjížděcí manévry.
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
16:28 24.06.2014 194.160.178.XXXOkruh je pekný,... ...niektoré veci v infraštruktúre treba ešte dorobiť, lebo aj keď majiteľ Red Bulllu venoval na obnovu 70 mil. eur, niečo by mali dokončiť aj miestny. Škoda, že pre tím Red Bull to dopadlo katastrofálne a sám majiteľ závod ani nesledoval a venoval sa iným radovánkam, hoci v areáli Red Bull Ringu bol. -
kik
15:17 24.06.2014 165.72.200.XXXJeste bych pripomenul vitezstvi J. Watsona v kokpitu Penske rok to te osudne Donohueove nehode. Bylo to prvni a zaroven posledni vitezstvi tohoto tymu protoze na konci roku skoncil.
Pred zavodem jsem si pustil par sestrihu z pocatku 80. let - jedno prave s vyse zminenym Laudovym vitezstvim a to druhe z roku 1982, kde Elio de Angelis jako posledni pilot Lotusu potesil sefa tymu C. Chapmana svym vitezstvim.
Ta trat se puvodni lehce podoba, ale uz to proste taky neni ono - vyasfaltovane zony v poslednich dvou zatackach apod.-
RoBertino
15:36 24.06.2014 83.208.82.XXXJak jsem psal, Kiku, těch událostí v Rakousku bylo víc než dost, stačí třeba vzpomenout i těsný dojezd dvojice de Angelis (také premiérové vítězství) a Rosberga v roce 1982 nebo nehodu přemotivovaného Laudy v roce 1978. Ještě, že je nač vzpomínat.-
kik
18:38 26.06.2014 78.102.206.XXXRoBertino, naprosto souhlasim. Mam jeste jednu poznamku k te byvale 1. zatacce Hella. Kdysi byl (nekdy rok 1975/76 mozna 1977, uz nevim) rozhovor s Laudou kde se ho ptali na - z jeho pohledu - nejobtiznejsi zatacky na tehdejsich okruzich. V Rakousku to byla prave tahle prvni zatacka protoze byla presne na horizontu na konci rychle rovinky a nebylo do posledni chvile videt kam vlastne vede. Taky po Donohuove nehode byla prebudovana na sikanu. Ta dnesni prvni zatacka ji trochu pripomina ale proste to uz neni ono.
A diky za perfektni Paddock.
-
-
-
rock
15:14 24.06.2014 37.188.236.XXXad safety car O tom naznačovaném řešení (červená vlajka) jsem přemýšlel taky, ale fakt si nejsem jistý, co je pro současné F1 větší zlo: jestli strávit 5 kol za SC, pak na pár sekund zastavit a odstartovat nebo z plné jízdy zastavit na 10 minut a pak (si asi dát zahřívací kolo a následně) teprve startovat.-
RoBertino
15:38 24.06.2014 83.208.82.XXXRocku, bude to opravdu debata nikoli chudá, protože přesně v duchu této intence - co je vlastně lepší? Kroužit třeba osm kol za SC a co dvě-tři minuty odhánět "úklidovou četu" od práce nebo to zapíchnout a nechat je to uklidit v čase kratším. Řekl bych, že zatím jako nejméně přijatelná varianta se jeví SC + opakovaný pevný start. Poněkud to postrádá logiku. Už jenom proto, že po zkušenostech z některých závodů by bylo setsakramentsky těžké uhlídat, aby se všechna auta řádně srovnala na svých pozicích. -
-
-
Alfred
20:32 24.06.2014 85.237.224.XXXPo červených vlajkách by měli zajet do boxů, stejně je to většinou standardní postup nejen v kvalifikaci, nebo tréninku. V boxech by všichni mohli přezout a tím by se podoba původního návrhu o pevném restartu obsaženého v článku podepsala na samotném průběhu závodu v co nejmenší možné míře.-
rock
08:43 25.06.2014 37.188.239.XXXMám za to, že když je přerušenej závod, stojí se na roštu (Monako, myslím že 2011). To byl dokonce přesně ten případ, o jakém je řeč; nehoda, pár kol za SC, pak je to přestalo bavit, na 10 minut se seřadili na roštu. Akorát si už nevybavuji, jestli byl tehdy ostrý restart, nebo se rozjížděli zase za SC.-
Prokop S.
20:49 25.06.2014 89.102.95.XXXtuším, že byl ostrý
jinak i když auta stála na roštu, pneumatiky mohli vyměnit, což náramně nahrálo Sebovi, který by na těch starých snad ani nedojel. A Lewisovi během stání opravili i zadní křídlo Vlastně to stání na roštu se moc nelišilo od stání v garáží
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek