DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: Čas oponou trhnul...

Dlouhých jedenáct let čekali naši jižní sousedé na okamžik, kdy se v jejich hornaté zemi opět rozezní motory ušlechtilé královny motoristického sportu. O hřmění letos můžeme mluvit jen těžko, ale to nabitému Red Bull Ringu v tento památný den asi příliš nevadilo. Radost masám mohly kalit jen dvě okolnosti – závod nepříliš atraktivní a absence domácího pilota.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: Čas oponou trhnul...

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 01.07.2014 22:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 17 lidí) 26.06.2014 09:10
Čtu paddocky pravidelně. Na případné chyby… »
» odin (Hlasovalo 17 lidí) 26.06.2014 09:45
A ještě dodám. Richtr ve vysílání dělá "… »
» uzivatel001402 (Hlasovalo 14 lidí) 01.07.2014 15:02
Zdravím RoBertino, nejsem ani konstruktér, ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • alfred

                    85.237.224.XXX
                    Myslím že počet čtenářů vs. diváků je podružný, nebo snad nižší počet čtenářů si nezaslouží tutéž kvalitu co vyšší počet diváků? Nicméně kdyby se měl Richtr omlouvat za každý detail svého komentování, tak by tomu musel věnovat každé před/pozávodní studio), což by ovšem hrozilo téměř všem komentátorům bez rozdílu o kterou TV stanici půjde (Pecháček, který je pro mnohé vzorem by asi nedělal nic jiného).
                    Nicméně postupem času mi RoBertino začínáš čím déle, tím více, připomínat Marca Porcia Cata staršího - "Ceterum autem censeo, Carthaginem esse delendam"19

                    + 14 / − 12

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • RoBertino

                      83.208.82.XXX
                      Cato Neřekl bych, že jsem někdy mluvil o destrukci, spíše razím heslo Errare humanum est. Bohužel kulhá i srovnání s Pecháčkem - srovnejme si možnosti, jaké měl on a jaké jsou dnes. Ono ale nejde o šprtání letopočtů a tisíce jmen, někdy stačí vědět, co se kdy a kde stalo a jen si pro to umět sáhnout. Mimochodem, pozávodní studio by se takovému uvádění omylů na pravou míru mohlo hodit, protože ve většině případů nepřináší vůbec nic nového. Dovolím si kacířskou myšlenku, ale asi nebude tolik diváků, kteří by se vykašlali na Grand Prix a odkoukali si jen souhrn 03. V podstatě to ale chápu, jsem tu označen za demoličníka jen proto, že v tuhle chvíli F1 komentuje Richtr. Ale stejný metr a připomínky jsem měl i k Říhovi, Nikodýmovi či Horákovi. Pokud dělali chyby, snažil jsem se na ně upozornit. A totéž může dělat kdokoli i u mě - bude to jen stimul se jich pokud možno maximálně vyvarovat. A ne se vymlouvat, že to prostě jinak nejde.

                      + 16 / − 14

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • alfred

                        85.237.224.XXX
                        Errare humanum est, ano, a proto musíš pokaždé jeho omyly předhazovat čtenářům...když už bereme ty citáty téměř doslovně.
                        Jestli je Richtrova citace Laudu, potažmo neznalost ne zrovna obecně známé takřka 40 let staré reálie výmluvou, tak proč se tedy nedokážeš vyvarovat chyb ty, který máš možnost před odesláním článku přečíst text snad 100x? Jak jinak to chceš vysvětlit než jen výmluvou? I kdyby jsi to rovnou připsal své vlastní nedbalosti, nebo nepozornosti, tak to bude stále výmluva...protože stejně jak dělá opakovaně Richtr chyby, tak je děláš i ty a děláš je taky opakovaně. Přesto nikdo nečeká, že se budeš za to pokaždé veřejně mrskat.

                        + 15 / − 19

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Karel

                          78.157.160.XXX
                          Richter taky kritizuje kdekoho bezdůvodně.. dobře si vzpomínám, jak zdejší začínající konkurenci označil za zloděje a pod.

                          Je rozdíl mezi kritikou někoho, kdo na ni reaguje a někoho, kdo je ke čtenářům arogantní a vystupuje jako mistr světa, který zná vše nejlíp. A je rozdíl splést se v datu z roku 1968, nebo si plést aktuální jezdce a vozy. Takže trochu mícháš jablka s hruškami a nedivil bych se, kdybys byl Richter pod jiným jménem či jeho přisluhovač (Pastorek).

                          A tím, že v TV omílá neustále ten svůj blog, klesá ještě více.. co mu také zbývá, když neumí bojovat kvalitou, zajímavostí či délkou článků.

                          + 13 / − 11

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Jaro

                            78.157.160.XXX
                            Nejenže špinil konkurenci, ale neustále se vychloubal, tedy spíše znal. I teď ty jeho kecy, jaké mají kontakty na osoby v F1, ale tipl bych, že nulové a že se s ním nikdo bavit nebude, protože to v článcích není vidět. Na rozdíl od tohoto webu.

                            + 6 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Na obranu Richtra bych řekl, že on udělal přesně to, co ona "většina lidí" o které píšeš v předposledním odstavci. Přebral informaci od Laudy a poslal ji dál. Vždyť, kdo jiný by měl vědět lépe, jak to bylo, než sám aktér.
                    Nevím, jak je Richtr starý, ale odhaduji, že v roce 1977, kdy Lauda získal svůj druhý titul s Ferrari 312T2, mohl maximálně tak přecházet z mateřského mléka na Sunar, pokud byl už na světě. Je to stejné, jako kdyby mně, nebo leckterému z fanoušků F1 J.Surtees řekl, že v roce 1961 jezdil s Ferrari. Také bych tomu věřil a neověřoval... U pamětníků bych byl ale za troubu03
                    Každý z nás žije ten svůj příběh fanouška formule 1 v jiném období. Každý si pamatuje trochu jiné věci, mnohdy i trochu jinak.03 A proto je dobré, že jsou mezi námi lidé jako ty, kteří mají F1 zdokumentovanou snad od jejího prvopočátku. A kteří mají co nabídnout (pokud jde o fakta) i těm později narozeným.

                    + 7 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Téměř se vším, co jsi napsal, souhlasím. Je to pravda. Jak Tomyš, tak RoBertino mají "svůj" osobitý styl. Tomyš láká diváky na "bulvární komenty", čímž odhání fanoušky F1. A proto se mezi lidmi trochu znalými netěší příliš velké oblibě. RoBertino je opravdu chodící encyklopedie F1 a takovéto "fo pá" ho okamžitě zatahá za uši. I mně to do uší udeřilo a to komenty Tomyše vytěsňuji a soustředím se na závod. RoBertino si zase rád rýpne (což máme společné18 ). Někomu jeho rýpání může být též proti srsti. Ale jak jsi sám přiznal, Paddocky čteš (i přes chyby a rýpání) ale na F1 na Nově nekoukáš. 03
                  Pokud mám čas, snažím se sledovat i tréninky na Nova Sportu a tam bych řekl, že jsou Fabri Richtr celkem bez problémů. Alespoň z mého pohledu. Pak příjde závod na Nově a jeden by blil, co předvádějí. Napadla mě i myšlenka, že mají "takové zadání" způsobu komentáře, nebo se jenom předvádějí před větším počtem diváků?

                  A ještě k atraktivitě (jedinému hledisku, kde se lehce lišíme). Pamětníci, mezi které se též považuji, berou 70.léta za nejatraktivnější F1. A já s tím souhlasím. Nejde jen o závodění, ale i o prostředí ve kterém se závodilo, o okruhy na kterých se závodilo, i o "začínající revoluci" ve vývoji monopostů. Stejně jako o pravidla, která byla na dnešní poměry jednoduchá až primitivní. A tak jediným mínusem tehdá byl fakt, že se často na okruzích umíralo. Toto mínusko je dnes potlačeno doufám na 100%, ale za jakou cenu? Já dnešní F1 považuji za sterilní ve všem. A můj názor mi nezmění ani v poslední době častější souboje a předjížděcí manévry.03

                  + 9 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.188.140.XXX
    K tomu s tím Laudou, Richtr je mimo02 14

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Okruh je pekný,... ...niektoré veci v infraštruktúre treba ešte dorobiť, lebo aj keď majiteľ Red Bulllu venoval na obnovu 70 mil. eur, niečo by mali dokončiť aj miestny. Škoda, že pre tím Red Bull to dopadlo katastrofálne a sám majiteľ závod ani nesledoval a venoval sa iným radovánkam, hoci v areáli Red Bull Ringu bol. 02

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kik

    165.72.200.XXX
    Jeste bych pripomenul vitezstvi J. Watsona v kokpitu Penske rok to te osudne Donohueove nehode. Bylo to prvni a zaroven posledni vitezstvi tohoto tymu protoze na konci roku skoncil.
    Pred zavodem jsem si pustil par sestrihu z pocatku 80. let - jedno prave s vyse zminenym Laudovym vitezstvim a to druhe z roku 1982, kde Elio de Angelis jako posledni pilot Lotusu potesil sefa tymu C. Chapmana svym vitezstvim.
    Ta trat se puvodni lehce podoba, ale uz to proste taky neni ono - vyasfaltovane zony v poslednich dvou zatackach apod.

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jak jsem psal, Kiku, těch událostí v Rakousku bylo víc než dost, stačí třeba vzpomenout i těsný dojezd dvojice de Angelis (také premiérové vítězství) a Rosberga v roce 1982 nebo nehodu přemotivovaného Laudy v roce 1978. Ještě, že je nač vzpomínat.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • kik

        78.102.206.XXX
        RoBertino, naprosto souhlasim. Mam jeste jednu poznamku k te byvale 1. zatacce Hella. Kdysi byl (nekdy rok 1975/76 mozna 1977, uz nevim) rozhovor s Laudou kde se ho ptali na - z jeho pohledu - nejobtiznejsi zatacky na tehdejsich okruzich. V Rakousku to byla prave tahle prvni zatacka protoze byla presne na horizontu na konci rychle rovinky a nebylo do posledni chvile videt kam vlastne vede. Taky po Donohuove nehode byla prebudovana na sikanu. Ta dnesni prvni zatacka ji trochu pripomina ale proste to uz neni ono.
        A diky za perfektni Paddock.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.236.XXX
    ad safety car O tom naznačovaném řešení (červená vlajka) jsem přemýšlel taky, ale fakt si nejsem jistý, co je pro současné F1 větší zlo: jestli strávit 5 kol za SC, pak na pár sekund zastavit a odstartovat nebo z plné jízdy zastavit na 10 minut a pak (si asi dát zahřívací kolo a následně) teprve startovat.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Rocku, bude to opravdu debata nikoli chudá, protože přesně v duchu této intence - co je vlastně lepší? Kroužit třeba osm kol za SC a co dvě-tři minuty odhánět "úklidovou četu" od práce nebo to zapíchnout a nechat je to uklidit v čase kratším. Řekl bych, že zatím jako nejméně přijatelná varianta se jeví SC + opakovaný pevný start. Poněkud to postrádá logiku. Už jenom proto, že po zkušenostech z některých závodů by bylo setsakramentsky těžké uhlídat, aby se všechna auta řádně srovnala na svých pozicích.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • alfred

      85.237.224.XXX
      Bez SC, ale s červenou vlajkou by diváci nepřišli nazdařbůh o těch 5 kol.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        46.33.96.XXX
        Z hlediska sportu a zábavy ano, nepochybuji. Napsal jsem to nejasně, měl jsem na mysli, co těch 10 minut stání mimo zázemí boxů udělá s auty? Aby se jich polovina neuvařila hned a druhá polovina hned po restartu.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          85.237.224.XXX
          Po červených vlajkách by měli zajet do boxů, stejně je to většinou standardní postup nejen v kvalifikaci, nebo tréninku. V boxech by všichni mohli přezout a tím by se podoba původního návrhu o pevném restartu obsaženého v článku podepsala na samotném průběhu závodu v co nejmenší možné míře.

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.239.XXX
            Mám za to, že když je přerušenej závod, stojí se na roštu (Monako, myslím že 2011). To byl dokonce přesně ten případ, o jakém je řeč; nehoda, pár kol za SC, pak je to přestalo bavit, na 10 minut se seřadili na roštu. Akorát si už nevybavuji, jestli byl tehdy ostrý restart, nebo se rozjížděli zase za SC.

            + 5 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.95.XXX
              tuším, že byl ostrý 04

              jinak i když auta stála na roštu, pneumatiky mohli vyměnit, což náramně nahrálo Sebovi, který by na těch starých snad ani nedojel. A Lewisovi během stání opravili i zadní křídlo 11 Vlastně to stání na roštu se moc nelišilo od stání v garáží 04

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama