DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg zvyšuje náskok, Massa prohrál při zastávkách

RAKOUSKO - ZÁVOD; Nico Rosberg dojel opět před Hamiltonem, Mercedes má po smůle v Kanadě znovu double. Massa se z prvního místa na čtvrté propadl při prvních zastávkách v boxech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg zvyšuje náskok, Massa prohrál při zastávkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 23.06.2014 18:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 30 lidí) 22.06.2014 15:58
Mercedesy Mercedesy jsou stále o parník ve předu… »
» pomfir (Hlasovalo 29 lidí) 22.06.2014 16:25
Závodilo se opět, jako kdysi Nádherný závod,… »
» Pepan (Hlasovalo 21 lidí) 22.06.2014 15:59
Nádherný závod. Byť nechtěně, obdivoval jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • NikiLauda

        91.127.33.XXX
        ... sorry, reagoval som na príspevok nižšie [jinyHonza] ... 17

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    78.108.145.XXX
    Gratulace Nicovi... ... poprvé porazil Lewise v přímém souboji, roste, chlapec, bude možná po tátovi!

    + 12 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RiLCO

      91.127.33.XXX
      Kedy došlo k priamemu súboju medzi Nicom a Ham? Kedy ho predbehol?
      Som pozeral asi iný závod.

      + 13 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiný Honza

        78.108.145.XXX
        Hele, kde jsem napsal, že někdo předjížděl??? Tady asi někdo neumí číst 13 Přímo o pořadí bojovali zatím pokaždé, když oba dojížděli, v Monacu se předjíždět nedá, takže teď poprvé. Ještě nechápeš? Nebo jen nechceš?

        + 8 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RiLCO

          91.127.33.XXX
          Ale píšeš, že ho porazil v priamom súboji?
          Ako alebo kde ho Nico porazil v závode? veď štartoval 3. oproti 9. Hamiltonovi, celý závod bol pred ním. Nico ho v závode neporazil, ale udržal za sebou.

          Jediný priamy súboj bola kvalda, kde to Hamilton 2x pokazil, áno, tam Nico nad ním vyhral a tým to padlo.

          + 7 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Peterson

            213.151.95.XXX
            Ale tohle uz je hodne anti-objektivni 04 Primy souboj = zavod, ci kvalifikace. A je uplne jedno jestli k porazce soupere dojde udrzenim za sebou, predjetim, havarii, ci technickou zavadou soupere, nebo lepsim casem v kvalifikaci. Vysledek vzajemneho souboje at v kvalde nebo zavode je ciste binarni hodnota 0 nebo 1. Nic vic, nic min. Takze na prime souboje v zavode je to 4:4. A jsou to prave zavody, za co se rozdavaji body. Kvalifikace je dulezita pro zavod, ale kdo zajel kolik polepositions nikoho az tak nezajima (krome nejakych historickych statistik). Podstatne jsou body na konci sezony. Na stesti ci smulu na techniku a kontakty se souperi a vsechno ostatni se historie nepta.

            + 11 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jiný Honza

            78.108.145.XXX
            On v kvaldě Rosberg Hama předjel??? To mi hlava nebere, končím. 02

            + 8 / − 15

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RiLCO

              91.127.33.XXX
              WTF? A to si kde prečítal preboha? Hlava nebere, čo oči nečítali.

              + 9 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Mercedesy Mercedesy jsou stále o parník ve předu. Zastavit je může pouze porucha, kolize, či velké chyby pilotů. Rosberg pro mne dnes poprvé zvítězil poprávu a bez jakýchkoliv pochyb. Hamilton předvedl fantastický závod, ale na lepší, než druhé místo neměl.
    Škoda Williamsů. Přál jsem jim vítězství, ale ještě nejsou v závodním režimu dost rychlí. Každopádně třetí místo a čtvrté jsou výborná umístění. Alonso jezdil dobře, ale motory Ferrari nedosahují úrovně Mercedesů ani zdaleka. Kimi mne docela zklamává. Jako by po náznacích svého zlepšení a možné TR ve prospěch Fernanda v nedávné minulosti, na závodění rezignoval.
    Peréz opět zajel "zázrak" jménem Hulkenberg, přesto, že startoval o dost míst za ním. Ricciardo získal asi maximum, co šlo. Vettel to je tragédie a nejen z důvodu častých selhání techniky. Jsem zvědav, zda ho odborníci budou na konci seriálu volit mezi nejlepší piloty.03 13
    Lotusy jsem nějak neviděl. A nebýt článků a prohlášení kolik vezou vylepšení, ani bych nevěděl, že to ještě nezabalili.18
    McLareny jsou takoví nemastní, neslaní už delší dobu. Po nadějné Kanadě jsem čekal zlepšení, které zase nepřišlo.
    Škoda Kvyata, který měl dobrý víkend, ale auto mu nevydrželo.
    Řekl bych, že Hamík bude muset ve zbývajících závodech v Evropě Nica porážet. Protože ve druhé části sezóny už bude i Mercedes užívat týmovou režii a pojede na pilota v čele seriálu. Což je přirozené.

    + 30 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No na to, že Perez drtí toho zázraka (NH) je statistika trochu jinde. Kvalifikace 2:6, body 28:59. 12

      + 10 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Miku, ty mně radíš, abych četl tvé příspěvky celé a sám ty moje nečteš. Nebo nechápeš? Či převracíš? Napsal jsem, Peréz opět zajel zázrak jménem Hulkenberg...
        Statistiku tobě, ani Hulkimu neberu. Peréz je magor, který si svými "výstřelky" škodí. Nicméně to neznamená, že je Hulkenberg kdovíjak vynikající pilot. Pro mne znamená lepší průměr.

        + 14 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.243.XXX
          perez a hulk mali uplne inu strategiu, takze tazko porovnavat ich vykon

          ked budu startovat vedla seba a pojdu rovnaku strategiu tedy sa to da porovnavat, ale takto je tazke povedat co zohralo vacsiu rolu, ci kvalita jazdca alebo lepsia strategia

          + 10 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            S odlišnou strategií máš sice pravdu, ale Peréz startoval 16. a skončil 6. Hulk startoval 10. a skončil 9.
            To nebylo pouze strategií. I odlišnou strategii musí pilot umět proměnit v zisk. A takto propastný rozdíl nebyl důsledkem pouze strategie, ale i jezdeckých schopností.18

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              213.216.61.XXX
              Pérez měl lepší strategii (dlouho měl před sebou volno) a lepší start, kde získal několik pozic, na rozdíl od Hulka. Jinak mezi nimi tak velký rozdíl nebyl. Hulk má stabilní výsledky, o čemž si Pérez může nechat zdát. I v závodech, kde Pérez zajel lépe, Hulk nezklamal a dovezl body. Naopak v prvních závodech Hulk Péreze drtil dost jasně. Viz jejich bodový poměr. Hulka bych teda za lepší průměr neoznačil.

              Williamsu bych to taky přál, snad příště. Ale proč oddálili druhou zastávku v boxech? Věčné problémy se strategií a zastávkama?

              Vettel - on to vzdal? Uražené křídlo mu vyměnili a zdálo se, že poruchu neměl. To byl tak frustrován, že se na to vykašlal?

              K Lotusu - mezi nimi dojel jeden Sauber a hned za nimi Bianchiho Maruška. To je docela tristní pohled. Doufám, že ty vylepšení, které přivezli, si schovali už na další rok. 03

              + 10 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • eR

                62.245.107.XXX
                U Vettela se podle mě rozhodli šetřit techniku. V tom závodě už nic dokázat nemohl, tak proč si ojíždět motor a ostatní limitované součástky.

                + 11 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Hulk-Peréz. Popsal jsi to poměrně přesně. Souhlasím. Jenom jsem chtěl říci, že podle některých zde je Hulkenberg nej, nej, nej perspektivnější pilot v poli. Což si já osobně nemyslím. Má k dispozici poměrně kvalitní auto s nejlepší pohonnou jednotkou a výsledky, které zajíždí zas tak skvělé nejsou. Pokud se Peréz vystříhá excesů, je mu schopen konkurovat. A Peréze rozhodně nepovažuji za nej, nej, nej pilota.03 12 To se mi docela líbí Kvyat, který naskočil z GP3, jezdí s Renaulťáckým motorem ve farmářském týmu RBR první sezónu a vede si podle mne velmi dobře.
                Williams bude muset zapracovat na "ostatních" činnostech týmu. Asi jsou sami překvapeni, jak dobré auto udělali. No a teď potřebují, aby i stratégové, mechanici atd odváděli špičkovou práci pro své piloty i v závodech.
                Podle mne to vzdal. Tak jako Schumacher v nedávné minulosti. Na jedné straně bych to chápal (musí šetřit téměř všechny systémy pohoné jednotky), na druhé straně je to jistá charakterová vlastnost. Neviděl jsem Alonsa, že by za posledních 5-6 let sám vzdal závod. I když jezdil mimo body. Nebo jinak. Ať už Alonso jezdil s jakýmkoliv šrotem, vždy z auta vymáčkl 100%, možná někdy i 105%. Proto ho považuji za nejlepšího pilota, bez ohledu na to, kolik má titulů.
                Lotus- do jisté míry moje srdeční záležitost (i když se jednalo o zcela jiný Lotus). Přesto se mi na to nekouká zrovna dobře. Nejvíc mi vadí kecy, kecy, kecy. Jak od dr.Marka. Na dluh se žít nedá a ne každý je plnohodnotně nahrazen. To podle mne postihlo Lotus. Proto nevěřím ani v příští rok. Budou rádi, když seženou peníze na účast.03

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.243.XXX
                  ak som to dobre postrehol tak vettela do boxov stiahol tim

                  a porovnavat tuto sezonu s niecim s minulostov nieje moc dobre, vzhladom k tomu ze dnes je pocet motorov a aj ineho prislusenstva dost obmedzeny nema vyznam pre tim ako RB aby nechali auto jazdit na konci pola ked je jasne ze nema sancu bodovat
                  lepsie je to auto stiahnut a usetrit techniku na dalsie preteky

                  aky vyznam by malo nicit ten motor na nebodovanych prieckach ked potom na konci sezony budu musiet nasadit extra motor a pridu o pozicie?

                  vettel je s motorom na tom dost biedne takze ho stiahnut bolo uplne logicke

                  + 10 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Rozumím tvým argumentům a vcelku souhlasím. Vlastně jsem to napsal už výše.

                    Pravdu máš i v tom porovnávání. Když to dotáhnu do absolutna, tak porovnávat nelze žádnou sezónu. A vlastně ani piloty mezi sebou. Maximálně tak týmové kolegy. Ale tam je to zase ovlivněno režií.18 18 18

                    + 5 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.40.243.XXX
                      zas nemusis to tahat do absurdity ale fakt je zasadny rozdiel ked je motor roky zmrazeny a takmer bezporuchovy a ked je to len jeho prvy rok nasadenia a este stale ma do spolahliveho daleko a timy len skusaju co dokaze zniest a co uz je nad jeho silu :)

                      verim ze aj alfonza by ferrari za takehoto stavu tuto sezonu stiahlo z pretekov

                      + 5 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Jasně, že se rozdíly najdou. Na druhou stranu vím min. o dvou argumentech, proč Vettela nechat dojet.
                        1) Tým mohl po zbytek závodu "testovat"
                        2) Vettel stejnak nemá šanci letos získat titul. A jestli skončí druhý, třetí, nebo dvacátý, je úplně jedno.
                        3) K penalizaci Vettela za překročení limitu v počtu použitých komponentů, stejně letos dojde. A je otázkou, zda je lepší penalizace teď, nebo později.
                        Hypoteticky. Kdyby mu už vše fungovalo a dokázal projít bez penalizace až do posledního závodu, kde by musel použít šestý komponent. Dostal by pentli v závodě, který je hodnocen dvojitými body. Což považuji za mnohem větší nevýhodu, než kdyby tomu tak bylo dnes.

                        + 7 / − 8

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama