DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monaku?
Za námi je šestý díl šampionátu 2014 - Velká cena Monaka. Jak si tam během závodního víkendu vedli piloti ve vzájemných vnitrotýmových duelech?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monaku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
19:54 28.05.2014 93.99.87.XXXtelemetrie Pokud vím, tak z telemetrie se dá zjistit rychlost otáčení kol, pohyb volantu, šlápnutí na plyn či brzdu. Pokud se pletu, může mne někdo opravit. Jestliže jsou tyto údaje známy, pak musí být 100% dokazatelné kdyby Nico vůz rozkýval sám úmyslně a ne jen korigoval rozhození jeho auta. Tak nějak nechápu, jak k takovému závěru někdo může dojít a jak by si něčeho tak zřejmého nevšiml nikdo z týmu ani komisařů.-
Jens
20:17 28.05.2014 78.157.160.XXXJsi jako obvykle nechápavý a zvídavý, já ti to tedy vysvětlím: chce to jen trochu rudo před očima všem argumentům navzdory, hlavně nic objektivního. Pak můžeš třeba tvrdit, že ti nikdo žádnou telemetrii neposlal a že je lepší se spoléhat na své smysly. A nikdo na tebe nemá, nezmatou tě ani důkazy. Vždyť on tam Rosberg v závodě ani jednou pak neboural, takže ta kvalifikace vlastně musí být podezřelá.
-
-
-
rock
11:50 28.05.2014 37.188.231.XXXButton "Button byl opravdu prvním v boxech po chybě Sutila"
To samozřejmě McLareny šlechtí. Ale je taky třeba brát v úvahu, že Button měl okolo 40s ztrátu na Mercedesy, což znamená, že
- McLaren měl na přemýšlení o 40s času víc než Mercedes
- nemám k dispozici přesný záznam, ale těch 40s taky mohlo znamenat, že Button jel do boxů až PO vyhlášení SC anebo (doslova) pár sekund před ním, když už definitivně bylo jisté, že SC vyjede.
Za zmínku taky stojí, že Magnussena, který jel 10s před Buttonem, ale 30s za Mercedesy, McLaren do boxů zavolat nestihl. Takže pokud Hamilton nadává na stratégy u Mercedesu a vzpomíná na ty v McLarenu, tak plácá. Magnussenově (bývalé Lewisově) polovině garáže nestačilo ani těch 30s navíc, aby správně posoudila situaci.-
Petr
12:19 28.05.2014 109.81.245.XXXS tím Buttonem máš pravdu, každá sekunda navíc se v takových okamžicích počítá. Jinak si myslím, že Lewisovi vadí spíše ten princip - jeden stratég optimalizující výsledek 1-2 z pohledu týmu, tedy to, že spolu nesoupeří na boxové zídce kromě závodních inženýrů i dva stratégové.-
rock
12:35 28.05.2014 37.188.231.XXXNo jo, chápu, že se mu to takhle nelíbí, když není zrovna na prvním místě. Ale ono to nebude tak dokonale černobílé. V Barceloně přece Nicovi operativně lehce upravili strategii (byť to teda spočívalo jenom v jiném pořadí pneu, ale přece, rozdíl to udělalo) - takže buď v Mercedesu je jeden člověk schopen naordinovat dvěma pilotům různé strategie a poslat je do souboje (což je samo o sobě zajímavé) nebo je ten rozhodovací proces přeci jen trošku jiný, než Lewis říká.-
Pepan
14:04 28.05.2014 89.24.157.XXXPokud je tam jediný stratég, tak je to z pohledu pilotů špatně. Ten dbá na zájem týmu, tedy, aby se dovezlo co nejvíce bodů a je fuk, jestli na prvním místě skončí Hamilton nebo Rosberg. Ty body znamenají umístění týmu v tabulce a po sezóně jistý příjem pro tým. Jenže pilota v prvé řadě zajímá umístění v jednotlivcích, takže se to s tou filozofií jediného stratéga dost pere.-
rock
14:36 28.05.2014 37.188.231.XXXTo samozřejmě ano. Mne v téhle souvislosti zarazila ta situace ze Španělska, kdy byl druhý Rosberg evidentně zvýhodněný v průběhu závodu (údajně podle propočtů dokonce ještě víc, než jak se na dráze nakonec projevilo), aby mu v posledních kolech umožnili účinně zaútočit na Hamiltona. Že to nakonec o kolo nebo dvě nevyšlo, to už je jiná věc. Tohle přece "globální" stratég, který má aktuálně pro tým zajištěno pohodlných 1+2, nikdy neudělá.
Proto si myslím, že to tam není tak prosté, jak Lewis v afektu řekl.-
-
-
-
-
Pepan
16:42 28.05.2014 89.24.157.XXXTo není naivita. Prostě žijeme v jiné době, ale stačí si vzpomenout na ideje v Německu před šedesáti lety. Tehdy by nebylo představitelné, aby jejich národní vůz řídil někdo snědší. Stačí si vzpomenout na olympijské hry v roce 1936 a reakci vedení státu na Jesse Owense. A ve spoustě lidí to pořád je, i když se navenek tváří nerasisticky.-
hixaxon
19:09 28.05.2014 89.177.88.XXXBez ohledu na národnosti.
Celé vedení týmu (a pravděpodobně i Daimleru) si mne ruce. Mají nej auto a dva výborné piloty. Jen ať se perou (dokud to do sebe nenarvou, což se může lehce stát), zvedá jim to popularitu a dělá dodatečnou reklamu. Co víc si přát při investici stovek miliónů korun (euro).
A vsadím boty, že i když to do sebe narvou, tak to vedení nebude vadit (pokud nakonec vyhrají oba šampionáty), protože stále to bude skvělá reklama, navíc okořeněná.
S ohledem na národnost.
Ano, někteří určitě preferují ROS, ale stejně tak někteří preferují HAM, protože oba mají jiný "backround" a jiné vystupování, tedy apelují na jinou část potencionálních zákazníků (je to "byznys" (alespoň pro akcionáře to nic víc není)).
Co se Miky týče, ten má přeci typicky Mercedesovké, "really cool" vystupování a minimálně v jeho době perfektně odpovídal image, kterým se chtěli prezentovat.
Toť má trocha do mlýnku na maso. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek