DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monaku?

Za námi je šestý díl šampionátu 2014 - Velká cena Monaka. Jak si tam během závodního víkendu vedli piloti ve vzájemných vnitrotýmových duelech?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Monaku?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 29.05.2014 09:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 28.05.2014 12:19
S tím Buttonem máš pravdu, každá sekunda navíc… »
» hixaxon (Hlasovalo 13 lidí) 28.05.2014 19:09
Bez ohledu na národnosti. Celé vedení týmu (a… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 28.05.2014 16:49
Nechci moc mluvit za XR, ale podle mne to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    telemetrie Pokud vím, tak z telemetrie se dá zjistit rychlost otáčení kol, pohyb volantu, šlápnutí na plyn či brzdu. Pokud se pletu, může mne někdo opravit. Jestliže jsou tyto údaje známy, pak musí být 100% dokazatelné kdyby Nico vůz rozkýval sám úmyslně a ne jen korigoval rozhození jeho auta. Tak nějak nechápu, jak k takovému závěru někdo může dojít a jak by si něčeho tak zřejmého nevšiml nikdo z týmu ani komisařů.

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Jsi jako obvykle nechápavý a zvídavý, já ti to tedy vysvětlím: chce to jen trochu rudo před očima všem argumentům navzdory, hlavně nic objektivního. Pak můžeš třeba tvrdit, že ti nikdo žádnou telemetrii neposlal a že je lepší se spoléhat na své smysly. A nikdo na tebe nemá, nezmatou tě ani důkazy. Vždyť on tam Rosberg v závodě ani jednou pak neboural, takže ta kvalifikace vlastně musí být podezřelá. 04

      + 15 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Smolu mal tu v Monacu Valtteri,... ...ktorému sa to z motora zadymilo a bolo po závode. 02 Tím to akosi podcenil, lebo tu v Monacu by sa to stať nemalo. 02 Určite bol z toho rozčarovaný. 06

    + 12 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ppp

    217.170.97.XXX
    hlasování Na mně udělal dojem Kimmi , ale ten v hlasování nebyl 05 . Protože se snažil přejíždět škoda toho kontaktu .

    + 21 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Ano, Kimi byl výborný. Obzvlášť ten odvážný pokus ve vlásence na Magnussena, to bylo dojemné. Smrk.

      + 13 / − 21

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.231.XXX
    Button "Button byl opravdu prvním v boxech po chybě Sutila"

    To samozřejmě McLareny šlechtí. Ale je taky třeba brát v úvahu, že Button měl okolo 40s ztrátu na Mercedesy, což znamená, že
    - McLaren měl na přemýšlení o 40s času víc než Mercedes
    - nemám k dispozici přesný záznam, ale těch 40s taky mohlo znamenat, že Button jel do boxů až PO vyhlášení SC anebo (doslova) pár sekund před ním, když už definitivně bylo jisté, že SC vyjede.

    Za zmínku taky stojí, že Magnussena, který jel 10s před Buttonem, ale 30s za Mercedesy, McLaren do boxů zavolat nestihl. Takže pokud Hamilton nadává na stratégy u Mercedesu a vzpomíná na ty v McLarenu, tak plácá. Magnussenově (bývalé Lewisově) polovině garáže nestačilo ani těch 30s navíc, aby správně posoudila situaci.

    + 18 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      S tím Buttonem máš pravdu, každá sekunda navíc se v takových okamžicích počítá. Jinak si myslím, že Lewisovi vadí spíše ten princip - jeden stratég optimalizující výsledek 1-2 z pohledu týmu, tedy to, že spolu nesoupeří na boxové zídce kromě závodních inženýrů i dva stratégové.

      + 16 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.231.XXX
        No jo, chápu, že se mu to takhle nelíbí, když není zrovna na prvním místě. Ale ono to nebude tak dokonale černobílé. V Barceloně přece Nicovi operativně lehce upravili strategii (byť to teda spočívalo jenom v jiném pořadí pneu, ale přece, rozdíl to udělalo) - takže buď v Mercedesu je jeden člověk schopen naordinovat dvěma pilotům různé strategie a poslat je do souboje (což je samo o sobě zajímavé) nebo je ten rozhodovací proces přeci jen trošku jiný, než Lewis říká.

        + 13 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Pokud je tam jediný stratég, tak je to z pohledu pilotů špatně. Ten dbá na zájem týmu, tedy, aby se dovezlo co nejvíce bodů a je fuk, jestli na prvním místě skončí Hamilton nebo Rosberg. Ty body znamenají umístění týmu v tabulce a po sezóně jistý příjem pro tým. Jenže pilota v prvé řadě zajímá umístění v jednotlivcích, takže se to s tou filozofií jediného stratéga dost pere.

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.231.XXX
            To samozřejmě ano. Mne v téhle souvislosti zarazila ta situace ze Španělska, kdy byl druhý Rosberg evidentně zvýhodněný v průběhu závodu (údajně podle propočtů dokonce ještě víc, než jak se na dráze nakonec projevilo), aby mu v posledních kolech umožnili účinně zaútočit na Hamiltona. Že to nakonec o kolo nebo dvě nevyšlo, to už je jiná věc. Tohle přece "globální" stratég, který má aktuálně pro tým zajištěno pohodlných 1+2, nikdy neudělá.
            Proto si myslím, že to tam není tak prosté, jak Lewis v afektu řekl.

            + 11 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Jestli to Španělsko nebylo tak trochu ovlivněno tím že Rosberg je Němec, zatímco Hamilton je přespolní. Nebo vlastně zámořský. Oficiálně sice mají oba stejné postavení, ale........

              + 11 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.231.XXX
                Jo tak tohle samozřejmě možné JE. Nepovažuji to za pravděpodobné (vzpomínám si, jak Mercedes bez problémů a s oblibou používal do reklamních kampaní Hakkinena), ale úplně vyloučit se to nedá.

                + 9 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  To s tím Hakkinenem je samozřejmě pravda, ale když se jedná o dva piloty na prvních místech, tak národnost může hrát svoji roli. A je docela možné, že dost lidí nelibě nese že Lewis má kapánek snědší pleť.

                  + 10 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    37.188.231.XXX
                    Z tohodle úhlu mne ani nenapadlo na to nahlížet, to přiznávám a vůbec si neumím představit, jestli a jakou to může sehrát roli. V tohle směru jsem příliš naivní 07 ...

                    + 7 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Pepan

                      Pepan

                      89.24.157.XXX
                      To není naivita. Prostě žijeme v jiné době, ale stačí si vzpomenout na ideje v Německu před šedesáti lety. Tehdy by nebylo představitelné, aby jejich národní vůz řídil někdo snědší. Stačí si vzpomenout na olympijské hry v roce 1936 a reakci vedení státu na Jesse Owense. A ve spoustě lidí to pořád je, i když se navenek tváří nerasisticky.

                      + 9 / − 9

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • hixaxon

                        hixaxon

                        89.177.88.XXX
                        Bez ohledu na národnosti.
                        Celé vedení týmu (a pravděpodobně i Daimleru) si mne ruce. Mají nej auto a dva výborné piloty. Jen ať se perou (dokud to do sebe nenarvou, což se může lehce stát), zvedá jim to popularitu a dělá dodatečnou reklamu. Co víc si přát při investici stovek miliónů korun (euro).

                        A vsadím boty, že i když to do sebe narvou, tak to vedení nebude vadit (pokud nakonec vyhrají oba šampionáty), protože stále to bude skvělá reklama, navíc okořeněná.

                        S ohledem na národnost.
                        Ano, někteří určitě preferují ROS, ale stejně tak někteří preferují HAM, protože oba mají jiný "backround" a jiné vystupování, tedy apelují na jinou část potencionálních zákazníků (je to "byznys" (alespoň pro akcionáře to nic víc není)).

                        Co se Miky týče, ten má přeci typicky Mercedesovké, "really cool" vystupování a minimálně v jeho době perfektně odpovídal image, kterým se chtěli prezentovat.

                        Toť má trocha do mlýnku na maso.

                        + 13 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Pepan

                          Pepan

                          89.24.157.XXX
                          Je fakt že stávající situace je pro Meďoury nejlepší reklama. A pokud do sebe ti dva na trati nevlítnou, obávám se že sezóna bude mít dost jednoznačný průběh.

                          + 12 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • hixaxon

                            hixaxon

                            89.177.88.XXX
                            Jasně, tohle není "rocket science", ale určitě se mi to líbí víc než sebův ukazováček ve vzduchu po čtyři sezóny (alespoň pro tuto sezónu). Žádná dominance nesmí trvat příliš dlouho.

                            Líbí se mi jeho nový australský kolega :) , ...umí.

                            + 9 / − 7

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • Duncan66

                          Duncan66

                          89.29.32.XXX
                          tjn. tim ze spolu bojuji, tak jsou porad v zaberu.

                          + 9 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama