DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE: FANTAZIE!

Ještě před rokem se na Grand Prix Bahrajnu pohlíželo jako na záležitost krajně ošemetnou, při níž se zástupcům světových pojišťovacích ústavů zvyšoval srdeční tlak, protože většině z nich se těžko mohou ježit vlasy na hlavě. Letos bylo vše v relativním pořádku a navíc, umělým osvětlením zalitý okruh Sakhir přinesl fanouškům F1 podívanou, na níž v posledních několika letech už téměř zapomněli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE: FANTAZIE!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 09.04.2014 22:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001402 (Hlasovalo 10 lidí) 08.04.2014 13:21
Omlouvám se za kiks, jiný Honza jste přece Vy a… »
» uzivatel001402 (Hlasovalo 9 lidí) 08.04.2014 11:08
Zeptám se jinak. To jste nebyl ani na chvilku… »
» uzivatel001402 (Hlasovalo 9 lidí) 08.04.2014 13:10
Máte moje sympatie pane Honzo. Mám stejnou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel

    94.112.85.XXX
    Děkuji Když pominu svou nepřipravenost a šok ze skutečnosti, že stanice Fanda nelze najít žádným ze tří DVB tunerů, tak zasekávající se online stream vyústil ve stažení záznamu až po závodě. Krátce po závodě jej s anglickým komentářem a vystřiženými reklamami dal nějaký dobrák na torrenty a já mu za to tímhle chci poděkovat, protože mne vyloženě pohoršuje představa, že do přenosu telefonem vstoupí jedinečný expert p. Turek a vede šumivý monolog na téma spadla z oblohy kapka následován komentářem nadšence p. Richtra, který se zpožděním zmíní dávno proběhlou výměnu pozic na trati zakončenou omluvou svého omylu, kdy se nepodařil odhad jezdce, jelikož jsou na trati dva stejně vypadající vozy. Možná tomu tak v posledním závodě nebylo, ale obávám se, že kvalitu komentáře zachovali na úrovni televizních novin.
    Proto děkuji Roberte za připomenutí všech faktů a krásné nahlédnutí do historie, pokaždé se těším na vaše pozávodní dojmy, zvlášť když jsou konečně pozitivní. A sice F1 sleduji pouze od Hamiltonovy druhé sezony, ale nevím jestli máme v republice větší kapacitu, co se týče znalosti historie a kouzla F1. Neměl by jste zájem se zhostit komentáře závodů live?

    + 11 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Scuderiák

      109.81.245.XXX
      Píše se na žádném, ne "žádným".. a nesmyslně košatá souvětí rozděl na kratší věty, když si tady chceš hrát na učitele češtiny a ještě se kvůli tomu povyšovat na ostatní. 02

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel

        94.112.85.XXX
        V diskuzi ať se každý vyjadřuje dle svého uvážení a nehodlám se do nikoho navážet, ale v článku "Sezónní testování je zpět, první den byl v Bahrajnu nejrychlejší Rosberg, Lotus s problémy" mě ta poslední věta naštvala a nechal jsem se zbytečně unést. Nerad kritizuji když sám s ničím novým nepřijdu, ale bylo to do očí bijící a korekce se povedla až napodruhé.

        + 5 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Scuderiák

          78.157.160.XXX
          Samozřejmě, ale všechno má své meze, anarchie by se nikomu nelíbila. Jde také o to, jak to řekneš - já si toho všiml: pokud je to tak je pohrdavě stylem, já se cítím lépe než někdo, koho ani neznám, co na tom že se tady dlouho snaží - tak tohle ti neprospěje, spíše naopak. Ale dělej, jak uznáš za vhodné.

          + 10 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jiný Honza

    194.48.241.XXX
    Pochvala autorovi i webu Ještě tak na počátku sezóny jsme byl pravidelným hostem u zelené konkurence. Přece jen tam pár lidí píše a překládá docela slušně. Vadila mi ale ta osobní animozita v diskusích. Prostě poslání jiného diskutéra do... nepovažuji za argument. Korunu tomu nasadil nový vzhled.
    Pak jsem objevil tyhle stránky a hele - jde to skoro bez nadávek, redakce neváhá likvidovat trollení i nadávky a čtení má podstatně vyšší level.
    Nejvíc jsem to vnímal v Sepangu - tam mi už komentáře začaly vadit značně. Díky hlouposti Novy a překladu Bahrajnu na Fandu jsem sledoval Sky a hele - ještě v 50. letech začínám zpátky chytat angličtinu. Tak nevím, jestli si nepustím z Číny obraz na Nově a zvuk Sky spolu s livetimingem a alespoň mi nebudou vadit reklamní pauzy. 11
    A Roberte, pište dál, jde vám to dost dobře.

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001402

      uzivatel001402

      88.103.87.XXX
      Máte moje sympatie pane Honzo. Mám stejnou zkušenost, věk i postupy. Akorát bych Richtrovi neříkal jelito, tím se zbytečně shazujete. Lze to říct i jinak. Osobně mně Richtr nevadí, ať už je jakýkoliv, neznám ho osobně, ale ze zásady se odmítám připojovat k honu na čarodějnice. Mám to nastavené tak, že mě zajímá především F1 a její protagonisté, nikoliv však v takové míře její zprostředkovatelé. To jedinou výjimkou byl James Hunt, ale to byl bývalý šampión a navíc nekriticky obdivovaný idol mých pubertálních let a pak asi hodný pan Luboš Pecháček, ale ten spíš věčným klukovským srdcem, které v každém bije. Do dnešní doby by se jako pohádkový roztržitý dědeček moc nehodil. Souhlasím, že RoBertino píše skvěle a jeho články jsou inspirující.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiný Honza

        194.48.241.XXX
        jiný Honza a Honza jsou 2 odlišní diskutéři, takže to jelito není ode mne.
        Nick měnit nebudu, vystupuju pod ním už asi 10 let, sorry.
        K Pecháčkovi se hlásím také, uměl. A James Hunt - vždy jsem ho měl raději než chladného Laudu, nicméně oba obdivuji.
        Když si uvědomím, že pamatuji ještě Fittipaldiho a vůbec tuhle starou školu, hmmm, nějak to letí...

        + 10 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          83.208.82.XXX
          Děkuji Nevím, zda Vás oslovovat Jiný Honzo, ale to je v tuhle chvíli asi podružné.
          Děkuji za chválu, budu doufat, že si ji zasloužím i nadále.
          Z příspěvku zjišťuju, že budeme tak trochu stejná krevní skupina - na Laudovi a Huntovi jsem vyrůstal a vlastně se F1 učil, i když můj vztah byl ovlivněn příchylností k Ferrari, za což mohl můj oblíbenec Regazzoni. Pan Pecháček pro mě vždy bude symbolem netrpělivého čekání na téměř noční záznamy a jeho nezaměnitelný hlas prostě nevymizí. Vždyť to byl on, kdo seděl za mikrofonem při historicky prvním přímém přenosu v roce 1973. Připouštím, že by asi v dnešní době PP a dravých technologií ztrácel, některé jeho výroky jsou opravdu perly, ale na druhou stranu měl k F1 ten skutečný, komerčně nezatížený a nutnou loajalitou neprovázaný vztah. Nakonec i on je příkladem vývoje F1 - proto není od věci si ho občas připomenout.

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jiný Honza

            194.48.241.XXX
            Jo, jsem na to zvyklý - vzniklo to před moc lety, kdy se na jednom webu objevovalo víc Honzů.
            Regazzoni taky patřil mezi mé oblíbence, obdivoval jsem jeho nezlomnost - jet Dakar jako paraplegik, to byl výkon! A jel na Tatře, to se cenilo. 11
            Já vůbec raději ousidery než ty, ktwerým šlo všechno samo.

            + 11 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • kik

            78.102.206.XXX
            Ty nocni prenosy byly nezapomutelne03 a vzdycky jsem cely vikend sekal latinu abych se mohl vecer cca kolem 22:00 divat (zacinala se mnou v te dobe triskat puberta13 ). Nezapomenutelny byl pro me Ring 1974 kdyz Clay vyhral protoze to byl muj favorit. Vzdycky mi strasne pripominal Nuvolariho protoze se malokdy vzdaval a snazil se stale jezdit naplno.
            Robertino, uz mi naprosto vypadlo z hlavy ktery zavod se to tenkrat poprve vysilal primo.

            + 5 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              83.208.82.XXX
              První závod u nás Mám na mysli samozřejmě oficiální mistrovský závod - formule 1 totiž nezačala rokem 1950. Takže to byla Grand Prix Monaca 1973, kterou dle osobního svědectví zajistil pro naši republiku tehdejší premiér Lubomír Štrougal, prostě to chtěl vidět, navíc Francouzi ten přenos snad díky nějakým sympatiím poskytli gratis. Dodnes vidím dvojici Stewart v čele a za ním o kolo zpět jedoucí Cevert, který se díky téhle nezištné pomoci dostal až na čtvrté místo...
              Je potěšitelné, že ač Clay už jezdí jiné závody, nejspíš s Prycem, Pacem, Donohuem, Hailwoodem, Petersonem a dalšími své éry, má pořád dost fanoušků. Bude to chtít nějakou vzpomínku...

              + 8 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • kik

                165.72.200.XXX
                To Monaco me taky napadlo, jen jsem si nebyl uplne jisty.

                Pilotu jako byl Clay kteri jezdili v prvni rade srdcem (ale pritom respektovali ty ostatni na trati) a pak teprve hlavou nebylo zase az tolik. Andretti - ten uz mohl byt mistrem v roce 1977 ale mel 'tezkou' nohu, Gilles Villeneuve, Stirling Moss - snad nejslavneji vicemistr, James Hunt - hlavne v ere tymu jeho lordstva, samozrejme vyse zmineny Mark Donohue. Jeste by sem dal zaradit Nigel Mansell a samozrejme Senna....

                + 3 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001402

        uzivatel001402

        88.103.87.XXX
        Omlouvám se za kiks, jiný Honza jste přece Vy a asi jste nepoužil ten výraz o Richtrovi v druhém komentáři. Omylem jsem si to pospojil. Pak ta vyjádření ohledně Richtra nepatřila Vám, ta slova patří pisateli - Honza - neregistrovaný - d. Ještě jednou, líbil se mi Váš příspěvek, blízký postoj a proto jsem reagoval. Promiňte.

        + 10 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiný Honza

          194.48.241.XXX
          To nic, jsem zvyklý. 01

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            89.177.88.XXX
            Oproti Vám, pánové, jsem o generaci posunut, jako ročník 82 jsem ve svých málo letech začínal na Sennovi a dodnes si pamatuji jak jsem na staré barevné Tesle sledoval jeho zbytečný konec (v dnešních bezpečnostních standardech).

            Nicméně, i tak jsem zažil výborné léta bez elektronických pomůcek a jako fanda Senny si pamatuju moji (jako dítě, upřímnou) nenávist k aktivnímu zavěšení Williamsu či (pravděpodobné) kontrole trakce Schumachera.

            Jinak i já se raději dívám na webstream kvalifikací a závodů na SkyF1 (kdyby to šlo, tak bych to i platil (lepší kvalita), ale to Sky tak nějak neumožňuje (nemůžu si na byt v pronájmu pověsit satelit)). Poslouchat ty neskutečné nesmysly, které produkují na nejmenované stanici opravdu nehodlám.

            Bohužel vychytat synchronizaci mezi webstreamem a českou tv je téměř nemožné.

            Já chci kvalitní komentář, který dává smysl a pozvedne zážitek ze závodu.

            + 7 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Honza

    81.30.254.XXX
    d Děkuji za zajímavé počtení, tenhle web se mi líbí čím dál tím více :) A jinak alespon stručně ke komentátorům na Nova - Fabry je v pohodě, zvládá to a nejlepší závody byly, když to komentoval on sám. Když to komentují oba, ještě se to dá, ale Richtr už to poměrně degraduje. No, co se týče reklam, vždy si během nich zapnu na notebooku Skysports, takže to je mi celkem fuk. Předzávodní studia nesleduju několik let, stojí to za h*vno a je mi z toho akorát k blití, řeší bulvár a né F1...
    Jediná věc, v čem mě poslední době Richtr mile překvapil - když jezdci dojedou a jdou si pro hodinyk, čepky a vodu, tak to jelito konečně drží hubu a já si mohu poslechnout první dojmy jezdců. Když dříve rekapituloval výsledek závodu a já nic neslyšel, myslel jsem, že se osobně seberu a dám mu ránu... Člověk to 2 hodiny sleduje, tak snad ví, jak závod dopadl, ne???? Ne, on musel jednu z nejlepších částí zaplácat svýmy nesmysly...

    + 14 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Severin

    147.175.100.XXX
    Sledování závodu Přečetl jsem si zde názory na TV přenosy, Nova je nekoukatelná už roky, proto taky jak někteří, sleduju F1 na Markíze/Dajto případně ORF. Krom toho mám u sebe noťas s Live Timing. Ten se ale tuto sezonu pokálel přímo ukázkově. Sektorové časy nahradily barevné puntíky, chybí počty zastávek v boxu, stala se z toho jen aplikace kde mohu sledovat tak akorát pořadí.

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      jj, pořadí a časy kol. Ale ve srovnání s předchozí verzí je to fakt osekaný. Poslední 2 závody jsem noťas ani nezapínal v Austrálii jsem se na tu aplikaci dokonale naprdnul.
      Nevím, jak funguje ta Android verze do mobilu, ale s tou mám peška, protože v mobilu mám Symbian a když chci appku nacpat do tabletu, tak to řve, že se nejedná o podporované zařízení. A androidí velmistr zrovna nejsem, abych tu hlášku obešel (třeba to jde, třeba ne)...

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Musím říct, že na androidu to funguje perfektně. Pořídil jsem si to první rok a na TV už sotva koukám. Na windows to hrozně ořezali a na android to dost slevnili, tak jsem udělal změnu. 04

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tím, že to vysielali na DajTo,... ...a nie na Markíze, tak ochudobnili veľa fanúšikov, našťastie mňa nie. Bol som rád, že som to mohol vzhliadnuť, lebo deň predtým vysielal tento program aj kvalifikáciu, takže bolo na čo sa pozerať. Som rád, že všetci z Mercedesu takto oslavovali, najväčšia sranda bola snáď v tom, že v tých fľašiach nebolo šampanské, ale nejaká minerálka, či čo to tam mali, ktorá nechcela striekať a tá radosť bola potom z toho úspechu taká polovičná. Už by sa Arabi mali naučiť piť ako ľudia, lebo jedna sklenička a hlt šampanského, pri oslave nikomu neuškodí a ak by tam zavítal ich najvyšší Mohamed, tak by si možno tiež určite dal. Lewis ešte nemal tento pohár z Bahrajnu a ani Aldo, tak tá radosť bola úžasná a Nicova tiež z toho o niečo menšieho. Uvidíme už v Číne, či Mercedes svoju formu udrží a či ostatné tímy Ferrari a Renault, už neprišli na vychytávku, ako sa im aspoň trochu vyrovnať. 11 18

    + 16 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama