DISKUZE K ČLÁNKU Defekty poznamenaný závod vyhrál Rosberg, Vettel nedojel

VELKÁ BRITÁNIE - ZÁVOD; Nico Rosberg letos podruhé vítězí, když Hamiltona o vítězství připravila pneumatika a Vettela převodovka.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Defekty poznamenaný závod vyhrál Rosberg, Vettel nedojel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 82, poslední 03.07.2013 11:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 32 lidí) 30.06.2013 15:56
Výsledek závodu naprosto jednoznačně potvrdil, … »
» odin (Hlasovalo 30 lidí) 30.06.2013 15:55
Tak snad i ti největší skeptici uznají, že… »
» Pepan (Hlasovalo 27 lidí) 30.06.2013 17:18
Mě by moc zajímalo, kdo stojí za Richtrem, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    193.179.208.XXX
    Pneu uvidime, co ukaze analyza. Nektere hlasky tymu behem zavodu mluvily neco o tom, ze na gumach nekterych pilotu, co byli v boxech byly nejake rezne rany, Alonso mel udajne pri prvnim pitstopu defekt apod. Takze je mozne, ze nejake prvky na trati zapricinly ty defekty a exploze pneu. Nedelal bych hned nejake zavery, teprve poradna analyza ukaze co se vlastne stalo. Ale opravdu zajimave, ze v kazdem pripade to byla stejna pneu, co pilotum bouchla.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mercedes

    88.212.36.XXX
    Testy naozaj ale naozaj NEPOMOHLI Mercedesu. Posledne preteky - 37 + 25 + 37. Kdo ziskal viac ? Predtym v priemere 14,4 bodu za preteky. A lotus sa nam prepadava :(. Dnesna strategia na **** mohli brat druhe miesto, keby vymenili v zavere gumy, vid Alonso, Webber, takto ... skoda reci.06

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Výsledek závodu naprosto jednoznačně potvrdil, že nelegální test Mercedesu v Barceloně nic nepřinesl.02

    + 32 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Tak snad i ti největší skeptici uznají, že testy Mercedesu pomohly. Takový skok vpřed neudělal v minulosti ani Red Bull s Neweyem.
    K dnešnímu závodu. Velká smůla Hamíka a Vettela poznamenala výsledky. Rosbergovi spadlo vítězství do klína i když ho Webber docela stahoval. Nepochopil jsem taktiku Lotusu. Proč nezajel Kimi k výměně pneu při druhém SC? Alonso vymáčkl z auta asi maximum. Massa zajel také v závěru dobře. Force India se mi zdá na začátku sinější, než v konci závodu. McLaren se dál trápí asi by už sezónu mohli odpískat a soustředit se na příští auto.

    + 30 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      89.29.72.XXX
      On snad Mercedes vyhrál letos první závod?? Stejně by se dalo říci, že vzhledem k defektu Lewise je jasné, že nepomohli.

      + 8 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • IJK

    IJK

    178.248.252.XXX
    Pirelli za 5, Hamilton za 1 Jsem zvědavý, který z týmů bude ještě hájit aktuální specifikaci gum Pirelli a bránit se změně...
    Hamilton dospěl, fantastický výkon, předjíždění s rozvahou. Až na ty gumy nádherný závod.

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001081

    uzivatel001081

    178.143.197.XXX
    uroven f1 toto je druha sezona, ktoru sledujem po asi 10 rokoch. na dalsich desat rokov asi zase posledna. FIA sa dostava na uroven policajneho zboru slovenskej republiky. zbytocna a nedoverihodna institucia. dotrhane pneumatiky, neadekvatne tresty a uplatky v pozadi. ironiou pre mna ostava, ze zakazu drs v suzuke v 130r a daju vyrobit pneumatiky, ktore su vhodne tak akurat na vlecku hnoja. lutujem pireli, ze sa dali na nahovorit na tuto maskaradu. dovidenia o 10 rokov...

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    78.108.101.XXX
    sarkasmus Ano, pneumatiky Pirelli jsou naprosto bezpečné a kdokoliv řekl opak, sledoval jen svoje zájmy. Žádnou nehodu nemůžou způsobit.
    A ano, Pirelli je přehnaně konzervativní a mělo přivézt měkčí ještě míň trvanlivé gumy.
    11 11 11

    + 17 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.202.89.XXX
      Teda ten začátek závodu jsem málem vyletěl z kůže kvůli těm gumám, hlavně jak to přeletělo před Kimim. Bude třeba počkat až to někomu rozseká hlavu nebo přizabije. Na druhou stranu si za to můžou týmy sami a změnu neodsouhlasili. Jinak závěr závodu super- Mark, Fernando prostě super stíhačky, Nico též řacha závod. Trošku jsem smutnil nad Kimim, ale to prokoučovali pneu, jinak paráda. Ten konec byl fan.01

      + 16 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • CaesarF1

        CaesarF1

        109.202.89.XXX
        CaesarF1 to je můj příspěvek:) 01

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        89.102.107.XXX
        Tjn. Kimi mohl být druhej. Byl před Webberem ale tým ho při posledním safety caru nechal na trati. Kimi hned do radia zahlasil, ze to podle něj asi není nejlepší nápad a tým odvětil, že má asi pravdu ale že je už pozdě... Kimi prostě bude muset do Red Bullu. Jet v RBR dnes, tak byl první...

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.102.107.XXX
      To není o trvanlivosti. Oni změnili směs, to udělat mohou i bez souhlasu týmů. Nemohou změnit konstrukci. Očividně to posrali. Ale na životnost to vliv nemělo. Webber na nich jel i 23 kol...

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Já to zas tak zle nevidím. Problémy měli jen piloti, kteří jezdí jako prasata. Těm, kteří jezdí čistě se gumy netrhaly. Nenadávejme na Pirelli, ale na týmy. každý může zajet k výměně včas a defektům předejít.
      Jde o princip, všichni na začátku sezóny věděli, jaké pneumatiky budou. Ti, kteří toto zohlednily při konstrukcích svých vozů, jsou teď "poškozováni" konzervativním výběrem směsí pro budoucí závody.02

      + 9 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.11.XXX
        Nechtel bys piloty jeste potrestat? Nebo rovnou zavest maximalni dovolenou rychlost v zatacce? No ja neverim vlatsnim ocim co tady plodis za nesmysly! Vis co to znamena zavodeni?

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Proč potrestat? Co to meleš za nesmysly? Minimálně Massa, Hamilton a Peréz jezdí každou zatáčku přes obrubníky mnohdy i "větší částí auta". V minulosti se také těmto pilotům občas přihodila nějaká ta příhoda díky jejich "prasácké" jízdě. Ať už to byl utržený závěs, nebo třebas vytržený koberec.18
          Je vidět, že nevíš o čem je řeč.

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            193.179.208.XXX
            Pres ten koberec jezdili cely zavod prakticky vsichni. Lewis mel akorat smulu, ze byl tou posledni kapkou.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Ale jo. Bránit Lewise v tomto případě nemusíš. "Prasáckou" jízdou jsem myslel příliš agresivní styl. Vím, že přes obrubníky jezdí prakticky všichni, ale někteří jaksi "častěji" a agresívněji. Zkrátka jsem chtěl říci, že pro mne není překvapením, když mají problémy s chatrnou konstrukcí pneu, právě piloti, kteří brousí obrubníky každou zatáčku.
              Souhlasím, že Lewis měl smůlu, že nabral koberec, protože on nebyl tím, kdo ho roztrhal. Na druhou stranu, kdyby nejezdil mimo trať, koberec nikdy nabrat nemohl.03

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.9.XXX
                Pneumatiky jsou fakt problém.Dneska se jasně ukázalo,že těch 1000km s Mercedesem bylo málo.Budou se muset zase domluvit na nějakých dalších testech.Viděl bych to o prázdninách na minimálně 2x2000km.
                Pak nám Medvědi zmizí za první zatáčkou a už je nikdo neuvidí.03

                + 10 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Tady je jasně vidět, že díky zákazu testů se daří držet poměrně "vyrovnané" pole týmů. A jestliže kdokoliv z týmů využije porci testování navíc, je to okamžitě znát a získává výhodu oproti ostatním. Dalším, a možná hlavním zvýhodněním Merglu bylo utajení jejich testu. Protože konkurence a novináři nemohli očumovat jejich vylepšení a kopírovat.
                  Minulá sezóna jasně ukázala, jak malé jsou rozdíly mezi týmy. Když některému týmu stačilo nasadit funkční vylepšení a hned byli před ostatními. Proto se to také tak přelévalo na čele a proto také bylo tolik různých vítězů závodů. O tom jsem naprosto přesvědčen.
                  Pneumatiky jsou dnes JEDINÝM a tudíž hlavním "nevyzpytatelným" faktorem. A mně, na rozdíl od nejspíše všech ostatních, by vůbec nevadilo, kdyby se jelo na měkkčích specifikacích a tudíž na mnohem více zastávek. Alespoň by se zkrátily stinty a mohlo by se více kalkulovat. Jinými slovy, klidně by se mohlo stát, že zastávka navíc bude v konečné strategii rychlejší, než méně zastávek. Kdo určuje, kolik pitů je optimálních a správných? A ještě poznámka, Hamíkovi a Massovi bouchly gumy, které měly za sebou ještě kvaldu. A v případě Hama asi dost extrémní Q3. Nepřekvapuje mne to, tak jak většinu zde.

                  + 9 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • erdedy

                    erdedy

                    195.80.165.XXX
                    Pod toto sa podpisujem Odine! 01 01 01

                    Ale este jedna poznamka - to s kalkulovanim by sa mi fakt tiez pacilo a "skoro nejak tak" znela povodna poziadavka na Pirelli a tiez sa aj stalo - ich "prve" gumy boli presne tak "nastavene" - rozdiel medzi zmesami bol niekde aj 2-2,5s na kolo (myslene na uplne novych nepouzitych sadach napr. medium a hard). Asi sa to niekomu nepacilo, tak zmesi priblizili "viac k sebe" a uz rozdiel neni az tak vidiet.
                    Viditelny je uz viac/menej "len" rozdiel medzi starou/novou.
                    Takto kalkulovat sa este stale v podstate da (urcite na niektorych okruhoch). Ale ako vidime uz roky (nielen teraz za Pirelli), teamy aj tak volia strategiu "co najmenej zastavok". Sice na urcitych okruhoch je to jasne najlepsia volba ale niekde by to chcelo trochu "osolit"...12

                    Jo a zdravim tymto aj Arnouxa, Ja, Nasira a dalsich z "ciernozlatej bandy"! 14

                    P.S.: skoda toho SC... Mohla byt aka-taka naplast na vykony MON, CAN... 03

                    + 2 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama