DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Formule 1 se v Bahrajnu pomyslně rozloučila s australsko-asijskou ouverturou šampionátu a zamíří na evropskou šňůru, přerušenou jedním odběhnutím do země javorového listu. Poslední závod se nesl v poněkud nervózním duchu a v oparu obav, zda se hvězdy F1 nemohou ocitnout v určitém nebezpečí; ostatně i kvůli tomu se v této zemi závod před dvěma lety nejel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001227
(Hlasovalo 21 lidí)
23.04.2013 20:23
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
10:39 23.04.2013 94.138.104.XXX
Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Alonso si myslel, že ho poplácaním mechanik znovu přilepil. Křídlo bylo volně pohyblivé, tj. muselo být uvolněné na táhle nebo něčem takovém. Vytlačit šlo, ale zpátky zatáhnout ne. Ještě lepší ale bylo, jak kdysi hledali v boxu kolo pro Massu. Prostě Italové.
anonym
10:27 23.04.2013 83.208.82.XXX
DRS se aktivuje ve 3. kole a Alonsovy problémy nastaly až v šestém okruhu. Minimálně šestkrát tedy element zafungoval normálně. Navíc se domnívám, ale najisto to nevím, že opětovné použití DRS konzultoval pilot s vedením týmu, rozhodli se to zkusit s tím, že mohlo jít opravdu o pouhé zadření kvůli písku nebo jinou drobnost. Nevyšlo to, což se stane. Alonso určitě vztek, takový ten závodní, měl, ale díky němu vlastně byla možnost porovnat, jak moc je F1 ohnutá technickými berličkami.
Biblbrox
10:17 23.04.2013 94.138.104.XXX
Když normální člověk otevře dveře a ty mu vypadnou z pantů, tak nemůže očekávat, že když je bude chtít otevřít ještě 50x, že už mu ani jednou z pantů nevypadnou. Já znám Alonsa jako mistra předjíždění na rovinkách a proto ho to "DRS" muselo pořádně naštvat a přestal být soudný.
RoBertino
10:01 23.04.2013 83.208.82.XXX
Dovolím si mírné korekce - ono "Perez nepředjížděl Alonsa a nechal ho zvítězit", to je silně diskutabilní. Šlo o loňskou Malajsii a Sergio tehdy v těsném závěsu za Fernandem udělal chybu, nedobrzdil do zatáčky. Samozřejmě nelze vyloučit i spekulace, že kvůli dodávce motorů Sauber mohl Mexičana klidnit, ale na druhou stranu tým ještě nikdy nevyhrál a na samotném začátku šampionátu by se téhle šance asi těžko vzdával. Ještě jednou Perez, právě o něm a McLarenu se mluvilo až moc od chvíle, kdy byl angažován místo Hamiltona a tudíž byl na začátku šampionátu pod velkou kritikou. Takže můj osobní názor - kdyby jel jako poslušná dvojka, dostane za to od novinářů za uši stejně. Alonso určitou chybu udělal, když podruhé otevřel DRS, ale ruku na srdce, kolikrát se stane, že se některá závada ukáže jako přechodná? Představte si, že by po prvním pit-stopu už DRS nepoužil a na konci závodu by se zjistilo, že mu normálně funguje. To by byl za poněkud nerozumného jedince.
Biblbrox
08:43 23.04.2013 94.138.104.XXX
Já koukal na jiný závod. Ale dost možná se mi to jen zdálo, protože jsem se koukal jen občas a viděl jsem to takto: Alonso špuntil od začátku, di Resta byl rychlejší. Pak Alonso zcela nepochopitelně podruhé otevřel pokažené křídlo a jel zbytečně znovu do boxu. Jistě to byl omyl, protože pochybuji, že by si Alonso skutečně myslel, že poplácáním křídla se závada odstranila. Konec závodu Alonso již sloužil jako rozptýlení nudy, když ho předjíždělo např. i "ucho" Peréz. Dále, kdyby jel Peréz jako poslušná dvojka, nevědělo by se o něm a McLarenu. Že jel jako jel, a to i kdyby nedojel, se bude dávat vždy do spojitosti s Bahrainem a bude se o tom (o McLarenu) mluvit daleko více než o dominanci Vettela. Nevím přesně, ale myslím si, že kdysi zrovna Peréz nepředjížděl Alonsa, i když byl výrazně rychlkejší než on a nechal ho zvítězit. RB - kyby mělo nejrychlejší vozy, proč Webber je tak pomalý (a to trvale!) ? Raikkonen jezdí nevýrazné ekorally bez vzrušení a předjíždí,jen auta v boxech. O tom asi F1 původně nebyla..