DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v prvním závodním víkendu sezóny v Austrálii?
MELBOURNE - Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemných duelech v úvodním podniku letošní sezóny?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v prvním závodním víkendu sezóny v Austrálii?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Petr
08:06 21.03.2013 109.81.245.XXXProč by to nedávalo smysl? Mohl se před něj dostat podseknutím, tak jako Alonso. To právě byla jediná kaňka na Massově strategii - měl zajet do boxů dříve. Byl rychlejší, několik kol se vozil za ním jen se ztrátou 0,6s. Zůstal ale příliš dlouho a tím o šanci přišel.-
rock
11:05 21.03.2013 37.188.236.XXXProtože formulace toho odstavce ("na konci druhého stintu byl před Vettelem i Alonsem") v konfrontaci s vývojem závodu (po pitech byl za nimi) naznačuje, že tou zastávkou vůči nim ztratil pozici. To prostě není pravda, pozici ztratil jen vůči Alonsovi. Ve srovnání s Vettelem ji "jen" nezískal; když Vettel zajížděl na výměnu, byl pořád před Massou.
A když už jsme u tohoto odstavce, v jeho druhé části se píše, že měl reagovat na Alonsův pitstop rychleji. To taky není pravda. Reakce, jakkoliv rychlá, už by mu moc nepomohla. Pokud by měl reagovat až na Alonsa, tak první příležitost měl v 21. kole a to by si odbyl pit ve vláčku se Sutilem a Vettelem - a vyjel by zase za nimi. Pit ve 22. kole už by měl asi podobný výsledek, jako ten ve 23. Jeho jediná šance bylo nereagovat na Alonsa, ale zajet do boxů dřív než on.-
Petr
09:56 22.03.2013 109.81.245.XXXMassa by si dřívější zastávkou pomohl a ne že ne, holt taková je pravda. Udržel by se před Alonsem a zřejmě by podsekl Vettela (jako se to povedlo Fernandovi). Sám po závodě řekl: "I was upset when Fernando got ahead of me. That was the only problem of my race, where I lost two positions.” A rychlá reakce by mu možná pomohla (teď už ale jen můžeme spekulovat).
-
-
-
-
-
-
-
McMatej
18:13 19.03.2013 89.29.72.XXXaquaplanink Vážně myslíte, že pro vznik aquaplaninku je jedno jak rychle auto jede?
Tady [odkaz na stránku] se doslaova píše, že: Pneumatiky wet jsou konstruovány tak, aby při rychlosti 300 km/h odváděly okolo 60 litru vody za sekundu.
To odpovídá (při šířce pneu 325 mm a rychlosti 300 km/h) výšce vodní vrstvy 2,2 mm.
-
-
jako
12:59 19.03.2013 37.188.227.XXXAustralie I kdyz Kimi a Fernando jsou moji oblibeni jezdci,tak hlas jsme musel dat Sutilovi..Kimi to mel hrozne lehke a sam to uznal...takze jeho vykon nebyl nijak zvlast oslnivy..Fernando zajel urcite lepe,a me se zda ze Ferrari melo v prvnim zavode urcite nejrychlejsi auto ,co se tyce zavodni rychlosti,ale... Kimi jim vypalil skvele rybnik strategii..V tom bude mit Lotus mozna velikanskou vyhodu,jestli bude setrit gumy i za vsemozne jinych teplotnich podminek...Ale vazne me hrozne mile prekvapil Sutil..jednu chvilku jsem mu pral i podium a byla by to pecka jak pro nej ,tak pro FI i pro celou Formuli 1..skoda toho posledniho stintu,kdyby pneu vydrzely ,tak by si mozna podal na super softech i jezdce pred sebou nebo by se min.udrzel na patem miste..Jinak kdo me take mile prekvapil a upotal pozornost je Bianchi..uvidime jak si tento novacek povede v dalsich zavodech...
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek