DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v prvním závodním víkendu sezóny v Austrálii?

MELBOURNE - Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemných duelech v úvodním podniku letošní sezóny?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v prvním závodním víkendu sezóny v Austrálii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 22.03.2013 09:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jako (Hlasovalo 15 lidí) 19.03.2013 12:59
Australie I kdyz Kimi a Fernando jsou moji… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2013 14:38
Díky za upozornění, opraveno. Teď jich má o 100… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2013 19:00
Rychlost má vliv, ale při té množství vody to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    46.33.96.XXX
    to redakce "Massa ... byl na konci druhého stintu před Vettelem i Alonsem"

    Nebyl. Když jel Vettel podruhé do boxů, byl před Massou.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Byl. Na konci svého druhého stintu dokonce Felipe závod vedl.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.239.XXX
        Pak nedává smysl ta druhá půlka věty ("ale zůstal venku příliš dlouho"), protože před Vettela se na ta dvě kola dostal JENOM DÍKY TOMU, že zůstal venku příliš dlouho ...

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Proč by to nedávalo smysl? Mohl se před něj dostat podseknutím, tak jako Alonso. To právě byla jediná kaňka na Massově strategii - měl zajet do boxů dříve. Byl rychlejší, několik kol se vozil za ním jen se ztrátou 0,6s. Zůstal ale příliš dlouho a tím o šanci přišel.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.236.XXX
            Protože formulace toho odstavce ("na konci druhého stintu byl před Vettelem i Alonsem") v konfrontaci s vývojem závodu (po pitech byl za nimi) naznačuje, že tou zastávkou vůči nim ztratil pozici. To prostě není pravda, pozici ztratil jen vůči Alonsovi. Ve srovnání s Vettelem ji "jen" nezískal; když Vettel zajížděl na výměnu, byl pořád před Massou.

            A když už jsme u tohoto odstavce, v jeho druhé části se píše, že měl reagovat na Alonsův pitstop rychleji. To taky není pravda. Reakce, jakkoliv rychlá, už by mu moc nepomohla. Pokud by měl reagovat až na Alonsa, tak první příležitost měl v 21. kole a to by si odbyl pit ve vláčku se Sutilem a Vettelem - a vyjel by zase za nimi. Pit ve 22. kole už by měl asi podobný výsledek, jako ten ve 23. Jeho jediná šance bylo nereagovat na Alonsa, ale zajet do boxů dřív než on.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Massa by si dřívější zastávkou pomohl a ne že ne, holt taková je pravda. Udržel by se před Alonsem a zřejmě by podsekl Vettela (jako se to povedlo Fernandovi). Sám po závodě řekl: "I was upset when Fernando got ahead of me. That was the only problem of my race, where I lost two positions.” A rychlá reakce by mu možná pomohla (teď už ale jen můžeme spekulovat).

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nico R. mal jednducho smolu,.. ...ja dúfam, že to v budúcom závode napraví. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    89.29.72.XXX
    aquaplanink Vážně myslíte, že pro vznik aquaplaninku je jedno jak rychle auto jede?

    Tady [odkaz na stránku] se doslaova píše, že: Pneumatiky wet jsou konstruovány tak, aby při rychlosti 300 km/h odváděly okolo 60 litru vody za sekundu.

    To odpovídá (při šířce pneu 325 mm a rychlosti 300 km/h) výšce vodní vrstvy 2,2 mm.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Rychlost má vliv, ale při té množství vody to pro vozy F1 v sobotu bylo vážně skoro jedno. Jenson Button řekl: "When it gets too wet for these tyres it doesn't matter what speed you driver around, you will aquaplane. That is it."

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Plecháček

    85.207.10.XXX
    Mistrovské body Nechci nijak rýpat, Button však vede 2:0 na mistrovské body, když skončil devátý. 12 19

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    89.24.18.XXX
    Jedna do statistik Značka Lotus vyhrála úvodní podnik F1 poprvé od roku 1978!(Mario Andretti Lotus 78 V.C.Argentiny)04

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    37.188.227.XXX
    Australie I kdyz Kimi a Fernando jsou moji oblibeni jezdci,tak hlas jsme musel dat Sutilovi..Kimi to mel hrozne lehke a sam to uznal...takze jeho vykon nebyl nijak zvlast oslnivy..Fernando zajel urcite lepe,a me se zda ze Ferrari melo v prvnim zavode urcite nejrychlejsi auto ,co se tyce zavodni rychlosti,ale... Kimi jim vypalil skvele rybnik strategii..V tom bude mit Lotus mozna velikanskou vyhodu,jestli bude setrit gumy i za vsemozne jinych teplotnich podminek...Ale vazne me hrozne mile prekvapil Sutil..jednu chvilku jsem mu pral i podium a byla by to pecka jak pro nej ,tak pro FI i pro celou Formuli 1..skoda toho posledniho stintu,kdyby pneu vydrzely ,tak by si mozna podal na super softech i jezdce pred sebou nebo by se min.udrzel na patem miste..Jinak kdo me take mile prekvapil a upotal pozornost je Bianchi..uvidime jak si tento novacek povede v dalsich zavodech...01

    + 15 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama