DISKUZE K ČLÁNKU Sólista Button vítězí ve Spa

BELGIE - ZÁVOD; Jenson Button ovládl celý závodní víkend. Druhý Vettel po nevydařené kvalifikaci vytěžil maximum, Räikkönen je třetí. Závod poznamenala hromadná nehoda na startu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sólista Button vítězí ve Spa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 04.09.2012 13:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 18 lidí) 02.09.2012 15:55
Pre mna závod skončil hned po štarte hádam má… »
» skejpa (Hlasovalo 18 lidí) 02.09.2012 16:01
SPA Inu jak se to tak traduje, Spa je vždycky… »
» Duncan66 (Hlasovalo 15 lidí) 02.09.2012 16:05
Button parada, ale kdyz si vemes, ze po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    Duncan66 Rad bych se zeptal, je nejake specialni pravidlo ohledne vymeny napr. prevodovky, morotu apod. Kdyz dojde k jeho poskozeni v dusledku kolize, kterou dany pilot nezavinil? Jako treba ted Alonso ve SPA. resp. muze mit takova havarie vliv na soucasti vozu, kde jsou urcite limity pro vymenu a ma potom takovy pilot nejake prominuti apod., nebo ma jednoduse smulu a kdyby treba kvuli tomu musel Alonso predcasne menit prevodovku, tak by dostal penalizaci?

    + 8 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Pokud jezdec není v cíli klasifikován, může převodovku beztrestně vyměnit.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Diky. A jak je to s motorem a jsou jeste dalsi casti vozu, kde je nejaka limitace vymeny?

        + 8 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          K předchozí větě o převodovkách upřesnění: může ji beztrestně vyměnit, pokud technický delegát akceptuje vysvětlení týmu (že to bylo mimo jejich kontrolu - havárie, závada..).

          Motor měnit může, pokud vím, ale pouze v rámci alokace těch 8 ks na sezónu.

          + 7 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Poškozený motor či ten z havárie se můžou pokusit opravit, v technický pravidlech (čl. 5.20) je pak přesně popsáno, které díly můžou beztrestně měnit.

          + 4 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.89.XXX
    Osobně jsem rád že to dopadlo jak to dopadlo a jsou zdraví chyběl kousek a vzal to Alonsovi přes hlavu, úplně se mi zastavilo srdce.Šumi mě překvapil a pak trošku zklamal, mercedes fakt ještě neumí s pneu pořádně makat. Doufám, že se Buttonovi bude dařit už i nadále po té době bez výsledků.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Bude to asi dost nepopulární, ale po opakovaném shlédnutí záznamu startovní kolize musím konstatovat, že vedle Lewise bylo v okamžiku kontaktu ještě půl metru asfaltu = zabránit kontaktu bylo v jeho silách = ačkoliv je jeho podíl vyšší, Grosjean není jediný bezmozek nesoucí na kolizi vinu. Chudáci Checo a Fernando...

    + 15 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      pul metru tam urcite nebylo a nevim jak si prestavujes, ze by Lewis do prvni sikany brzdil s dvema koly na trave. Jak by to asi dopadlo? Kazdy kdo se na SkySports k danemu incidentu vyjadril, povazoval za vinika Grosjeana, takze si mysli co chces, ja se shoduju s odborniky 03

      + 15 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Grosjean je vůl a jednoznačně je původcem problému, o tom žádná, ale Lewis pořád mohl srážce zabránit. O kolik by musel uhnout, aby ke kontaktu nedošlo? O 20 cm? Měl tam kolik? 50? 40? Však se podívej - tak nebo onak, na trávu by vůbec nemusel. Teď se mu titul vzdaluje a Sebovi přibližuje, což vám, Lewisofilům, určitě dělá strašně dobře. No užijte si to. 03

        + 8 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      navic Grosjean k tomu svemu manevru nemel jediny logicky duvod, kdyz byla cela trat vlevo od nej prazdna a on presto kolidoval do Lewise, ktery jel uplne v pravo. A ty napises, ze je v tomto incidentu Lewis bezmozek. To bohuzel vypovida spis o tvem mozku, nez o mozku Lewise 03

      + 14 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Andrew

      78.157.160.XXX
      A můžeš nám prozradit, z jakého důvodu by měl Lewis uhýbat? 02 Grosjean neměl kudy? Neměl snad už brzdit, aby ho mohli ostatní objet, co kdyby?

      + 14 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Třeba aby mohl odjet závod a přivézt pořádnou porci bodů, kterou on i tým potřebuje? Grosjeana neřeším, ten to kardinálně podělal. Dovedu si ale docela dobře představit, že být na místě Lewise takový Alonso, pravděpodobně by ke kolizi nedošlo.

        + 9 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Aha, takze Grosjean mel k dispozici celou sirku trate, ale Lewis mel predpokladat, ze se pohne jeste vic do nej a uhnout, ne zabrzdit rovnou? Aha, panbu Alonso 12

          + 9 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.179.165.XXX
            Když se mi zmenšuje prostor a nejsem v pozici, kdy si dokážu vynutit jeho zvětšení, tak snad uhýbám, dokud můžu, ne? Kolize je až poslední řešení, notabene na startu, kde je obrovská pravděpodobnost, že to schytají i další, notabene "na střelnici" ve Spa.

            Proč pořád řešíš Grosjeana? Že to podělal, o tom není pochyb. Já se ptám - mohl Lewis zachránit svůj závod? Podle mě mohl, stačilo být jen o 20 cm víc vpravo. Asfaltu tam měl ještě dost.

            + 10 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              78.157.160.XXX
              Přesně tak - ne. Nečekám, že vůz vedle mě, který má kolem sebe spoustu prostoru a není nikterak tísněn, do mě nenabourá. To by pak dle tvé logiky piloti nikdy nemohl jet vedle sebe ani se předjíždět.

              + 8 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Kecáš kraviny. Zavírání neuznávám stejně jako neuhýbání. Podle mě by si měli piloti nechat vždy aspoň minimální volný prostor, tj. min. na šířku auta. Lewis ho měl. Kdyby Grosjean napral Lewise jedoucího po kraji asfaltu, ani bych nepíp, ale takhle...
                [odkaz na stránku]

                + 5 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.29.32.XXX
          kdyz se podivas na opakovany zaznam, tak Lewis celou dobu uhybal a miril ke krajnici, ale Grosjean to vzal moc z prudka a proto do Lewise kolidoval. Svadet na Lewise spoluvinu mi prijde hodne usmevne 17

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.255.168.XXX
            Ale jo, s tím souhlasím, jenom na rozdíl od tebe vidím vedle Lewise další použitelné místo. Podle mě se to prostě bez ohledu na nerozumné počínání Grosjeana nemuselo stát, kdyby Lewis využil veškerý dostupný prostor, aby zabránil kontaktu.

            O co mu šlo? Grosjean byl rychlejší, takže by ho měl tak jako tak v brzdné zóně před sebou a nemohl by udělat svůj oblíbený manévr s tvrdým bržděním na vnitřku. Fajn, tak by prostě musel na brzdy dřív, ztratil by třeba nějakou pozici, ale měl by 44 kol k jejich opětovnému získání. Grosjean už potřeboval dostat přes prsty a Lewis byl po sobotě hodně frustrovaný, ale tohle bylo asi nejhorší možné řešení. 05

            Možná se prostor vedle Grosjeana zužoval tak rychle, že by nakonec stejně najel Lewisovi na přední křídlo i kdyby uhnul až ke kraji asfaltu, z dostupných záběrů těžko říct. Ale, ksakru, mohl to aspoň zkusit. 05

            + 3 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama