DISKUZE K ČLÁNKU Sólista Button vítězí ve Spa
BELGIE - ZÁVOD; Jenson Button ovládl celý závodní víkend. Druhý Vettel po nevydařené kvalifikaci vytěžil maximum, Räikkönen je třetí. Závod poznamenala hromadná nehoda na startu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sólista Button vítězí ve Spa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 18 lidí)
02.09.2012 15:55
Pre mna závod skončil hned po štarte hádam má… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
11:31 04.09.2012 89.29.32.XXXDuncan66 Rad bych se zeptal, je nejake specialni pravidlo ohledne vymeny napr. prevodovky, morotu apod. Kdyz dojde k jeho poskozeni v dusledku kolize, kterou dany pilot nezavinil? Jako treba ted Alonso ve SPA. resp. muze mit takova havarie vliv na soucasti vozu, kde jsou urcite limity pro vymenu a ma potom takovy pilot nejake prominuti apod., nebo ma jednoduse smulu a kdyby treba kvuli tomu musel Alonso predcasne menit prevodovku, tak by dostal penalizaci?-
-
-
Petr
12:03 04.09.2012 109.81.245.XXXK předchozí větě o převodovkách upřesnění: může ji beztrestně vyměnit, pokud technický delegát akceptuje vysvětlení týmu (že to bylo mimo jejich kontrolu - havárie, závada..).
Motor měnit může, pokud vím, ale pouze v rámci alokace těch 8 ks na sezónu. -
-
-
-
-
CaesarF1
18:43 02.09.2012 109.202.89.XXXOsobně jsem rád že to dopadlo jak to dopadlo a jsou zdraví chyběl kousek a vzal to Alonsovi přes hlavu, úplně se mi zastavilo srdce.Šumi mě překvapil a pak trošku zklamal, mercedes fakt ještě neumí s pneu pořádně makat. Doufám, že se Buttonovi bude dařit už i nadále po té době bez výsledků. -
anonym
17:13 02.09.2012 178.255.168.XXXBude to asi dost nepopulární, ale po opakovaném shlédnutí záznamu startovní kolize musím konstatovat, že vedle Lewise bylo v okamžiku kontaktu ještě půl metru asfaltu = zabránit kontaktu bylo v jeho silách = ačkoliv je jeho podíl vyšší, Grosjean není jediný bezmozek nesoucí na kolizi vinu. Chudáci Checo a Fernando...-
Duncan66
17:30 02.09.2012 89.29.32.XXXpul metru tam urcite nebylo a nevim jak si prestavujes, ze by Lewis do prvni sikany brzdil s dvema koly na trave. Jak by to asi dopadlo? Kazdy kdo se na SkySports k danemu incidentu vyjadril, povazoval za vinika Grosjeana, takze si mysli co chces, ja se shoduju s odborniky-
anonym
23:27 02.09.2012 178.255.168.XXXGrosjean je vůl a jednoznačně je původcem problému, o tom žádná, ale Lewis pořád mohl srážce zabránit. O kolik by musel uhnout, aby ke kontaktu nedošlo? O 20 cm? Měl tam kolik? 50? 40? Však se podívej - tak nebo onak, na trávu by vůbec nemusel. Teď se mu titul vzdaluje a Sebovi přibližuje, což vám, Lewisofilům, určitě dělá strašně dobře. No užijte si to.-
anonym
23:43 02.09.2012 178.255.168.XXX[odkaz na stránku]
Zlomek vteřiny před kontaktem - máš pravdu, neměl tam 50, ale spíš 70 cm asfaltu a uhnout by stačilo o deset.
-
-
-
Duncan66
17:32 02.09.2012 89.29.32.XXXnavic Grosjean k tomu svemu manevru nemel jediny logicky duvod, kdyz byla cela trat vlevo od nej prazdna a on presto kolidoval do Lewise, ktery jel uplne v pravo. A ty napises, ze je v tomto incidentu Lewis bezmozek. To bohuzel vypovida spis o tvem mozku, nez o mozku Lewise -
-
anonym
23:32 02.09.2012 178.255.168.XXXTřeba aby mohl odjet závod a přivézt pořádnou porci bodů, kterou on i tým potřebuje? Grosjeana neřeším, ten to kardinálně podělal. Dovedu si ale docela dobře představit, že být na místě Lewise takový Alonso, pravděpodobně by ke kolizi nedošlo.-
-
anonym
14:59 03.09.2012 90.179.165.XXXKdyž se mi zmenšuje prostor a nejsem v pozici, kdy si dokážu vynutit jeho zvětšení, tak snad uhýbám, dokud můžu, ne? Kolize je až poslední řešení, notabene na startu, kde je obrovská pravděpodobnost, že to schytají i další, notabene "na střelnici" ve Spa.
Proč pořád řešíš Grosjeana? Že to podělal, o tom není pochyb. Já se ptám - mohl Lewis zachránit svůj závod? Podle mě mohl, stačilo být jen o 20 cm víc vpravo. Asfaltu tam měl ještě dost.-
-
anonym
22:42 03.09.2012 178.255.168.XXXKecáš kraviny. Zavírání neuznávám stejně jako neuhýbání. Podle mě by si měli piloti nechat vždy aspoň minimální volný prostor, tj. min. na šířku auta. Lewis ho měl. Kdyby Grosjean napral Lewise jedoucího po kraji asfaltu, ani bych nepíp, ale takhle...
[odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
anonym
19:19 03.09.2012 178.255.168.XXXAle jo, s tím souhlasím, jenom na rozdíl od tebe vidím vedle Lewise další použitelné místo. Podle mě se to prostě bez ohledu na nerozumné počínání Grosjeana nemuselo stát, kdyby Lewis využil veškerý dostupný prostor, aby zabránil kontaktu.
O co mu šlo? Grosjean byl rychlejší, takže by ho měl tak jako tak v brzdné zóně před sebou a nemohl by udělat svůj oblíbený manévr s tvrdým bržděním na vnitřku. Fajn, tak by prostě musel na brzdy dřív, ztratil by třeba nějakou pozici, ale měl by 44 kol k jejich opětovnému získání. Grosjean už potřeboval dostat přes prsty a Lewis byl po sobotě hodně frustrovaný, ale tohle bylo asi nejhorší možné řešení.
Možná se prostor vedle Grosjeana zužoval tak rychle, že by nakonec stejně najel Lewisovi na přední křídlo i kdyby uhnul až ke kraji asfaltu, z dostupných záběrů těžko říct. Ale, ksakru, mohl to aspoň zkusit.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek