DISKUZE K ČLÁNKU Webber druhým dvojnásobným vítězem!

VELKÁ BRITÁNIE - ZÁVOD; Mark Webber vybojoval vítězství, když v závěru závodu předjel Fernanda Alonsa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber druhým dvojnásobným vítězem!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 107, poslední 17.07.2012 01:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 08.07.2012 16:11
Opět si vysloužím spoustu mínusů: S tím "… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 08.07.2012 15:57
Proč nemůžeš Alonsa vidět na stupních vítězů?… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 08.07.2012 20:48
Napsal jsi to dobře a dávám ti plus. A co se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • mclmajo

        95.102.61.XXX
        tak tak. Nestíhajú už na Ferrari, Red Bull a Lotus :/

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Spíše bych řekl, že McLaren taky očekával déšť, tak pomalí zase nejsou. RB měl nejlépe nastavené auto na sucho.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            S tím nastavením bych asi nesouhlasil. Rychlost (pořadí a odstupy) v mokré kvalifikaci zhruba odpovídala rychlostem v suchém závodu. Snad s vyjímkou Schumiho. Takže bych viděl nastavení hodně podobné. 03

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              93.99.142.XXX
              Kecáš,přechodné podmínky nevyhovují Mcl,ale ty stále jim vyhovují hodně.Na přechodných podmínkách nejvíc bere Ferrari jednak z technického hlediska a dovedností Alonsa,protože přechodné podmínky jsou ty nejtěžší,Např z deště do sucha či ze sucha do deště.KDyž už jse stále počasí nejde tolik o schopnosti a zkušenosti.

              + 5 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Kecám?
                Mcl: kvalifikace Ham 8, But smolně18
                závod Ham 8, But se štěstím 10
                OK psali že jim přechodné nesedí, ale suché jim evidentně taky nějak zázračně nesedly.
                U Ferrari a Alonsa jde spíš o zbožné přání, než o podložený argument.
                Ferrari: kval Alo 1, Mas 5
                závod Alo 2, Mas 4
                RBR: kval Web 2, Vet 4
                závod Web 1, Vet 3
                Dodal bych, že kvalifikace byla za přechodných podmínek a RBR moc nevychytaI správný čas na zajetí nejrychlejšího kola. Mark by zajel rychlejší čas než Alonso, kdyby nezačalo na konci hodně pršet. Aspoň podle mezičasů. Rozdíly jak v kvalifikaci tak v závodě byly minimální .

                + 6 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.103.118.XXX
    Nova závod fajn, ale zase mi zkazila zážitek dementní televize Nova. Nejdřív místo studia dají Petra Rychlého a jeho super vtipné vtipy, potom klasické debilní reklamy během závodu a nakonec se dozvíme, že Pouva nebo kdo byl přímo na okruhu a proto jsme se nedočkali úvodního studia (třebaže trapného) ani záběrů z kvalifikace. Řekněte mi proč tam ten Pouva jezdí, když udělá dvě trapné reportáže o tom, jak se nemohl dostat na okruh a o tom, že v nějakém stánku na okruhu prodají 3-4 piva za 10 minut???!!!
    Jediný důvod proč se na ně dívám je, že vysílají v HD a že nemám možnost se dívat na STV. Aspoň že během reklam můžu přepnout na Polsat, ale poslouchat celý závod polštinu a navíc s mizernou kvalitou obrazu oproti HD, to bych zase nemohl :-(

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.81.XXX
      Přesně. Mě by stačilo, kdyby v závodě komentovali dva komentátoři. Dnes tam zaplaťpánbůh nebyl Richtr ale jeden člověk to prostě moc nedává. Když je reklama, tak přepnu na slováky a pak zase zpět. HD je prostě supr a ač jsou slováci koncepcí daleko před novou, pěkný obraz tím nenahradíš... Kdežto komentátory live timingem v mobilu nahradím 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.117.216.XXX
    škoda ,že Ferrari neprohodilo strategii a nenechalo si tvrdší směs na závěr, zas prosraná strategie a Fernandovi to zkazilo first place ,škoda, GRATULACE Markovi

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nevím z čeho vycházíš, že byla špatná. Je nějak výhodné mít špatné gumy na začátku? Bylo by lepší, kdyby se propadl za Webbera a případně další hned po startu? Osobně nevím, jestli byla lepší nebo horší, ale neřekl bych že by v tom byl velký rozdíl. Příklad je Lotus, který se stejnou zajel skvěle. Hodnocení bych nechal na Ferrari. 03

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Nemyslím si. S těžším autem by se mu na těch měkkých jelo ještě hůře. Strategie byla dobrá vzhledem k nastavení auta. Webberovi to jelo dobře na obou směsích, Alovi jenom na té tvrdé. Navíc Webber jel velmi dobře, ujížděl i Vettelovi. Ferrari asi očekávalo déšť.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.81.XXX
      Blbost. Měkké s těžším autem odrovnáš rychleji než s tvrdším vzorkem. Proto bylo pro Ferrari logické použít nejdřív tvrdé a měkké si nechat nakonec, až bude auto lehké a nebude na pneumatiky klást takové nároky. I tak to nestačilo ale nevyšlo to kvůli autu, které je na pneu náročné, ne kvůli strategii.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    46.39.182.XXX
    Foukání Pod článkem z minulého závodu se tu rozebíralo novodobé foukání, neplánujete na toto téme v nejbližší době článek? Něco bych o tom chtěl vědět.

    K Závodu. Pro McL zase tragédie. Snad nemůžou mít tak špatné auto, že ani Lewis, jakožto spokojitel s hůře nastaveným autem s tím nic neudělá. Toho španěla na stupních už nemůžu ani vidět.
    RB pěkné gesto s jejich charitativní akcí, ale auto je docela dost hnusné.

    + 8 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Proč nemůžeš Alonsa vidět na stupních vítězů? Jel dobře. Když bude mít solidní auto tak ho tam budeš muset trpět pořád. Je z nich nejlepší pilot, což prokazoval v začátku sezóny, kdy na tom Ferrari bylo hodně bídně.
      Co se týče McL a Lewise, tak mě překvapil jeho poslední stint, kdy se trápil, přesto že by měl mít k dispozici nové pneu (když se jezdilo na mokrých v kvalifikaci a většinou i při trénincích).

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Opět si vysloužím spoustu mínusů: S tím "nejlepší" bych nesouhlasil. 04
        Jedním z nejlepších je OK, na nej nemáš důkaz. 03 Zvlášť letos mi to nepřijde moc o schopnostech, ale o gumách.

        + 17 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Dal jsem ti plus, protože máš nejspíše pravdu. Ale já beru jako důkaz, že v počátku sezóny bylo Ferrari někde uprostřed co do výkonnosti.Výsledky Massy jsou toho důkazem. Ale Alonso bojoval s "vrakem" o čelo celkového hodnocení. Prakticky z boje o titul nevypadl. Když se podíváš na ostatní, tak ani Vettel, ani Hamík, ani Button, nabo Schumacher nedokáží konkurovat s horším autem těm nejlepším. Alonso to dokázal. (pozn. nejsem Ferrarista a fandím Kimimu).

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Díky za plus. 04
            Být to jiná sezona, tak bych s tím co jsi napsal naprosto souhlasil.
            Ale to, že na začátku sezony Alík Massu drtil není letos moc vypovídající. Jsou brutální rozdíly v týmech mezi jednotlivýmy týmy. Třeba u Mclarenu Button výrazně porazil Hamiltona v Austrálii a dnes byl taky rychlejší, ale ve většině závodů zaostával někdy přímo deklasujícím rozdílem. A nemyslím si, že je o moc horší. U Red Bullu se to střídá každý závod. Někdy je výrazně rychlejší Mark, někdy výrazně Seb. A takhle se to střídá u většiny týmů. Můj laický odhad je, že záleží na tom jak jejich jezdecký styl na daném okruhu a teplotě zrovna zahřeje gumy na optimální teplotu. Z toho mi nevychází, že by bylo Ferrari na začátku takový šrot, jako spíš nesedlo nastavení na zahřívání gum pro Massův styl, zatímco Fernandovi to celkem sedlo. Hodnotit Ferrari jen podle Massy by bylo stejné jako hodnotit RBR jen podle Marka a Mcl jen podle Buttona.
            Myslím si, že zajel Alonso vynikající závody, ale hodnotit by se to dalo jen ve stejných vozech. Ale možná bylo Ferrari úžasné a ani jednomu to nějak nesedlo. Prostě to nemůžeš vědět. Třeba by byl ve Ferrari Kartikean rychlejší. (vtípek)

            + 11 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • badys

              46.13.68.XXX
              dle mne správný pohled ,ale taky laický.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.29.32.XXX
              vicemene to vidim stejne, jen by me zajimalo co je pro tebe uz "vyrazne". V Australii po 50 kolech pred vyjetim SC mel Jenson na Lewise naskok kolem 5s nebo tak nejak, mozna me klame pamet. Takze 0,1s na kolo je vyrazne?

              + 6 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Tak to ti musím trochu odporovat. Ferrari šrot byl. A také proto to auto téměř celé předělali a to do té míry, že museli znovu projít crash testy. Což beru jako PODSTATNOU změnu auta, nikoliv jen vylepšení formou "balíčku".03 A po této změně vozu se najednou zázračně zlepšil i Massa. Divné, ne? Jinak s tebou souhlasím a mám podobný názor. Každý okruh vyhovuje jinak jednotlivým týmům a jezdeckým stylům pilotů.
              Hodnotit kdo je nejlepší můžeme stejnak jen na základě indicií (což nejsou žádné důkazy). Tak přidám ještě jednu pro podporu Alonsa.
              Letošní Silverstone: Schumi nejspíše na "mokrém"nastavení zajel výborně kvaldu. Ale Alonso byl ještě lepší v kvaldě. A pak při závodě Schumacher ztrácel jednu pozici za druhou, zatímco Ferda jel dlouho na vítězství i s nastavením nejspíše "polosuchým" s nímž dokázal pokořit sedminásobného mistra světa s úzce specializovaném nastavení a celé startovní pole v kvaldě. Prostě se snažím analizovat každý závod a výkon jednotlivých pilotů (alespoň těch lepších) a dlouhodobě si myslím, že Alonso je mezi nimi nej.

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama