DISKUZE K ČLÁNKU Vettel je zpět! Vítězí v Bahrajnu

Závod plný předjížděcích manévrů vyhrává Sebastian Vettel. Na druhém místě překvapivě dojíždí Kimi Räikkönen. Stejným překvapením je třetí Grosjean. Zklamání na opačné straně zaznamenává Button.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel je zpět! Vítězí v Bahrajnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 23.04.2012 18:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» armyk (Hlasovalo 12 lidí) 22.04.2012 16:13
Massa Konečně dokázal dojet celkem úspěšně. Kéž… »
» Jan. (Hlasovalo 10 lidí) 22.04.2012 16:07
Vettel Hurá Vettel!!! Jsem rád, že vyhrál a ted… »
» skejpa (Hlasovalo 9 lidí) 22.04.2012 17:16
KIMI POWER ! Kimi zajel famózně !!! Romain taky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • hmmm

            92.62.224.XXX
            To se pleteš - v pravidlech (20.2 SR) se píše, že jezdec se může vrátit na trať když je to bezbečné a bez získání jakékoliv výhody. O zkracování trati tam nic není a předjetí mimo trať je jednoznačně výhoda. Čímž neříkám, že by měl Lewis automaticky dostat trest. Ale jsem hodně zvědavý, jak si s tím komisaři poradí. 12

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000249

              uzivatel000249

              78.99.200.XXX
              myslím, že pri rýchlosti, ktorú mal Hamilton, tak dokončenie predbiehacieho manévru bolo asi to najbezpečnejšie, čo sa dalo ... :-)
              a čo sa týka výhody, neviem teda, či jazda mimo trať je nejaká výhoda. skrátiť trať si neskrátil, takže výhodu nemal ... neviem, akú inú výhodu máš na mysli ...

              a keď sme pri tom, s anonymom tu v debate pokračovať nebudem ...

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • hmmm

                92.62.224.XXX
                Jeden smí jezdit jenom po trati, druhý může jezdit i mimo, kdo je ve výhodě? Jeden se může bránit jenom mezi čarami, druhý ho může objet i mimo - myslím, že je to zřejmé.

                Znovu opakuju, v pravidlech o zkracování trati už několik let nic není. Řeší se, jestli jezdec jízdou mimo trať získal nebo nezískal výhodu. Získání pozice je výhoda stejně jako zajetí rychlého času (Q) a to bez ohledu, jestli šlo o zkrácení. Ono to má svou logiku, protože získat lze i prodloužením (např. mě teď napadá Kimiho průjezd vně Blanchimontu za deště v 2007, tuším).

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • hmmm

          92.62.224.XXX
          Kde jsem psal, že byl Lewis vedle? Až na poslední větu to bylo čistě teoretické povídání... 04

          Jinak video Ros-Alo už je [odkaz na stránku] , tak mi dovol pár postřehů:
          1.) Nico při návratu skutečně přesně v souladu s pravidly nechal na vnějšku místo na šířku auta, jak jsem říkal.
          2.) Kamera je v takovém úhlu, že se nedá s určitostí říct, jestli už měl Fernando křídlo vedle Nica. Podle mě spíš ano, ale klidně se mohu plést.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000249

            uzivatel000249

            78.99.200.XXX
            v druhom prípade už bol Alfonzo asi vedľa Nicka, a aj tak mu nenechal miesto ... Som presvedčený na 100% o tom, že by mal Nicko dostať dodatočný trest ...

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • David

            178.22.116.XXX
            Kde ti to vyčítám, já pouze konstatuji že HAM jel po bílou čáru za ROS, kdežto Alonsovi nechal trochu prostoru aby mohl trochu strčit svůj vůz vedle něj. Fandím Alonsovi ale i tak bych ROS netrestal. Byl to tvrdý souboj ale nic na trestání. A vzhledem k tomu že i komisaři sami to nechali řešit až po závodě svědčí o tom že na celou věc nemají ucelený názor.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000249

              uzivatel000249

              78.99.200.XXX
              pokiaľ hľadajú znovu medzeru v pravidlách, tak ten názor určite nie je ucelený ... :-)

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • hmmm

              92.62.224.XXX
              Kde píšu, že mi něco vyčítáš? 03
              Jenom mě překvapilo, jakým způsobem to podáváš - jako bych tvrdil, že byl vedle. Nic víc, nic míň...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • David

                178.22.116.XXX
                Moje chyba, to jsem samozřejmně neměl v úmyslu. Pouze jsem se snažil popsat situaci.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      94.113.68.XXX
      Heikki jel výborně, o tom žádná. Bez toho defektu by mohl porazit jedno nebo obě dvě STR. Celkem se těším na Barcelonu, kde byl loni Caterham z celé sezóny asi nejkonkurenceschopnější

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David

    178.22.116.XXX
    Závod Je úsměvné jak tu všichni pějí ódy na Kimiho. Já mu jeho druhé místo taky přeji, a má ho zaslouženě, ale vděčí tomu díky pneu (měl skoro všechny sady nové oproti Vettelovi). Kde by tedy potom zkončil? Potom tedy ať se všichni vykašlou na kvalifikaci a šetří gumy na závod. Nám divákům bude stačit když se v sobotu jezdci vynoří spoza garáží a zamávají05 . Opět vítězí šetření oproti umění jezdce.

    + 4 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      89.102.15.XXX
      ba naopak kdyby startoval vic ze predu, možná by vyhrál, viz. Grosjean..

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        178.22.116.XXX
        Kdyby startoval více ze předu, znamenalo by to pouze to že použil více sad v kvaldě, a to by vedlou pouze k tomu že by byl celkově potom v závodě pomalejší. Grosjean na vítězství neměl, ono totiž neznamená že když je pilot na začátku závodu rychlejší (zřejmně díky nové sadě oproti konkurenci) že tomu bude tak i ke konci závodu. Každopádně na možná nebo kdyby se tu nehraje.

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.102.15.XXX
          píšeš že tomu vděčí kvůli pneu, ale to je také jen možná..

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • David

            178.22.116.XXX
            To že měl více nových sad pneu jak Vettel je prostě fakt. Kdyby je neměl byl by pouze pomalejší, rychlejší by určitě nebyl, zázraky totiž nedokáže. Každopádně je Kimiho motivace zpět a je při chuti a to je dobře.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • CaesarF1

      CaesarF1

      109.202.89.XXX
      Neřekl bych "šetření oproti umění" ono je totiž umění i ušetřit,třebas na úkor kvaldy. Je pravda,že ne tomto okruhu ta kvalda měla význam možná jen pro Vettela a ostatní rozhodly pneu a pity. Já si osobně přál vidět na bedně Šumiho a Kimiho, ale Šumi zklamal.To,že postoupí o deset míst přes pomalé vozy není nic. Kimi to dokázal 4. závod a jel prostě skvěle a Grosjean též. Vettel výborně a Nicovi asi narostla křídla po minulém závodě.Přehnal to a dostane určitě trest.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        178.22.116.XXX
        Nemyslím si že by šetření pneu bylo umění, jezdit pomalu podle mne k umění nepatří. Ale ukázat všem že s vrakem dokážu zajed na bedně nebo se o ni aspoň poprat, to je dle mého umění. Předjed soupeře bez DRS to je dle mého umění. Zajed perfektní závod ikdyž nemám k dispozici pouze nové sady pneu, to je dle mého umění. A to se stalo dnes Vettelovi, zajel skvělý závod i bez toho aby potřeboval novější gumy jak Kimi. Bohužel převládá myšlenka lépe šetřit než závodit. A bohužel šetřit se vyplácí tak jak to dnes ukázal Kimi. Pošetřil v kvaldě pneu a to se mu vyplatilo. Ale potom se opravdu může stát že všichni se na Q3 vykašlou, a to jen proto aby měli gumy na závod a tím si ušetřit trapas, kdy by je mohl předjed nějaký vrak.

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • CaesarF1

          CaesarF1

          109.202.89.XXX
          Jasný,takhle to prostě je. Však to byl cíl,aby Pirreli dělalo takové pneu, defacto aby nevydržely a závod byl složitější a zajímavější. Když se jezdilo na Bridgestonech,tak jeli jednou pit a stačilo to. Navíc dnes jsou rozdíly v top ten v jedné vteřině a jak píšeš DRS,tak by to byla nuda. Však když ukážou maximálku na rovince,tak by jeli za sebou 320kou a nic.To by musely povolit zpátky hafo věcí, co byly dříve a ne všechno omezovat jako ted. Pak je umění fakt na nic.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • asdf

      93.185.52.XXX
      joó letos je to o pneu jak nikdy...stačí o čtyři kola starší pneu a už je to na předjíždění...otázka je jestli to stojí za to?

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama