DISKUZE K ČLÁNKU Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Třetí závodní víkend sezóny nabídl další zajímavé srovnání týmových kolegů. Jak si ve vzájemném srovnání vedli v kvalifikaci i v nedělním závodě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.04.2012 22:36 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • rock

    85.162.117.XXX
    Grosjean vs Raikkonen to redakce:
    Raikkonen by bod za kvaldu určitě měl dostat. Grosjean vyjet mohl, bylo to jen jeho strategické rozhodnutí.

    + 15 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Přemýšleli jsme o tom. Jenže se snažíme hodnotit čistě výkonnost v kvalifikaci a Kimi v žádné části, kdy je bylo možné srovnávat nebyl rychlejší než Romain. Kdyby v Q3 zajel Kimi čas nad 5 min a byl devátý, znamanalo by to, že si bod zaslouží? Byl opravdu rychlejší než Grosjean? Já bych se dokonce spíše zastal názoru, že by si ten bod zasloužil Romain (když jezdci nezajedou v nějaké části čas, bereme v potaz srovnání z té předchozí - a v Q1 i v Q2 byl lepší než Kimi).

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.162.117.XXX
        "snažíme se hodnotit čistě výkonnost" ... "Kdyby v Q3 zajel Kimi čas nad 5 min a byl devátý, znamanalo by to, že si bod zaslouží?"

        Ano. Protože i v takovém případě Kimi předvedl v Q3 alespoň nějaký výkon, zatímco Romain (bez technické příčiny, byla to čistě strategická volba) neodvedl žádný.

        + 9 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým, ne s žádným (to mi připomíná dělení nulou). Jak můžu tvrdit, že je někdo na dráze lepší, pokud ten druhý neujede ani kolo? Pokud šlo oba srovnávat, byl Romain lepší (Q1 i Q2).
          A ještě jedna věc - co když by to nebyla strategická volba, ale nedovolila by mu vyjet technika?

          + 11 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Icewoman

            85.70.14.XXX
            Promiňte, ale vy jste to nesledoval? Grosjeanovi nezbyly do Q3 žádné nové měkké gumy, takže se o cokoliv snažit bylo marné. I tak se pokusil, ale stáhli ho. A to ani nemluvím i tom, že Räikkönen se do Q3 kvalifikoval na tvrdých, kdežto Grosjean na měkkých.
            Trochu vám to srovnání kulhá, ale co, vždyť nejde o život 04

            + 12 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • rock

            85.162.117.XXX
            V případě nepoužitelné techniky by podle mne byla vhodná chvíle pro bezbodový stav. Ale do téhle škatulky rozhodně nemohu započítat pneumatiky, které se sám sjel právě v průběhu snahy dostat se do Q3 - zvlášť když mu v boxech v komínkách stálo několik dalších sad, z nichž některá by ty 3 kola určitě vydržela (za cenu horšího výkonu v závodě). Grosjean (respektive jeho tým) se sám a svobodně rozhodl prodat kvaldu ve prospěch závodu.

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Sledoval, dobře vím, že mu byl s pneumatikami na štíru. Proto nepíšu, že mu to nedovolila technika, ale ptal jsem se, co kdyby...

              + 11 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.103.81.XXX
                Pokud si to sledoval, videl si taky, ze kimi zajel kolo na studenejsi trati hned na prvni pokus. Romain to nezvladl a musel jet znova a to kolo zajel nakonci Q2 na teplejsi trati a jeste na druhy pokus. Znicil si svou blbosti pneu a do Q3 uz mu poradne nezbyli a radsi si je posetril. Podle me by si mel minimalne pouzit kimiho cas z Q3 kdy jel kimi uplne naplno. A tam byl prekvapive kimi opet rychlejsi. Takze bod nedavat je podle me uplne blbost...

                + 10 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.160.XXX
                  Ja to chapu, jenze v Q3 Romain nevyjel. Stezujes si na drobne rozdily teplot v Q2, ale chtel bys, abych vyjimecne srovnaval ruzne casti, tj. Kimiho cas z Q3 s Romainovym z Q2? Vzdy jsme srovnavali jen casy ze stejne casti, kde oba zajeli merene kolo, bez ohledu na pouzite smesi. Bezna praxe.

                  + 9 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • skejpa

                    skejpa

                    89.103.81.XXX
                    Srovnáváš nesrovnatelné... Někdo jede jistotu, někdo krev. Když někdo jede krev a druhej už tu krev jet nemůže protože si to zkazil předtím, tak to přeci nemůže být remíza. Očividně je to úhel pohledu, který se zdá být divný nejen mě. Za mě má Kimi +1

                    + 11 / − 12

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • skejpa

                    skejpa

                    89.103.81.XXX
                    Nebo si snad myslíš, že by jel Grosjean na půl plynu ? 1:35:898 kimi vs 1:35:903 romain. A to v Q3 spadla teplota ! Vždyť je to do očí bijící...

                    + 9 / − 12

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      78.157.160.XXX
                      Snad si nemyslíš, že jel Kimi v Q2 na půl plynu, když je pole tak vyrovnané - v Číně v Q2 nejlepších jedenáct v rozmezí 0,3 sec?
                      Srovnávám jen to, co se srovnávat dá, ne něco s ničím. Je to úhel pohledu, to beru, nám se zdá většině tento správný a již léta se držíme tohoto systému. Nejen my.

                      + 9 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • skejpa

                        skejpa

                        89.103.81.XXX
                        Kimi taky urcite nejel na pul plynu ale dal to na prvni pokus na zchladlejsi trati a podivej se o kolik v Q2 "prohral", zatímco Romain jel na teplejší trati v závěru. Říkáš, že to není čistě porovnání průměrů, tak by se mělo zohledňovat vše. Koneckonců výsledek na roštu mluví za vše. Ale beru rozhodnutí redakce. Nesouhlasím ale beru. Pro mě osobně má Kimi stejně bod ! :D

                        + 8 / − 6

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Petr

                          Petr

                          78.157.160.XXX
                          Já jen ať se nezlobíš zbytečně - to o tom, že to není čistý aritmetický průměr, se týkalo tabulky č. 3, ne tabulky č. 1 (v ní srovnáváme dle nejlepších časů, který oba týmoví kolegové dosáhli v co nejpozdější fázi kvalifikace).
                          A kdyby se dalo zohledňovat vše (teplota dráhy, vítr, směs pneumatik, jejich stáří a stupeň degradace, jak moc se který pilot snažil či jel volněji...) a dle toho přepočítávat výkonnost pilotů, bylo by to super, já si ale na to netroufám. Kimimu eviduj bod na víc a na konci roku mi to připomeň, v článku to pak klidně zmíním. 03

                          + 7 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama