DISKUZE K ČLÁNKU Webber dostává první vítězství v posledním závodě!

BRAZÍLIE - ZÁVOD; Vettel byl opět nejrychlejším, ale po problémech s převodovkou daroval vítězství Webberovi. Button svedl pěkný souboj s Alonsem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber dostává první vítězství v posledním závodě!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 29.11.2011 08:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 27.11.2011 19:38
To by tam viděl jen člověk, který v tom nechce… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 27.11.2011 19:43
A to už v 15-tém kole věděli, že Alonso nebude… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 27.11.2011 22:32
Nevím, co jsou dristy, ale nepotřebuju GPS… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • modroocko

    XXX
    Bože, proč se tady dohadujete o takových blbostech? Každý má svůj názor a ten si bude hájit. Můj názor je ten, že TR u Red Bullu to byla, ale s tím nikdo z nás nic neudělá.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Dovolil bych si poznámečku: to, co máš nadepsané jako "Průměrná kvalifikační pozice" je ve skutečnosti Průměrná pozice na startu (alespoň podle namátkového přepočítání jednoho z pilotů). Průměrná kvalifikační pozice (a koneckonců i kvalifikační duely) by imho měla vycházet z výsledků kvalifikace před udělením penalizací.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Tady se zase neví, jaký je rozdíl mezi týmovou režií a týmovou strategií. 02

    + 2 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • a

      XXX
      :))) tak ty jsi mě rozesmál, strategie je taková: VET má převodovku v háji, VET pusť WEB, je to strategie, za ním pak můžeš jezdit svá rychlá kola :))))

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Vítek

    XXX
    Sebovo hlaška z komunikace ze se cítí jako Senna v 91 bylo taky připravený divadlo?Přemýšlejte víc vlastní hlavou a nenechte se blnout Richterem 03

    + 9 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    XXX
    bavi me jak tu vsichni odbornici resi tu prevodovku vettela..nemam rad redbull(teda k piti je vybornej) ale kazdemu cloveku kdo se o f1 znamena musi byt jasne ze ta prevodovka ho zlobila...je to videt(a slyset)...hlavne kdyz zajizdel do boxu..a taky bylo na live timingu videt ze ho button nehorazne stahoval ve druhem pomalem sektoru kde se radi hodne na dvojku a trojku(a kde byl RB ze vsech nejrychlejsi)...takze urcite ji nemel v pohode...ale zase bych to nezvelicoval...ta zavada nebyla urcite tak velka jako u hamiltona..a zas tak moc ho neomezovala..myslim ze ho radeji umirnovaly aby na to zbytecne netlacil a hlidal si druhe misto..takze bych nerekl ze to byla teamova rezie..a jestli jo tak jsou tupci.. kdyz je povolena..:)

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pietro

    XXX
    Pietro's Grand Season Review 2011
    Kvalifikační duely:
    Red Bull-Renault: Sebastian Vettel – Mark Webber 16:3
    McLaren-Mercedes: Lewis Hamilton – Jenson Button 11:8
    Scuderia Ferrari: Fernando Alonso – Felipe Massa 15:4
    Mercedes GP: Michael Schumacher – Nico Rosberg 3:16
    Lotus Renault: Nick Heidfeld – Vitalij Petrov 3:8, Bruno Senna – Vitalij Petrov 5:3
    Williams-Cosworth: Rubens Barrichello – Pastor Maldonado 11:8
    Force India-Mercedes: Adrian Sutil – Paul di Resta 10:9
    Sauber-Ferrari: Kamui Kobayashi – Sergio Pérez 9:9 (s GP Monaka), Kamui Kobayashi – Pedro de la Rosa 1:0
    Toro Rosso-Ferrari: Sébastien Buemi – Jaime Alguersuari 12:7
    Team Lotus-Renault: Heikki Kovalainen – Jarno Trulli 16:2, Heikki Kovalainen – Karun Chandhok 1:0
    HRT-Cosworth: Narain Karthikeyan – Vitantonio Liuzzi 1:6 (1x oba NQ), Daniel Ricciardo – Vitantonio Liuzzi 5:5, Narain Karthikeyan – Daniel Ricciardo 0:1
    Marussia Virgin-Cosworth: Timo Glock – Jérôme d’Ambrosio 15:4

    Závodní duely:
    Red Bull-Renault: Sebastian Vettel – Mark Webber 16:3
    McLaren-Mercedes: Lewis Hamilton – Jenson Button 9:10
    Scuderia Ferrari: Fernando Alonso – Felipe Massa 16:3
    Mercedes GP: Michael Schumacher – Nico Rosberg 7:11 (1x nedojeli oba)
    Lotus Renault: Nick Heidfeld – Vitalij Petrov 6:5, Bruno Senna – Vitalij Petrov 3:5
    Williams-Cosworth: Rubens Barrichello – Pastor Maldonado 11:6 (2x nedojeli oba)
    Force India-Mercedes: Adrian Sutil – Paul di Resta 11:8
    Sauber-Ferrari: Kamui Kobayashi – Sergio Pérez 10:6 (s GP Monaka, 1x DQ oba, 1x nedojeli oba), Kamui Kobayashi – Pedro de la Rosa 1:0
    Toro Rosso-Ferrari: Sébastien Buemi – Jaime Alguersuari 8:10 (1x nedojeli oba)
    Team Lotus-Renault: Heikki Kovalainen – Jarno Trulli 10:6 (2x nedojeli oba), Heikki Kovalainen – Karun Chandhok 1:0
    HRT-Cosworth: Narain Karthikeyan – Vitantonio Liuzzi 2:4 (1x NQ oba, 1x nedojeli oba), Daniel Ricciardo – Vitantonio Liuzzi 6:3 (1x nedojeli oba), Narain Karthikeyan – Daniel Ricciardo 1:0
    Marussia Virgin-Cosworth: Timo Glock – Jérôme d’Ambrosio 10:9

    Počet odstoupení – piloti:
    0x – Bruno Senna, Pedro de la Rosa, Karun Chandhok
    1x – Sebastian Vettel, Mark Webber, Fernando Alonso, Paul di Resta, Narain Karthikeyan
    2x – Jenson Button, Nico Rosberg, Adrian Sutil, Daniel Ricciardo
    3x – Felipe Massa, Nick Heidfeld, Vitalij Petrov, Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Jaime Alguersuari, Jérôme d’Ambrosio, Jarno Trulli, Lewis Hamilton
    4x – Sergio Pérez (s GP Monaka)
    5x – Sébastien Buemi, Michael Schumacher, Heikki Kovalainen, Vitantonio Liuzzi, Timo Glock
    6x – Pastor Maldonado

    Počet odstoupení – týmy:
    2x – Red Bull-Renault
    3x – Force India-Mercedes
    4x – Scuderia Ferrari
    5x – McLaren-Mercedes
    6x – Lotus Renault
    7x – Mercedes GP, Sauber-Ferrari
    8x – Toro Rosso-Ferrari, Team Lotus-Renault, HRT-Cosworth, Marussia Virgin-Cosworth
    9x – Williams-Cosworth

    Počet odjetých závodů
    19 – Sebastian Vettel, Mark Webber, Lewis Hamilton, Jenson Button, Fernando Alonso, Felipe Massa, Michael Schumacher, Nico Rosberg, Vitalij Petrov, Rubens Barrichello, Pastor Maldonado, Adrian Sutil, Paul di Resta, Kamui Kobayashi, Sébastien Buemi, Jaime Alguersuari, Heikki Kovalainen, Timo Glock, Jérôme d’Ambrosio
    18 – Jarno Trulli,
    17 – Sergio Pérez, Vitantonio Liuzzi (+1x NQ)
    11 – Nick Heidfeld, Daniel Ricciardo
    8 – Narain Karthikeyan (+1x NQ), Bruno Senna
    1 – Pedro de la Rosa, Karun Chandhok

    Počet vítězství - piloti:
    11 – Sebastian Vettel
    3 – Jenson Button, Lewis Hamilton
    1 – Fernando Alonso
    1 – Mark Webber

    Počet vítězství - týmy:
    12 – Red Bull-Renault
    6 – McLaren-Mercedes
    1 – Scuderia Ferrari

    Průměrná kvalifikační pozice:
    1. Sebastian Vettel (1,26), 2. Lewis Hamilton (3,58), 3. Mark Webber (3,79), 4. Jenson Button (4,47), 5. Fernando Alonso (4,58), 6. Felipe Massa (5,79), 7. Nico Rosberg (7,53), 8. Michael Schumacher (10,32), 9. Vitalij Petrov (10,47), 10. Adrian Sutil (11,58), 11. Bruno Senna (11,63), 12. Paul di Resta (11,68), 13. Nick Heidfeld (13,36), 14. Kamui Kobayashi (13,84), 15. Sergio Pérez (14,00), 16. Jaime Alguersuari (14,32), 17. Sébastien Buemi (14,58), 18. Pastor Maldonado (14,63), 19. Rubens Barrichello (14,79), 20. Pedro de la Rosa (17,00), 21. Heikki Kovalainen (18,16), 22. Jarno Trulli (19,28), 23. Karun Chandhok (20,00), 24. Timo Glock (20,89), 25. Jérôme d’Ambrosio (21,95), 26. Vitantonio Liuzzi (22,35), 27. Daniel Ricciardo (22,45), 28. Narain Karthikeyan (23,00).

    Průměrná kvalifikační pozice – týmy (průměr z kval. průměrů všech jezdců daného týmu):
    1. Red Bull-Renault (2,53), 2. McLaren-Mercedes (4,03), 3. Scuderia Ferrari (5,19), 4. Mercedes GP (8,93), 5. Force India-Mercedes (11,63), 6. Lotus Renault GP (11,82), 7. Toro Rosso-Ferrari (14,45), 8. Williams-Cosworth (14,71), 9. Sauber-Ferrari (14,95), 10. Team Lotus-Renault (19,15), 11. Marussia Virgin-Cosworth (21,42), 12. HRT-Cosworth (22,60).

    Dal jsem to i na sports, že jsem to psal exkluzivně pro ně, ale tam to zaniklo pod jinou diskuzí, ale pár zelených jsem posbíral. 19 Tak to dávám také sem, snad to také oceníte, když to ocenili i tam 03, a když ne, tak ne.

    PS: Sorry za very long post. 19

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • samerak

    XXX
    myslim že ta převodovka uplně v pořádku nebyla rychlost si nejspiš držel proto že problém dělala dvojka a trojka takže co nejrychlej na čtverku a pak už bez problému.

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Renault dnes jasně dokázal, že nahrazení Heidfelda Sennou nebyl krok zpět. To byl dlouhý běh zpátky. 11

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • viperman

      XXX
      ak by nedostal ten trest tak by bojoval o body. ten trest bol zbytocny..ako aj trest pre MAssu predtym..10 20 rokov dozadu taketo tresty neboli. bol to normalny zavodny incident..skoda.

      + 8 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jenik

        XXX
        nepřišlo mi, že by Senna měl dobrou rychlost. Na body rozhodně ne. Bez penalizace by byl tak 13., ne víc. Vždyť měl po velkou část závodu velký problém za sebou udržet Jarna a tomu se taky moc nevedlo

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Za Petrovem byl celé kolo. To byl k****** dlouhý průjezd boxama, jestli by bez toho bojoval o body. 20

        + 6 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • viperman

          XXX
          lol to ked ma niekto stratu jedno a druhy dve kola tak autoamticky ten jeden je cdele kolo za nim wtf? :) mozno bol za nim iba 30 40 sekund :) nevies. alebo mi napis presne pozicie jak prisli do ciela a gps pozicie na taketo dristy nejsom zvedavy.

          isel menit kridlo a potom aj trest, 4 stops no hrozny zavod pre neho uznavam. brunov najvacsi problem su stale gumy. nevie si zvyknut na tazke auto a skoro ich znici. na bridgestone gumach by jazdil lepsie..:) a takyto problem ma napar aj hamilton...ktoremu myslim ze tiez moc nevyhovuju pirelli.

          + 7 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            Nevím, co jsou dristy, ale nepotřebuju GPS souřadnice, abych ti dal důkaz. 03
            Schumacher, který měl také jedno kolo, dojel 33,6s za posledním bodovaným Petrovem. Senna dojel 29,6s za Kovalainenem (měl také 2 kola). Když ty dvě čísla sečteš, dojdeš k tomu že měl na Petrova ztrátu minimálně 1:03,2s (poslední kolo Web 1:15,3). A klidně můžeš přičíst minimálně 5-10s, protože když projížděl Webber cílem, nebyl těsně před ním Schumi, ani těsně za ním Kovi. 03
            Omlouvám se, jestli mu k celému kolu chyběla nějaká vteřinka. Pokud počítám na průjezd boxy 20s, tak by se neposunul ani o místečko před Koviho.
            Je celkem možné, že mu nesedí gumy, ale to klidně mohl říct i Heidfeld. Ale zatímco Nick dojížděl spíš před Petrovem, Senna většinou daleko za ním.

            + 8 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Tolik lidí, co nezná pojem telemetrie. 20 Nenapadá vás, že by to tam mělo být vidět?
    Proč by to RBR dělal takhle, když je TR povolená? Proč to dělali tak brzy a až do konce závodu? To už předem věděli, že Button nakonec Alíka předjede? Protože jinak by to nemělo smysl. Nemá nakonec RBR nadpřirozené schopnosti? 12

    + 7 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      XXX
      Jediné, co v telemetrii uvidíš, je to, že dříve zařadí a možná ani nešlape na plný plyn 13

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        To by tam viděl jen člověk, který v tom nechce nic vidět. Jednak je tam vidět, jestli ty převody používal a jednak tam bude vidět, jestli ty převody bez úspěchu zkoušel zařadit nebo ne. 03 Když už pominu to, že by hra na poruchu neměla žádný smysl. 07

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        XXX
        Tos zaspal dobu o několik dekád. Auta jsou už hodně dlouho prošpikovaná stovkami čidel tlaků, teplot, otáček, zrychlení a kdečeho dalšího. Otázka je, co všechno se posílá v reálném čase a co jde třeba jenom na palubní zapisovač, to fakt netuším. Je ale zřejmé, že i McLaren věděl, že s Lewisovou převodovkou není vše v pořádku ještě před tím, než selhala - podobných situací už jsme zažili řadu.

        Když jde ale o Red Bull a Seba, musí v tom být nějaká nekalost, že jo?! 20

        + 10 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      XXX
      To je celkem jedoduché. Všeobecně se ví, že Ferrari je na tvrdších gumách pomalejší než McLaren, což se v sezóně mnohokrát projevilo. Navíc, Ferrari vývoj auta už před skoro čtvrt rokem zastavilo. Takže si celkem snadno spočítali, že Button, který navíc dokáže více šetřit pneumatiky než kterýkoliv z jezdců Ferrari, Alonsa nakonec dojede. Byla to strategie a vyšla jim na jedničku.

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        A to už v 15-tém kole věděli, že Alonso nebude mít větší náskok, nebo nepojede s tvrdými jen jedno kolo jako minule Webber? Věděli že bude Button rychlejší na tvrdších než na měkčích? Dokonce věděli, že nebude pršet, i když mělo? Věděli že odpadne Hamilton? Ti jsou fakt úžasní. (sarkasmus) To všechno vlastně proč??? A že zajel Vettel nejrychlejší kolo jsi vyvěštil kde? Nedíval ses na nějaký jiný závod?

        + 8 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama