DISKUZE K ČLÁNKU Webber dostává první vítězství v posledním závodě!
BRAZÍLIE - ZÁVOD; Vettel byl opět nejrychlejším, ale po problémech s převodovkou daroval vítězství Webberovi. Button svedl pěkný souboj s Alonsem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webber dostává první vítězství v posledním závodě!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
21:40 27.11.2011 XXXDovolil bych si poznámečku: to, co máš nadepsané jako "Průměrná kvalifikační pozice" je ve skutečnosti Průměrná pozice na startu (alespoň podle namátkového přepočítání jednoho z pilotů). Průměrná kvalifikační pozice (a koneckonců i kvalifikační duely) by imho měla vycházet z výsledků kvalifikace před udělením penalizací. -
-
jako
19:58 27.11.2011 XXXbavi me jak tu vsichni odbornici resi tu prevodovku vettela..nemam rad redbull(teda k piti je vybornej) ale kazdemu cloveku kdo se o f1 znamena musi byt jasne ze ta prevodovka ho zlobila...je to videt(a slyset)...hlavne kdyz zajizdel do boxu..a taky bylo na live timingu videt ze ho button nehorazne stahoval ve druhem pomalem sektoru kde se radi hodne na dvojku a trojku(a kde byl RB ze vsech nejrychlejsi)...takze urcite ji nemel v pohode...ale zase bych to nezvelicoval...ta zavada nebyla urcite tak velka jako u hamiltona..a zas tak moc ho neomezovala..myslim ze ho radeji umirnovaly aby na to zbytecne netlacil a hlidal si druhe misto..takze bych nerekl ze to byla teamova rezie..a jestli jo tak jsou tupci.. kdyz je povolena..:) -
Pietro
20:38 27.11.2011 XXXPietro's Grand Season Review 2011
Kvalifikační duely:
Red Bull-Renault: Sebastian Vettel – Mark Webber 16:3
McLaren-Mercedes: Lewis Hamilton – Jenson Button 11:8
Scuderia Ferrari: Fernando Alonso – Felipe Massa 15:4
Mercedes GP: Michael Schumacher – Nico Rosberg 3:16
Lotus Renault: Nick Heidfeld – Vitalij Petrov 3:8, Bruno Senna – Vitalij Petrov 5:3
Williams-Cosworth: Rubens Barrichello – Pastor Maldonado 11:8
Force India-Mercedes: Adrian Sutil – Paul di Resta 10:9
Sauber-Ferrari: Kamui Kobayashi – Sergio Pérez 9:9 (s GP Monaka), Kamui Kobayashi – Pedro de la Rosa 1:0
Toro Rosso-Ferrari: Sébastien Buemi – Jaime Alguersuari 12:7
Team Lotus-Renault: Heikki Kovalainen – Jarno Trulli 16:2, Heikki Kovalainen – Karun Chandhok 1:0
HRT-Cosworth: Narain Karthikeyan – Vitantonio Liuzzi 1:6 (1x oba NQ), Daniel Ricciardo – Vitantonio Liuzzi 5:5, Narain Karthikeyan – Daniel Ricciardo 0:1
Marussia Virgin-Cosworth: Timo Glock – Jérôme d’Ambrosio 15:4
Závodní duely:
Red Bull-Renault: Sebastian Vettel – Mark Webber 16:3
McLaren-Mercedes: Lewis Hamilton – Jenson Button 9:10
Scuderia Ferrari: Fernando Alonso – Felipe Massa 16:3
Mercedes GP: Michael Schumacher – Nico Rosberg 7:11 (1x nedojeli oba)
Lotus Renault: Nick Heidfeld – Vitalij Petrov 6:5, Bruno Senna – Vitalij Petrov 3:5
Williams-Cosworth: Rubens Barrichello – Pastor Maldonado 11:6 (2x nedojeli oba)
Force India-Mercedes: Adrian Sutil – Paul di Resta 11:8
Sauber-Ferrari: Kamui Kobayashi – Sergio Pérez 10:6 (s GP Monaka, 1x DQ oba, 1x nedojeli oba), Kamui Kobayashi – Pedro de la Rosa 1:0
Toro Rosso-Ferrari: Sébastien Buemi – Jaime Alguersuari 8:10 (1x nedojeli oba)
Team Lotus-Renault: Heikki Kovalainen – Jarno Trulli 10:6 (2x nedojeli oba), Heikki Kovalainen – Karun Chandhok 1:0
HRT-Cosworth: Narain Karthikeyan – Vitantonio Liuzzi 2:4 (1x NQ oba, 1x nedojeli oba), Daniel Ricciardo – Vitantonio Liuzzi 6:3 (1x nedojeli oba), Narain Karthikeyan – Daniel Ricciardo 1:0
Marussia Virgin-Cosworth: Timo Glock – Jérôme d’Ambrosio 10:9
Počet odstoupení – piloti:
0x – Bruno Senna, Pedro de la Rosa, Karun Chandhok
1x – Sebastian Vettel, Mark Webber, Fernando Alonso, Paul di Resta, Narain Karthikeyan
2x – Jenson Button, Nico Rosberg, Adrian Sutil, Daniel Ricciardo
3x – Felipe Massa, Nick Heidfeld, Vitalij Petrov, Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Jaime Alguersuari, Jérôme d’Ambrosio, Jarno Trulli, Lewis Hamilton
4x – Sergio Pérez (s GP Monaka)
5x – Sébastien Buemi, Michael Schumacher, Heikki Kovalainen, Vitantonio Liuzzi, Timo Glock
6x – Pastor Maldonado
Počet odstoupení – týmy:
2x – Red Bull-Renault
3x – Force India-Mercedes
4x – Scuderia Ferrari
5x – McLaren-Mercedes
6x – Lotus Renault
7x – Mercedes GP, Sauber-Ferrari
8x – Toro Rosso-Ferrari, Team Lotus-Renault, HRT-Cosworth, Marussia Virgin-Cosworth
9x – Williams-Cosworth
Počet odjetých závodů
19 – Sebastian Vettel, Mark Webber, Lewis Hamilton, Jenson Button, Fernando Alonso, Felipe Massa, Michael Schumacher, Nico Rosberg, Vitalij Petrov, Rubens Barrichello, Pastor Maldonado, Adrian Sutil, Paul di Resta, Kamui Kobayashi, Sébastien Buemi, Jaime Alguersuari, Heikki Kovalainen, Timo Glock, Jérôme d’Ambrosio
18 – Jarno Trulli,
17 – Sergio Pérez, Vitantonio Liuzzi (+1x NQ)
11 – Nick Heidfeld, Daniel Ricciardo
8 – Narain Karthikeyan (+1x NQ), Bruno Senna
1 – Pedro de la Rosa, Karun Chandhok
Počet vítězství - piloti:
11 – Sebastian Vettel
3 – Jenson Button, Lewis Hamilton
1 – Fernando Alonso
1 – Mark Webber
Počet vítězství - týmy:
12 – Red Bull-Renault
6 – McLaren-Mercedes
1 – Scuderia Ferrari
Průměrná kvalifikační pozice:
1. Sebastian Vettel (1,26), 2. Lewis Hamilton (3,58), 3. Mark Webber (3,79), 4. Jenson Button (4,47), 5. Fernando Alonso (4,58), 6. Felipe Massa (5,79), 7. Nico Rosberg (7,53), 8. Michael Schumacher (10,32), 9. Vitalij Petrov (10,47), 10. Adrian Sutil (11,58), 11. Bruno Senna (11,63), 12. Paul di Resta (11,68), 13. Nick Heidfeld (13,36), 14. Kamui Kobayashi (13,84), 15. Sergio Pérez (14,00), 16. Jaime Alguersuari (14,32), 17. Sébastien Buemi (14,58), 18. Pastor Maldonado (14,63), 19. Rubens Barrichello (14,79), 20. Pedro de la Rosa (17,00), 21. Heikki Kovalainen (18,16), 22. Jarno Trulli (19,28), 23. Karun Chandhok (20,00), 24. Timo Glock (20,89), 25. Jérôme d’Ambrosio (21,95), 26. Vitantonio Liuzzi (22,35), 27. Daniel Ricciardo (22,45), 28. Narain Karthikeyan (23,00).
Průměrná kvalifikační pozice – týmy (průměr z kval. průměrů všech jezdců daného týmu):
1. Red Bull-Renault (2,53), 2. McLaren-Mercedes (4,03), 3. Scuderia Ferrari (5,19), 4. Mercedes GP (8,93), 5. Force India-Mercedes (11,63), 6. Lotus Renault GP (11,82), 7. Toro Rosso-Ferrari (14,45), 8. Williams-Cosworth (14,71), 9. Sauber-Ferrari (14,95), 10. Team Lotus-Renault (19,15), 11. Marussia Virgin-Cosworth (21,42), 12. HRT-Cosworth (22,60).
Dal jsem to i na sports, že jsem to psal exkluzivně pro ně, ale tam to zaniklo pod jinou diskuzí, ale pár zelených jsem posbíral. Tak to dávám také sem, snad to také oceníte, když to ocenili i tam , a když ne, tak ne.
PS: Sorry za very long post. -
-
-
-
viperman
20:09 27.11.2011 XXXlol to ked ma niekto stratu jedno a druhy dve kola tak autoamticky ten jeden je cdele kolo za nim wtf? :) mozno bol za nim iba 30 40 sekund :) nevies. alebo mi napis presne pozicie jak prisli do ciela a gps pozicie na taketo dristy nejsom zvedavy.
isel menit kridlo a potom aj trest, 4 stops no hrozny zavod pre neho uznavam. brunov najvacsi problem su stale gumy. nevie si zvyknut na tazke auto a skoro ich znici. na bridgestone gumach by jazdil lepsie..:) a takyto problem ma napar aj hamilton...ktoremu myslim ze tiez moc nevyhovuju pirelli.-
Mike17
22:32 27.11.2011 XXXNevím, co jsou dristy, ale nepotřebuju GPS souřadnice, abych ti dal důkaz.
Schumacher, který měl také jedno kolo, dojel 33,6s za posledním bodovaným Petrovem. Senna dojel 29,6s za Kovalainenem (měl také 2 kola). Když ty dvě čísla sečteš, dojdeš k tomu že měl na Petrova ztrátu minimálně 1:03,2s (poslední kolo Web 1:15,3). A klidně můžeš přičíst minimálně 5-10s, protože když projížděl Webber cílem, nebyl těsně před ním Schumi, ani těsně za ním Kovi.
Omlouvám se, jestli mu k celému kolu chyběla nějaká vteřinka. Pokud počítám na průjezd boxy 20s, tak by se neposunul ani o místečko před Koviho.
Je celkem možné, že mu nesedí gumy, ale to klidně mohl říct i Heidfeld. Ale zatímco Nick dojížděl spíš před Petrovem, Senna většinou daleko za ním.
-
-
-
-
Mike17
19:28 27.11.2011 XXXTolik lidí, co nezná pojem telemetrie. Nenapadá vás, že by to tam mělo být vidět?
Proč by to RBR dělal takhle, když je TR povolená? Proč to dělali tak brzy a až do konce závodu? To už předem věděli, že Button nakonec Alíka předjede? Protože jinak by to nemělo smysl. Nemá nakonec RBR nadpřirozené schopnosti?-
-
hmmm
20:23 27.11.2011 XXXTos zaspal dobu o několik dekád. Auta jsou už hodně dlouho prošpikovaná stovkami čidel tlaků, teplot, otáček, zrychlení a kdečeho dalšího. Otázka je, co všechno se posílá v reálném čase a co jde třeba jenom na palubní zapisovač, to fakt netuším. Je ale zřejmé, že i McLaren věděl, že s Lewisovou převodovkou není vše v pořádku ještě před tím, než selhala - podobných situací už jsme zažili řadu.
Když jde ale o Red Bull a Seba, musí v tom být nějaká nekalost, že jo?!
-
Pepan
19:35 27.11.2011 XXXTo je celkem jedoduché. Všeobecně se ví, že Ferrari je na tvrdších gumách pomalejší než McLaren, což se v sezóně mnohokrát projevilo. Navíc, Ferrari vývoj auta už před skoro čtvrt rokem zastavilo. Takže si celkem snadno spočítali, že Button, který navíc dokáže více šetřit pneumatiky než kterýkoliv z jezdců Ferrari, Alonsa nakonec dojede. Byla to strategie a vyšla jim na jedničku.-
Mike17
19:43 27.11.2011 XXXA to už v 15-tém kole věděli, že Alonso nebude mít větší náskok, nebo nepojede s tvrdými jen jedno kolo jako minule Webber? Věděli že bude Button rychlejší na tvrdších než na měkčích? Dokonce věděli, že nebude pršet, i když mělo? Věděli že odpadne Hamilton? Ti jsou fakt úžasní. (sarkasmus) To všechno vlastně proč??? A že zajel Vettel nejrychlejší kolo jsi vyvěštil kde? Nedíval ses na nějaký jiný závod?
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek