DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v Abú Zabí konečně vítězí!

ABÚ ZABÍ - ZÁVOD; Hamiltonovi spadlo vítězství do klína v prvním kole. Pilot McLarenu pak odjel bezchybný závod před Alonsem. Vettel poprvé nedojel!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton v Abú Zabí konečně vítězí!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 55, poslední 22.11.2011 09:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000729 (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2011 09:26
Mercedes není zase tak slabý...problém je ten,že… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2011 23:03
Vettel si zničil auto projetím zatáčky stejným… »
» McMatej (Hlasovalo 6 lidí) 15.11.2011 11:06
Třeba jí propálili proudem výfukových plynů. Ta… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Panek

XXX
A na té "špatné" gumě vyhrál kvaldu. 19

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Já už nevím jak to napsat. 17 Na tom videu je vidět, že to bere vnitřkem přes obrubník. Ikdyž jsou tam jiní co to vzali přes něj víc. Ale když se podíváš pořádně, tak zjistíš že jeho PRAVÉ ZADNÍ kolo (které mu prasklo) se toho obrubníku ani nedotklo! To PRAVÉ ZADNÍ je na tom důležité. 03 Na výjezdu z té zatáčky nebyl na obrubníku, na rozdíl od jiných kteří byli i hodně za ním.
Takže jestli tu někdo chce tvrdit, že z těch včerejších tisíců vyjetí na obrubníky a stovek vyjetí všemi koly si mohl za defekt sám tím, že se obrubníku možná i dotkl, tak už nemám slov. Už mi zbývá si myslet, že je to první závod co jste v životě viděli, nebo chcete vidět jen co se vám líbí, nebo něco co se tu psát nesmí a ani to psát nechci. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Když píšeš blbosti, pak čekej mínusy. Nikde není v pravidlech napsáno, kolik kol mají na které směsi ujet. Mají použít obě a jestli jsem si všiml,tak je Mark obě použil. A je úplně jedno, že to bylo na jedno kolo.
Ani nevím o co ti vlastně jde. Mark tím nejspíš nezískal, spíš naopak ztratil když dojel za Jensonem s větší ztrátou, než měl před poslední výměnou na měkké. A pro nás některé bylo aspoň zajímavé sledovat, jestli se mu to vyplatí nebo ne. Osobně mě mrzí, že to neudělal i Alík. Nemusel být ten závod tak nudný.
A v jednom máš pravdu. Už podle Tvého nicku mám chuť kliknout na mínus. Zatím to čtu než to udělám, ale je to pořád stejné. Pokud něco udělá Mcl je to úžasné, když úplně to stejné udělá RBR je to podvod (viz vyjíždění z tratě). Tak se pak moc nediv. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

XXX
No, podle videa: [odkaz na stránku] je okolo 22s vidět, že nikdo jiný tak razantně na ten žlábek nenajíždí. Nevím jak při závodě samotném, ale při startu je jedinej, kterej to tam tak napálí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000729

uzivatel000729

XXX
Mercedes není zase tak slabý...problém je ten,že není konkurenceschopný na všech okruzích."Městské" okruhy typu Monaka,Singapuru,Valencie a de facto i Abu Dhabi jim dělají hodně problémy.Naopak na tratích jako Spa,Monza nebo Silverstone jsou schopni bojovat o bednu.
Problém v pilotech není.Ano Schumacher a Rosberg jsou rozdílní,ale zároveň velmi kvalitní.Schumacher je buldok,který bojuje tvrdě o každou píď dráhy,má obrovské zkušenosti a je to chameleon,který se umí přizpůsobit...Rosberg je naopak výborný na jedno kolo.Je bezchybný a konzistentní.Oba potřebují vůz,který bude schopen jet o bednu na všech typech tratí.Může mít slabiny na určitých okruzích,ale ne takové,aby měli výkonnost jak na houpačce.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

XXX
ale ty si jednoznačne pletieš pojem výmeny gúm, a použitie sady gúm. ostatní predsa použili tvrdšiu sadu, ale ten, kto išiel necelé kolo, tak ju asi ťažko použil v závodoch (kde by jazdci mali ukázať jazdu na konkrétnej sade)... to nemá byť stratégia, to má byť nutnosť použiť sadu ...

ale asi je tu zbytočné niečo písať, aj tak väčšina len kliká podľa niku ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Nedošlo ti, že díky tomu, jak je to teď postavené, mají větší svobodu ve tvoření strategií (což je v už tak dost sešněrované F1 dobře) a že Mark musel mít kvůli jeho strategii o jednu zastávku víc? Co v tom pořád hledáš za problém, proboha? Bůh ví, jestli se mu ta strategie vůbec vyplatila. Skoro bych řekl, že byla pomalejší.

Ten případ s Michaelem byl úplně něco jiného. Tehdy byla díra v pravidlech, která mu umožnila získat nefér výhodu zajetím k odpykání si trestu v posledním kole a "protnout" tak cílovou čáru v boxech před dokončením trestu. Tady nejde o chybu, nejde o žádnou nefér výhodu, je to regulérní strategie. Vsadím se, že udělat to někdo z chvostu pole, ani nepípneš, ale jak jde o konkurenci McLarenu, máš vždycky keců, že by ses mohl živit jako politik. Pak se nediv, že dostáváš mínusy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Tom

XXX
Tady máš, -17 12 Prostě jsi vymyslel blbost, tak se s tím smiř 03

To, že celou dobu získával jízdou na měkkých je pravda, ale pak přece zase ztratil 20 vteřin zastávkou v boxech. Takže je to na týmech, aby si propočítaly, jestli se jim to vyplatí.

Stejně je to hrozně nefér, že Di Resta jel do boxů jenom jednou a Webber chudák 3x, jak pak má bojovat na trati, když je furt v boxech že jo 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

XXX
hm, -16 hlasov, ale žiadna relevantná odpoveď. 02
asi sa Vám všetkým páčilo, ako raz vyhral Šumík jednu VC v boxoch, keď si mal odpykať trest, a pri tom neprešiel ani celú boxovú uličku. tiež to bolo akože ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Aspoň že to nikdo nebere z pohledu parkujícího netopýra, to už by v tom byl fakt guláš! 12

Tak si říkám, že Mikova narážka na věk asi nebyla úplně mimo, protože snad každý, kdo někdy seděl za volantem, ví, že směr zatáček se vždy uvádí ve směru jízdy.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

lol

XXX
někdo to bere z pohledi jezdce a někdo z pohledu diváka 20

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Já nevím, kolik je vám let, ale možná by nebylo špatný zjistit která ruka je pravá a která levá. Po startu jsou 2 LEVOtočivé zatáčky a v té druhé mu guma praskla. V té první se PRAVÝM zadním kolem obrubníku nedotkl a i kdyby na výjezdu ano, tak tam během závodu projelo stejně 24 jezdců 55x. A nikdo jiný defekt neměl.
Tyhle argumenty jsou jak od malýho děcka. 20
To, že mohl dostat špatnou gumu by vás asi nenapadlo co? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kevin

XXX
konečně pořádný názor 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Panek

XXX
Vettel svým výjezdem na obrubník zajel s vysokým bočním přetížením do "žlábku" za obrubníkem a zničil tím vnější část ráfku. Při další zatáčce tak došlo k okamžitému kolapsu pneumatiky.

Za tohle si může Vettel sám. Ostatní ten "žlábek" přejížděli až na výjezdu, ale Vettel to tam opřel při bočním přetížění bokem kola přímo do té strouhy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
Nejsem fanda Vettela,ale za blba bych označil jen toho příspěvkáře tady dole. S tou pneu to bylo špatný,ale v 1.pravé zatáčce tam najíždí většina jezdců,aby nabrala rychlost do 2.mírnější pravé a 3.levou musí jet naplno až k šikaně. Je to už takový Vettelův styl celou sezonu a to v prvních dvou kolech si udělat náskok a jet si svou,on na to prostě má a to mu nemusím fandit 04 Nevím jestli startují na pneu z nej času kvalifikace,ale mohlo tomu přidat,možná se pletu nevím. I když jsem fanoušek Šumáka a Rosberga,tak ti dva dneska jeli tragiku,Šumák teda větší 02 09

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
Rozhodně vzhledem k tomu jak se to rychle seběhlo, to musel být rychlý defekt. Taky mě přišlo že k poškození pneu u Vettela došlo v první zatáčce po přejetí přes obrubník, mohla tam být nějaká nečistota, nebo jen ten obrubník nešťastně trefil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
Chlapi přestaňte blbnout, tahle strategie je prostě možná a Webber ji zkusil a dle výsledku v cíli tím nic nezískal. Buďme rádi za to že jezdci mají svobodu ve strategii, závody jsou alespoň zajímavější.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kevin

XXX
řekl bych, že první zatacka je prava, pak rovinka, mirna prava a v te vyletel. Mel jsem na mysli odrubnik po prvni prave, ne druhe .....
a berte to s nadhledem ( pro mínuskáře )

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Vettel vyjel mimo, protože mu bouchla pravá zadní guma. Bylo krásně vidět jak se od ní zakouřilo a pak se teprve roztočil.
Vidět v tom chybu Seba může jen člověk, který se na závod dívá poprvé, nebo jen zaslepený fanoušek Někoho jiného. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jenik

XXX
Celkem potěšující závod. Trochu jsem doufal v double mclarenu, ale Jensonovo auto vypadalo od začátku trochu nakřáple. Opět mě potěšil Lotus, hlavně Heikki. Škoda, že je auto tak špatné na tvrdých gumách v závěrech, 40 kol má rychlost na body a zbývajících 20 je na tom jako Virgin

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama