DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton v Abú Zabí konečně vítězí!
ABÚ ZABÍ - ZÁVOD; Hamiltonovi spadlo vítězství do klína v prvním kole. Pilot McLarenu pak odjel bezchybný závod před Alonsem. Vettel poprvé nedojel!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton v Abú Zabí konečně vítězí!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000729
(Hlasovalo 6 lidí)
14.11.2011 09:26
Mercedes není zase tak slabý...problém je ten,že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
11:19 14.11.2011 XXX
Já už nevím jak to napsat. Na tom videu je vidět, že to bere vnitřkem přes obrubník. Ikdyž jsou tam jiní co to vzali přes něj víc. Ale když se podíváš pořádně, tak zjistíš že jeho PRAVÉ ZADNÍ kolo (které mu prasklo) se toho obrubníku ani nedotklo! To PRAVÉ ZADNÍ je na tom důležité. Na výjezdu z té zatáčky nebyl na obrubníku, na rozdíl od jiných kteří byli i hodně za ním.
Takže jestli tu někdo chce tvrdit, že z těch včerejších tisíců vyjetí na obrubníky a stovek vyjetí všemi koly si mohl za defekt sám tím, že se obrubníku možná i dotkl, tak už nemám slov. Už mi zbývá si myslet, že je to první závod co jste v životě viděli, nebo chcete vidět jen co se vám líbí, nebo něco co se tu psát nesmí a ani to psát nechci.
Takže jestli tu někdo chce tvrdit, že z těch včerejších tisíců vyjetí na obrubníky a stovek vyjetí všemi koly si mohl za defekt sám tím, že se obrubníku možná i dotkl, tak už nemám slov. Už mi zbývá si myslet, že je to první závod co jste v životě viděli, nebo chcete vidět jen co se vám líbí, nebo něco co se tu psát nesmí a ani to psát nechci.
Mike17
11:06 14.11.2011 XXX
Když píšeš blbosti, pak čekej mínusy. Nikde není v pravidlech napsáno, kolik kol mají na které směsi ujet. Mají použít obě a jestli jsem si všiml,tak je Mark obě použil. A je úplně jedno, že to bylo na jedno kolo.
Ani nevím o co ti vlastně jde. Mark tím nejspíš nezískal, spíš naopak ztratil když dojel za Jensonem s větší ztrátou, než měl před poslední výměnou na měkké. A pro nás některé bylo aspoň zajímavé sledovat, jestli se mu to vyplatí nebo ne. Osobně mě mrzí, že to neudělal i Alík. Nemusel být ten závod tak nudný.
A v jednom máš pravdu. Už podle Tvého nicku mám chuť kliknout na mínus. Zatím to čtu než to udělám, ale je to pořád stejné. Pokud něco udělá Mcl je to úžasné, když úplně to stejné udělá RBR je to podvod (viz vyjíždění z tratě). Tak se pak moc nediv.
Ani nevím o co ti vlastně jde. Mark tím nejspíš nezískal, spíš naopak ztratil když dojel za Jensonem s větší ztrátou, než měl před poslední výměnou na měkké. A pro nás některé bylo aspoň zajímavé sledovat, jestli se mu to vyplatí nebo ne. Osobně mě mrzí, že to neudělal i Alík. Nemusel být ten závod tak nudný.
A v jednom máš pravdu. Už podle Tvého nicku mám chuť kliknout na mínus. Zatím to čtu než to udělám, ale je to pořád stejné. Pokud něco udělá Mcl je to úžasné, když úplně to stejné udělá RBR je to podvod (viz vyjíždění z tratě). Tak se pak moc nediv.
Mr.B
09:39 14.11.2011 XXX
No, podle videa: [odkaz na stránku] je okolo 22s vidět, že nikdo jiný tak razantně na ten žlábek nenajíždí. Nevím jak při závodě samotném, ale při startu je jedinej, kterej to tam tak napálí.
uzivatel000729
09:26 14.11.2011 XXX
Mercedes není zase tak slabý...problém je ten,že není konkurenceschopný na všech okruzích."Městské" okruhy typu Monaka,Singapuru,Valencie a de facto i Abu Dhabi jim dělají hodně problémy.Naopak na tratích jako Spa,Monza nebo Silverstone jsou schopni bojovat o bednu.
Problém v pilotech není.Ano Schumacher a Rosberg jsou rozdílní,ale zároveň velmi kvalitní.Schumacher je buldok,který bojuje tvrdě o každou píď dráhy,má obrovské zkušenosti a je to chameleon,který se umí přizpůsobit...Rosberg je naopak výborný na jedno kolo.Je bezchybný a konzistentní.Oba potřebují vůz,který bude schopen jet o bednu na všech typech tratí.Může mít slabiny na určitých okruzích,ale ne takové,aby měli výkonnost jak na houpačce.
Problém v pilotech není.Ano Schumacher a Rosberg jsou rozdílní,ale zároveň velmi kvalitní.Schumacher je buldok,který bojuje tvrdě o každou píď dráhy,má obrovské zkušenosti a je to chameleon,který se umí přizpůsobit...Rosberg je naopak výborný na jedno kolo.Je bezchybný a konzistentní.Oba potřebují vůz,který bude schopen jet o bednu na všech typech tratí.Může mít slabiny na určitých okruzích,ale ne takové,aby měli výkonnost jak na houpačce.
uzivatel000249
08:23 14.11.2011 XXX
ale ty si jednoznačne pletieš pojem výmeny gúm, a použitie sady gúm. ostatní predsa použili tvrdšiu sadu, ale ten, kto išiel necelé kolo, tak ju asi ťažko použil v závodoch (kde by jazdci mali ukázať jazdu na konkrétnej sade)... to nemá byť stratégia, to má byť nutnosť použiť sadu ...
ale asi je tu zbytočné niečo písať, aj tak väčšina len kliká podľa niku ...
ale asi je tu zbytočné niečo písať, aj tak väčšina len kliká podľa niku ...
hmmm
08:22 14.11.2011 XXX
Nedošlo ti, že díky tomu, jak je to teď postavené, mají větší svobodu ve tvoření strategií (což je v už tak dost sešněrované F1 dobře) a že Mark musel mít kvůli jeho strategii o jednu zastávku víc? Co v tom pořád hledáš za problém, proboha? Bůh ví, jestli se mu ta strategie vůbec vyplatila. Skoro bych řekl, že byla pomalejší.
Ten případ s Michaelem byl úplně něco jiného. Tehdy byla díra v pravidlech, která mu umožnila získat nefér výhodu zajetím k odpykání si trestu v posledním kole a "protnout" tak cílovou čáru v boxech před dokončením trestu. Tady nejde o chybu, nejde o žádnou nefér výhodu, je to regulérní strategie. Vsadím se, že udělat to někdo z chvostu pole, ani nepípneš, ale jak jde o konkurenci McLarenu, máš vždycky keců, že by ses mohl živit jako politik. Pak se nediv, že dostáváš mínusy.
Ten případ s Michaelem byl úplně něco jiného. Tehdy byla díra v pravidlech, která mu umožnila získat nefér výhodu zajetím k odpykání si trestu v posledním kole a "protnout" tak cílovou čáru v boxech před dokončením trestu. Tady nejde o chybu, nejde o žádnou nefér výhodu, je to regulérní strategie. Vsadím se, že udělat to někdo z chvostu pole, ani nepípneš, ale jak jde o konkurenci McLarenu, máš vždycky keců, že by ses mohl živit jako politik. Pak se nediv, že dostáváš mínusy.
Tom
08:11 14.11.2011 XXX
Tady máš, -17 Prostě jsi vymyslel blbost, tak se s tím smiř
To, že celou dobu získával jízdou na měkkých je pravda, ale pak přece zase ztratil 20 vteřin zastávkou v boxech. Takže je to na týmech, aby si propočítaly, jestli se jim to vyplatí.
Stejně je to hrozně nefér, že Di Resta jel do boxů jenom jednou a Webber chudák 3x, jak pak má bojovat na trati, když je furt v boxech že jo
To, že celou dobu získával jízdou na měkkých je pravda, ale pak přece zase ztratil 20 vteřin zastávkou v boxech. Takže je to na týmech, aby si propočítaly, jestli se jim to vyplatí.
Stejně je to hrozně nefér, že Di Resta jel do boxů jenom jednou a Webber chudák 3x, jak pak má bojovat na trati, když je furt v boxech že jo
uzivatel000249
07:47 14.11.2011 XXX
hm, -16 hlasov, ale žiadna relevantná odpoveď.
asi sa Vám všetkým páčilo, ako raz vyhral Šumík jednu VC v boxoch, keď si mal odpykať trest, a pri tom neprešiel ani celú boxovú uličku. tiež to bolo akože ...
asi sa Vám všetkým páčilo, ako raz vyhral Šumík jednu VC v boxoch, keď si mal odpykať trest, a pri tom neprešiel ani celú boxovú uličku. tiež to bolo akože ...
Mike17
23:10 13.11.2011 XXX
Já nevím, kolik je vám let, ale možná by nebylo špatný zjistit která ruka je pravá a která levá. Po startu jsou 2 LEVOtočivé zatáčky a v té druhé mu guma praskla. V té první se PRAVÝM zadním kolem obrubníku nedotkl a i kdyby na výjezdu ano, tak tam během závodu projelo stejně 24 jezdců 55x. A nikdo jiný defekt neměl.
Tyhle argumenty jsou jak od malýho děcka.
To, že mohl dostat špatnou gumu by vás asi nenapadlo co?
Tyhle argumenty jsou jak od malýho děcka.
To, že mohl dostat špatnou gumu by vás asi nenapadlo co?
Panek
21:54 13.11.2011 XXX
Vettel svým výjezdem na obrubník zajel s vysokým bočním přetížením do "žlábku" za obrubníkem a zničil tím vnější část ráfku. Při další zatáčce tak došlo k okamžitému kolapsu pneumatiky.
Za tohle si může Vettel sám. Ostatní ten "žlábek" přejížděli až na výjezdu, ale Vettel to tam opřel při bočním přetížění bokem kola přímo do té strouhy.
Za tohle si může Vettel sám. Ostatní ten "žlábek" přejížděli až na výjezdu, ale Vettel to tam opřel při bočním přetížění bokem kola přímo do té strouhy.
CaesarF1
20:10 13.11.2011 XXX
Nejsem fanda Vettela,ale za blba bych označil jen toho příspěvkáře tady dole. S tou pneu to bylo špatný,ale v 1.pravé zatáčce tam najíždí většina jezdců,aby nabrala rychlost do 2.mírnější pravé a 3.levou musí jet naplno až k šikaně. Je to už takový Vettelův styl celou sezonu a to v prvních dvou kolech si udělat náskok a jet si svou,on na to prostě má a to mu nemusím fandit Nevím jestli startují na pneu z nej času kvalifikace,ale mohlo tomu přidat,možná se pletu nevím. I když jsem fanoušek Šumáka a Rosberga,tak ti dva dneska jeli tragiku,Šumák teda větší
Jenik
18:13 13.11.2011 XXX
Celkem potěšující závod. Trochu jsem doufal v double mclarenu, ale Jensonovo auto vypadalo od začátku trochu nakřáple. Opět mě potěšil Lotus, hlavně Heikki. Škoda, že je auto tak špatné na tvrdých gumách v závěrech, 40 kol má rychlost na body a zbývajících 20 je na tom jako Virgin
Aktuálně
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek