DISKUZE K ČLÁNKU Singapur: Vettel vyhrál, rozhodnuto však ještě není

Sebastian Vettel sice vyhrál VC Singapuru, ale o titulu stále není rozhodnuto. Nejspíš ale jen do příštího závodu, Němci stačí, když v příštím závodě získá jeden jediný bod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Singapur: Vettel vyhrál, rozhodnuto však ještě není

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 27.09.2011 07:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» McMatej (Hlasovalo 8 lidí) 25.09.2011 20:24
Je třeba to vidět objektivně, ne? 12 »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 26.09.2011 15:45
15 16 18 Ja neviem ci sa to da takto… »
» erdedy (Hlasovalo 8 lidí) 26.09.2011 15:07
"Terazky" 04 neviem, komu mam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hmmm

    XXX
    Duncan66: To, co prezentuješ jako Massovu chybu, tedy pozdější brzdění, rychlejší nájezd do zatáčky a adekvátně tomu pomalejší výjezd, je standardní defenzivní situace. Massa neprobrzdil, celou dobu měl vůz plně pod kontrolou a jestli tohle považuješ za chybu nebo nesportovní chování, tak už radši vůbec nic nepiš. 12

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    "Terazky" 04 neviem, komu mam podakovat?

    Petr ci Pavel?

    Ok - celej redakcii! 01

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    a je taky pravdy, že by už měli něco dělat s tím Safety carem. Nechat jezdce o kolo zpátky SC předjet. Když už vymysleli systém, který jim diktuje čas na kolo a kdy mohou do boxů ve chvíli výjezdu safety caru, tak snad to není problém pustit opozdilce před safety car a omezenou rychlostí je pustit za hlavním polem. Už loni tu virginy dělaly pěknou paseku, v loňské Brazílii to byla úplná komedie, když muselo asi 15 aut pouštět po restartu oba mclareny. A letos to bylo úplně stejné, Webber přeba získal 3.příčku úplně zadarmo, když se kolem Alonsa motala pomalejší auta

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    Lewis prostě počítal, že Massa bude už venku ze zatáčky, on pak bude mít po širším nájezdu lepší výjezd a zkusí toho využít. Neodhadl Massovu rychlost, takže jeho chyba. Nezdá se mi, že by tam Massa nechával nějak málo místa, prostě obvyklý průjezd zatáčkou. Divím se, že následky byly tak velké, co jsme letos viděli, tak mám občas pocit, že ta auta vydrží všechno-hlavně ty radlice vpředu, co bohužel musí od jisté doby používat

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    15 16 18

    Ja neviem ci sa to da takto porovnavat...??? 04 Jeden zaznam je v realnom case a druhy je spomaleny replay! 03

    Ok.Ok - mas svoj vyklad - moj je taky ako som povedal - Massa/neMassa - Lewis si nedal si pozor - "a za to dostal"! 04 Bodka! 03

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    Štve mě, jak se tady bráněj Hamovi chyby. Jasně, za půlku letošních trestů nemohl nebo to neudělal schválně ale na to se prostě historie neptá. Dnes to jistě taky neudělal schválně ale prostě to neodhadl a zaplatil za to trestem. Nic jiného ani nastat nemohlo protoze Massa tim byl ve vysledku poskozen jeste vic. Mel sem Hamuv agresivni styl moc rad ale letos uz je tech kolizi opravdu moc. Mel by trochu zklidnit. Button je mozna o desetinku pomalejsi ale jede vklidu a s rozvahou a nakonec to dotahne temer vzdycky na body. Dneska nakonci jeste utocil na prvenstvi... Ale zpet k Hamovi. Dneska si tu kolizi zavinil sam a trest byl namiste. Reakce massi nebyla nejlepsi ale hamik se ukazal jako profik a nenechal se vyprovokovat. Doufam, ze se Hamik brzo zvedne do sve stare formy a bude konkurovat Vettelovi protoze takhle by to uz dal asi moc neslo.
    Jo a Seb dneska prakticky bez konkurence. Jakozto jeho fanousek super a jakozto divak televize "ne-zas-tak-super" 04 Uz by ho konecne mohl zase nekdo potrapit :)

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    Rozdil mezi lonskou a letosni kolizi (webber vs ham a letos ham vs massa) je veliky. Loni byl Webber na stejne urovni, nebo spis o kus za hamiltonem. Letos byl Hamilton jasne za Massou a spravne se chtel zaradit za nej. Jenze to letos neodhadl a zaradil se za Massu brzo a tim mu prorazil pneu, za coz byl potrestan.

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • matin

      XXX
      No a zásadní rozdíl je v tom, že Webber byl minulý rok uvnitř a Hamilton mu nechal místo v zatáčce na cca půl auta. Zatímco včera byl Hamilton na vnější straně a zatočil do Massy. Massa podle mě v tom okamžiku nemohl udělat zhola nic a na kolizi nenese vinu žádnou. Hamilton v té zatáčce trochu probrzdil a to dle mého názoru zapříčinilo tu kolizi. Zatáčel asi tam, kde by zatáčel normálně, ale byl cca o 15 cm více vpředu, než chtěl/měl být.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    No to je právě ono. Lewis poškodil Massovi pneu a za to byl potrestán.
    A Webber poškodil Lewisovi zavěšení a vůůůůbec nic se nestalo.
    Tak za co se trestá?

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Tady máte lepší pohled [odkaz na stránku] je jasný,že Massa jel čistě vnitřní stopu a Hamilton zatočil moc a trefil jej. Nevím proč,ale toto je letos Hamiltonova klasika, co udělal vícekrát- tj. že při předjíždění se dostane tak na 25% nebo vedle soupeře a zatlačí ho jako by byl už před ním. Nebo si myslí,že každý přibrzdí a pustí ho. To už není o chybách ani o odhadu,dělá to pořád.Nemyslím tím přímo tento incident s Massou, to asi fakt neodhadl, ale tento jeho občas agresivní styl,jej bohužel stálo dost bodů 02,přitom na to má,aby čistě předjížděl a odhadoval.Je taky pravda, že se chce McLaren vyrovnat RB,ale auto na to nemají, tak je potřeba větších nároků na jezdce a potom vznikají tyhle chyby.Button tolik nechybuje a vyplácí se mu to,ale o něm se tolik nemluví co?

    + 6 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    KDyž jedou před zatáčkou dvě auta vedle sebe, tak když si co jede v defenzivní stopě myslí, že na vrcholu zatáčky si může vjet bezohledně do ideální stopy, tak je trošku naivní.
    V Monaku uhýbal Lewis Massovi až na obrubník a stejně to byla prý jeho chyba a byl za to potrestán. To jsou paradoxy. 20

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    hehe, kdyby tohle udelal Lewis, tak ho ukamenujes, ale protoze je to proti Lewisovi, tak je Massa borec, ikdyz ma zachvat a nedokaze ovladat svuj temperament. Tomu se fakt muzu jenom smat 12

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Už to tu jednou bylo a neosvědčilo se to. Stávalo se, že jeli před vyjetím SC 2 jezci vteřinu za sebou, jeden v řádném kole, druhý už o kolo zpět. Po SC pak oba měli mezi sebou kolo a 1s. Najednou přišel druhý o jakoukoliv šanci na lepší umístění. Neměl už ve zbytku závodu šanci to kolo dojet. 03
    I tak z toho měl Button výhodu. Před SC měl ztrátu 15s po SC a předjetí všech o kolo zpět měl 9s. Tak v čem to bylo nefér???
    S tím, že by měli víc jezdci o kolo pouštět ty první souhlasím, ale dostali za to někteří penalizace.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Byl 4x v boxech=5 sad. Nikdo nemá 5 nových sad, i kdyby nejel Q2 a Q3. O nových gumách mluvili na RTL. Ale uznávám, že nemuseli mít správné info, nebo jsem mohl špatně rozumět. Takže můžeme řešit jestli to bylo víc nebo míň než 10s, ale určitě ho to stálo hodně.
    Za jejich nehodu v Monaku můžou různou mírou oba, stejně jako u Lewisových nehod s Maldonadem, Buttonem nebo Kobayasim. Ale jestli u této za to můžou oba, pak Lewis z 99,99%. Pochybuju, že to Massa v té rychlosti a ne ideálním nájezdu mohl vzít víc vnitřkem. Ale i kdyby ano, neměl k tomu důvod, když vpravo od něj bylo několik metrů místa. Že by tam Lewisovi nenachal místo, nebo že ho dokonce vytlačil se určitě říct nedá. Podle podílu viny obou a z toho jakou ztrátu Massovi způsobil, se mi zdá penalizace naprosto v pořádku. 03

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Nesmysl. Massa tam jel čistě, neprobrzdil, neprojel zatáčku ze široka, neudělal žádný nečekaný manévr, prostě si jen jel svou defenzivní stopu, která za vrcholem zatáčky vedla neodvratně vedla před Lewise. Bylo to čistě v Lewisových rukou a čistě jeho chyba úsudku, že ve snaze vyvézt se ze zatáčky za Massou a okamžitě zaútočit zleva, zbrkle zatočil o zlomek vteřiny dřív.

    Co měl jako podle tebe Massa dělat? Zastavit aby Jeho Veličenstvo mělo dost místa? Prober se, vždyť bojovali o pozici! 20

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    Seb je jednička.snad se dočkáme závodu kdy Ha nebude mít s žádným jezdcem incident jak v tréninku,tak v závodě

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    Ukazka lability Massy:
    [odkaz na stránku]

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama