DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Monaku?
Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemném srovnání během závodního víkendu v Monaku? Podíváme se na jejich výkony v sobotní kvalifikaci i v nedělním závodě, v němž byly klasifikovány pouze tři čtvrtiny z celkového počtu 24 pilotů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Monaku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 8 lidí)
01.06.2011 09:03
no, ak by si tu bol registrovaný, a nebol by si… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000729
17:44 31.05.2011 XXXCo se Mercedesu týče....Michael v Monaku Nica zastínil...Autor článku popsal souboj Schumiho s Lewisem...mohl přidat i fakt,že Schumi po zastávce stáhl náskok Nica,předjel ho a během pár kol mu ujel na rozdíl snad 10i vteřin....než ho zastavila porucha.Škoda,drápal se zpátky na body.Takže i když Michael nedokončil,tak mě svou rychlostí velmi potěšil.Nic to ovšem nemění na tom,že Mercedes byl, v klíčové části víkendu,zoufalý.Nico se sice snažil,ale nejelo mu to...2 kola ztráty jsou pro Mercedes,který si dělal ambice na boj o titul,krutou fackou.Snad se to v Kanadě zlepší.
Schumi go! -
Aclaim
17:41 31.05.2011 XXXPane "redaktore", svoji objektivitu a názor na Felipe Massu jste dal najevo celkem jasně. Moc dobře ale nerozumím, jak můžete srovnávat dva předjížděcí manévry, jež proběhly za zcela jiných okolností. On Hamilton, když byl předjížděn ve vlásence Schumacherem, měl kam uhýbat. Ale když tam předjížděl Hamilton Massu, tak byl vedle Massi na druhé straně Webber, do kterého Massa vrazit celkem určitě nechtěl - jen tak pro připomenutí. Nakonec nebyla volba na něm, ale rozhodl za něj Hamilton, naboural do jeho boku a natlačil ho na Webbera, čímž došlo k značnému poškození Massova monopostu - viz [odkaz na stránku] Těžko si může pan Hamilton, nebo kdokoliv jiný myslet, že ostatní budou reagovat způsobem - "pozor, jede pan Hamilton, tudy prosím". On a jeho tým podělali kvalifikaci, a svou frustraci předvedl velice rychlou, ale zároveň velice agresivní a bezohlednou jízdou v závodě, která je sice divácky atraktivní, ale rozhodně není čistá a zčásti tak zničil závod dvěma dalším pilotům. Kdyby se kvalifikoval vpředu a někdo jiný by ho takto sestřelil a ještě nakonec řekl že je k smíchu, asi by to on a jeho fanoušci těžko nesli s stejným pochopením, s jakým ho tady hájíte a vyzdvihujete. -
Petr
18:31 31.05.2011 XXXPetře Kubalo alias FerAlo, jsem rád, že nás dále pravidelně navštěvuješ, byť jsi několikrát sliboval, že se sem již ani nepodíváš. Jsi slaboch a neuvěřitelný hlupák, když se sem již delší dobu snažíš psát pod různými přezdívkami, přičemž zneužíváš mé jméno a přezdívky (Pedro, PetrH, PetrSF, Anonym...), abys záměrně vzbudil dojem, že si sám píšu pod svými články či odpovídám nesmysly.
Piš si dále o astrologických nesmyslech do svých médií a nevylévej si svou zlost zde. Můžeš si za to sám, doufám, že jednou dostaneš rozum.
Kdo se neumí oprostit od bezhlavého fandění a nedokáže vychladnout ani po závodě a dál uráží druhé, toho mi je líto, v životě to nemá lehké.
Doufám, že vyhrožující a neustále si jako malé děti stěžující čtenáři dodrží svůj závazek o návštěvách tohoto serveru. -
Situs
16:28 31.05.2011 XXXNeskutecne neobjektivni clanek u Mc. Zavodit je jedna vec, ale Massa ani nemel moznost moc uhnout. To by musel hodne pribrzdit kvuli Webberovi a jet hodne neefektivne v pravo. Shumi kdyz tam Hama dal tak si tam najel kolo na kolo uz pred zatackou. Tohle se Vam teda nepovedlo . Z F1 news doporucuji prejmenovat tento wen na F1 Ham-
-
matin
17:38 31.05.2011 XXXMassa zatáčku zavřel, to uznávám, ale jsem celkem přesvědčený o tom, že to nebylo z důvodu obrany před Hamiltonem, ale vyhnutí se Webberovi, který zatáčku projel zcela odlišným způsobem, kdy šel brzy na brzdy, ostře zatočil a těsně za vrcholem zatáčky již vyjížděl pod plným plynem de facto rovně. Ke kontaktu s Webberem ale došlo právě díky nárazu Hamiltona do Massy, kdyby do něj Hamilton nestrčil, do Webbera by neboural.
[odkaz na stránku]
Webber to mimochodem celkem brutálně zavřel Massovi...
[odkaz na stránku]
Massova havárie v tunelu byla jeho vlastní chyba. Pokud chtěl závodit s Hamiltonem v tunelu, měl jet ve stopě a přinutit Hamiltona vyjet do špíny. Pokud měl problém, neměl jet tak rychle, když byl ve špíně.
-
-
-
VladaM
16:16 31.05.2011 XXXDomnívám se,
že Hamilton byl příliš optimistický.
A že není v dnešní době v Monaku možné příliš zvýšit počet předjíždění.
Nikdo není povinen Hamniltonovi příliš sebevědomé pokusy tolerovat nebo ulehčovat.
Strkat někam čumák z velké dálky neznamená, že tím vzniká nárok na předjetí.
V Monaku se prostě předjíždět dá jen minimálně.
Vždy to tak bylo a nemůže to být jinak.
Je jasné proč.
Úzká, klikatá, pomalá trať, svodidla těsně u tratě.
Bohužel, kdo není v Monaku v kvalifikaci vepředu, ten si nezaslouží být vepředu v cíli.
Trochu smutná realita.
Ale žádné nadměrné sebevědomí s tím nic neudělá. -
BULIT
15:39 31.05.2011 XXXTaky to nechápu, snad všechny weby fandi Hamiltnovi. Není možný jak si myslí, že on může zaútočit z takové dálky. Mohl za to jen a jen sám, Felipe měl právo zavřít zatáčku, respektive určit si svoji stopu. Myslim si, že co předvedl nebyl boj a starání se o zábavu ale jen agresivní jízdu typu, za každou cenu dopředu a to není dobré, myslím si, že takto by se jezdec úrovně Ham,Al,Schu apd chovat neměli to jsou tak chyby pro Peréze a méně zkušenější piloty.-
Petřík
19:56 31.05.2011 XXXJá sem si to řpevedl jinak. Představ si, že místo zatáčky u hotelu je rovinka. Hamilton předjíždí Alonsa, má větší rychlost, a jakmile je Hamilton v půli Alonsova auta, Alonso zatočí na jeho stranu aby ubránil pozici. Za tohle by měl penalizai možná Alonso. Proto stojím za názorem třeba i redaktorů - Hamilton neměl získat penalizaci a pokud ano, byl bych velmi rád, kdyby alespoň po jednání s komisaři AŽ PO ZÁVODĚ, a ne zbrkle při závodu kdy to vypadá tak, že hodnotili spíš následek kolize než příčinu (to zde někdo už psal pod staršín článkem, ale nezbývá než připomenou a podepsat se pod to).
-
-
matin
17:28 31.05.2011 XXXNo po tom všem je potřeba říct, že červená vlajka významně ovlivnila výsledek závodu. Zásádně nesouhlasím (a věřím, že nejsem sám) s možností jakékoliv úpravy monopostu včetně výměny gum při červených vlajkách. Alonso by to možná na vítězství dal, kdo ví...
Ale červené vlajky pomohly hlavně Hamiltonovi, to je bez diskusí. Pokud se podívám na vývoj časů na obrázku ve článku, je jasně vidět, že po kolizi ztratil cca 10sec na kolo, tzn. kdyby mu neopravili vůz, tak by buď vůbec nedojel, nebo by ho dalo dalších minimálně 5 jezdců.
Navíc by zcela jistě nedošlo ke kolizi s Maldonadem. Jsem toho názoru, že za tu kolizi ale Hamilton nemohl. -
airwar
15:27 31.05.2011 XXXPřestaňte obhajovat počínání Hamiltona, za nehodu s Massou a Maldonatem mohl z 90% on sám, komisaři rozhodli zprávně. Představa, že když na poslední chvíli před bržděním strčím své přední křídlo a kolo vedle soupeře znamená to automaticky úspěšné předjetí je zprominutím ... zcestná.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek