DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Monaku?
Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemném srovnání během závodního víkendu v Monaku? Podíváme se na jejich výkony v sobotní kvalifikaci i v nedělním závodě, v němž byly klasifikovány pouze tři čtvrtiny z celkového počtu 24 pilotů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Monaku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 8 lidí)
01.06.2011 09:03
no, ak by si tu bol registrovaný, a nebol by si… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000177
11:08 02.06.2011 XXXJá smekám klobouk. Petře výborný článek ve kterém dle mého soudu adekvátně popisuješ názor žurnalisty s objektivně subjektivním pohledem a navíc si jej bezostyšně obhajuješ v diskuzi. Aspon někdo odhodil tu českou připosranost a napsal to tak, jak to vidí. Já jsem s tebou za jedno. Věřím že opozice jde za svým názorem proto, že má na tyto manévry jiný názor a ne proto, že prostě Hamiltona nemá ráda - s těma nemá cenu diskutovat. -
-
McMatej
16:15 01.06.2011 XXXUž jsem se na to upozorňoval i jinde, ale ještě jsem smysluplnou odpověď nedostal. Kde se v pravidlech píše o tom, že první má právo volby stopy????
Naopak je v pravidlech zcela jasně a nezpochybnitelně uvedeno, že: ... nicméně, manévry, které by mohly bránit ostatním řidičům, jako je předčasné změny směru, více než jednu změnu směru, úmyslné vytěsnění automobilů dovnitř nebo vnější straně oblouku, nebo jakékoli jiné neobvyklé změny směru, je přísně zakázáno a bude potrestáno ....
Je to Appendix L mezinárodního sportovního kodexu FIA, kapitola 4, odstavec 2b. -
-
uzivatel000249
09:03 01.06.2011 XXXno, ak by si tu bol registrovaný, a nebol by si len nejaký Anonym, to by som ťa bral vážne ...
Prajem ti príjemnú hladovku ...
-
-
VladaM
08:16 01.06.2011 XXXTak asi můžeme ukončit diskuzi na téma Hamilton v Monacu.
Nejsou na to jednotné názory, každý má svůj pohled na věc.
Jedni říkají, že Hamilton byl příliš optimistický a trest si zasloužil.
Jiní jsou přesvědčeni, že Ham perfektně závodil a předjížděl a trest je neoprávněný.
Ale určitým měřítkem v posouzení situací vedoucích k potrestání Hama je výrok stewardů.
To nejsou žádní amatéři. Myslím, že do pravidel a do posuzování těchto věcí vidí dost dobře.
Také existuje nějaká omluva Hamiltona (snad na jeho Twitteru, nebo kde?).
Cituji jiný web:
"S odstupem času dospěl Lewis Hamilton k názoru, že se v Monaku nechoval korektně, proto veřejnosti prezentoval svoji omluvu.
"Chci se omluvit za svůj výkon z posledního víkendu a také za své komentáře, které následovaly. Nechtěl jsem se nikoho dotknout," uvedl pilot McLarenu. "Také bych chtěl poděkovat všem za jejich pozitivní i naštvané vzkazy, respektuji všechny."
......
"S největší úctou se omlouvám Massovi a Maldonadovi, jestli jsem se vás dotkl. Oba jste skvělí jezdci, kterých si velmi vážím," uvedl. Nakonec popřál vše nejlepší svým fanouškům."
Tolik citace nějakého českého překladu.
Mně tyto dvě skutečnosti, stewardi + tzv. Omluva, potvrzují tak na 95%, že tyto dvě předjetí od Hama byly přehnané.-
uzivatel000249
09:06 01.06.2011 XXXOK, PR kecy, ktoré musel vypustiť. to beriem. Ale tresty boli neopodstatnené, minimálne z 50% !
Podľa mňa však traťoví komisári v Monaku zlyhali na plnej čiare. Tresty udeľovali nie na základe pravidiel, ale asi na základe ich pocitov ... Nejdem to tu už viac rozoberať, už to tu bolo napísané mnoho ...
-
-
Mike17
23:30 31.05.2011 XXXPane redaktore. Vaše články se mi téměř vždy líbí a vážím s Vaší práce na tomto serveru. Váš postoj (podle mého lehce neobjektivní) v článcích posuzující kolize LH mě sice lehce zklamal, nicméně respektuji Vaše právo napsat si článek podle svého. Koneckonců jste objektivnější než jistá naše televizní stanice. Jen bych s dovolením nesouhlasil s Vaším výrokem "a dalším výjimkám dále nesmyslně obhajujícím Hamiltonovu penalizaci". U článku o Massovi máte anketu, ve které z 541 hlasujících označilo za viníka nehody s Massou Lewise téměř 54%. To mi moc nepřijde, že jsem výjimka. Také v diskusi to při těch stovkách účastníků vychází téměř vyrovnaně. Cítím se tím označen za méně "chápavého" jen proto, že v tomto nesouhlasím s Vámi, ale s lidmi pracujících v F1 dlouho včetně bývalých pilotů. A tím myslím i desítky stejně posouzených podobných incidentů v minulosti.
Jinak děkuji za Vaše články a vůbec za Vaši práci na tomto serveru.-
Petr
23:59 31.05.2011 XXXDíky za příspěvek, nemělo to vyznít tak, že jste méně chápavý - pokud se vás to dotklo, omlouvám se.
Mám svůj názor na věc, který mi na základě pozorování dává smysl - opačný názor v tomto případě z mého pohledu smysl nemá (tak to bylo myšleno). Svými vyjádřeními v článcích vás občas zklamu, občas možná potěším. Nelze psát tak, aby se to líbílo všem, to už je holt úděl tohoto povolání (kritika v Čechách je veskrze pouze negativní a kdo publikuje, ví o diskusích své) - a buď si někdo penalizaci zasloužil nebo ne, zavděčit se všem nelze.
V mém okolí jsou také lidé zasvěcení a většina z nich viděla incidenty podobně, od toho se odvíjí mé vnímání většiny či menšiny, nikoliv dle názorů ve fóru. Rád si ale přečtu údajné opačné názory lidí pracujícich v F1 včetně bývalých pilotů, na které se odkazujete.
Tímto končím své příspěvky ve zdejší diskusi na adresu Hamilton x Massa (nemám na to moc času, ani za to nejsem placený), už se to začíná bez invence omílat dookola.
-
-
skejpa
21:36 31.05.2011 XXXJen by mě zajímalo, jestli je f1news nestraný web a nebo je to dovoleno nadržovat jednotlivým jezdcům (týmům?) a tak trochu mystifikovat nezaujaté návštěvníky. Hamilton si vysloužil penalizace a jsou na to různé názory. F1news, jakožto web o formulích, by podle mě měl být nestraný. Dnes se to tedy vůbec nepovedlo.-
Petr
21:42 31.05.2011 XXXSnažíme se o to, nejen dnes se to podle názoru většiny u nás povedlo náramně. Naopak se na to tentokrát nedaří objektivně nazírat vám a dalším výjimkám dále nesmyslně obhajujícím Hamiltonovu penalizaci.
Inu, na incident máme různé názory a bude nás víc. Během nich byl částí vozu Hamilton na úrovni jiného ještě před brzdnou zónou. Manévry jistě byly optimistické, jinak se v Monaku ale předjíždět nedá. Stačí, kdyby se vpředu jedoucí pilot podíval do zrcátka - že to jde, ukázal jak Hamilton, Schumacher a další, kteří byli předjeti bez kolize. Z mého pohledu se jednalo o závodní incident, za který bych Hamiltona netrestal, jak jsem psal výše. Určitě neměl od počátku nejlepší víkend, mohl si akorát odpustit blbý rasistický výrok na závěr. Hlavy vychladnou, piloti si snad dokážou potřást rukou, udělat za Monakem tečku a jít bez zášti dál, stejně tak fanoušci obou táborů.
A teď k zajímavějším věcem: FIA restartem v závěru zřejmě porušila vlastní předpisy (zvýraznil jsem kritickou pasáž - článek 18.B): [odkaz na stránku]
Plné znění pravidel [odkaz na stránku]-
Aclaim
22:10 31.05.2011 XXXPane redaktore, moc by mě zajímalo, kde jste přišel k té většíně - nějak tu s Vámi souhlasící většinu neregistruji. Naopak jste většinu zde přispívajících nazval vyjímkami neschopné objektivního nahlížení - opravdu nevím, z jaké pozice takto hodnotíte místní přispěvatele do diskuze. Jinak jste nepředložil jediný skutečný argument, proč by ta penalizace pro Hamiltona byla neoprávněná. Zatím jste nám jenom sdělil, že to tak prostě bylo, protože Vy to přeci dokážete vyhodnotit lépe než pánové komisaři, kterým asistují bývalí piloti F1.-
Petr
22:41 31.05.2011 XXXKdybych si měl myslet, že všichni lidé zastávají ten názor, jako pár jedinců v diskusi, dávno bych této práce nechal.
Pokud je někde Hamilton, Alonso nebo Schumacher, je jasné, že se bude o čem bavit a názory budou různorodé, jako je tomu i v tomto případě.
Neobjektivní příspěvky hodnotím ze své pozice - z pozice člověka, jenž má po několikerém shlédnutí opakovaných záběrů vlastní (subjektivní) názor, který mám právo publikovat. Pokud se vám nelíbí, můžete vyžít konkurenčního prostředí a číst si zprávy ze světa F1 jinde.
Odkdy se trestají závodní incidenty? V rozhodování komisařů spatřuji zkrátka jistou nekonzistenci.
Argumenty jsem uvedl zaposlední dva dny několikrát (a nejen já, padly i vedle v diskusi včetně videí - proto již pro mě nemá cenu se o tom dále bavit).
A nikde jsem nenapsal, že něco vyhodnocuji lépe, než pánové komisaři - jen to, že s nimi nesouhlasím a také proč. Pokud už záměrně přehlížíte, co jsem napsal ve svých článcích, tak si alespoň nevymýšlejte věci, které jsem nikdy neřekl.
-
-
-
-
VladaM
19:52 31.05.2011 XXXShlédnul jsem videa znovu několikrát.
Výsledek (subjektivní, jak jinak):
1)Hned v prvním kole Šumák předjel Hama
- zcela v pořádku, Šumák už začal předjíždět těsně po předchozí zatáčce, dobře rozmyslené předjetí, Hamilton se příliš nebránil, protože pochopil, že už nelze. Bez chyby od obou.
2)Hamilton předjel Šumáka v zatáčce 1
- zcela v pořádku, Šumák byl díky pneu horší na brzdách, Hamilton byl hodně, ale zdravě agresivní, ale vše bylo fér, vyzdvihl bych ale velmi vysoko reakce Šumáka, bránil dobře, ale stihl sledovat a dobře reagovat v minimálním čase a krátkým akceleračním smykem si pomohl v zatočení u svodidel. Bez chyby od obou.
3) Hamilton útočí na Massu
- příliš na poslední chvíli, příliš impulzivní a bezhlavé, věřím, že Ham toho útoku litoval, ještě než vůbec do Massy vrazil. To, že Massa jezdí celkově letos bídně, není omluvou pro Hama za zpackaný, uspěchaný manévr. Chyba Hama.
4) Ham útočí na Maldonada
- zdánlivě podobné jako útok na Šumáka. Ale útok byl z mnohem větší dálky, Maldo jel normální stopu, příp. mírně defenzívní, Ham tam přesto vletěl na pozdních brzdách a narazil.
Chyba Hama.
Celkově špatný víkend pro Hama, nezvládnutá kvalda je chybou týmu i Hama, v závodě příliš emocí z beznaděje.
... s klidným svědomím to můžu prohlásit (obzvlášť) po opětovném shlédnutí opakovaných záznamů. Doporučuji učinit totéž.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek