DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari získalo double, ovšem ve stínu vyhroceného duelu Verstappen-Norris
Málokdo asi čekal tak dramatický závod, ve kterém se nakonec pozornost maximálně upírala nikoli na čelo, ale na boj o bronzovou příčku a potažmo o důležité body. Nakonec to byla řežba do posledního metru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari získalo double, ovšem ve stínu vyhroceného duelu Verstappen-Norris
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
00:32 22.10.2024 109.81.172.XXXPod jakým tlakem? Pod tlak se dostal sám, když čekal až Hamilton projede do dalšího kola a až pak vyhlásil SC.
A kdyby chtěl opravdu fér dojetí závodu, tak závod přeruší červenou vlajkou a restartuje na zbývající čtyři kola.
Za mně diletantismus nejvyššího zrna, silně zavánějící úmyslným ovlivněním šampionátu. Holt každý máme jiný morálně mravní kodex.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Loqenc
08:21 21.10.2024 85.71.3.XXXProč byli penalizovaní ostatní? To je jednoduché, ostatní byli ti co předjížděli a ne ti co byli předjížděni. Na Sky to popsali krásně. Jsou to prostě pravidla, na kterých se týmy shodly a podle nich se to posuzovalo. A jasně řekli, že výkřiky Wolfa a Stelly byly mimo.-
-
Loqenc
09:43 21.10.2024 85.71.3.XXXSpíš si ten vepředu může jet svou stopu. A na vrcholu zatáčky byl Max jasně vepředu, takže Lando neměl nárok na místo. Ale to, že Lando neměl kam jet, byla polehčující okolnost, takže dostal trest jen 5s místo 10s. Navíc to Landovi nezapočítali do porušení traťových limitů.
"The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video and in-car video evidence.
"Car 4 was overtaking Car 1 on the outside, but was not level with Car 1 at the apex. Therefore under the Driving Standards Guidelines, Car 4 had lost the "right" to the corner.
"Accordingly as Car 4 left the track and returned in front of Car 1, it is deemed to be a case of leaving the track and gaining a lasting advantage.
"A 5 second penalty is imposed instead of the 10 second penalty recommended in the guidelines because having committed to the overtaking move on the outside the driver of Car 4 had little alternative other than to leave the track because of the proximity of Car 1 which had also left the track.
"In view of the above, we determine that this will not count as a track limit "strike" for Car 4."-
GRAHAM
09:52 21.10.2024 109.81.115.XXXPočkej, on ale byl nejdříve předjet Landem a na vrcholu zatačky byl dříve jen proto, protože brzdil pozdě a nedodržel limit tratě a Landa díky tomu vyvezl taky mimo trať. Lando neměl na vyběr a i když je zatáčka tvoje, musíš nechat místo. To je přesny popis situace jak byla.-
Loqenc
10:23 21.10.2024 85.71.3.XXXNe nebyl předjet, Lendo byl na chvilku o něco před ním, ale to nebylo předjetí. Úplně stejně můžeš argumentovat, že byl před ním proto, protože brzdil později. Na vrcholu zatáčky už by vepředu jasně Max, takže Lando neměl nárok na prostor. "i když je zatáčka tvoje, musíš nechat místo" to není pravda -
-
-
-
-
-
Mike17
09:57 21.10.2024 185.149.130.XXXProč máš problém s nejrychlejším kolem Ocona? Sebral bod své konkurenci a zapsal si nejrychlejší kolo do svých statistik. Tak proč by to neměl dělat?
A než začneš kritizovat nekonzistenci, tak se nejdřív podívej na závody. Lando dostal trest stejně, ajko další minimálně 2 piloti (tuším Gasly a Cunoda) ve stejné situaci. Kdyby pozici vrátil, byl by vyšetřován Max.-
odin
11:12 21.10.2024 109.81.172.XXXKde zase vidíš, že mám problém s nejrychlejším kolem Ocona??? Nemám!!! Jsem zklamaný, že toto vynikající pravidlo, které dává smysl jenom hlupákům, FIA ruší. Nepochopitelné!!!
Už zase vymysleli něco, co nefunguje jak bylo zamýšleno.
Pravidla jsou napsaná blbě a nějaká tvoje KDYBY jsou jenom pindy starýho Mindy.
Ty vždycky argumetuješ "kdyby". V AbuDhabi jsi taky argumentoval Kdyby Masi nechal všechny o kolo zpět předjet....
Ne Miku, tak to není. Lando byl před Maxem v nájezdu do zatáčky a bohužel, se musel chovat tak, aby nekolidoval. Potřeboval body. Tudíž se nechal vytlačit. Ale viníkem byl Max. Ten vytláčel, nikoliv Lando.
Těším se na dobu, až všemocná a spravedlivá FIA změní i tohle pravidlo. Zatím to vyhovuje Maxovi, tak se nic měnit nebude. Ale na změnu dojde, to mi věř. Stejně, jako změnili bod navíc za nejrychlejší kolo, nebo zrušili zákaz TR, či tuplované body posledního závodu, nebo započítávání jen části nej bodů sezóny, nebo dojíždění do cíle přes boxy atd. atd.-
Mike17
11:53 21.10.2024 185.149.130.XXXPravidla jsou taková, jaká jsou. A tak se jimi piloti i stáje řídí. Ocon sebral bodík Colapintovi nejrychlejším kolem a místo dokroužení na nějakém skoroposledním místě si aspoň jedno kolo zazávodil. To pravidlo je tu x let a že ti vadí až od minulého závodu?
A stejně tak si nemusíme hrát na "kdyby" v případě Landa. Tyto situace se nějak posuzují a podle toho se jezdí. Posoudili stejně další 2 situace v tomto závodě a stejně i v předchozích závodech i předchozích letech. Takže za mne dobrý.
Jestli to pravidlo změní? Jo, to je z té kategorie "možná, kdyby...". Nijak by mi to nevadilo. Klidně by mohli dávat trest obou stranám.
-
odin
13:35 21.10.2024 109.81.172.XXXNemáš pravdu. Pokud jsou pravidla napsaná smysluplně, pak není proč je každou chvíli měnit. Na tom bychom se snad mohli shodnout? V F1 mění pravidla skoro každý rok. Tak časté změny nejsou v žádném jiném sportovním odvětví.
Pravidlo o úmyslném pozdním brždění do zatáček, jež má za následek neprojetí tratě změněno bude. To není z kategorie možná, kdyby. Tam to řadíš akorát ty. Stejně jako jsem po Malajsii 2013, napsal, že Webber bude jezdit bez benzínu a bez kol, aby nemohl bojovat s Vettelem, a také hned v Číně se mi to potvrdilo, tak věřím, že až se ostatní piloti přizpůsobí a budou jezdit stejně a až bude muset Max útočit a kolize mu nebude vyhovovat, FIA toto pravidlo změní.
Jo a když tady obhajuješ konzistentnost posuzování, tak mi vysvětli kozistentnost v posouzení Předjetí Landa Maxem po startu, (a nevrácení pozice) s tím soubojem v závěru mezi oběma. Nebo předjetí Landa Maxem po startu s předjetím Russella Bottase. Russell Bottase předjel a vytlačil, ale na rozdíl od Maxe, dodržel limity tratě. Přesto byl penalizován. Max vytlačí, limity tratě nedodrží a pentli dostane ten druhý. To je konzistence FIA a Mike17.
Kde vidíš stejné posouzení těchto situací???-
Mike17
14:51 21.10.2024 185.149.130.XXXkaždé odvětví se vyvýjí. I u fotbalu se mění pravidla a tam nejde o žádnou složitou techniku.
Ano, tvůj názor, že RB úmyslně ubližoval Webberovi, ikdyž v tu dobu nebyl vůbec žádným konkurentem Vettela a schválně se připravoval o body do PK znám. Pořád to považuju za blbé. Zajímavé pořád je, že sezony kdy měl víc poruch Vettel, si nějak nevšímáš.
A kolik dní sleduješ F1, když nevíš,, že incidenty v první zatáčce se desítky let posuzují jinak, než v průběhu závodu? Když Sainz úplně stejně vyhnal Verstappena už ti nevadilo? To je konzistence Odina?
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek