DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari získalo double, ovšem ve stínu vyhroceného duelu Verstappen-Norris

Málokdo asi čekal tak dramatický závod, ve kterém se nakonec pozornost maximálně upírala nikoli na čelo, ale na boj o bronzovou příčku a potažmo o důležité body. Nakonec to byla řežba do posledního metru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari získalo double, ovšem ve stínu vyhroceného duelu Verstappen-Norris

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 192, poslední 24.10.2024 18:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 20.10.2024 23:59
První zatáčka po startu bez vyšetřování. Další… »
» Duncan66 (Hlasovalo 6 lidí) 21.10.2024 00:47
Presne kvuli takovemu nadrzovani krivakum jako je… »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 21.10.2024 00:42
Ale do zatacky najizdel Lando prvni. Max se tam… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Nech toho. Sainz je nižší ligu celý závod. Ten neměl na nic. 12
                          O titul se jelo mezi Hamiltonem a Maxem. Zbytek byly jen statisté.
                          A ty a nestranný pohled? Tam, kde figuruje Red Bull??? 18 18 18 18 18

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Jaký boj? To myslíš, že ten samý Sainz, co ztrácel víc jak 1s na kolo celý závod by na to jedno kolo dostal nějaké přídavné spalování a najednou by vyhrál? 20

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          109.81.172.XXX
                          Když mohl vyhrát Verstappen, který ztrácel celý závod 18 sec. tak proč by nemohl Sainz předjet Verstappena , nebo Hamiltona? Zase jen lžeš a tvrdíš blbosti

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Protože ten Sainz ztrácel skoro minutu na toho Verstappena, co ztrácel 18s na Hamiltona?
                            Zase tvrdíš blbosti.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                  • Loqenc

                    Loqenc

                    85.71.3.XXX
                    Ano protože byl pod tlakem toho, aby se závody nedojížděly za SC. Když se předtím závody dojížděly za SC, tak se to nikomu nelíbilo a (nejen) týmy žádaly, aby se tak nedělo. Za mě bezchybná práce 11

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      109.81.172.XXX
                      Pod jakým tlakem? Pod tlak se dostal sám, když čekal až Hamilton projede do dalšího kola a až pak vyhlásil SC.
                      A kdyby chtěl opravdu fér dojetí závodu, tak závod přeruší červenou vlajkou a restartuje na zbývající čtyři kola.
                      Za mně diletantismus nejvyššího zrna, silně zavánějící úmyslným ovlivněním šampionátu. Holt každý máme jiný morálně mravní kodex.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Samy týmy si to u Masiho vymodlily. Jen Mercedes netušil, že se jim to v budoucnu nemusí hodit.
                        Jo, červenou vlajku hodit měl a měl by klid. Ale nedivím se mu, když těch trosek z Williamsu nebylo moc.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Proč byli penalizovaní ostatní? To je jednoduché, ostatní byli ti co předjížděli a ne ti co byli předjížděni. Na Sky to popsali krásně. Jsou to prostě pravidla, na kterých se týmy shodly a podle nich se to posuzovalo. A jasně řekli, že výkřiky Wolfa a Stelly byly mimo.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Jinýmy slovy, tedy lze se bránit tak ,že soupeře vyvezeš-vytlačíš ( torpédem) mimo vozovku a sám skončíš taky mimo vozovku a vše je ok ? No nevím Karle...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Spíš si ten vepředu může jet svou stopu. A na vrcholu zatáčky byl Max jasně vepředu, takže Lando neměl nárok na místo. Ale to, že Lando neměl kam jet, byla polehčující okolnost, takže dostal trest jen 5s místo 10s. Navíc to Landovi nezapočítali do porušení traťových limitů.

          "The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video and in-car video evidence.
          "Car 4 was overtaking Car 1 on the outside, but was not level with Car 1 at the apex. Therefore under the Driving Standards Guidelines, Car 4 had lost the "right" to the corner.
          "Accordingly as Car 4 left the track and returned in front of Car 1, it is deemed to be a case of leaving the track and gaining a lasting advantage.
          "A 5 second penalty is imposed instead of the 10 second penalty recommended in the guidelines because having committed to the overtaking move on the outside the driver of Car 4 had little alternative other than to leave the track because of the proximity of Car 1 which had also left the track.
          "In view of the above, we determine that this will not count as a track limit "strike" for Car 4."

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.115.XXX
            Počkej, on ale byl nejdříve předjet Landem a na vrcholu zatačky byl dříve jen proto, protože brzdil pozdě a nedodržel limit tratě a Landa díky tomu vyvezl taky mimo trať. Lando neměl na vyběr a i když je zatáčka tvoje, musíš nechat místo. To je přesny popis situace jak byla.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Loqenc

              Loqenc

              85.71.3.XXX
              Ne nebyl předjet, Lendo byl na chvilku o něco před ním, ale to nebylo předjetí. Úplně stejně můžeš argumentovat, že byl před ním proto, protože brzdil později. Na vrcholu zatáčky už by vepředu jasně Max, takže Lando neměl nárok na prostor. "i když je zatáčka tvoje, musíš nechat místo" to není pravda 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Proč máš problém s nejrychlejším kolem Ocona? Sebral bod své konkurenci a zapsal si nejrychlejší kolo do svých statistik. Tak proč by to neměl dělat? 20
      A než začneš kritizovat nekonzistenci, tak se nejdřív podívej na závody. Lando dostal trest stejně, ajko další minimálně 2 piloti (tuším Gasly a Cunoda) ve stejné situaci. Kdyby pozici vrátil, byl by vyšetřován Max.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        109.81.172.XXX
        Kde zase vidíš, že mám problém s nejrychlejším kolem Ocona??? Nemám!!! Jsem zklamaný, že toto vynikající pravidlo, které dává smysl jenom hlupákům, FIA ruší. Nepochopitelné!!!
        Už zase vymysleli něco, co nefunguje jak bylo zamýšleno.
        Pravidla jsou napsaná blbě a nějaká tvoje KDYBY jsou jenom pindy starýho Mindy.
        Ty vždycky argumetuješ "kdyby". V AbuDhabi jsi taky argumentoval Kdyby Masi nechal všechny o kolo zpět předjet....
        Ne Miku, tak to není. Lando byl před Maxem v nájezdu do zatáčky a bohužel, se musel chovat tak, aby nekolidoval. Potřeboval body. Tudíž se nechal vytlačit. Ale viníkem byl Max. Ten vytláčel, nikoliv Lando.
        Těším se na dobu, až všemocná a spravedlivá FIA změní i tohle pravidlo. Zatím to vyhovuje Maxovi, tak se nic měnit nebude. Ale na změnu dojde, to mi věř. Stejně, jako změnili bod navíc za nejrychlejší kolo, nebo zrušili zákaz TR, či tuplované body posledního závodu, nebo započítávání jen části nej bodů sezóny, nebo dojíždění do cíle přes boxy atd. atd.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Pravidla jsou taková, jaká jsou. A tak se jimi piloti i stáje řídí. Ocon sebral bodík Colapintovi nejrychlejším kolem a místo dokroužení na nějakém skoroposledním místě si aspoň jedno kolo zazávodil. To pravidlo je tu x let a že ti vadí až od minulého závodu? 12
          A stejně tak si nemusíme hrát na "kdyby" v případě Landa. Tyto situace se nějak posuzují a podle toho se jezdí. Posoudili stejně další 2 situace v tomto závodě a stejně i v předchozích závodech i předchozích letech. Takže za mne dobrý.
          Jestli to pravidlo změní? Jo, to je z té kategorie "možná, kdyby...". Nijak by mi to nevadilo. Klidně by mohli dávat trest obou stranám.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            Nemáš pravdu. Pokud jsou pravidla napsaná smysluplně, pak není proč je každou chvíli měnit. Na tom bychom se snad mohli shodnout? V F1 mění pravidla skoro každý rok. Tak časté změny nejsou v žádném jiném sportovním odvětví.
            Pravidlo o úmyslném pozdním brždění do zatáček, jež má za následek neprojetí tratě změněno bude. To není z kategorie možná, kdyby. Tam to řadíš akorát ty. Stejně jako jsem po Malajsii 2013, napsal, že Webber bude jezdit bez benzínu a bez kol, aby nemohl bojovat s Vettelem, a také hned v Číně se mi to potvrdilo, tak věřím, že až se ostatní piloti přizpůsobí a budou jezdit stejně a až bude muset Max útočit a kolize mu nebude vyhovovat, FIA toto pravidlo změní.
            Jo a když tady obhajuješ konzistentnost posuzování, tak mi vysvětli kozistentnost v posouzení Předjetí Landa Maxem po startu, (a nevrácení pozice) s tím soubojem v závěru mezi oběma. Nebo předjetí Landa Maxem po startu s předjetím Russella Bottase. Russell Bottase předjel a vytlačil, ale na rozdíl od Maxe, dodržel limity tratě. Přesto byl penalizován. Max vytlačí, limity tratě nedodrží a pentli dostane ten druhý. To je konzistence FIA a Mike17.
            Kde vidíš stejné posouzení těchto situací???

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              každé odvětví se vyvýjí. I u fotbalu se mění pravidla a tam nejde o žádnou složitou techniku.
              Ano, tvůj názor, že RB úmyslně ubližoval Webberovi, ikdyž v tu dobu nebyl vůbec žádným konkurentem Vettela a schválně se připravoval o body do PK znám. Pořád to považuju za blbé.03 Zajímavé pořád je, že sezony kdy měl víc poruch Vettel, si nějak nevšímáš. 13
              A kolik dní sleduješ F1, když nevíš,, že incidenty v první zatáčce se desítky let posuzují jinak, než v průběhu závodu? Když Sainz úplně stejně vyhnal Verstappena už ti nevadilo? To je konzistence Odina?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                109.81.172.XXX
                F1 sleduji dostatečně dlouho na to, abych věděl, že prohřešky Maxe se posuzují a (ne)trestají jinak než ostatních. 13

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama