DISKUZE K ČLÁNKU Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
SINGAPUR - ZÁVOD; Popatnácté se startovní pole F1 sešlo pod umělým osvětlením a velice záhy bylo jasné, že pokud nedojde k zásadním problémům, pak je vítěz - podobně jako v minulém roce a na začátku této sezóny - víceméně jasný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kaša
11:23 25.09.2024 82.142.123.XXXProsímtě neztrapňuj se. Však je jasný společný jmenovatel - likvodační kolize se soupeřem aby Schumi získal titul mistra světa. V 94 se mu to povedlo chytře a ani nebyla snaha kvůli kontroverzím toho roku dělat další skandál, tak mu to nechali. A v 97 i proto že to bylo víc očividné a při tom Schumi vypadl tak mu to FIA osolila. Navíc se nějak napůl přiznal až poté co byl vynesen rozsudek a bylo tedy jasno.
Proč to pořád překrucuješ myšlenku příspěvků - aby ti šli na ruku tvým zaslepeným tvrzením, co?
Ono se říká že Schumi měl v Jerezu 97 blikanec a vůbec si čistě nepamatoval ten okamžik - ale podle toho i tyto chvíle ukazují pravou tvář a charakter závodníka (myslím tedy v kokpitu).-
Mike17
11:58 25.09.2024 185.149.130.XXXTy do diskuse o nebezpečném návratu na trať vytáhneš Jerez a já něco překrucuju?
Já nevím, proč Hill způsobil likvidační kolizi. Já bych v tom úmysl neviděl. Prostě se snažil nacpat někam, kde nebylo místo. Takových manévrů je každou sezonu několik a nedávno za to dostal Magnussen trest v Monze. Prostě si nemůžeš jen tak přifrčet do zatáčky a přestože jsi vzadu o víc jak půl auta chtít, aby tě tam pilot jedoucí si svou stopu pustil. Není to tak ani dnes, natož tehdy.
Ani jeden z vás nenašel jediný příklad z tisíců toho, že závodní stopa vedla jinak, než přes apex, který Schumi trefil. Naopak Odinova snaha tvrdit, že přes apex se ta zatáčka nikdy nejezdí je dost úsměvná.
A s tím posledním odstavcem souhlasím. Jen jdeš přímo proti Odinovi, který to měl za předem připravený manévr.
Taky jsem vždy tvrdil, že to byla Schumiho vina, stejně jako u dalších jeho kolizí. To víš, my zaslepení jedinci jsme jednou na jedné straně, podruhé na druhé. Zatímco vy objektivní máte vždy toho samého viníka.-
Kaša
12:14 25.09.2024 82.142.123.XXXJá nemám stejnou argumentaci jak Odin, ale toho si můžeš všimnout i ty a nedávat to dohromady. Za mne to jasná diskvalifikace Schumachera z roku 94 podobně jak byla v r97, protože záměrně zavinil kolizi se soupeřem o titul aby titul získal! Sám vyjel mimo trať, velmi pravděpodobně si poškodil vůz a tušil že nedojede, následně dojížgějícímu soupeři zavřel vnějšek, a když se ho tedy pokoušel soupeř předjet vnitřkem, tak ho zavřel a záměrně způsobil jeho vyřazení a tím získal titul - jasná diskvalifikace a titul pro Hilla! Nějaké dohadování o tom jestli byl za Scumim Hill o 1/3 auta nebo o 1/2 mě nezajímá, protože ze všeho je jasný jeho celkový záměr.
A nevytahuj nějaké Magnusseny, protože za prvé dnes se to hodnotí jinak, za druhé to bylo špatné rozhodnutí komisařů což není tak ojedinělé, a za poslední toto byl normální souboj na trati, a tamto úmyslné způsobení kolize v posledním závodě kvůli získání titulu.-
Kaša
12:20 25.09.2024 82.142.123.XXXOno kdyby to hamík risknul a doufal v objektivní komisaře, tak se mohl nechat Maxovýma šílenýma útokama za hranicí pravidel sestřelit a očekávat diskvalifikaci pro maxe, ale asi už tušil podle předchozích rozhodnutí FIA a komisařů že tlačí Maxe k titulu a že by to Maxovi asi prošlo .... podobně jak max získal např. výhodu tím že teď v rakousku sestřelil Landa a získal tím vlastně +17b do šampionátu - měl docela štěstí pacholek!-
-
-
-
Kaša
13:51 25.09.2024 82.142.123.XXXPitomost jsi napsal ty, ty závodní situace byli velice rozdílné speciálně pozicí vozů vzhledem k okrajů dráhy. Max najel do Landa ve chvíli když už byl Lando na okraji trati!
Naopak hamilton byl na vnitřní stopě a max si na něj při předjíždění najel ikdyž měl na vnějšku několik metrů tratě!-
Mike17
14:17 25.09.2024 185.149.130.XXXJá na rozdíl od vás "objektviních" nemám potřebu hájit ty svoje za kažou cenu. Max pitomost udělal.
Ale v tom druhém případě nechal dost místa na celý monopost Mercedes, který se ani neobtěžoval jet v závodní stopě a zcela jasně mířil úplně mimo trať.
Jo, mohl bych tu mlít o zjevném úmyslu a diskvalifikaci z celé sezony.
-
-
-
-
-
-
Mike17
12:58 25.09.2024 185.149.130.XXXA na ten úmysl jsi přišel sám, nebo někdo napovídal? Nějaký důkaz? To se můžeme o úplně každé kolizi v F1 bavit o úmyslu.
Ale chápu. Schumacher si moc dovolil, když se po vyjetí vrátil do závodní stopy a dál se v ní držel. A moc ho netrápilo, že Hill chtěl vyhrát závod předjížděním na 50m dlouhé rovince, což by byl světový primariát. Haaaajzl.
Ano, tehdy se to posuzovalo jinak. Jezdec vepředu měl právo volit si stopu. Ze stejného důvodu nedostal trest Prost v roce 1989, přestože zatočil o fous dřív, než tam šikana byla. Na rozdíl od Schumiho, který zatočil přesně do zatáčky.
Můžu na tebe vytáhnout kteroukoliv ze stovek kolizí, kde jezdec vepředu prostě zavřel zatáčku. Je jich spousta. A po celou dobu, když byl jezdec o víc jak půlku auta vepředu, zůstal nepotrestán. Ale chápu, že pokud se jmenuje Schumacher, měl by potrestán být, jinak je to nefér.
-
Kaša
13:16 25.09.2024 82.142.123.XXXNe, je několik případů kdy byl jezdec vepředu potrestán za to že zavřel toho předjíždějícího, a ten nemusel být víc jak půlkou auta vedle něj.... je pravda že v 94 to bylo jak ty píšeš, ale to nemění nic na tom že tu kolizi Schumacher zavinil schválně! - a já jsme také napsal že to měl udělat Hill lépe (ale on viděl jen návrat na trať, ne náraz Schumiho). -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek