DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Belgii ovládl Verstappen, ale jako první do závodu vyrazí Leclerc
Už před kvalifikací bylo jasné, že Verstappen další pole-position nezíská, protože penalizace deseti míst ho posadila přinejlepším na 11. místo, ale pořád šlo o to, aby se nepropadl ještě hlouběji.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci v Belgii ovládl Verstappen, ale jako první do závodu vyrazí Leclerc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
16:58 28.07.2024 94.241.92.XXXA k cemu potom koukat na fotbal, hokej, formule, kdyby to fungovalo jako kapitalismus, tedy vyhrava ten, kdo ma nejvetsi balik, muze najmout nejvice lidi, muze mit nejvice tunelu, testovacich jezdcu, testovacich tymu atp.? Vem si, ze by treba RB mel 5 aero tunelu, bylo by neomezene testovani a oni by testovali hned na nekolika okruzich milion kilometru rocne, proste by byl neomezeny rozpocet?
To se mi tedy mnohem vice libi ten "socialisticky" model americkych sportu jako je NBA, NHL, NFL, ale i NSL, kde jsou platove stropy a nektera dalsi omezeni a je to o manazerovi a trenerech, jak poskladaji tym, souteze jsou vyrovnanejsi a neni to jako v Evrope, kdy se spickove tymy s nasobne vetsimi rozpocty i ve srovnani s vysoce nadprumernymi jako pravidelne dekady v rade umistuji na nejvyssich prickach narodnich, ale i mezinarodnich soutezi. -
SergioPÉREZ
14:44 28.07.2024 178.72.195.XXXTak přiškrcené a asi hodně do nevýhody to budou muset směřovat. Ale v dnešní době super! určitě i ten zvuk!!! Hlavně, že to není utopie -
-
tom11
11:30 28.07.2024 194.212.104.XXXStart Maxe z 11 pozice je asi to nejzajímavější, co nás mohlo potkat. Jsem opravdu zvědav, kdy se objeví v boji o pódium a jak si povede Péro, když startuje o tolik pozic před Maxem.
Věřím, že McL zamíchají pozicemi na čele a že nás čeká dobrý závod.
PS: nejsem příznivcem obrácení části roštu po kvalifikaci, ale dnes máme jedinečnou šanci vidět, jak by to mohlo cca vypadat, kdyby na to jednou došlo.-
juras
12:02 28.07.2024 88.103.92.XXXMě jsou všechny berličky určené k větší dramatičnosti (třeba právě reverzní rošt) a nebo kompenzující nějakou závažnou vadu (DRS) úplně cizí.
Dnešní svět směřuje do pekel...nejen F1.
FIA zavedla elektrickou formuli 1...proč tedy klasickou F1 przní? Formule 1 byl vždy motorsport...v monopostu by měl být pořádný motor...a ne hybridní motůrek.
Kdysi přišel Renault s turbem...a trvalo hodně let než se turbo stalo konkurenceschopným...a nakonec ho museli silně omezovat a následně zakázat.
Ale dnešní doba je o vnucování...předepisování co a jak bude...unifikace...a pak sledujeme skoro celé desetiletí let jak vyhrává tituly jeden tým.
Přitom je pár jednoduchých věcí které by situaci zdramatizovaly a nemusely by se vymýšlet berličky typu DRS.
Podobné je to s pneumatikami...kam jsme se dostali? Jeden dodavatel který připravuje gumy na zakázku FIA...nedělá gumy nejlépe jak může...on je vyrábí s cílenou snahou aby vyhověly tomu jak si to představuje FIA...je to snad normální?
Přitom letos jsou závody zajímavé, tolik vítězů jednotlivých závodů jsme dlouho neměli...a to ještě není konec roku jsme těsně za půlkou šampionátu.
Ale já mám z F1 pořád divnou pachuť...-
RoBertino
12:40 28.07.2024 185.63.97.XXXKdybych to chtěl hodně přehnat, tak na sportu je krásně vidět, jak kapitalismus selhává a snaží se vše léčit "spravedlivě socialistickým způsobem". Proto se ničí konkurence, zavádějí se omezení, úpravy, a když se do toho nacpe ještě ekologie, tak to je komedie jak od bratří Zuckerů s Abrahamsem říznutá dvojicí Šimek-Grossmann. Tyhle pseudosituace jsou časovanou bombou a je otázka, jak to některé výrobce bude dlouho bavit. Nakonec skončíme u modelu všichni všechno stejné - a to už se na F1 nebude dívat opravdu nikdo, kromě nanominovaného a povinného publika. Snad se mi nikdo nediví, že se mi pořád nejvíc líbí zlatá sedmdesátá léta. Juras
Ať vyhraje kdokoli, hlavně když to nebude trapas jako v roce 2021, kdy snad jediným, byť trochu smutným pozitivem byli nekonečně trpěliví diváci. Jinak všechno, od rozhodnutí FIA po superodborný komentář stálo za starou bačkoru. -
SergioPÉREZ
13:05 28.07.2024 178.72.195.XXXA prý že to nejde, hrobaři F1 jedniček!
Cosworth 6,5 litru přes 1000 koní 12 válců atmosféra!!! pro následující Le Mans Hypercar u Aston Martinů model: Valkýra-
Jan.
13:44 28.07.2024 85.162.24.XXXJá si říkám co za tím je, že tohle vůbec povolili, aby k těm hybridům poslali něco takového?
Nebude to třeba tím, že pravidla jsou nastaveny, aby tyhle motory museli přiškrtit a měli tak pramalou šanci vůči těm hybridním? Prostě takové PR pro electro.
-
-
-
-
juras
23:02 27.07.2024 88.103.92.XXXKarty jsou rozdané zajímavě...je těžký odhadnout jak to bude vypadat na suchu (které by mělo být).
McLaren patří určitě k favoritům na vítězství...ale Pérez může klidně taky vyhrát.
Nejmíň asi věřím Leclercovi a Hamiltonovi...to má podle mě šanci spíš i Verstappen.
Ale kdoví co se semele v LaSource.
Hlavně aby moc nelilo a nebyl zas totalni propadak. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek