DISKUZE K ČLÁNKU GP JAPONSKA: Red Bull má titul, Verstappen opět bez náznaku konkurence

Jestli někdo měl určité, třeba jen mikroskopické pochybnosti o nadvládě Red Bullu, okruh Suzuka ho spolehlivě vyléčil. Obhájce titulu jel opět jako z jiného světa, takže v závodě spíš zaujaly "výkony" pilotů, nad nimiž se vznáší Damoklův meč.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP JAPONSKA: Red Bull má titul, Verstappen opět bez náznaku konkurence

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 30.09.2023 17:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 24.09.2023 13:46
upřímně řečeno, po těch prasárnách co v průběhu… »
» jiras (Hlasovali 4 lidé) 24.09.2023 18:56
Jedinej problém je, že tyhle typický dvojky si… »
» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 24.09.2023 22:05
Nemyslím že by byl brán Jenson jako dvojka v McL … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Nuže škoda...ale Verstappen to prostě drtí.

    O Pérez i jsem se vyjádřil včera...a dnes? Jak jsem psal...

    McLaren na pódiu...oba piloti...gratulace veliká.

    Ferrari jsem čekal že bude kousat víc...naopak Hamilton zase z minima maximum.

    Aston a Alonso zas bída...Alpine schrouplo poslední body.

    Williams škoda mluvit...Albon v posledních dvou závodech obětí premotivovanosti jiných.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    F1 je hodně nespravedlivá, zaváhání na startu a už nás smetlo a semlelo Japonské tsunami. Už jsem to pořádně schytal za komentář o kvalifikaci. Tolik mínusových bodů (-5) jsem v diskusi ještě nezažil. Dnes to Pérez završil přídělem dalšími (4.) trestnými body! Jezdec a jeho skalní Fandové je jak spojitá nádoba na jedné vlně. Doufám že nadcházející čas do dalšího závodu vymýtí těžkou frustraci a pomocí získaných dat rozluští správný směr nastavení divokého Red Bullu, získání tak 100% jistoty v ovládání vozu, aby to při domácí Velké ceně Mexica bylo završené 1.místem GP - F1 01 Dnešní zisk Titulu Mistra světa F1 PK snad nabere správný směr větru do plachet!
    (Che11co))

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      193.165.96.XXX
      Obávám se, že RB už má vše co potřebuje a začne šetřit.
      Na kom bude šetřit nejvíce vídáme už delší dobu.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Jéé Ferda!! dík za podporu 01 To je do skalního Fandy Péreze a samotného Checa tady palba co, psi štěkají ale karavana jede dál 12 12 12
        P.S. Piastri se hodně ukázal, nepřesedláš náhodou z Gaslyho na nového koně? 11 Teď s Checem ty F1 jedničky prožívám jak málo kdy v historii před tím. Robot Emil to je jiná liga co, však má taky královský servis a materiál proti mému oblíbenci 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          193.165.96.XXX
          Nepřesedlám. Jen rozšířím své fandovské pole o Lawsona.
          ten kluk má neskutečný talent a kdo si toho nevšímá je stejný ... jako válka.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Je to tak, krom Piastriho se Lawson ukázal v tom nejlepším světle, souhlas 11 S Checem si F1 jedničky ještě užiji co to půjde, ale tahle a nová generace vozů F1 mne už vůbec nebere. S těmi těžkými monstry se už na klasických tratích ( Imola, Monza, Suzuka.........) nedá normálně předjíždět, tak jak to bylo dříve, kdy se to dynamicky zleva zprava, na brzdách a výjezdech rychle valilo bez neustálého narušování výjezdem SC jako teď 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      188.75.128.XXX
      Jedinej problém je, že tyhle typický dvojky si nejsou schopní přiznat, že jsou typickými dvojkami. Něco předvedou v týmu druhé kategorie, dostanou šanci v top týmu. Jednou za čas vyletí a začnou si myslet, jak jsou stejně dobří jako jednička, místo aby se soustředili na to dělat tu dvojku pořádně a být rádi, že jezdí v top týmu za top prachy a občas si možná i na tu výhru sáhnou. Pérez umí jedinou věc - šetřit pneumatiky, mít pěkný a přesto rychlý výjezd ze zatáček, bez smyku, takže mu drží. Jinak jako klasická dvojka nic, žádný plán B, žádná schopnost se přizpůsobit autu. Pak se vymlouvají, že jim nesedí auto, že vývoj nejde kam by chtěli. Přitom jednička s tím samým autem si vyhraje ve stylu že si od půlky závodu může číst noviny. Barrichello, Weber, Bottas, Pérez, stejná písnička.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Ono to není tak černobílé...řekl bych že psychika je nejdůležitější věc která v tom hraje roli. Pérez je prostě psychicky v háji, začátek roku měl snový...až to vypadalo že Verstappen začal být i nervózní...ale pak přišla černá série...a nikdo neví do jaké míry v tom hrál roli tým.

        Pérez je jistě jasná dvojka, dokonce si myslím že to má ve smlouvě...ale tým nemá potřebu ho srážet v první fázi šampionátu...podle mě ale Redbull "pomohl" tomu aby se Verstappen osamostatnil v čele...a pak už to byla Pérezova jalovost a ztráta koncentrace a asi i motivace.

        Třeba Barrichello neměl nikdy takové podmínky ve Ferrari jako Michael, Weber v roce 2010 byl naprosto rovnocenný Vettelovi...není to tak jednoznačný jak píšeš...stačí se podívat na někdejší roky kdy za McLaren jezdila dvojice Hamilton - Button...Button vůbec nedopadá ve srovnání s Hamiltonem jako jasná dvojka.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          88.103.237.XXX
          Nemyslím že by byl brán Jenson jako dvojka v McL ... možná to lidi předpokládali, ale nebylo to tak. Celkově bylo cítit že Ham je o něco rychlejší, ale jenson to dorovnával přehledem, vyzrálostí a vlastně i hamíkovi výkyvy když měl trable s přítulkou! 18 13

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • zipp

            zipp

            83.240.61.XXX
            Souhlas, tam podle mě neměli jedničku a dvojku. Stejně tak souhlasím, že Ham býval rychlejší, ale dělal více chyb, Button jezdil vyzráleji, i když na Hama rychlostně neměl

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    88.103.237.XXX
    Tak méně zajímavý závod než to finále minule, ale pořád vpoho! 01
    Bohužel RB asi opravdu neztratil kvůli technické direktivě takže se vrátil v dominanci ... 09 Naopak Perez je tak tragický že by se ho měl RB zbavit a na 24 dát do druhé káry Ricciho. Dává to naprostý smysl - vyzkouší si Ricciho proti Maxovi, a budou dále porovnávat Tsunodu a Lawsonu, u kterého bude ostuda jestli nedostane místo v F1 pro rok 2024! Prostě Checo to nezvládá a nemá co dělat v top týmu - už jaké délá "diletantské" manévry jako na Albona nebo na Magnuma = ostuda. 02
    Zklamal mě Ham a jeho obrana na George - Ham měl dostat určitě penále +5s, dále možná měl Mercedes na konci použít taktiku Sainze a nechat hama bránit George před Sainzem - ale nakonec to aspoň Ham ubránil před Carlosem.
    Myslím že Aston bude poražen McLarenem, protože rychlost vozů AM je špatná a jezdí vlastně jen s jedním pilotem.
    U AT ukázal Tsunoda že je dobrý ale Lawson má velký potenciál.
    Apline na konci udělal týmovou režii a pustil Ocona před Gaslyho, a ten byl zuřivostí bez sebe - myslím že se ale pouštěli opačne v nějaké fázy závodu.
    Ohledně Ferrari - překvapilo mě jak se poměrně zvedli a začínají jim tým "fungovat"!! Z výkonu Carlose jsem byl nadšený, ale Charlese nezajížděl tak moc jak se psalo - prostě carlos se teď zlepšil a jezdí víc s Charlesem vyrovnaně - tak jak to má být.
    Z McLarenu mám velkou radost ale smutné je že RB má pořád hodně náskok - reálně tak 1s nebo i více, což se bude špatně dohánět i další rok. A ne, nemyslím si že je to speciálně Maxem, protože v RB by dominovali i další top piloti .... bohužel Checo se k nim už zdaleka nepočítá!

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Gasly-Ocon vysvětleno v reportu závodu. Pierre chtěl pustit dopředu aby dostihl Alonsa, bylo mu to pět kol před cílem umožněno, ale bez úspěchu - proto návrat pozic.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        88.103.237.XXX
        Díky za info 01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.182.63.XXX
        Ale Gaslymu se to nějak nelíbilo. A tvrdí, že by Ocona stejně předjel. Ocona nemusím, ale zde stojím za vrácením pozice. Protože když ho pouštěl, tak měl náskok 2 sekundy a naopak na konci ztrácel 2-2.5 sekundy. Takže mu Gasly nijak neujížděl. Takže Gasly se tím jeho gestem v cíli pěkně shodil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Ham na konci dal Georgovi DRS, ale Carlos George stejně předjel. Když Ham jezdil za Georgem, tam hrozilo, že Carlos předjede oba.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Můj názor je takový, že by Carlos oba Mercedesy nezdolal. Samozřejmě je proti Hamiltonově naturelu, aby kryl záda Russellovi, ale mohli zůstat takhle do poslední šikany a pak si pozici vyměnit. Je to sice e-e, ale neviděli jsme, třeba právě v Japonsku, ještě šílenější věci?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          95.80.230.XXX
          upřímně řečeno, po těch prasárnách co v průběhu závodu udělal hamilton na russela, se vůbec divím tomu, že za a) nedostal penalizaci a za b) že jej russel nevyndal při předjíždění z tratě. Ale za mě stratégové mercedesu v russelově případě zahodili minimálně 4 místo, jestli ne podium...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Obrana LH značí, že mezi nimi probíhá intenzivní vnitrotýmový boj... GR by se mohl vztekat, že kdyby neuhnul, tak kolidovaly... LH se může usmívat pod fousy, protože uhnul... Prohození pozic v závěru dávalo smysl, protože byli zkrátka oba na jiné strategii, George Lewise brzdil a byli ohrožováni Sainzem...

      Celkově se mi zdál George rychlejší, ale historie si to pamatovat nebude... Já ano a budu GR dále hájit...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama