DISKUZE K ČLÁNKU GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Brazilské závody občas mívají punc nepředvídatelnosti, dramatické náboje, které pamatujeme ještě z dob "starého, dlouhého" Interlagosu. V letošním předposledním závodě se konečně dočkal Mercedes a aby byla oslava řádná, hned mohl oslavit první dvě místa v cíli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Brazílie: Russell se dočkal, Mercedes slaví double
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
15:12 14.11.2022 185.149.130.XXX
Jejda. Já psal, že právě proto je u mne viník? Kde kdy? ![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Já myslel, že jsem "mimochodem" něco k tomu dodal. Tedy že nejsem sám toho názoru. Jo, raději už nic neřeš.![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Matně si vzpomínám, jak se řešilo zdržení Hamiltona Mickem v loňském Austinu. Ale vlastně co to plácám, tehdy nešlo o Maxe, tak to byla prasárna.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Já myslel, že jsem "mimochodem" něco k tomu dodal. Tedy že nejsem sám toho názoru. Jo, raději už nic neřeš.
![03](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/03.png)
Matně si vzpomínám, jak se řešilo zdržení Hamiltona Mickem v loňském Austinu. Ale vlastně co to plácám, tehdy nešlo o Maxe, tak to byla prasárna.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Fanda.LH
15:09 14.11.2022 83.240.62.XXX
Graham Hill ve skutečnosti dvojkou nebyl. Ford si vymínil, že Lotus bude mít dva rovnocenné a silné piloty, proto se Graham do Lotusu mohl vrátit, ačkoli v minulosti z něj ve zlém odešel... V 67 na body sice jasně prohrál, ale bral to zkrátka tak, že měl jen více smůly...
Pro mě je příklad dvojky, které to vyšlo, Nigel Mansell, byť ne každý s tím souhlasí... Za mě ho jako "jedničku" brali až v 89 ve Ferrari a pak zpátky do Williamsu... V Lotusu byl jasná dvojka a během prvního angažmá u Williamsu se vypracovával, nicméně šel tam jako dvojka k Rosbergovi, následně Piquetovi... Že se vzepřel a nakonec to i k titulu dotáhl to všechna čest... Za mě asi pilot, který asi nejvíce splňuje "zadání"...
Pro mě je příklad dvojky, které to vyšlo, Nigel Mansell, byť ne každý s tím souhlasí... Za mě ho jako "jedničku" brali až v 89 ve Ferrari a pak zpátky do Williamsu... V Lotusu byl jasná dvojka a během prvního angažmá u Williamsu se vypracovával, nicméně šel tam jako dvojka k Rosbergovi, následně Piquetovi... Že se vzepřel a nakonec to i k titulu dotáhl to všechna čest... Za mě asi pilot, který asi nejvíce splňuje "zadání"...
Hwrychlik H.
15:07 14.11.2022 90.183.80.XXX
Aha, od které doby hraje při SC roli čas na jedno celé kolo? Stačí drobně zaváhat a mohl se Sainzem klidně bojovat a tím ztratit kontakt s Hamiltonem.
Ale jasně, tobě se to hodí. Jako obvykle demagogie ala Mike17.
Ale jasně, tobě se to hodí. Jako obvykle demagogie ala Mike17.
Mike17
15:05 14.11.2022 185.149.130.XXX
Ale já mockrát psal, že v tom Masi udělal chybu. Ikdyž by se nic nezměnilo, pustit je měl.
Proč ti to včera přišlo v pohodě? To je fair play, nechat Cunodu o kolo zpět, když mohl za 12 kol vybojovat hned několik pozic (mimochodem na rozdíl od loňska, kdy by za půl kola nestihli nic)?
Proč ti to včera přišlo v pohodě? To je fair play, nechat Cunodu o kolo zpět, když mohl za 12 kol vybojovat hned několik pozic (mimochodem na rozdíl od loňska, kdy by za půl kola nestihli nic)?
Hwrychlik H.
15:03 14.11.2022 90.183.80.XXX
Výborně, tehdy za to dostal Ocon flastr, takže je u tebe viník. Včera dostal flastr tvůj miláček. Není dál co řešit.
Kaša
14:45 14.11.2022 82.142.123.XXX
Já jsem tehdy v tom viděl kontroverzi ohledně Ocona + Mercedesu a vyštouchnutí oponenta Hamíka, ale teď to vidím jinak a myslím že flastr byl z politických důvodů - prostě outsider poškodil jezdce z top týmu a připravil ho o vítězství - tedy se "muselo" trestat, a to velmi výrazně!
![19](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/19.png)
Mike17
14:38 14.11.2022 185.149.130.XXX
Já si to pamatuju. Psal jsem to obecně. Tím předjížděn myslím toho, co je o kolo zpět. To, že v tomto případě se Ocon snažil dostat do aktuálního kola na principu nic nemění. Jako jezdec okolo zpět má povinnost jezdce v aktuálním kole nejen neohrazit, ale ani neomezit.
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Mike17
14:34 14.11.2022 185.149.130.XXX
Jo, ten Sianz, který celý závod ztrácel vteřinu na kolo na stejných gumách, by bojoval s Maxem na fungl nových červených, přičemž měl sám sjeté tvrdé.
Tak buď budeš tvrdit, že byl Hamík bez šance proti Maxovi, nebo že měli se Sainzem oba šanci. Protože Sianz měl stejné gumy, ale o sekundu pomalejší auto, než Hamilton. To už se můžeme směle bavit o tom, jestli neupřeli vítězství tenkrát Riccimu. Ten měl aspoň gumy nové.
Tak buď budeš tvrdit, že byl Hamík bez šance proti Maxovi, nebo že měli se Sainzem oba šanci. Protože Sianz měl stejné gumy, ale o sekundu pomalejší auto, než Hamilton. To už se můžeme směle bavit o tom, jestli neupřeli vítězství tenkrát Riccimu. Ten měl aspoň gumy nové.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Hwrychlik H.
13:57 14.11.2022 90.183.80.XXX
Přesně tak, ale někteří tady budou vyřvávat proč Mercedes neprotestoval. Proč neprotestoval RB vloni po posledním závodě?
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek