DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Leclerc si "zabil" závod, oba Mercedesy na pódiu

Trať Paul Ricard, jíž dal jméno proslulý výrobce vynikající anýzovky, se vždy řadila mezi nejoblíbenější okruhy v seriálu F1. Na závěr letos končícího pětiletého kontraktu se tu jel závod, jemuž nechybělo prakticky nic - výbuchy vzteku, velká předjíždění, smůla i štěstí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP FRANCIE: Leclerc si "zabil" závod, oba Mercedesy na pódiu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 26.07.2022 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 24.07.2022 16:55
Pojďme založit školu základů v F1. Samozřejmě v… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 24.07.2022 16:57
Málo který tým má tak konzistentní (ne)formu jako… »
» Hwrychlik H. (Hlasovalo 6 lidí) 24.07.2022 17:51
Tak opět nechápu strategii Ferrari. Sice to byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Kdyby nebylo tradičních strategických zmatků u Ferrari a Charles na to nebyl nucen tlačit když začal ztrácet na starých pneu, tak by to byl nudný závod.
    Taky jsem nechápal když po Maxově zastávce ihned nenásledovala zastávka Charlesova, u Ferrari jsem fakt neponaučitelní. Ta, řekl bych, zbytečná zastávka Carlosova zastávka jen kvuli tomu uzmout Maxovi 1 bod za nejrychlejší kolo už jen dorazila zmar Ferrari. Max to měl potom už pohodlné, naopak Ferka se budou muset obávat o 2. flek v PK, Mercedes znatelně zesílil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • janoreno

    janoreno

    91.127.103.XXX
    ,,, Leclerk,,,takýto labilný jazdec si nezaslúži byť majstrom sveta🏎️🏎️🏎️

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    194.212.104.XXX
    Nakonec docela dobrá GP. Zajímavé souboje, jen Max si to v klídku pohlídat, když mu to Charles daroval. Ferka tradičně chaos, ještě že měl Carlos přehled a mohl jim průběžně vysvětlovat co a jak...
    Mercedes na své poměry super, pěkný souboj McL a Alpinky pokračuje 01

    Mrzí mě to, ale tohle už si tak zkušený tým, jako RB a tak dobrý pilot, jako Max ujít nenechají. To by musely nastat ve druhé půlce sezóny zcela neočekávané kiksy a hlavně by Ferko a Charlie museli přestat chybovat. Což je možná ještě nepravděpodobnější.
    Před časem jsem tu psal, že to spíše vidím na souboj Ferek s Mercedesem o druhý flek. A ono to tak teď i vypadá...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bukvice

    Bukvice

    89.24.33.XXX
    Budu se opakovat, ale letos to Ferko dá Red Bullu fakt zadarmo.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.228.XXX
    Z hluboké temnoty dnešního opět beznadějného výkonu Ferrari vystupuje jako malý nesmělý paprsek mihotavého světýlka jen výkon Carlose Sainze...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    No jo no, stane se. Letos to stejně na titul není, tak si Leclerc může vyzkoušet všechno 11
    Jinak co zase předvádělo Ferrari se Sainzem, to je bylo zase veledílo 20

    Aura Russella začíná trochu upadat. Ze začátku sezony tahal oproti Lewisovi za silnější konec, teď je přesně naopak a začíná se to projevovat na psychice? Už je to několikátý zbytečně agresivní/ hloupý manévr za sebou. Co čekal, když tak agresivně zaútočil zrovna na Peréze? Že mu uhne a pustí zatáčku? A jak mu pak tekly nervy.
    Nicméně palec nahoru za ojebání Peréze při konci VSC.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.62.XXX
      Russell jezdí pořád skvěle... Je úsměvné sledovat jaké nároky na piloty, někteří máte...

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ono i to, co předvedlo se strategií Charlese bylo na "demisi". Někdo by měl vysvětlit jejich stratégům, že když se je snaží podseknout někdo podobně rychlý, který bez podseknutí nejde předjet a nepůjde předjet, zastavuje se hned následující kolo. Za ty minimálně 2 kola Max by ten náskok 2s stáhnul. A chtěl bych vidět, jak by ho předjížděli.
      A Sainz, kromě té tragedie v boxech ta jeho strategie byla taky masakr. Zajímalo by mne, který "intelektuál" tam přišel na to, že za 10 kol stáhnou těch 27s.
      Russell je mladej, plnej testosteronu. Není jedinej. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.62.XXX
        Peréz v brzdné zóně změnil stopu a poslal to do Russella, to jinak než kontaktem skončit nemohlo... Přijde mi poněkud zvláštní, že si následně zkrátil trať a pozici si mohl ponechat... Takových manévrů jsem viděl v minulosti x a vždy piloti museli vracet pozici... Pokud bychom řekli, že taková obrana je ok, pak riskujeme do budoucna, že nikdo nikoho nepředjede... Díky asfaltovým výběhovým zónám bránící pilot se nemusí bát poškození vozu a ani nemusí respektovat brzdný bod... Stačí když nacpe přední kolo před soupeře, projede šikanu rovné a pak to bude hrát na "on mě vytlačil"... Dost pochybuju, že kdyby tam Russell nebyl (Najednou se vypařil ) tak, že by se Peréz do šikany vešel...

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          90.183.80.XXX
          Přitom v této zatáčce byly retardéry kudy by se měl pilot vrátit na trať. Jinde jejich vynechání trestali. Ale nevím, jestli nebylo určeno za jakých okolností je musí jezdec použít. Rozhodně tam ale někdo na začátku závodu jel.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já nikde neřešil, kdo z nich je na vině. A máš pravdu. Většinou se takové získání výhody trestalo, nebo se pozice vracela, na druhou stranu taky ne vždycky.
          A zrovna tak za takové vyhnání z trati padaly 5s tresty, ale taky ne vždycky.
          Prostě nekonzistence pokračuje a mám takový dojem, že to není lepší než v loňském roce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Stejně nejlepší bylo jak mu do sluchátek borec řval box, box ale Sainz oponoval, že zrovna předjíždí Péreze... to bylo správně Italské 11

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.100.196.XXX
          Ferrari = chaos, to platilo před příchodem Schumiho a několik let už to je zpátky

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, Brawn s Todtem do toho zavedli řád a smysl. Ale pak se to všechno vrátilo do starých kolejí.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jako v těch onboardech mi ta angličtina dělá problémy, ale mám pocit, že je utřel něčím o tom, že mají sledovat závod, ne? Jako ve chvíli, kdy zrovna někoho předjíždí a ne zrovna v klídku na rovince, do něj něco hustit... To je asi možné jedině u nich.
          Sice dobrý, že se hloupému rozhodnutí vzepřel, na druhou stranu si za tím měl stát i dál. Takto si jen sám zkrátil čas na dojetí ztráty. Jako ne, že by mu to jedno kolo navíc pomohlo....
          Fakt nechápu, že to neriskli a nenechali ho na nich dojet. Sám si nestěžoval, že gumy končí a když měly na to podstoupit takový souboj a ještě poodjet RB....
          Taky jsem tady mlátil hlavou do stolu, když Leclerc nezajel do boxů kolo po Maxovi. To jsou neskutečný hrubky. Pořád jsem nějak doufal, že se zídka Ferrari z těch nekonečných kiksů někdy poučí a uvidíme vyrovnaný boj o titul až do konce. Ale tohle je fakt na ručník. Jak na to tak koukám, stačí Maxovi porazit Leclerca už je jednou a pak za ním dojíždět druhý. Hodit vidle do titulu mu už můžou jen vlastní odstoupení a nějaké zmrtvýchvstání Sainze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Russell odjel další výborný závod. Ano ten kontakt s Perezem byl jeho chyba, ale kdyby Perez nejel z o 0,5 sekundy rychlejším autem jak s hnojem, tak k tomu souboji vůbec nedošlo. To že dokázal dojet jezdce který jel ve významně rychlejším voze ukazuje, že Russell odvedl dnes velmi dobrou práci. Plus je dobré si uvědomit, že tím že v závodním režimu začíná být Mercedes s RB a Ferrari občas konkurenceschopný, nese i riziko podobných soubojů.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Možná jsem volil zbytečně ostrá slova, Russel jezdí velmi dobře, ano
        Nicméně pořád si stojím za tím, že za posledních několik závodů předvedl několik manévrů, které by se měl do budoucna odnaučit

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.62.XXX
          To je závodění... Očekávat, že bude vždy 100% je nesmysl... Nikdo nejsme... Stejně jako to porovnání s LH... Má kvalitního kolegu, jednou bude lepší on, jednou kolega... Až bude Russell pilot č. 1, tak to bude o něčem jiném...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama