DISKUZE K ČLÁNKU Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky

Dlouho očekávaný start sezóny plné novinek přinesl dramatickou podívanou a černý den pro obhájce titulu. Pod umělým osvětlením v Bahrajnu se radovalo Maranello a italský tým nebyl jediný, kdo měl důvod jásat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 160, poslední 22.03.2022 13:43 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    86.49.231.XXX
    Jinak Hamilton jako rychlejší mercedes v závodním tempu v první čtvrtině závodu ztrácel na Leca sekundu na kolo a to je pořádná darda. Navíc mi přišlo že hodně žerou gumy.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Uvidíme jak to bude dál. Tenhle závod mi přišel hodně specifický právě i kvůli počtu zastávek v boxech.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Jo, jejich degradace gum patřila k těm horším. S tímhle zatím nemaj nárok pomýšlet na vítězství. Ale je to Mercedes, tam může přijít rychlá náprava a spíše ji čekám. 5 závodů a budou ve hře.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Jeli s velkým přítlakem. S novou podlahou by to mělo přestat skákat a bude to jiný příběh.
        Spíš mám obavy o sodovkáře. Motor a ERS si musí ladit od letoška sami (respektive mají podporu Hondy, ale platit to musí Mates) a jestli tam mají nějaké problémy, tak z toho možná Helmut dostane panický záchvat, až uvidí ty účty. 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          Praskají jim pry nějaký čerpadla , respektive pohony. Už to řešili v testech. Mysleli že opraveno a zjistilo se že ne.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Velký přítlak by měl gumám pomoci... Protože se lépe rozloží zatížení na všechna 4 kola a vůz se méně smýká... Rovněž vyšší přítlačná síla pomáhá tomu, aby se neblokovala kola při brždění...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            RB už plácá. Prý palivové čerpadlo, ale to netlačí olej do hydrauliky posilovače řízení.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nic se ale nesmí přehánět. Pod přílišným tlakem vzniká zase efekt Pirelli.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            V pomalých zatáčkách a při brzdění ano, ale v rychlých zatáčkách a na rovinách to ty gumy žere daleko více.
            Aktuální koncept Mercedesu počítá s generováním přítlaku podlahou, tj. mezi nápravami. S tím souvisí i rozložení brz, nastavení ERS kvůli brake by wire apod. Je to hodně komplexní.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              No, u Gaslyho to úplně nevypadalo na problém čerpadla a trochu bych řekl, že inženýři z Rakouska asi někde udělali trochu chybu. 12 A ladit ERS a vedle toho ho vyvíjet není úplně tak laciná záležitost, jako trénovat pitstopy a ladit aero. 12 Bude to ještě sranda. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          Panický Helmut, to zní zajímavě. 🤣

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Vyladění ground efektu zatím pořádně nerozumí ani ti nejlepší odborníci. Chce to čas a pevné nervy. Však oni si časem poradí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Již brzy i v našich přijímačích 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama