DISKUZE K ČLÁNKU Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky
Dlouho očekávaný start sezóny plné novinek přinesl dramatickou podívanou a černý den pro obhájce titulu. Pod umělým osvětlením v Bahrajnu se radovalo Maranello a italský tým nebyl jediný, kdo měl důvod jásat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
GRAHAM
21:00 20.03.2022 88.103.238.XXXTýmy a FIA se obávají výroby paliva. Hlavní čerpadlo od záchytné nádrže k vysokotlakému čerpadlu je od letošního roku standardní součástí vyráběné firmou Marelli. Při testovacích jízdách měly některé týmy problémy s elektronikou, která byla zalita v resinové krabičce vedle pumpy. Objevily se praskliny. To umožnilo benzínu proniknout a zničit elektroniku. To byl prý důvod, proč se během testovacích jízd téměř neodvíjely žádné závodní vzdálenosti. Po kvalifikaci požádaly některé týmy FIA o kontrolu čerpadel. Žádosti bylo samozřejmě vyhověno. Nic by nebylo trapnější než hromadná smrt kvůli této věci. -
-
-
-
Situs
20:07 20.03.2022 88.101.227.XXXPopravdě co jsem viděl u McLarenu jsem ještě stále uplně nezpracoval a mozek tomu nechce věřit, skutečná bída z poměrně velkého očekávání. RedBull, no pravdou je že základem je dojet a to se nepodařilo. Nula na kontě bolí zejména když má Ferrari double.-
Ferda
20:24 20.03.2022 46.47.176.XXXA tentokrát není na vině Honda. S Merglem pod kapotou se na žádné vnější vlivy vymlouvat nemůžou. I když možná ano, pokud by dnešní flambování Gaslyho a problémy s domnělými brzdami mají stejného jmenovatele palivo E-10 či jak tu lihovinu nazývají. Když se tohle palivo zahřeje, tak začne párovat a nastane velký problém. U lihoviny nic nového. Stejný problém měli naši jezdci v prvním ročníku na Dakaru, když se přestěhoval do jižní Ameriky.
Stačí ale lepší chlazení palivového systému a je po problému. Asi proto mají vozy tak moc žraločích žáber.-
Mansell_fan
20:35 20.03.2022 86.49.231.XXXNo už se objevil názor že právě to chlazení může být pro RB problém. Že mají všechno ve střední a zadní části auta zabalené fakt těsně. -
-
-
-
-
Mike17
19:49 20.03.2022 185.149.128.XXXBomba závod. Vypadá to, že s tím předjížděním jdou správným směrem. Souboje LeclercxVerstappen byly naprosto luxusní. Zdá se, že Charles bude pro Maxe tvrdším oříškem. Pokud tedy bude Max dojíždět.
Ferrari - gratulace. Charles zajel prvotřídně a bezchybně, před SC s luxusním náskokem na kolegu. Strategie na jedničku, zasloužené vítězství.
Mercedes minimalizoval ztráty. George nebyl zase tak pozadu, jak to vypadalo z výsledků kvaldy.
U Haasu skvělý Kevin. Jestli bude Mick takto pozadu často, jméno Schumacher v F1 asi skončí.
Alfa překvapila. Bottas skvěle, Zhou bod v prvním závodě a daleko za Valterim nejezdil.
Alpina bez překvapení.
Škoda Gaslyho, ale asi nebudou tak dobří jako vloni.
Aston? Evidentně byly hejty na Strolla ze včerejška hodně mimo. Před SC měl náskok na Hulka přes 20s, přestože startoval za ním. Blbý soudit podle 1 kola, lepší si počkat aspoň na těch 57 kol.
Williams bude asi na konci s AM. Albon zatím vypadá líp.
Mclaren je asi největší zklamání. Hodně smutný je vidět na chvostu pole. Ikdyž byl Lando daleko před Riccim, nakonec je za ním. Ani vlastně nevím, jak se mu to stalo.
A RB? Snad přijdou na to, v čem je problém. Rychlost evidentně mají. Jestli bude na titul.....
Každopádně se nemůžu dočkat dalšího závodu. Spousta předjíždění a soubojů. Že jsou auta o něco pomalejší je mi buřt.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek