DISKUZE K ČLÁNKU Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky

Dlouho očekávaný start sezóny plné novinek přinesl dramatickou podívanou a černý den pro obhájce titulu. Pod umělým osvětlením v Bahrajnu se radovalo Maranello a italský tým nebyl jediný, kdo měl důvod jásat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Grand Prix Bahrajnu: Úvod pro Ferrari, Red Bull vyhořel technicky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 160, poslední 22.03.2022 13:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 20.03.2022 19:49
Bomba závod. Vypadá to, že s tím předjížděním… »
» Cooper (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 18:06
BOMBA!! řval jsem dnes jak kráva... souboje Maxe… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2022 18:34
Nechci to zakřiknout ale mám pocit, že doba temna… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Dokugan

            Dokugan

            77.236.195.XXX
            Však nemusela hořet kyselina. Zkratovaná baterka mohla roztavit nějakou hadičku, ze který ukápne na výfuk a je to.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.240.XXX
              Přesně tak, mohlo slehat úložiště MGU-K

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Stát se toho mohlo hodně, ale stejně si myslím, že původ byl od paliva. Samozřejmě původ může být různý. Klidně i kraťas jak píšeš, ale hadičky z Pincka bych v F1 určitě nečekal.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Týmy a FIA se obávají výroby paliva. Hlavní čerpadlo od záchytné nádrže k vysokotlakému čerpadlu je od letošního roku standardní součástí vyráběné firmou Marelli. Při testovacích jízdách měly některé týmy problémy s elektronikou, která byla zalita v resinové krabičce vedle pumpy. Objevily se praskliny. To umožnilo benzínu proniknout a zničit elektroniku. To byl prý důvod, proč se během testovacích jízd téměř neodvíjely žádné závodní vzdálenosti. Po kvalifikaci požádaly některé týmy FIA o kontrolu čerpadel. Žádosti bylo samozřejmě vyhověno. Nic by nebylo trapnější než hromadná smrt kvůli této věci.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.238.XXX
    Vypadá to že motory Mercedes se s E10 přehřívají. Problém nějaký tam opravdu je. Informace Lando Norris

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ve Ferrari právě dělají sborku a rozborku Sainzova vozu.
    Že by na popud Masiho bonzu?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když se člověk koukne do tabulky, tak se mu ani nechce věřit, že jediné týmy bez bodů jsou zákazníci Mercedesu a RB.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Popravdě co jsem viděl u McLarenu jsem ještě stále uplně nezpracoval a mozek tomu nechce věřit, skutečná bída z poměrně velkého očekávání. RedBull, no pravdou je že základem je dojet a to se nepodařilo. Nula na kontě bolí zejména když má Ferrari double.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A tentokrát není na vině Honda. S Merglem pod kapotou se na žádné vnější vlivy vymlouvat nemůžou. I když možná ano, pokud by dnešní flambování Gaslyho a problémy s domnělými brzdami mají stejného jmenovatele palivo E-10 či jak tu lihovinu nazývají. Když se tohle palivo zahřeje, tak začne párovat a nastane velký problém. U lihoviny nic nového. Stejný problém měli naši jezdci v prvním ročníku na Dakaru, když se přestěhoval do jižní Ameriky.
        Stačí ale lepší chlazení palivového systému a je po problému. Asi proto mají vozy tak moc žraločích žáber.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          86.49.231.XXX
          No už se objevil názor že právě to chlazení může být pro RB problém. Že mají všechno ve střední a zadní části auta zabalené fakt těsně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Bomba závod. Vypadá to, že s tím předjížděním jdou správným směrem. Souboje LeclercxVerstappen byly naprosto luxusní. Zdá se, že Charles bude pro Maxe tvrdším oříškem. Pokud tedy bude Max dojíždět. 12
    Ferrari - gratulace. Charles zajel prvotřídně a bezchybně, před SC s luxusním náskokem na kolegu. Strategie na jedničku, zasloužené vítězství.
    Mercedes minimalizoval ztráty. George nebyl zase tak pozadu, jak to vypadalo z výsledků kvaldy.
    U Haasu skvělý Kevin. Jestli bude Mick takto pozadu často, jméno Schumacher v F1 asi skončí.
    Alfa překvapila. Bottas skvěle, Zhou bod v prvním závodě a daleko za Valterim nejezdil.
    Alpina bez překvapení.
    Škoda Gaslyho, ale asi nebudou tak dobří jako vloni.
    Aston? Evidentně byly hejty na Strolla ze včerejška hodně mimo. Před SC měl náskok na Hulka přes 20s, přestože startoval za ním. Blbý soudit podle 1 kola, lepší si počkat aspoň na těch 57 kol.
    Williams bude asi na konci s AM. Albon zatím vypadá líp.
    Mclaren je asi největší zklamání. Hodně smutný je vidět na chvostu pole. Ikdyž byl Lando daleko před Riccim, nakonec je za ním. Ani vlastně nevím, jak se mu to stalo.
    A RB? Snad přijdou na to, v čem je problém. Rychlost evidentně mají. Jestli bude na titul.....

    Každopádně se nemůžu dočkat dalšího závodu. Spousta předjíždění a soubojů. Že jsou auta o něco pomalejší je mi buřt.
    01

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Harry

      Harry

      109.80.22.XXX
      Mclaren zklamáním být nemusí, vždyť oba jeho vozy skončily před Red Bully. O tom se jim před závodem ani nesnilo :-)

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama