DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Hamilton vítězstvím podtrhl své gala představení v Jižní Americe
Do sprintu vyrážel z posledního místa a dojel pátý. Dnes se na startu postavil do páté řady a přesto dokázal všechny své soupeře zdolat. Lewis Hamilton zanechal soupeře za sebou a nadále nechává rozuzlení letošního šampionátu otevřené.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP BRAZÍLIE: Hamilton vítězstvím podtrhl své gala představení v Jižní Americe
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovalo 10 lidí)
14.11.2021 20:30
Čekal jsem na moment, kdy se přikloním na jednu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
15:00 15.11.2021 85.162.8.XXX
Chlape, zamysli se nad tím od čeho jsou diskuze... A to, že věci nějak vidím, neznamená, že se nesnažím být objektivní... Ty se mě snažíš démonizovat, jako bych si kdoví co nedovolil, přitom se jen vyjadřuji ve veřejné diskuzi na internetu pod nickem Fanda.LH... Kde vůbec bereš mandát mi říkat co mám dělat a jak se mám vyjadřovat ? Vždyť je to směšné... Pokud mi přijde nudná VC Mexika, USA podložím to svými argumenty, každý si to může zvážit, jestli mu to něco říká a buď přidat svůj názor nebo mě ignorovat...
Pro mě jsou diskuze hlavně zábava...
Pro mě jsou diskuze hlavně zábava...
Vad
14:01 15.11.2021 194.12.33.XXX
pak se nesnaž hodnotit závody objektivně ale rovnou napiš, "Lewisovi se nedařilo a pro mě to byla nuda" a nepiš o tom že by se tohle či tamto mělo vyřadit a že ten či onen okruh je nanic když to souvisí jen s tím jak se to subjektivně tobě zdá z pohledu fanouška LH.
airwar1939
13:48 15.11.2021 176.74.150.XXX
V Mexiku dle mě svým manévrem umožnil Maxovi předjetí okamžitě po startu, a včera to bylo podobně. Pokud by chtěl, tak by to řešil tvrdeji, a Max by se musel stáhnout.
airwar1939
13:44 15.11.2021 176.74.150.XXX
Jistě, ale na specifické trati s extrémně dlouhou cílovou rovinou, a další DRS rovinkou mezi zatáčkámi 2 a 3. Na mnoha jiných okruzích by tak snadno dopředu postupovat nezvládl. Ale strategie kterou zvolil Mercedes, je rozhodně správná. Při třech motorech by musel jeden motor vydržet 7-8 závodních víkendů, při pěti motorech to je co motor to 4-5 závodních víkendů. Logicky při pěti motorech může motor běžet na větší výkon a delší dobu, než při třech. Zvláště pak teď na konci sezóny jsou jak Ham tak Valteri v pozici, kdy nemusí motory zdaleka tak šetřit, jako Max.
Vad
10:46 15.11.2021 194.12.33.XXX
svádí to k tomu že RB si už ve zbývajcích závodech neškrtne a ten dojem mám samozřejmě i já, ale vzhledem k vývoji sezóny... no bude to ještě zajímavý, je to boj každý závod, mě by stačilo kdybys tu přestal psát o závodech v kterých se LH nedaří jako o nudných a o závodech v kterých dostane LH vyloženě nálož jako že se jen vyměnila dominance, nenapíšu ti ani půl slova, ono taky mohl Mercedes být lépe připravený, jeden trénink, chyba RB v nastavení a pak se vezeš celý víkend, v tom se mě třeba tenhle nový formát hrozně líbí, může zcela zamíchat kartama protože továrna nemá celý večer na analýzy. Musí to trefit a to je docela loterie a za mě Mercedesu to vyšlo parádně, palec nahoru, RB s MV fakt jen omezoval škody.
Kaša
10:17 15.11.2021 82.142.123.XXX
Jj, krásně popsané! Massa vždycky jezdil v soubojích jako kdyby tam to druhé auto nebylo ... naopak Max ví velmi dobře co děla a to je "dirty driving"! on ví kdy se stáhnout (ostatní jezdci), ale taky moc dobře ví kdy do toho jít tak že buď projede on jako první, a nebo kolize a vyřazení - na to doplatil v Anglii (kdy Hama prostě zavřel a jel jako by tam druhé auto nebylo), a naopak na Monze mu to vyšlo, protože se sebou vzal i rychlejšího Hama, a to nebudu rozebírat situace jako Španělsko a Imola, kdy mu ty prasárny vyšly "krásně"! max sice udělal míň chyb než Ham tento rok (Imola, Baku), ale tu svoji skvělou rychlost kazí nečistým závoděním. A ono mu to s benevolencí FIA většinou prochází ....
Fanda.LH
10:15 15.11.2021 85.162.8.XXX
Vad:
Co se týče rozložení sil, tak RB byl po většinu sezóny tím lepším týmem... Dokonce si myslím, že po celou sezónu, jen ze začátku dle mého nevěděli jak dobře na tom jsou / co si můžou dovolit v porovnání s Mercedesem a drželi se trochu zpátky...
To co předvedl Mercedes v Brazilii je úplně mimo mé chápání... Nečekal jsem to, co se stalo ve sprintu, ale tak nějak jsem si dokázal vysvětlit, že mnozí neměli důvod s LH závodit... Ale závod nechápu vůbec... Kvality / nedostatky Mercedesu jsem chápal jako vysoký přítlak, ale nižší efektivita / nízká rychlost => Neschopnost předjíždět... Na mnoha tratích bylo vidět, že jak se propadnou, že to prostě není dobré... Že LH přesprintuje Alfy, Williamsy mě nepřekvapilo... S Mclareny, Ferrari to ale rozhodně tak snadné v minulosti nebylo... Ale že i RB... To zkrátka vypadá, že Mercedes přišel na něco co úplně změnilo rozložení sil.
Možná LH dostal motor budoucnosti, který je konečně 100% a vrací Mercedes na čelo... Možná dostal ten stejný motor, jen ho teď ždímají na 120% a děj se vůle boží... Ale něco bylo hodně jinak, tenhle závod se rozložením sil úplně vymyká v rámci této sezóny...
Co se týče rozložení sil, tak RB byl po většinu sezóny tím lepším týmem... Dokonce si myslím, že po celou sezónu, jen ze začátku dle mého nevěděli jak dobře na tom jsou / co si můžou dovolit v porovnání s Mercedesem a drželi se trochu zpátky...
To co předvedl Mercedes v Brazilii je úplně mimo mé chápání... Nečekal jsem to, co se stalo ve sprintu, ale tak nějak jsem si dokázal vysvětlit, že mnozí neměli důvod s LH závodit... Ale závod nechápu vůbec... Kvality / nedostatky Mercedesu jsem chápal jako vysoký přítlak, ale nižší efektivita / nízká rychlost => Neschopnost předjíždět... Na mnoha tratích bylo vidět, že jak se propadnou, že to prostě není dobré... Že LH přesprintuje Alfy, Williamsy mě nepřekvapilo... S Mclareny, Ferrari to ale rozhodně tak snadné v minulosti nebylo... Ale že i RB... To zkrátka vypadá, že Mercedes přišel na něco co úplně změnilo rozložení sil.
Možná LH dostal motor budoucnosti, který je konečně 100% a vrací Mercedes na čelo... Možná dostal ten stejný motor, jen ho teď ždímají na 120% a děj se vůle boží... Ale něco bylo hodně jinak, tenhle závod se rozložením sil úplně vymyká v rámci této sezóny...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek