DISKUZE K ČLÁNKU GP ITÁLIE: McLaren se vrací jako Fénix z popela na pozadí děsivé kolize adeptů na titul
Divotvorný kotel Autodromo Nazionale di Monza má mezi okruhy Grand Prix výjimečné postavení - až na ročník 1980 se tu šampionát Formule 1 zastavil každý rok a po dlouhé sezóny se tu rovněž uzavírala evropská série závodů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP ITÁLIE: McLaren se vrací jako Fénix z popela na pozadí děsivé kolize adeptů na titul
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
17:54 12.09.2021 176.74.150.XXX
Tohle nebylo o snaze udržet se na trati, stačilo mírně ubrat a udržel by se na ni a nekolidoval. Ale o to Maxovi nešlo, mu šlo o to nezustat za Lewisem.
Mansell_fan
17:53 12.09.2021 37.188.141.XXX
Přesnê, dost nezodpovědné. Ale úmysl zranit Hama bych v tom neviděl
Mansell_fan
17:52 12.09.2021 37.188.141.XXX
Dobrý Co bych Maxovi docela vytknul bylo to jak s tím zdviženÿm zadkem ještě šlápl na plyn a protáčel kola, když nevěděl kde na mercedesu jsou
juras
17:51 12.09.2021 88.103.92.XXX
No je to jednoduchý...kdyby tam Hamilton to místo nechal (dnes)...a Verstappen do něj najel z důvodů které uvádíš (a dost možná máš pravdu...ovšem bez telemetrie je to jen odhad)...nebylo by co řešit.
Výsledek by asi byl stejný...ale viník by byl jednoznačný...a já bych byl na straně kritiků Verstappena.
Výsledek by asi byl stejný...ale viník by byl jednoznačný...a já bych byl na straně kritiků Verstappena.
Mansell_fan
17:48 12.09.2021 37.188.141.XXX
Jo jo, je to hratelný. Taky pokud McLaren zachová ten devítiletý cyklus mezi výhrami
Limbi
17:48 12.09.2021 147.228.209.XXX
Tak ok používáš argument rychlosti. Tak asi víš že s rychlostí se zvyšuje i rádius vykroužení zatáčky. Tady se podívej na záznam. Max vjel do té šikany tak rychle, že má plnej doprava ale auto je nedotáčivé, takže i kdyby mu Ham nechal víc místa, tak stejně pravděpodobně nalítne na obrubník. Pusť si to na YT zpomaleně a uvidíš že to auto nemá pod kontrolou a je nedotáčivé. V Copse měl Ham špatnou stopu (moc na vnitřku) proto v poslední chvíli drbnul do brzdy, ale bylo to málo, protože Max tu zatáčku chtěl projet co nejvíc v závodní stopě, takže ano, byla to chyba Hama, ale Max neudělal ani ň aby tomu incidentu zabránil a přitom místa tam měl strašně moc na vnějšku. A jak jsem říkal v Copse jeli mnohem víc vedle sebe než tady...
juras
17:47 12.09.2021 88.103.92.XXX
S tím tolik nesouhlasím...ono totiž ani ve velmi jasných případech (na první pohled) kolikrát zas tak jednoznačně viníka označit nelze.
Kromě toho...co když bude verdikt 70:30...jak budeš trestat.
Podle mě je to složitý...jediný jasný případy vidím v Suzuce 1989, 1990, Adelaide 1994 a Jerezu 1997...tam byla logika jasná.
Hamilton do toho šel dneska taky dost tvrdě...už v nájezdu do šikany se snažil Verstappena vytlačit úplně na vnějšek...jel z depa a měl nedostatečně zahřátý gumy...zatímco Verstappen zajel nejrychlejší kolo...bylo jasný že se bude snažit před něj dostat.
Kromě toho...co když bude verdikt 70:30...jak budeš trestat.
Podle mě je to složitý...jediný jasný případy vidím v Suzuce 1989, 1990, Adelaide 1994 a Jerezu 1997...tam byla logika jasná.
Hamilton do toho šel dneska taky dost tvrdě...už v nájezdu do šikany se snažil Verstappena vytlačit úplně na vnějšek...jel z depa a měl nedostatečně zahřátý gumy...zatímco Verstappen zajel nejrychlejší kolo...bylo jasný že se bude snažit před něj dostat.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek