DISKUZE K ČLÁNKU GP PORTUGALSKA: Závěrečná bitva o prémiový bod ve stínu Hamiltonova triumfu

Po prvních dvou závodech 1:1, čekal se další vývoj bitvy o korunu krále F1, byť se sezóna teprve rozebíhá. Nakonec z toho bylo drama až do samého konce, třebaže o vítězi bylo rozhodnuto už ve dvou třetinách závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP PORTUGALSKA: Závěrečná bitva o prémiový bod ve stínu Hamiltonova triumfu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 04.05.2021 08:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 8 lidí) 02.05.2021 21:50
Za mě dneska jednoznačně pilot dne Alonso! … »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 02.05.2021 17:57
Tady nebudeme skromný, Alonso FENOMENÁLE! 21»
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.05.2021 18:15
Tak dneska bylo krásně vidět jaký rozdíl je mezi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Podle AMuS to šlo Mercedesu v Portimau velmi dobře kvůli tamnímu povrchu kde je malá přilnavost, která dokázala maskovat problémy se zadními pneumatikami. Obávají se že tím bude trpět ve Španělsku a Monaku.

    ... a to samé prý platí i pro Alpine.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Každej chvilku tahá pilku. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Vždyť v Barceloně je novej povrch 11 Já bych to neviděl tak jasně

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Představ si že hlavně novej povrch prej klouže.... 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          To jsem rád, že je to prý, protože to není tak dlouho co se dělal novej povrch v Hungáči a nikdo s tím takový problémy neměl, teď je novej povrch v Barceloně i díky upravené 10 zatáčce 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.171.XXX
      Myslím že jim taky pomohly ty nesmyslně tvrdé gumy které nasadilo Pirelli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Možný taky je že jim prostě více sedí tahle vyšší úroveň přítlaku. Těžko takhle posuzovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Tak Paul Di Resta dělal rozbor z Q i závodu a řekl, že Mercedes ztrácel na RB v rychlých zatáčkách, ale v pomalých byli na tom líp a ve středně rychlích stejně. Jenže RB je daleko víc citlivý na sílu vítru a jeho změnu, tam se ta aero značně oslabí narozdíl od Mercedesu a i to byli příčiny proč Jak pak předjel Verstappena zpět. Mimochodem u Alpine se říkalo, že jim okruh seděl, protože tam bylo více přítlaku potřeba než v Imole a zejména v Bahrajnu a to jim sedí více, jsou dobří v pomalých a středně rychlích zatáčkách, v rychlých lehce ztrácejí na McL

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Mercedes má letos zase silné motory a ještě neukázal prý všechno. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    217.170.105.XXX
    Spokojenost 14
    Z těch 3 závodů zatím největší zklamání Mazepin, Ricci a Sainz. Týmoví kolegové předvádí super výkony.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Zklamání je samozřejmě RB, který nedokáže s Verstappenem těžit z toho co mají a jeho slova ze závodu: what the hell, I dont have enough straight speed aka GP2 engine. Co si budeme tak je zklamání Vettel, který top 10 Q nedokázal vytěžit a skončil u kolegy STrolla startujícího z 18 místa. Mazespin nemá cenu ani komentovat. Sainz včera doplatil na strategii, jinak jezdí dobře v novém týmu, Ricci za očekáváním, ale včera dokázal alespoň trochu dmage limitation

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        S RedBullem je to těžký, snaží se a maj na to, ale ty chyby tam jsou. On ani Hamilton není 100% ale zatím měl kliku a taky to umí napravit, Vettela Mike sleduje takže se musel bavit 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Těžký to je, ale v Bahrajnu to měli ve svých rukou a v Portugalsku je to zase pláč o tom, že jim někdo ubližuje 20

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama