DISKUZE K ČLÁNKU GP Bahrajnu: Boj do posledních metrů dopadl lépe pro obhájce titulu

Fanoušci F1 se dočkali, konečně opět zahřměly motory a rozběhl se boj nejen o body, nejrychlejší kola, ale o další korunu automobilového krále. A hned první závod naznačil, koho lze počítat mezi největší favority.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Bahrajnu: Boj do posledních metrů dopadl lépe pro obhájce titulu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 132, poslední 30.03.2021 16:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 28.03.2021 20:42
Za mne super závod. Gratulace Mercedesu. Škoda… »
» Lubomír O. (Hlasovali 5 lidé) 29.03.2021 01:01
Tolerance nedodržování limitů tretě je čím dál… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 28.03.2021 19:12
Jak vidno Mercedes není out, jak si někteří… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak nakonec super závod a skvělý souboj o vítězství.
    myslím že celkem rozumně byl ze strany komisařů zhodnocen souboj Max vs Ham a tyto týmy se k tomu postavili taky korektně.
    Bottass průměrný výkon za Hamem, Checo slabší ale myslím že se bude postupně zlepšovat.
    překvapivě silné Ferrari a samozřejmě Leclerc, a Sainz vypadá dost silně, ikdyž byl při první gp opatrný.
    McLaren a hlavně Lando skvěle a až Ricci řádně zabydlí tak budou sbírat kopu bodů a snad si zajistí vpohodě ten 3. flek! Na druhou stranu Ferrari a překvapivě i Alpha Tauri asi budou silnými soupeři! Zklamaním je Alpine, ikdyž Ála předvedl že je pořád skvělý. A největším zklamáním je Aston Martin který sotva dosáhl na body, a o marném Sebovi ani není třeba psát, že? Tsunoda je nadějný a postupně bude lepší, ale na Gaslyho mít dle mého stejně nebude. U Willíku klasika - George skvěle, Latifi průměr. A u HAASu se ukázalo že kára je dle předpokladů marná, a že mladý Schumi je rozumný a rychlý kluk, a taky že synek Mazepin je magor s kterým bude ještě sranda! Škoda že další gp je až za 3 týdny, ale už se teď těším!
    11

    jo a jak tak čtu, tak to že Checo nastartoval znovu káru je jen jeho zásluha, protože v té době neměl vysílačku takže žádnou pomoc z boxů .... parádní práce!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lubomír O.

    Lubomír O.

    37.221.249.XXX
    Tolerance nedodržování limitů tretě je čím dál otravnější. Místo aby se řeklo, že celý vůz může být celý mimo trať jen při chybě - zhruba ověřitelné při porovnání průměrných časů v daném sektoru - tak se bude pořád laborovat kolikrát kdo byl mimo a kolik tím získal.. Tak hergot pokud namaluju trať, tak se má jezdit po ní, a žádný šaškárny okolo!

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      To je ještě větší blbost... Pak se bude řešit, že někoho nepotrestali, jiného ano a bude se v tom hledat politika / zákulisní jednání... Když už nejsou ochotni umístit na okruh rizikové výběhové zóny = Tráva, štěrk, písek... Tak tam mají dát pořádné obrubníky jako v Rakousku... On by si to každý rozmyslel, kdyby hrozilo, že si zlomí zavěšení...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lubomír O.

        Lubomír O.

        37.188.255.XXX
        Nemusel by to nikdo posuzovat, stačí vzít čas v daným sektoru z posledního čistýho kola, pokud po vyjetí mimo trať bude čas v sektoru lepší tak "nazdar, tady máš pentli" - zodpovědnost tím pádem je čistě na pilotovi a komisař bude jenom od toho, aby porovnal časy, a žádná politika se nekoná..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Já jsem tedy pro poradny obrubníky...lepší by tedy byl kačírek hned za obrubníkama...ale jednodušší jsou ty zvýšené obrubníky. Poškození auta? Nemáš jezdit mimo trať...
          Tresty a počítání časů je sice logickém nápad...ale zas by se řešilo jestli se počítá spravedlivě.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lubomír O.

            Lubomír O.

            37.188.228.XXX
            Souhlasím, obrubníky, kačírek, tráva jsou ty nejlepší opatření pro udržení jezdců na trati, ale dnes hodně frčí bezpečnost a na tratích, kde jezdí třeba Superbiky, nebo MotoGP,..., návrat těch prvků nikdy neprojde..

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nevíte někdo jak vypadá aktualizovaná tabulka trestných bodů?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.170.XXX
    Vettel už se byl Oconovi omluvit. Pofle fotky to vypadá že před ním snad i poklekl 13 No dá se k tomu říct jediné. Ještê pár takových víkendů a u AM ani nedokončí sezónu. Příšerný debut v novém týmu

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Takže prvním vybraným vozem pro důkladnou hloubkovou kontrolu od FIA je .............. Mercedes, konkrétně Bottase.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jakpak dlouho bude trvat než uslyšíme Renault "GP2 engine". 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Já myslím že to neuslyšíš, takový deficit jako tehdá měla Honda už nebude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Při nějaké poruše se to stát může, ale určitě to nebude běžným jevem. A to je moc dobře.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    88.103.4.XXX
    Za poslední dobu nejdramatičtější průběh závodu mezi dvěma týmy. Ve předu bylo na co koukat a Hamilton ukázal, že se s ním musí počítat, i když bude zrovna jeho auto tahat za kratší konec, Verstappen se o tom dneska musel přesvědčit. Solidní formu potvrdil rozhodně McLaren a u Ferrari je vidět, že nová pravidla jim rozhodně prospěla - tam to mezi nima vidím na boj o 3. místo v PK. Alpine s Alonsem velmi dobrá kvalifikace, stejně tak první kola, kdy se dokázal držet ostatních, ale pak přišel pokles tempa a postupný propad ze 7. místa až k DNF kvuli brzdnému systému, škoda. Alpine musí určitě máknout, od ideálu v závodě to má daleko, bylo to vidět i na tempu Ocona, kterýho pro jistotu ještě sejmul Vettel.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama