DISKUZE K ČLÁNKU GP EMILIA ROMAGNA: Rekordy jen prší, Mercedes slaví titul + VIDEO

Od roku 2006 zela trať v Imole - tedy ze strany F1 - prázdnotou. Letos díky komplikovaným podmínkám a výjimečné situaci přišla opět ke slovu a dostála své pověsti. Závod byl patřičně dramatický, provázený smůlou i štěstím zúčastněných.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP EMILIA ROMAGNA: Rekordy jen prší, Mercedes slaví titul + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 02.11.2020 09:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovalo 6 lidí) 01.11.2020 16:54
Akorát zabírá místo schopnějším, třeba Kvyatovi … »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 01.11.2020 16:23
tak dneska ty výjezdy mimo dost dával pro změnu… »
» Neurotic (Hlasovali 3 lidé) 01.11.2020 15:41
Hamilton nepřekvapivě vyhrál, Bottas utrpěl 2.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Jinak včera udělal Mclaren chybu, měl minimalně Norrise nechat na starých gumách. Jsou moc opatrní....ale třeba to bude mít úspěch,

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chinadragon

    Chinadragon

    176.118.169.XXX
    Absolutní dominance Mercedesu.....nemá konkurenci....
    všichni ostatní se jen vezou.....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Bottas ztratil 50 bodů přítlaku a to je prý hodně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lobo

    Lobo

    89.102.79.XXX
    Mercedes po Imole slaví už sedmý triumf v Poháru konstruktérů v řadě, tím překonal stáj Ferrari, které se šest vítěství zdařilo v letech 1999-2006.
    Nemá to být 1999-2004 ??? 07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      A to se říkalo, že se výkony vozů budou postupem času srovnávat a zatím je to tak, že už teď druhý tým na Mercedes ztrácí více než polovinu bodů.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.164.XXX
        Jo to říkal Wolff tuším někdy 2017. Nechte pravidla stejná, nakonec nás všichni doženou. Vtipálek 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Oni se ale pravidla mění a to dost často. Každý rok něco....letos třeba zmizel kvalifikační mód, který konkrétně nejvíce ublížil Renaultu. Pomohl Ferrari a kapku i Hondě a Mercedes z výkonu neztratil skoro nic. Wolff ve finále z logiky věci pravdu má....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Vůbec se to nedá soudit jestli to něco změnilo, zatím jsme žádnou změnu nezaznamenali...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Mikro změna řekl bych

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Já si pamatuji velké změny. Mam na mysli éra nových motorů a dominance Mercedesu.Prej male změny. 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                Pěkně jsi to otočil aby ti to vycházelo 13 Však píšeš o každoročních změnách a vypichuješ letošní zákaz módu motorů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Tak se podívej kolik těch změn bylo od roku 20w4 ...a já ti pak vysvětlím dlovo mikro. 13 13 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Dílčí změny ano ale zásadní změny proběhly akorát v pravidlech na sezonu 2017, kdy si poměrně výrazně měnilo aero. Což se odrazilo i v tom, že Mercedes rázem nebyl super dominantní jako roky před tím.
                    Jinak si na výraznější změny měnící rozložení sil nevzpomínám.

                    Maximálně tak dovysvětlování pravidel ohledně PJ kdy (ma)FIA zarážela Ferrari vychytávky na motorech 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Tak 2017, 2018 se bojovalo o tituly s Ferrari... Kdyby to Ferrari nepodělalo strategicky, tak Mercedes mohl reálně ostrouhat...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    109.80.3.XXX
    Dnesni zavod docela nuda. Kdyby slo predjizdet, tak by to asi bylo super, ale takhle nuda.
    Borec dne dle me Sainz za manevr po restartu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Na úzkou Imolu to byl dnes docela vzrušující závod. Kromě vypadnutí Gaslyho jsem náramně spokojený. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Letos na mne Racing Point působí nejpodivnějším Týmem. Místo aby sbírali body do PK (boj o miliony dol), tak dali přednost ješitnosti, a preferují mladého Strolla, viz. Silverstone a zaříznutí Hulka, tak, aby nebyl lepší, než Stroll. Nové díly vozu, na úkor bodů PK , Checa netřeba zmiňovat, ale dnes někdo neměl zájem o Checovou bednu, proto zaříznutí Péreze RP jako na Hulka, přece jenom by to byl už velký kontrast v neprospěch mladého a starého Strolla

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Máš recht. V dobrých rukou by měl Copy Point bojovat o druhou pozici mezi týmy a zatím bojují o střed tabulky. Dokonce s výraznou pomocí náhradního jezdce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama