DISKUZE K ČLÁNKU Mahle potvrzuje, že pomáhá Ferrari dosahovat vyšší efektivity motoru

Ferrari pomáhá zvýšit efektivitu pohonné jednotky společnost Mahle, která potvrzuje nasazení své technologie Jet Ignition. Nejde však o žádnou letošní novinku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mahle potvrzuje, že pomáhá Ferrari dosahovat vyšší efektivity motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 26.04.2016 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 26.04.2016 07:58
Ne, autor měl na mysli slitinu oceli a hliníku,… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 25.04.2016 21:47
Přesně tak. S KERSem to bylo buď zapnuto (na max)… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 25.04.2016 20:57
Elektromotory nejsou omezeny na 33 sekund. Asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Akorat na ochuzenou smes dostanou pisty peknej zahul a jestli se taky kvuli tomu neupeklo to turbo....

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001983

    uzivatel001983

    93.99.5.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor P.

      Libor P.

      89.190.61.XXX
      Ja doufam, ze jestli se Ferku povede z Mahle dostat tech 30 ps, tak uz by mohli na Mercedes zatlacit. 01 Ale tady se porád uvadi vykony 900 ps atd, ale spis by me zajimalo, kolik ma ciste spalovaci motor, protoze elektromotory jsou omezeny 33 sekund na kolo.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Elektromotory nejsou omezeny na 33 sekund. Asi chápu, jak jste na to číslo přišli (4 MJ/120 kW), ale je to nesmysl. Elektromotory pomáhají více než 85 % času kola - prostě MGU-K nejede stále na plný výkon, ale jeho využívání je optimalizováno pro dosahování co nejrychlejšího času na kolo (jede na menší výkon po delší dobu než těch 33 s, což by bylo neefektivní).

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Libor P.

          Libor P.

          89.190.61.XXX
          Tak ted je mne to jasny, 120kW na 33 sekund 14 Ale porad by me zajimal vykon ciste ICE . Ja sem si to neuvedomil, ze driv si zapnuli kers a ten nemohli regulovat a byli omezezeni ciste casem 6,7 vteriny 14

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.167.XXX
            Přesně tak. S KERSem to bylo buď zapnuto (na max) nebo nic, teď si to předem naprogramují a jezdec na to vůbec nesahá (může např. používat dočasně agresivnější mód pro předjetí - viz tlačítko Overtake (OT) nedávno u rozebíraných volantů). Špičkový výkon ICE se u Mercedesu teoreticky blíží 790 koním. Ve vývoji motoráři stále dosahují slušné zisky (nejen spalovací technologie, ale i paliva, maziva či povrchové úpravy diamantového typu (DLC), které se nedají normálně dosáhnout tepelnou úpravou, super-finišování.. ale i v oblasti obyčejné oceli - Korejci teď zahájili první testovací výrobu - slitinu oceli a hliníku, která má mít pevnost a hustotu titanu za desetinové nákladů a... nějak jsem se hrome rozepsal. Třeba zase v nějakém článku).

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001983

              uzivatel001983

              93.99.5.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 2 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Libor P.

                Libor P.

                89.190.61.XXX
                Ale ted uz se pouziva diamond like karbon...

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  109.81.245.XXX
                  Samozřejmě, obzvlášť v motorech jsou různé typy DLC už několik let běžné. To je ale pro někoho asi moc velká novinka.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Ne, autor měl na mysli slitinu oceli a hliníku, to si asi v těch svých knížkách nenašel. Ty bys asi o slitinách oceli (a niklu) zakázel mluvit i u Inconelu, ty Járo Cimermane. Všiml jsem si, že máš potřebu vše nesmyslně rozporovat a druhé shazovat. Slitiny železa a hliníku jsou staré, to nikdo nerozporuje, ale ani je tady nikdo nezmínil. Titan je drahý pro běžné využívání i na F1. S těmi svými nesmysly si běž krmit někoho jiného. A to jsem nezmínil kovových matricových kompozity, které využívají nanočástice karbidu křemíku pro vyztužení základu hliníku, což poskytuje velmi působivé vlastnosti. Nebo 4D tištěné materiály, které zkoušejí na Harvardské univerzitě. To by se ti asi teprve hlava zamotala, než bys něco vygooglil.

                + 8 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Libor P.

              Libor P.

              89.190.61.XXX
              Tak to by davalo s MGU-K nějakych 950 koní...ale asi ne na celej okruh...

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Jj, u Mercedesu celkový výkon už zřejmě špičkově dosahuje i 950 koní.

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Libor P.

                  Libor P.

                  89.190.61.XXX
                  Jeste by me zajimal tocivy moment, jak u ICE, tak u MGU-K....u ICE tipuju cca 550-600 nM ?

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    78.157.167.XXX
                    Těžko to takhle separovat, PU funguje dohromady s ERS, je to dost komplexní. U ICE bych to ale teoreticky viděl do 525 Nm.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    193.165.74.XXX
    Zřejmě stejnou tryskou celá směs, 3% zůstanou v před komoře...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor P.

      Libor P.

      89.190.61.XXX
      To je asi blbost...to by byly pěkny ztraty vykonu, natlacit celej valec pres par direk v predkomurce....

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        188.120.207.XXX
        Nevím jak jsem načerpal, tak dávám dál. Na tom obrázku to vypadá na ventil pouze na jedné straně, pravé většinou v řezu výfuk. Ventil se ti taky neotevře na kilometr daleko...
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Do te predkomurky se vstrikuje max. 5% celkove davky paliva, kudy se vstrikuje zbytek? Na jiných obrazcich je videt vstrikovac v sacim potrubí...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002020

    uzivatel002020

    158.196.118.XXX
    Ahoj Petře, poprosil bych Tě o informace pokud máš ohledně TURBA, které má ferrari "prý" ve španělsku nasadit, nebo už v Číně? Můžeš sepsat veškeré info - hlavně zda to má pomoci co do spolehlivosti nebo výkonnosti... díky :)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama