DISKUZE K ČLÁNKU Mahle potvrzuje, že pomáhá Ferrari dosahovat vyšší efektivity motoru
Ferrari pomáhá zvýšit efektivitu pohonné jednotky společnost Mahle, která potvrzuje nasazení své technologie Jet Ignition. Nejde však o žádnou letošní novinku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mahle potvrzuje, že pomáhá Ferrari dosahovat vyšší efektivity motoru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001983
19:34 25.04.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Libor P.
20:30 25.04.2016 89.190.61.XXXJa doufam, ze jestli se Ferku povede z Mahle dostat tech 30 ps, tak uz by mohli na Mercedes zatlacit. Ale tady se porád uvadi vykony 900 ps atd, ale spis by me zajimalo, kolik ma ciste spalovaci motor, protoze elektromotory jsou omezeny 33 sekund na kolo.-
Petr
20:57 25.04.2016 78.157.167.XXXElektromotory nejsou omezeny na 33 sekund. Asi chápu, jak jste na to číslo přišli (4 MJ/120 kW), ale je to nesmysl. Elektromotory pomáhají více než 85 % času kola - prostě MGU-K nejede stále na plný výkon, ale jeho využívání je optimalizováno pro dosahování co nejrychlejšího času na kolo (jede na menší výkon po delší dobu než těch 33 s, což by bylo neefektivní).-
-
Petr
21:47 25.04.2016 78.157.167.XXXPřesně tak. S KERSem to bylo buď zapnuto (na max) nebo nic, teď si to předem naprogramují a jezdec na to vůbec nesahá (může např. používat dočasně agresivnější mód pro předjetí - viz tlačítko Overtake (OT) nedávno u rozebíraných volantů). Špičkový výkon ICE se u Mercedesu teoreticky blíží 790 koním. Ve vývoji motoráři stále dosahují slušné zisky (nejen spalovací technologie, ale i paliva, maziva či povrchové úpravy diamantového typu (DLC), které se nedají normálně dosáhnout tepelnou úpravou, super-finišování.. ale i v oblasti obyčejné oceli - Korejci teď zahájili první testovací výrobu - slitinu oceli a hliníku, která má mít pevnost a hustotu titanu za desetinové nákladů a... nějak jsem se hrome rozepsal. Třeba zase v nějakém článku).-
uzivatel001983
23:18 25.04.2016 93.99.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Petr
07:58 26.04.2016 109.81.245.XXXNe, autor měl na mysli slitinu oceli a hliníku, to si asi v těch svých knížkách nenašel. Ty bys asi o slitinách oceli (a niklu) zakázel mluvit i u Inconelu, ty Járo Cimermane. Všiml jsem si, že máš potřebu vše nesmyslně rozporovat a druhé shazovat. Slitiny železa a hliníku jsou staré, to nikdo nerozporuje, ale ani je tady nikdo nezmínil. Titan je drahý pro běžné využívání i na F1. S těmi svými nesmysly si běž krmit někoho jiného. A to jsem nezmínil kovových matricových kompozity, které využívají nanočástice karbidu křemíku pro vyztužení základu hliníku, což poskytuje velmi působivé vlastnosti. Nebo 4D tištěné materiály, které zkoušejí na Harvardské univerzitě. To by se ti asi teprve hlava zamotala, než bys něco vygooglil.-
uzivatel001983
10:08 26.04.2016 93.99.5.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel002020
11:24 25.04.2016 158.196.118.XXXAhoj Petře, poprosil bych Tě o informace pokud máš ohledně TURBA, které má ferrari "prý" ve španělsku nasadit, nebo už v Číně? Můžeš sepsat veškeré info - hlavně zda to má pomoci co do spolehlivosti nebo výkonnosti... díky :)
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek