DISKUZE K ČLÁNKU Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena
Boj o novou podobu F1 vstupuje do finální fáze. FIA po svém úterním zasedání se Strategickou skupinou F1 a Komisí F1 odhalila podrobnosti posledního návrhu, jehož výsledkem mají být širší a rychlejší vozy. K dispozici jsou přesné rozměry.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pravidla širších a rychlejších vozů pro rok 2017 schválena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 11 lidí)
24.02.2016 20:34
Já to vidím ještě z jiného pohledu, je to sotva… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
skejpa
08:32 25.02.2016 88.146.158.XXXBože jen ne to HALO ! Kryt klidně ale tuhle šílenou konstrukci NE ! Vždyť je to vzhledově naprosto odporný !
Tak ať udělaj anketu mezi fanouškama a ať si oni zvolí preferovanou variantu. Věřím, že jediné možné východisko je buď to celé zakrytovat průhledně nebo nekrytovat vůbec. To jim to sakra nemůže někdo říct ? :D Tohle je fakt zoufalství. -
airwar1939
20:34 24.02.2016 176.74.128.XXXJá to vidím ještě z jiného pohledu, je to sotva měsíc co FIA křičela jak je 18 milionů za motory moc a že na to chudé týmy nemají, a že motory musí být za 12 milionů... a nyní kompletně překopou rozměry monopostů a pneu, což bude vyžadovat vývoj od začátku, žádné stavění na loňských zkušenostech, jak aero, tak mechanika, všechno od znova. že to bude stát miliony a chudé týmy na to nebudou mít...no super... takže se ještě víc rozevřou výkonnostní nůžky... a závody budou ještě nudnější, než kdy před tím. -
rock
16:11 24.02.2016 37.188.132.XXXTakže to přední křídlo, který nedávno (před sezónou 2014?) zmenšovali z monstrózní 1.8m radlice na "jenom" gigantickou 1.65m radlici, vrátí zase do rozměrů monstrózní 1.8m radlice.
Mimochodem, ještě tři roky zpátky byla váha auta s pilotem 642 kilo.-
virtual
18:06 24.02.2016 89.29.90.XXXNavíc pro dlouhou a těsnou náháněčku (závodění) několika aut (kterou nepochybně chce většina diváků sledovat), jsou ty radlice už od pohledu nepraktické...náznak závodění už teď pravidelně končí proraženou zadní gumou od soupeřovy bočnice předního křídla.-
tom11
19:13 24.02.2016 193.86.205.XXXno a navíc: chceme jezdit blíže k sobě, proto musíme zvýšit mechanický grip ( zvětšíme gumy - O.K. ) a k tomu zvětšíme křídlo, aby aero mělo zase větší vliv a tím to zabijeme................
přední křídla bych udělal malá, a zakázal ostré hrany
po "Halo" přijdou zakrytá kola a to bude úplný šlus s formulí, jako takovou.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek