DISKUZE K ČLÁNKU Brzdy pro sezónu 2015: Vyšší brzdný moment, pokroky v chlazení i v materiálech

Co se změnilo oproti minulé sezóně v oblasti brzd monopostů F1? Díky spolupráci se společností Brembo přinášíme několik přehled těch hlavních vylepšení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brzdy pro sezónu 2015: Vyšší brzdný moment, pokroky v chlazení i v materiálech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 09.04.2015 07:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 17 lidí) 01.04.2015 12:47
Myslíš to, co uvádíme vždy několik dní v… »
» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 01.04.2015 12:59
Upraveno, díky. Zůstanu u obrábění. »
» uzivatel000548 (Hlasovalo 15 lidí) 01.04.2015 12:57
"Výroba každého z těchto nových třmenů (z … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Kapor

            194.160.178.XXX
            O tomto tu bol jasne článok v predošlom,... ...kde sa jasne písalo, že vzadu sú menšie rozmery kotúčov aj menej strmeňov, aby sa ušetrilo na hmotnosti a brzdný moment sa musí elektronicky upraviť tak, aby auto na danú trať vyhovovalo jazdcovi ako si to praje nastaviť, pričom súčet momentu MGU-K, kde sa mechanická práca marí v alternátore v brzdný moment bol v súčte s brzdným momentom zadných kotúčových bŕzd k tým predným v pomere, aby malo presne také jazdné vlastnosti ako to požaduje ten, ktorý pilot pre danú trať. A preto vlastne jazdci trénujú, lebo aj tieto veci treba nastaviť a nastavenie v Sepangu bolo iné, ako v Austrálii a v Číne bude zas úplne iné. 11 Dúfam, že to už konečne chápeš. 14

            + 16 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Trochu se pleteš. Díky silnějšímu MGU-K jsou od loňska brzdy na zadní nápravě menší - průměr i tloušťka (25mm) a místo 6 jen menší 4pístkové třmeny.

        + 10 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz svého týmového kolegu pořádně naštval

Sainz si vyslechl komentář rozzuřeného Leclerca do rádia, nyní se k němu konečně vyjádřil

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama