DISKUZE K ČLÁNKU Brzdy pro sezónu 2015: Vyšší brzdný moment, pokroky v chlazení i v materiálech
Co se změnilo oproti minulé sezóně v oblasti brzd monopostů F1? Díky spolupráci se společností Brembo přinášíme několik přehled těch hlavních vylepšení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brzdy pro sezónu 2015: Vyšší brzdný moment, pokroky v chlazení i v materiálech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Kapor
16:57 01.04.2015 194.160.178.XXXO tomto tu bol jasne článok v predošlom,... ...kde sa jasne písalo, že vzadu sú menšie rozmery kotúčov aj menej strmeňov, aby sa ušetrilo na hmotnosti a brzdný moment sa musí elektronicky upraviť tak, aby auto na danú trať vyhovovalo jazdcovi ako si to praje nastaviť, pričom súčet momentu MGU-K, kde sa mechanická práca marí v alternátore v brzdný moment bol v súčte s brzdným momentom zadných kotúčových bŕzd k tým predným v pomere, aby malo presne také jazdné vlastnosti ako to požaduje ten, ktorý pilot pre danú trať. A preto vlastne jazdci trénujú, lebo aj tieto veci treba nastaviť a nastavenie v Sepangu bolo iné, ako v Austrálii a v Číne bude zas úplne iné. Dúfam, že to už konečne chápeš.
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek