DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o přenosu technologií a synergii mezi F1 a vývojem silničních vozů + FOTO
Mercedes hovoří o přenosu technologií z F1 do oblasti silničních vozů, o synergických efektech vznikajících při vývoji závodních i běžných aut pod jednou střechou a o tom, jak funguje vzájemná spolupráce a vývoj v rámci celého koncernu Daimler.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes o přenosu technologií a synergii mezi F1 a vývojem silničních vozů + FOTO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
08:46 16.07.2014 158.193.80.XXXAj keď to Paddy pekne vysvetľuje,... ...pravda je niekde úplne inde, lebo u bežných komerčných automobilov ide o to, vyrobiť pohonnú jednotku čo najlacnejšie a to čo ponúka technológia F1 a tiež iné série, je pre bežný automobil nezlučiteľné s cenou, lebo to auto by si nik nekúpil a o elektromobiloch platí to samé, lebo pred 100 rokmi to dokázal dr. Nikola Tesla tak, že na automobile Ford, vymenil bežný spaľovací motor za elektromotor a za tej techniky, ktorá bola vtedy známa, vedel vyrobiť a využiť zariadenie, ktoré využíva na pohon elektromagnetický potenciál našej Zeme a to rýchlosťou už vtedy až 15O km/hod. Ak to dnes firmy BMW a Mercedes nevedia realizovať s dnešnou technikou, ktorrá je dnes k dispozícii, nech vrátia diplomy. -
-
-
-
Petr
15:02 14.07.2014 109.81.245.XXXJj, F1 tým Mercedesu hodně vydělal na znalostech a zázemí automobilky. Dokonce prozradili, že F1 tým čerpal u simulací ze znalostí Daimleru v oblasti jízdních programů a modelování pneumatik, u pohonných jednotek ze zkušenostmi s přeplňováním z Německa. Nanoslide využívaný v F1 motoru je taky vyvinutý v r. 2000 Daimlerem (chráněn více než 90 rodinami patentů a přes 40 patenty) atd.-
erdedy
17:39 14.07.2014 178.41.60.XXXOno sa to (mozno) do urc. miery zmeni, ked zacne "naozajstny" vyvoj - teda: uz budu vyladene "vsetky" detaily vc. spolahlivosti. Ale aj tak vela neocakavam, ze sa bude nejak "strasne vela" transferovat do civilnych aut. To mozno este snad elektricka cast, prip. nejake napady v riadeni/ovladatelnosti hybr. systemov.
Stale tvrdim, ze prechod na hybrid bol dobry (len) pre automobilky - ale z hladiska stopenia penez, nejakej tej cinnosti/zamestnanosti a reklamy.
V spalovacom motore sa uz nejaky zasadny prevrat zrejme neudeje, v elektropohonoch ale maju nastastie dostatok priestoru. Len neviem, ci to uz tiez neni "zbytocne", ked sa uz startuje cista E-Formula.
Osobne davam prednost "uřvanym" V8+. Ludia co maju problem pochopit ludi, co to tie stare monstra maju/mali radi odporucam - napr. nachvilu zmenit oblubenu hudbu za nejaku, co nemaju moc v laske - to je ten isty pocit (vobec to nieje o "brzde pokroku"!).
Na druhej strane - F1 uz nikdy nebude "ta" co bola a treba sa s tym nejak zmierit... ...ja osobne napr. som sa s tym zmieril tak, ze som tento rok odmietol "vstupenky" na GP AT a GP HU.
Uz ma to v podstate nicim nenaplna, nepotrebujem vediet, ze "toto je najefektivnejsie, ci hento stravilo v aerotuneli 300hodin..." Chybaju mi proste určité (zmyslove) "pocity" a to uz asi len tak nepride - ale samozrejme neberiem nikomu, ze si tam najde nieco niekto iny.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek