DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes o přenosu technologií a synergii mezi F1 a vývojem silničních vozů + FOTO

Mercedes hovoří o přenosu technologií z F1 do oblasti silničních vozů, o synergických efektech vznikajících při vývoji závodních i běžných aut pod jednou střechou a o tom, jak funguje vzájemná spolupráce a vývoj v rámci celého koncernu Daimler.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes o přenosu technologií a synergii mezi F1 a vývojem silničních vozů + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.07.2014 08:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 14.07.2014 15:02
Jj, F1 tým Mercedesu hodně vydělal na… »
» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 14.07.2014 15:32
jj, sice nepřímo, ale dosti hlasitě tím také… »
» erdedy (Hlasovalo 7 lidí) 14.07.2014 17:39
Ono sa to (mozno) do urc. miery zmeni, ked… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Aj keď to Paddy pekne vysvetľuje,... ...pravda je niekde úplne inde, lebo u bežných komerčných automobilov ide o to, vyrobiť pohonnú jednotku čo najlacnejšie a to čo ponúka technológia F1 a tiež iné série, je pre bežný automobil nezlučiteľné s cenou, lebo to auto by si nik nekúpil a o elektromobiloch platí to samé, lebo pred 100 rokmi to dokázal dr. Nikola Tesla tak, že na automobile Ford, vymenil bežný spaľovací motor za elektromotor a za tej techniky, ktorá bola vtedy známa, vedel vyrobiť a využiť zariadenie, ktoré využíva na pohon elektromagnetický potenciál našej Zeme a to rýchlosťou už vtedy až 15O km/hod. Ak to dnes firmy BMW a Mercedes nevedia realizovať s dnešnou technikou, ktorrá je dnes k dispozícii, nech vrátia diplomy.02

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Perfektný článok Perfektný článok ...ďakujem a tie fotky ...to je proste nádhera 11 12 13

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Tak sa mi zda...(?) ze "klucove" boli technologie prenesene z civilnych aut do F1 a nie naopak... ako sa nam nazili nakukat donedavna... 03 (ak nepocitam vyvoj KERS-u ci niekt. el. zariadeni)
    12

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jj, F1 tým Mercedesu hodně vydělal na znalostech a zázemí automobilky. Dokonce prozradili, že F1 tým čerpal u simulací ze znalostí Daimleru v oblasti jízdních programů a modelování pneumatik, u pohonných jednotek ze zkušenostmi s přeplňováním z Německa. Nanoslide využívaný v F1 motoru je taky vyvinutý v r. 2000 Daimlerem (chráněn více než 90 rodinami patentů a přes 40 patenty) atd.

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jj, sice nepřímo, ale dosti hlasitě tím také říkají: omezení nákladů na F1 se u nás bude špatně hlídat, protože to máme tak provázané s "běžnou" výrobou, že je to v podstatě nemožné.....03
        jinak bezva článek01
        dík

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.60.XXX
        Ono sa to (mozno) do urc. miery zmeni, ked zacne "naozajstny" vyvoj - teda: uz budu vyladene "vsetky" detaily vc. spolahlivosti. Ale aj tak vela neocakavam, ze sa bude nejak "strasne vela" transferovat do civilnych aut. To mozno este snad elektricka cast, prip. nejake napady v riadeni/ovladatelnosti hybr. systemov.
        Stale tvrdim, ze prechod na hybrid bol dobry (len) pre automobilky - ale z hladiska stopenia penez, nejakej tej cinnosti/zamestnanosti 04 a reklamy.
        V spalovacom motore sa uz nejaky zasadny prevrat zrejme neudeje, v elektropohonoch ale maju nastastie dostatok priestoru. Len neviem, ci to uz tiez neni "zbytocne", ked sa uz startuje cista E-Formula.

        Osobne davam prednost "uřvanym" V8+. Ludia co maju problem pochopit ludi, co to tie stare monstra maju/mali radi odporucam - napr. nachvilu zmenit oblubenu hudbu za nejaku, co nemaju moc v laske - to je ten isty pocit (vobec to nieje o "brzde pokroku"!).
        Na druhej strane - F1 uz nikdy nebude "ta" co bola a treba sa s tym nejak zmierit...03 ...ja osobne napr. som sa s tym zmieril tak, ze som tento rok odmietol "vstupenky" na GP AT a GP HU. 06
        Uz ma to v podstate nicim nenaplna, nepotrebujem vediet, ze "toto je najefektivnejsie, ci hento stravilo v aerotuneli 300hodin..." Chybaju mi proste určité (zmyslove) "pocity" a to uz asi len tak nepride - ale samozrejme neberiem nikomu, ze si tam najde nieco niekto iny.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          89.102.3.XXX
          pod to mi nezbyva nez se podepsat. Ja letos nejedu na Monzu, radsi jedu na dovcu k mori.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      To se těžko hodnotí... F1 je o soutěži a její smysl není ve vynálezech, ale právě ve zdokonalování... KERS rovněž nebyl nic nového...

      + 2 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama