DISKUZE K ČLÁNKU Technika: Konstrukční materiály v F1, jejich kombinace a výrobní proces
Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing popisuje, jaké materiály se používají při konstrukci vozů Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Technika: Konstrukční materiály v F1, jejich kombinace a výrobní proces
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 10 lidí)
19.10.2013 17:05
Zajímavý článek. Chvílemi jsem si nebyl jistý,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001385
17:05 19.10.2013 89.103.251.XXXZajímavý článek. Chvílemi jsem si nebyl jistý, jestli pořád čtu o F1, nebo jsem omylem překlikl na webové stránky NASA, ale jinak super. -
Kapor
19:36 18.10.2013 194.160.178.XXXÁno, nielen kompozity,.. ...ale aj keramika sa bude čoraz viac využívať na nahradenie kovových dielov hlavne u turbomotoru a teiž špecialne materiály pre výrobu piestnych krúžkov z materiálu s nízkym koeficientom trenia. To všetko bude súvisieť s novou filozofiou a prístupom najmä v F1, kde to bude vysoko efektívne a prinesie to sem nový mistrál !-
-
Kapor
19:40 22.10.2013 194.160.178.XXXPrečo by mala byť zakázaná,.. ...že stádo starých páprdov vo FIA na to pozabudlo, že to je budúcnosť ? Snáď to nemyslíte vážne priatelia ! Aj piestne krúžky s materiálu s nízkym koeficientom trenia ? Nedajte sa vysmiať ! Kde žijete chlapci ? V praveku !
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek