DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení McLarenu MP4-28 v Maďarsku: Co stálo za pokrokem?
McLaren v Maďarsku dosáhl dalšího, letos možná vůbec prvního skutečného zlepšení ve své rychlosti. Které nové díly pomohly oběma vozům MP4-28 dostat se na body?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vylepšení McLarenu MP4-28 v Maďarsku: Co stálo za pokrokem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:38 06.08.2013 194.160.178.XXXDôležité je pochopiť príčiny,... ...ktoré si technici Mclarenu dostatočne uvedomili a ako je vidieť navrhli nové návrhy úprav aerodynaiky tak, aby spĺňali všetky atribúty tratí, ktoré budú v tejto sezóne nasledovať a aby to vylepšilo aspoň sčasti návrh pôvodného, nie pre túto sezónu moc dobre navrhnutého auta. -
-
Arnoux
21:21 05.08.2013 37.48.34.XXXAhoj.Článek super, ale obávám se,že o žádné zlepšení rychlosti MCL nejde.Jedno auto nachytalo 53 sekund a druhý celý kolo.Co ale považuju za důležitý je strašný chování jejich auta v rychlejších sektorech.Průjezd zatáčkou neposedný až nebezpečný a z důvodu malé rychlosti ztráta adheze na výjezdu, takže celkově dost slabota.
A jestli se Button těší do Spa, tak tady jsou časy z kvaldy Madarošringu ve druhym sektoru,který považuju za typ klasického okruhu s pasáží pro přítlak:
But-29,079
Per-28,945
Gro -28,299
Vet -28,341
Ham- 28,600
Tak nevím jestli to bude ve Spa na bednu? Spíš tonoucí se stébla chytá.-
Petr
21:48 05.08.2013 78.157.160.XXXVidíš, a já bych řekl, že se jednalo o první skutečné zlepšení v sezóně, byť to McLaren už po Bahrajnu tvrdil několikrát (Barcelona, Montreal atd.). Díly konečně fungovaly, korelace byla lepší.
Nejdůležitější je ale zpětná vazba pilotů - tentokrát přítlak cítili, akorát toho v pátek hodně testovali a nestihli auto dobře vyvážit. Přesto zajeli v závodě nejdelší stinty, a to McLaren nepatří k nejšetrnějším (což limitovalo jejich rychlost, při třízastávkové strategii by teoreticky byli na závod rychlejší, ale uvízli by v provozu, nepředjeli by).
A nezapomínej, že Hungaroring McLarenu neseděl, brnkal na slabiny MP4-28.
U sektorů nemůžeš vybírat jen jeden sektor, obvykle se něco obětuje ve prospěch jiného sektoru tak, abys dosáhl s daným balíkem nejrychlejší čas na kolo. Pérez byl například v prvním jen o 0,15 s pomalejší než Vettel. Navíc Button těsně nepostoupil do Q3, kde byli nejlepší podmínky, takže to není úplně ideální srovnávat s top týmy.
Já jsem tam zkrátka vnímal zřetelný posun kupředu a myslím, že v Belgii na tom budou ještě o něco lépe. Pódiu nevěřím, ale mělo by to být lepší než v Maďarsku.-
Arnoux
23:00 06.08.2013 37.48.37.XXXSamozřejmě jsem to myslel tak,že druhý sektor nejmín připomíná městský okruh a v něm byl MCL dost špatnej.
Ber to ale jako můj čistě subjektivní názor,že auto se chová "nějak" divně.Je to jistě tím,že RB a Lotus má ted nejlepší průjezd středně rychlou a rychlou zatáčkou,nesrovnatelné s konkurencí.
Máš ale pravdu v tom,že jestli přítlak mají a pouze nestihli auto nastavit, je to důvod divného chování auta a budou v Belgii opravdu nebezpeční.Jsem sám zvědav.
-
erdedy
22:16 05.08.2013 178.41.121.XXXBando jedna...
Ale nie, len som reagoval - tusim Nasir (?) prosil o clanok o "prusere McL". Ale ten je asi fakt prec, nevidel som ho tu uz aj tyzden...(?)
Inak - ako som uz niekde pisal - GRO dal pekne "papat" bykovi! Skoda, ze toho MAS a BUT nedal "beztrestne"... Ten trest je vahne o p... Skoda, mohol podla mna aj vyhrat. siel jak strela...! podla komunikacie Vettela s PitWall-om boli z neho poriadne dokakany...-
Nasir
00:47 06.08.2013 188.175.176.XXXČau hejtmane, jeden bandita je tady (ale ne na dlouho, dovča ještě bude).
Tvůj příspěvek mě (opět) pobavil po týdnu. Myslím, že Kimi dal taky "papat býkovi", ale kdyby vařil i Grosjean, mohla to výživnější porce.
Jinak oba články o vývoji Ferka a McL jsou super, díky redakci za ně.
A článek o "McL průseru" chtěl někdo jiný, jenom jsem ho podpořil. Já jsem navrhoval srovnání vývoje RB s Ferrari a Lotusem. A je to v podstatě tady, když si to projdeš všechno...-
erdedy
08:27 06.08.2013 195.91.4.XXX
Ja zijem v tom, ze nebyt "brzdy" Vettela (potom Massu), tak spanila jazda Medveda by bol bohapusty pokus o "zachranu"...
Kimi tiez super, skoda tej kvaldy.
A tie analyzy - to je fakt parada, toto tazko clovek najde na inych (zrozumitelnych) weboch.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek