DISKUZE K ČLÁNKU Trápí se McLaren kvůli horším pneumatikám pro aerodynamický tunel? Co nového chystá?
McLaren se na počátku sezóny trápí s výkonností. Loňskou sezónu zakončil s nejrychlejším vozem, na úvod té letošní však přišlo rozčarování. Mohou za problémy horší pneumatiky Pirelli pro aerodynamický tunel?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Trápí se McLaren kvůli horším pneumatikám pro aerodynamický tunel? Co nového chystá?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovali 3 lidé)
17.04.2013 16:44
Prosím redakci o objasnění konstrukce zadního … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001128
19:45 17.04.2013 89.203.165.XXXmmm trochu nechápu proč se vůbec pouštěli do tolika změn... nemůže se jim vyplatit vývoj auta na jednu sezonu, když po 3. závodech ani z malé části nefunguje tak jak má...
Měli zůstat u původního zavěšení a celého auta jako ostatní...
Jsem zklamanej, že se takhle motaj jak vítr v bedně
a jsou další díly tooned? nikde sem žádný nový nenašel...-
eR
20:11 17.04.2013 94.113.56.XXXŘekl bych, že s pullrodem počítají do monopostu na příští rok, a proto ho dali už do letošního, aby si to vychytali. Nedokážu si předstvit, že by letos nasadili pullrod, pokud by pro 2013 počítali zase s pushrodem. Proto si taky myslím, že toto auto budou vyvíjet dál, i kdyby tím odepsali většinu letošní sezóny. Protože když to vyřeší, tak příští rok můžou mít náskok před těmi kdo nasadí pullrod až příští rok.
Ferrari se s tím loni taky pár prvních závodů trápilo, a nakonec to vychytalo tok, že až do konce bojovalo o titul a zkušenosti z loňska jim pomohli k letošní formuli, která už od začátku žádné problémy nemá.
-
-
-
Petr
21:12 17.04.2013 78.157.160.XXXMěl jsem za to, že se změnila konstrukce na hybrid diagonálek, ale teď slyším i jiné věci. Ověřím to u inženýrů Pirelli a ještě napíšu (popř. to v článku upravím). Každopádně letos pneumatiky nemůžou přehazovat z levé na pravou stranu, přední je levostranná a pravostranná, u zadních taky. Loni to bylo jedno.-
anonym
21:22 17.04.2013 89.29.72.XXXZajímavé. Dík, jen mně to zarazilo. U obyčejných aut skončili někdy před 30 lety.
Pneu s jedním směrem otáčení byly i Michelinky. Psalo se o tom když se Ralf S. rozbil v Indianapolis. Prdla mu guma a údajně proto, že ji namontovali na opačnou stranu.
-
-
-
uzivatel000635
16:44 17.04.2013 88.101.0.XXXProsím redakci o objasnění konstrukce zadního zavěšení McL. Možná zde je "sabáka zarytá" jak říkají američané - pokud v zadním zavěšení mají zapouzdřené spojovačku, tak musí být to zavěšení hodně komplikované. druhotný problém, který z toho musí plynout, je hmotnost - tak komplikované řízení přece musí vážit daleko více, než běžně užívaná konstrukce.-
Petr
17:11 17.04.2013 78.157.160.XXXSpodní zadní rameno zavěšení, hnací poloosa a spojovací tyč jsou samozřejmě stále tři samostatné prvky, ale jsou z aerodynamických důvodů "zabalené" do jednoho kusu karbonu ve tvaru křídla - podobně jako např. u loňského Red Bullu. Samozřejmě, že to není jednoduché mít tak blízko "spojovačku," ale jde to. Podrobněji jsme se tomu věnovali při představení vozu.-
anonym
20:20 17.04.2013 178.209.152.XXXPetře, možná jsem to jen špatně pochopil, ale hned v prvním odstavci se píše o zadním zavěšení a uvádí se tam spojovací tyč řízení (tedy pokud jste to již neopravili), což má přece návaznost na nápravu přední.
Jinak za tyto technické rozbory, popisy konstrukcí a vývojové změny máte ode mne samozřejmě , ale jak je vidět, chybička se vloudí...
-
-
-
Kapor
15:11 17.04.2013 194.160.178.XXXTeraz vidieť, že v Mclarene sa úplne spoliehali dlhé roky na Lewisa,.. ...ktorý nebol len výborná spätná väzba, ale im konkrétne povedal, čo treba s tým autom robiť, ako to teraz praktizuje aj v Mercedese, ktorý sa raketovo zlepšil oproti minulému roku, kedy výkony tohoto tímu boli v závere žalostné a to na stavbu nového auta pre sezónu 2013, nemal žiaden vplyv, len povedal, čo treba urobiť a upraviť a ajhľa Mercedes je znovu v hre, aj keď ich čaká určite najviac práce, zo všetkývh tímov, ktoré sú momentálne na špici a to sú Red Bull, Ferrari a Lotus. Jenson vie povedať čo ho trápi, ale nevie poradiť, čo terba urobiť a kompenzuje to len svojim jazdeckým štílom, ktorý je veľmi prítulný vozidlu, ale to nestačí a Sergio sa ešte nezorientoval, lebo jazdec jeho kvalít nemá také znalosti o tomto aute a tiež štýl práce jeho tímu sa diametrálne líši od toho v Sauberi, preto ani od neho nemožno čakať zázraky a tvrdote, ak Kimimu odrovnal krídlo a ten mu za to ani nevynadal. Darmo, je vidieť, že Lewis bol v Mclarene dlhé roky a dobre vedel nielen o kladoch, ale aj nedostatkoch tohoto tímu a ak sa tím nechcel prispôsobiť jeho prístupu k práci, tak radšej odišiel, lebo niečo hovoril a nik ho vlastne nepočúval, ako sa to dá robiť ešte lepšie, lebo aj dobrý tím sa musí stále zlepšovať, čo vidieť v Red Bulle, ak skončí Seb na 4. mieste, je to pre nich neúspech, nakoľko v budovaní systému kvality tímu sa stále objavujú nové otázky, na ktoré existujú dve odpovede a to ÁNO, alebo NIE a to je smerodatné, aby tie NIE, boli zmenené na ÁNO. Ak bol tím Mclaren proti, tak bol vlastne sám proti sebe a mohli všetci čakať, že Lewis odíde. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek