DISKUZE K ČLÁNKU Na velikosti záleží: Jak drobný čip přispěje ke zvýšení bezpečnosti a záchraně životů
Dnes si představíme velmi malý čip, který bude mít výrazný dopad na zvýšení bezpečnosti v motosportu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Na velikosti záleží: Jak drobný čip přispěje ke zvýšení bezpečnosti a záchraně životů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Severin
14:23 03.04.2013 147.175.127.XXXskvele Dobrý článek. Doufám, že nasazení v závodech, a to nejen F1, bude již letos. V běžném provozu však je ještě dlouhá cesta, především je zde otázka "poslušnosti" řidiče, který si před jízdou strčí tento senzor do ucha a ten drát bude mít někde zastrčený. V běžném provozu to bude chtít spíš bezdrátový přenos dat ze senzoru, třeba skrz modrý zub a taky vyhotovit něco jako náplast, handsfree nebo brýle s integrovaným akcelerometrem, nebo čelenku, skrátka něco, co nebude řidiče omezovat a nebude jim zatěžko si senzor nasadit.-
Duncan66
19:51 03.04.2013 89.29.32.XXXdo bezneho provozu to podle me neni nijak zvlast nutne. Vzdyt simulace s figurinama natocenou rychlofazovou kamerou se delaji jiz desitky let. Problem s F1 je kvuli tem extremnim rychlostem a nakladovosti ze bys provedl treba 10 testu s formuli v rychlostech nad 200km/hod apod. je dost nerealne. Ale nehody v beznem provozu jsou podle me zmapovane dobre. Otazka je, jestli by sis pred nastartovanim motoru nasazoval prilbu a dalsi ochranne pomucky, ktere by znatelne snizily pohodli za jizdy za cenu vyssi bezpecnosti.
-
-
-
-
Kapor
18:47 02.04.2013 194.160.178.XXXÁno ja to len chválim,.. ...lebo je to ďalšia pomôcka pri diagnostikovaní a rýchlom rozhodovaní po nehode, k akému zákroku majú záchnári pristúpiť, aby nielen zachránili ľudský život, ale aby aj následky boli pre závodníka, čo najmenšie a bude to mať určite uplatnenie aj pri bežnej premávke, kde po príchode vozidla záchrannej služby k dopravnej nehode, sa vhodným prepojením cez palubný počítač budú môcť dopátrať k tým istým údajom o postihnutých osobách, ktoré sa v nových metódach a postupoch v F1 overia a zdokonalia a možno vďaka nim sa podarí aj bežnej doprave zachrániť viacej ľudských životov a správne pristupovať k zákrokom pri prvej pomoci bez toho, aby záchranár mal dlhoročné skúsenosti v tejto oblasti a vedel ihneď kvalifikovane a rýchlo postupovať, bez toho, aby bližšie poznal okolnosti nehody. Je to niečo, ako správna navigácia -
-
xvip
12:33 04.04.2013 178.17.2.XXXTémata článků na tomto webu jsou zajímavá , ale vždy mám problém články dočíst, jednoduše proto, že nejsou správně česky .
Doporučení pro redakci: pište správně česky (správný slovosled a gramatika + překlad z AJ raději vlastními slovy, než krkolomné větné konstrukce) a články se potom budou číst jedním dechem...
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek