DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o změnách pravidel: DRS, přední křídla, nosy, nárazové testy a pneumatiky
Technický ředitel Marussie ve svém sloupku pro F1 Racing popisuje některé změny v letošních technických pravidlech. Konkrétně se zabývá DRS, nosy se schodem a jejich překrytím, změnami v nárazových testech, ohebnými předními křídly a novými pneumatikami.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds o změnách pravidel: DRS, přední křídla, nosy, nárazové testy a pneumatiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000730
(Hlasovali 4 lidé)
22.03.2013 11:51
Je to, ale PŘESNĚ NAOPAK.
Čím výše je nos tím… »
» uzivatel001250
(Hlasovali 2 lidé)
25.03.2013 11:40
Ano, ano, například kapříka. A ten už v našich… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
12:03 22.03.2013 194.160.178.XXXInak body,.. ...DRS ACTIVATION 1 a DETECTION 2 pri oboch zónach DRS, rešpektuje centrálna jednotka ako návesť a signalizuje na volante jazdca a tiež ako príkaz pre centrálna jednotku, cez ktorú sú blokované DRS systémy všetkých monopostov na trati, z počítača riaditeľa závodu, ktorý majú k dispozícii komisári FIA a krídla sa môžu otvoriť len vtedy ak sa monopost, ktorý ho chce v zóne použiť správne identifikuje v referenčnom bode apotom môže otvoriť DRS, nie však skôr pred zónou DRS, lebo mu to systém jednoducho nedovolí a rovnako neskôr za zónou DRS a keby aj jazdec tlačítko nestlačil, tak mu ho systém, ktorý je nad tým a dozerá na regulérnosť zavrie automaticky v tom DETECTION 2. Preto je už udeľovanie trestov z tejto príčiny minulosťou. Pozri si v pravidlách a potom komentuj. -
-
-
uzivatel001250
11:40 25.03.2013 82.99.163.XXXAno, ano, například kapříka. A ten už v našich vodách plave sakra dlouho.
-
-
anonym
20:50 21.03.2013 85.237.224.XXXMôžeš sa pripojiť ku Kaprovi...
Nos bez schodu nemôžu, resp. nechcú vyrobiť preto, lebo žiadna štrukturálna časť nesmie v danej oblasti vymedzenej pravidlami byť. Panel cudnosti nie je štrukturálnou časťou.
Rovný nos bez prekrývacieho panelu by tam mohol byť len v prípade ak by ho položili vyššie, tak ako vlani McL, ale obrali by sa o výhodu ktorú m poskytuje nižšie položený nos - teda lepšie prúdenie vzduchu pod monopostom.-
uzivatel000730
11:51 22.03.2013 193.33.22.XXXJe to, ale PŘESNĚ NAOPAK.
Čím výše je nos tím je to lepší pro aerodynamiku auta. Ale maximální výška je definovaná v pravidlech, aby vysoký nos nezranil jezdce při bočním nárazu.
Týmy chtěli mít kokpit i nos na maximální možné výšce a tak vznikl schod.
Teď můžou dát krycí panel, který schod zakryje a který je tam jenom kvůli designu.
Takový dekl na nosu v případě taranu nezpůsobí škodu.
-
-
-
Kapor
17:55 21.03.2013 194.160.178.XXXJa si myslím,... ...že keď aj jazdec stlačí tlačítko DRS skôr, tak sa v podstate nič nestane, lebo systém je blokovaný centrálne a kontroluje ho FIA, a krídlo sa otvorí vtedy, keď sa otvoriť má, teda presne na stanovenom začiatku a tak isto sa zavrie, ak sa jadec opozdí, skôr, ak nedôjde k jeho porche. Tieto veci by mali byť známe technickému riaditeľovi Marusie ?-
Kapor
12:13 22.03.2013 194.160.178.XXXJe to v inak v pravidlách,.. ...že body DRS ATCIVATION 1 a DETECTION 2 sú rešpektované a blokované systémom kontroly závodu z vrcholového na riadiace jednotky, ktorý je umiestnený u riaditeľa závodu a majú ho k dispozícii komisári FIA. V závode nie sú preto udeľované žiadne pouty a ani tresty preto, lebo aj keď závodník stlačí tlačítko, ak sa predtým správne identifikoval v referenčnom bode, DRS sa otvorí v správny čas ako má a tiež ak ho závodník stlačí neskôr, alebo vôbec nie, tak sa DRS zavrie samočinne. Je to v pravidlách a aj kôli bezpečnosti.
-
-
uzivatel001081
16:38 21.03.2013 85.237.230.XXXDRS "Cítí, že tlak na podávání výkonu je vede k riskování při otevírání DRS co nejdříve a následky toho mohou být nebezpečné. Podle mě to není platný argument. Umění pilota spočívá v jeho schopnosti posoudit limit lépe než soupeř - ať už se to týká určení brzdného bodu, sešlápnutí plynu či zacházení s DRS".
S tymto sa uplne stotoznujem. Presne tak som bral aj s DRS v R130. Trosku som ale zmenil nazor po tom co tu niektory z diskutujucich pisali.V tej R130 je to mozno az prilis vysoke riziko. Ale takto nejako som to myslel, ze je na tom pilotovi zhodnotit situaciu a rozhodnut sa.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek