DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o změnách pravidel: DRS, přední křídla, nosy, nárazové testy a pneumatiky

Technický ředitel Marussie ve svém sloupku pro F1 Racing popisuje některé změny v letošních technických pravidlech. Konkrétně se zabývá DRS, nosy se schodem a jejich překrytím, změnami v nárazových testech, ohebnými předními křídly a novými pneumatikami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o změnách pravidel: DRS, přední křídla, nosy, nárazové testy a pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 25.03.2013 11:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001081 (Hlasovalo 6 lidí) 21.03.2013 16:38
DRS "Cítí, že tlak na podávání výkonu je… »
» uzivatel000730 (Hlasovali 4 lidé) 22.03.2013 11:51
Je to, ale PŘESNĚ NAOPAK. Čím výše je nos tím… »
» uzivatel001250 (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2013 11:40
Ano, ano, například kapříka. A ten už v našich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Inak body,.. ...DRS ACTIVATION 1 a DETECTION 2 pri oboch zónach DRS, rešpektuje centrálna jednotka ako návesť a signalizuje na volante jazdca a tiež ako príkaz pre centrálna jednotku, cez ktorú sú blokované DRS systémy všetkých monopostov na trati, z počítača riaditeľa závodu, ktorý majú k dispozícii komisári FIA a krídla sa môžu otvoriť len vtedy ak sa monopost, ktorý ho chce v zóne použiť správne identifikuje v referenčnom bode apotom môže otvoriť DRS, nie však skôr pred zónou DRS, lebo mu to systém jednoducho nedovolí a rovnako neskôr za zónou DRS a keby aj jazdec tlačítko nestlačil, tak mu ho systém, ktorý je nad tým a dozerá na regulérnosť zavrie automaticky v tom DETECTION 2. Preto je už udeľovanie trestov z tejto príčiny minulosťou. Pozri si v pravidlách a potom komentuj. 19

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.128.XXX
    Nosy se schodem? ...kolega Kapor myslí - tak to zkusím taky....

    Když týmy staví na každou sezónu nový vůz, tím pádem i nos, proč by potom měli schod na nose něčím překrývat a ne ho vyrobit rovnou takový, jaký potřebují...?04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Máš pravdu,.. ...máme tu zas nejakých truhlíkov, ktorí si myslia, že objavili Ameriku. 18

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Môžeš sa pripojiť ku Kaprovi...12
      Nos bez schodu nemôžu, resp. nechcú vyrobiť preto, lebo žiadna štrukturálna časť nesmie v danej oblasti vymedzenej pravidlami byť. Panel cudnosti nie je štrukturálnou časťou.
      Rovný nos bez prekrývacieho panelu by tam mohol byť len v prípade ak by ho položili vyššie, tak ako vlani McL, ale obrali by sa o výhodu ktorú m poskytuje nižšie položený nos - teda lepšie prúdenie vzduchu pod monopostom.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000730

        uzivatel000730

        193.33.22.XXX
        Je to, ale PŘESNĚ NAOPAK.
        Čím výše je nos tím je to lepší pro aerodynamiku auta. Ale maximální výška je definovaná v pravidlech, aby vysoký nos nezranil jezdce při bočním nárazu.
        Týmy chtěli mít kokpit i nos na maximální možné výšce a tak vznikl schod.
        Teď můžou dát krycí panel, který schod zakryje a který je tam jenom kvůli designu.
        Takový dekl na nosu v případě taranu nezpůsobí škodu.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • *04*

        141.170.128.XXX
        Díký!!!11 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,... ...že keď aj jazdec stlačí tlačítko DRS skôr, tak sa v podstate nič nestane, lebo systém je blokovaný centrálne a kontroluje ho FIA, a krídlo sa otvorí vtedy, keď sa otvoriť má, teda presne na stanovenom začiatku a tak isto sa zavrie, ak sa jadec opozdí, skôr, ak nedôjde k jeho porche. Tieto veci by mali byť známe technickému riaditeľovi Marusie ? 02

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Je to v inak v pravidlách,.. ...že body DRS ATCIVATION 1 a DETECTION 2 sú rešpektované a blokované systémom kontroly závodu z vrcholového na riadiace jednotky, ktorý je umiestnený u riaditeľa závodu a majú ho k dispozícii komisári FIA. V závode nie sú preto udeľované žiadne pouty a ani tresty preto, lebo aj keď závodník stlačí tlačítko, ak sa predtým správne identifikoval v referenčnom bode, DRS sa otvorí v správny čas ako má a tiež ak ho závodník stlačí neskôr, alebo vôbec nie, tak sa DRS zavrie samočinne. Je to v pravidlách a aj kôli bezpečnosti. 19

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001081

    uzivatel001081

    85.237.230.XXX
    DRS "Cítí, že tlak na podávání výkonu je vede k riskování při otevírání DRS co nejdříve a následky toho mohou být nebezpečné. Podle mě to není platný argument. Umění pilota spočívá v jeho schopnosti posoudit limit lépe než soupeř - ať už se to týká určení brzdného bodu, sešlápnutí plynu či zacházení s DRS".
    S tymto sa uplne stotoznujem. Presne tak som bral aj s DRS v R130. Trosku som ale zmenil nazor po tom co tu niektory z diskutujucich pisali.V tej R130 je to mozno az prilis vysoke riziko. Ale takto nejako som to myslel, ze je na tom pilotovi zhodnotit situaciu a rozhodnut sa.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama